Mensen op school etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:52 schreef JAOC het volgende:
[..]
Zoals je moeder? Die zal ook niet zeggen; godver wat ben je lelijk.
Ik had namelijk begrepen dat je geen vrienden hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar zij zegt dus ook niks en nu kijken we al weken ongemakkelijk naar elkaar, maar kan dus ook best zijn dat ik allemaal dingen in me hoofd haal die er gewoon niet zijn.. En ik moet echt stoppen met denken voor anderen jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
Niet voor anderen denken, grote kans dat er helemaal niks waar is van jou zelf getrokken conclusies...
Sowiesowaarom zo lang wachten, zeg gewoon "hallo"... geen enkele vrouw die meteen denkt: oh die wil neuken
tenzij je het op een hele vreemde manier zegt....
Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ze je een beetje creepy begint te vinden.
Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te worden
De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.
Doe normaal creep.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:
vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel is
Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe normaal creep.Ze heeft geen interesse in je, en dan ga je der online stalken?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
Oké, dit was gewoon absurd:/teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijkt
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat.
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé..
Dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.
Better safe then sorry zeg ik altijd maar.
Wat voor mij ook altijd goed werkt is om te kijken naar wie er veel reageren op de fb van vrouwen en daar dan vrienden mee te worden.
Lol, hier ga ik niet op in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontAls ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...
En ja, ben daar ook bang voor dat ze niks van me moet hebben, maar ze zegt tegen niemand wat in de sportschool anders was het wel duidelijk ja.
Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Myraela het volgende:
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.
Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.
Waarom vraag je het dan nogquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan nog
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel je doet hier negatief en doet allemaal aannames die bewijzen dat ze je niet wilt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.
Hoeveel meisjes die je er leuk vindt uitzien zie je per dag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes die je er leuk vindt uitzien zie je per dag?
En hoeveel meisjes daarvan zou je kunnen aanspreken (zonder al te veel moeite, laten we zeggen als je iemand ziet bij een automaat bijvoorbeeld / samen wacht op de trein)
En bij hoeveel meisjes begin je daadwerkelijk een gesprekje?
Hoe zou je dat kunnen veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar hij doet niets met tips. Hij vraagt en klaagt al een hele tijd. Ook in andere topics. Als je niets met goedbedoelde tips doet houdt het snel op. Dan wil je gewoon niet veranderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef ludovico het volgende:
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.
Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.
Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
Met negativiteit kom je inderdaad niet verder, maar soms dringt de waarheid pas door als deze niet is verpakt in eufemismen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef ludovico het volgende:
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.
Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.
Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijndus mocht ik die nog tegenkomen ga ik iig verder mee praten.
Ben denk ik gewoon bang om afgewezen te worden, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk moet aantrekken. Al bezet? Pech, je maakte toch al geen kans.... Vind je ze niet knap genoeg? Balen, maar ooit iemand wel. Maar toch voelt het elke keer wel als teleurstelling..Alle bullshit ff dikgedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn allemaal gedachten / gevoelens die jou tegenwerken. Het gaat er niet om wat je krijgt het gaat erom wat je doet in dit leven. Het moet geen teleurstelling zijn dat je wordt afgewezen het moet een fucking nice gevoel geven dat jij dat persoon bent dat het durft om gesprekjes aan te knopen terwijl 90% van de mannen dat niet durft (tenzij bezopen in het uitgaansleven)
Als je nog eens eerlijk naar mijn vraag kijkt antwoord je dat je dus eigenlijk maar met 1 meisje hebt gepraat in een hele lange tijd. En er verder 1 op het oog hebt waarbij je dat wel zou willen doen.
Maar al die andere meisjes dan? Zijn die niet leuk genoeg om aan te spreken? Je ziet er echt wel meer op een dag dan deze 2 in je hele leven waar je een gesprekje mee zou willen hebben.
Wat is ASS trouwens? Ik stem op meer positiviteit want je zegt dat je baalt.. Best prima om je zo af en toe te voelen maar dat gevoel belemmerd en je kunt je beter op positievere gevoelens richten. Probeer anders te mediteren om dat tegen te gaan. En vooral ook door acties te ondernemen zul je denk ik meer resultaat zien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
De waarheid, ho ff, speculeren noemen we dit allemaal, niks waarheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met negativiteit kom je inderdaad niet verder, maar soms dringt de waarheid pas door als deze niet is verpakt in eufemismen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijndus mocht ik die nog tegenkomen ga ik iig verder mee praten.
Ben denk ik gewoon bang om afgewezen te worden, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk moet aantrekken. Al bezet? Pech, je maakte toch al geen kans.... Vind je ze niet knap genoeg? Balen, maar ooit iemand wel. Maar toch voelt het elke keer wel als teleurstelling..Alle bullshit ff dikgedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn allemaal gedachten / gevoelens die jou tegenwerken. Het gaat er niet om wat je krijgt het gaat erom wat je doet in dit leven. Het moet geen teleurstelling zijn dat je wordt afgewezen het moet een fucking nice gevoel geven dat jij dat persoon bent dat het durft om gesprekjes aan te knopen terwijl 90% van de mannen dat niet durft (tenzij bezopen in het uitgaansleven)
Als je nog eens eerlijk naar mijn vraag kijkt antwoord je dat je dus eigenlijk maar met 1 meisje hebt gepraat in een hele lange tijd. En er verder 1 op het oog hebt waarbij je dat wel zou willen doen.
Maar al die andere meisjes dan? Zijn die niet leuk genoeg om aan te spreken? Je ziet er echt wel meer op een dag dan deze 2 in je hele leven waar je een gesprekje mee zou willen hebben.
Wat is ASS trouwens? Ik stem op meer positiviteit want je zegt dat je baalt.. Best prima om je zo af en toe te voelen maar dat gevoel belemmerd en je kunt je beter op positievere gevoelens richten. Probeer anders te mediteren om dat tegen te gaan. En vooral ook door acties te ondernemen zul je denk ik meer resultaat zien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
De waarheid, ho ff, speculeren noemen we dit allemaal, niks waarheid.
De enige waarheid die ik ontdek is dat Deezertje een persoon is die bang is om een gesprek te beginnen en daarnaast negatief denkt.
Die 2 dingen die zijn het probleem. Die negatieve waarheid van jou is slechts speculatie die een mens als hij alleen maar kan tegenwerken.
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.
Uiteraard weet ik dat gewoon mensen aanspreken het beste werkt. Tegenwoordig doe ik dat steeds meer, maar moet wel de sfeer aanvoelen om dat te doen. En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.
Nu ben ik misschien een beetje hard hoor, maar wel terecht te hard naar mijn mening.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat gewoon mensen aanspreken het beste werkt. Tegenwoordig doe ik dat steeds meer, maar moet wel de sfeer aanvoelen om dat te doen. En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
Leeftijd is toch maar een getal? Wat is het probleem om met iemand van net 18/19 te gaan daten als je zelf 25 (?) bent? Dat kan prima...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel isMaar weet denk ik het antwoord al
Sowieso is sportschool niet meest slimme plek om te flirten maar ja op school lukt 't ook niet want er loopt teveel 17-jarig grut rond en ik als afstudeerder zit met zo'n gat van 6 jaar leeftijdsverschil
Dat is inderdaad een lastige waar ik zelf ook tegenaan loop. Al helemaal als ze oortjes in hebben en uit het raam zitten te kijken. Ik zit zelf elke dag in een drukke bus en daarna een drukke trein (en natuurlijk weer terug), en ik ben zelf zo'n iemand die dan altijd "goede morgen / avond" gaat zeggen als iemand naast me gaat zitten. Wat blijkbaar erg abnormaal is in het Nederland van tegenwoordig, want slechts 25% reageert op enige wijze, en een hoop anderen kijken mij aan alsof ik Frans aan het praten was (of sommigen gaan letterlijk vragen waarom ik goede morgen zeg, ook zoiets...). Als er dan een meid met leuke uitstraling naast of tegenover me gaat zitten, maar ze negeert me compleet als ik haar goede morgen wens en gelijk op haar telefoon gaat zitten kijken, dan krijg ik niet echt het gevoel dat ze het fijn vindt als ik haar aan zou spreken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontAls ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo
Je moet gewoon initiatief nemen. Dat is de enige manier. Als je bij ieder meisje eerst 3 maanden gaat staren verneuk je het.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Sportschool is zo'n beetje de meest individualistische plek denkbaar. Ga volleyballen of korfballen ofzo. In ieder geval een sport die ook door veel vrouwen beoefend wordt.quote:
Mijn interesses hebben niet echt verenigingen, en kom dus al op een sportschool en volg daar ook groepslessen, dus stel mezelf wel open voor contact.quote:
Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn interesses hebben niet echt verenigingen, en kom dus al op een sportschool en volg daar ook groepslessen, dus stel mezelf wel open voor contact.Werk heb ik vanuit mijn functie niet echt contact met collega's.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:
''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:
''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''
Dit. Gewoon dit.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.
Ja iedereen die dat doet is heel raar.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja iedereen die dat doet is heel raar.
Normale mensen zijn stom.quote:
You decide.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?
En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.quote:
Waarom sta je er dan van te kijken? En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.
Omdat het voor veel mensen een moeilijke stap is, voor veel mensen het ontzettend awkward is om een in kroeg, (nacht) club of pub te zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom sta je er dan van te kijken?
Doe allerlei verschillende dingen.quote:En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.
Dat 'je moet het proberen voordat je er over kunt oordelen' is zo'n onzin. Je hoeft je toch ook niet vol te gieten met alcohol en als een bezopen eikhol op de dansvloer te gaan sjorren om te realizeren dat dat niet slim is?quote:Maar misschien dat sommige mensen wel baat hebben bij een aanpak dat ze iets gewoon proberen voordat ze er over oordelen...
Maar als er een methode is waarop iemand misschien leert wat zijn interesses zijn en daar meer energie in leert stoppen dan is dat een betere oplossing.
/ Dus, een hoop gedachtes maar nog geen concrete oplossing.
Om het praktischer te maken: Hoe leert een persoon interesse en energie te vinden voor activiteiten die hij nog nooit heeft gedaan?
Ik denk dat dit persoonlijk is. Structuur zorgde bij mij altijd voor stress.quote:- zelf denk ik dat een structuur in het leven belangrijk is, een reden om op te staan hebben is voor mij belangrijk, anders blijf ik in mijn nest liggen en ben ik de rest van de dag gaar / futloos en produceer ik niks, daarnaast heb ik ook minder tijd om me te vervelen en te denken aan iets nieuws om te doen. Het is ook makkelijker om veranderingen aan te brengen in je leven als er een structuur in zit.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiële dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat?
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiële dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen neeEn toch vraag ik me weleens af hoe sommige mensen aan 600+ vrienden komen.. die moeten toch wel iedereen accepteren?
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies. De aanhouder wintquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zo
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zo
Doe eens niet.quote:
De volgende stap is een slaapzak en verrekijkerquote:
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De volgende stap is een slaapzak en verrekijker
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef derozebadeend het volgende:
je weet wat ze zeggen: als ik voor elke keer dat een vrouw me niet ziet staan een euro kreeg, zouden ze me op een gegeven moment wel zien staan
Ik had wat informatie nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bespieden vanuit de bosjes is ook niet verboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu sta je bekend als een creep.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meisjes zijn lief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Als je ze nooit verwijderd, en iedere middelbare schoolganger die je ooit gezien hebt in je lijst laat hangen wel ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.
Wat betreft 600 vrienden... als je regelmatig nieuwe mensen ontmoet en toevoegt kan dat best.
Denk je dat dit echt is?quote:
Als ze nou ook nog eens laten zien hoe vaak het misgaat.quote:
Yes! Sure it is!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Yes! Sure it is!
Als je dit 1000x doet zijn er echt wel mensen die dat mooi vinden. Ik zou persoonlijk ook gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok dat ik haar voorlopig niet meer zie op mijn dagen maar anders wacht ik wel of ze uit zichzelf weer naar me toekomt.. Weet dus ook nog steeds haar naam niet ondanks 4x gesproken te hebben dus misschien is dat ook een teken... Maar goed, ik neem dus wel initiatief
Of was dit nou gewoon haar manier van hard to get spelen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 18-02-2015 15:14:35 ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:20 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij ben ik net best wel bruut afgewezen..Woow dude, relax. Ik zou iig nog gedag gezegd hebben en t op een andere keer gooien dan maar. Misschien hoorde ze je echt niet, zou er niet te veel achter zoeken. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok dat ik haar voorlopig niet meer zie op mijn dagen maar anders wacht ik wel of ze uit zichzelf weer naar me toekomt.. Weet dus ook nog steeds haar naam niet ondanks 4x gesproken te hebben dus misschien is dat ook een teken... Maar goed, ik neem dus wel initiatief
Of was dit nou gewoon haar manier van hard to get spelen?
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Woow dude, relax. Ik zou iig nog gedag gezegd hebben en t op een andere keer gooien dan maar. Misschien hoorde ze je echt niet, zou er niet te veel achter zoeken. :p
Juistem, niet te druk over maken en niet teveel over nadenken :pquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...
Ze in de auto krijgen is één ding, maar een nummer van ze krijgen en vervolgens een date een tweede.quote:
Jij wil echt véél te graag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.quote:
Zit wat in. Beter dat vierkantje tevergeefs in een rondje blijven duwen, dan op het speelkleed laten liggen en vooruit te staren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.
Want het is gezonder om je te laten leiden door obsessies dan ze weg te stoppen? Ik weet niet hoor...quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.
Het klinkt nog niet zo kansarm voor mij. Hey.. Ik ben er mee geboren dat ik wel in de gaten heb wanneer iemand mij wel mag, hij misschien niet... Ik vind dat jammer voor hem maar dit is wel de manier om het te leren denk ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want het is gezonder om je te laten leiden door obsessies dan ze weg te stoppen? Ik weet niet hoor...
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet zo kansarm voor mij. Hey.. Ik ben er mee geboren dat ik wel in de gaten heb wanneer iemand mij wel mag, hij misschien niet... Ik vind dat jammer voor hem maar dit is wel de manier om het te leren denk ik.
Hij hoeft niet te stoppen met proberen, maar misschien helpt het als niet alle activiteiten en interacties met vrouwen in het teken van versieren staan. Dat lijkt nu wel het geval te zijn.quote:Onzekerheid en stoppen met proberen gaat hem niet verder helpen. Het zich niet zoveel aantrekken wat een dame dan wel zegt of doet is natuurlijk wel een verbeterpuntje.
Nee versieren is niet mijn intentie, wel contact maken. En sommige mensen zijn gewoon erg sociaal van zichzelf, anderen niet dus is het lastig aan te voelen wanneer iemand oprecht contact met je wilt en voor mij ook slim om te leren wanneer iemand er dus niet op zit te wachten. Sommigen doen dat door uberhaupt je niet aan te kijken, anderen babbelen uit beleefdheid gewoon terug omdat ze het lastig vinden je meteen af te kappen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.
[..]
Hij hoeft niet te stoppen met proberen, maar misschien helpt het als niet alle activiteiten en interacties met vrouwen in het teken van versieren staan. Dat lijkt nu wel het geval te zijn.
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee versieren is niet mijn intentie, wel contact maken. En sommige mensen zijn gewoon erg sociaal van zichzelf, anderen niet dus is het lastig aan te voelen wanneer iemand oprecht contact met je wilt en voor mij ook slim om te leren wanneer iemand er dus niet op zit te wachten. Sommigen doen dat door uberhaupt je niet aan te kijken, anderen babbelen uit beleefdheid gewoon terug omdat ze het lastig vinden je meteen af te kappen.
Nee omdat ik uiteindelijk wel een relatie wil en niet op mannen val en op zich niet echt mannelijke interesses of hobby's heb.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.
Ik zou nog wel naar een vrouw kunnen stappen ''hey ik vind je er leuk uitzien''quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.
Contact maken betekent niet dat je alles op dezelfde manier moet doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou nog wel naar een vrouw kunnen stappen ''hey ik vind je er leuk uitzien''
Maar een random man? Hell no, geen incentive voor.
Als ik een reden heb om met een man een gesprek te beginnen dan doe ik dat wel.
Door te doen kan het alleen maar beter worden, wees gerust... Vrouwen zijn koud en hard, kijk maar in dit topic. Als hij iets fout doet wordt hij wel afgestraft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.
Ergo, je intenties gaan wel verder dan gewoon contact leggen. Don't sugar-coat it.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee omdat ik uiteindelijk wel een relatie wil en niet op mannen val en op zich niet echt mannelijke interesses of hobby's heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |