quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu sta je bekend als een creep.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meisjes zijn lief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Als je ze nooit verwijderd, en iedere middelbare schoolganger die je ooit gezien hebt in je lijst laat hangen wel ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.
Wat betreft 600 vrienden... als je regelmatig nieuwe mensen ontmoet en toevoegt kan dat best.
Denk je dat dit echt is?quote:
Als ze nou ook nog eens laten zien hoe vaak het misgaat.quote:
Yes! Sure it is!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Yes! Sure it is!
Als je dit 1000x doet zijn er echt wel mensen die dat mooi vinden. Ik zou persoonlijk ook gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok dat ik haar voorlopig niet meer zie op mijn dagen maar anders wacht ik wel of ze uit zichzelf weer naar me toekomt.. Weet dus ook nog steeds haar naam niet ondanks 4x gesproken te hebben dus misschien is dat ook een teken... Maar goed, ik neem dus wel initiatief
Of was dit nou gewoon haar manier van hard to get spelen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 18-02-2015 15:14:35 ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:20 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij ben ik net best wel bruut afgewezen..Woow dude, relax. Ik zou iig nog gedag gezegd hebben en t op een andere keer gooien dan maar. Misschien hoorde ze je echt niet, zou er niet te veel achter zoeken. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok dat ik haar voorlopig niet meer zie op mijn dagen maar anders wacht ik wel of ze uit zichzelf weer naar me toekomt.. Weet dus ook nog steeds haar naam niet ondanks 4x gesproken te hebben dus misschien is dat ook een teken... Maar goed, ik neem dus wel initiatief
Of was dit nou gewoon haar manier van hard to get spelen?
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Woow dude, relax. Ik zou iig nog gedag gezegd hebben en t op een andere keer gooien dan maar. Misschien hoorde ze je echt niet, zou er niet te veel achter zoeken. :p
Juistem, niet te druk over maken en niet teveel over nadenken :pquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...
Ze in de auto krijgen is één ding, maar een nummer van ze krijgen en vervolgens een date een tweede.quote:
Jij wil echt véél te graag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.quote:
Zit wat in. Beter dat vierkantje tevergeefs in een rondje blijven duwen, dan op het speelkleed laten liggen en vooruit te staren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.
Want het is gezonder om je te laten leiden door obsessies dan ze weg te stoppen? Ik weet niet hoor...quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.
Het klinkt nog niet zo kansarm voor mij. Hey.. Ik ben er mee geboren dat ik wel in de gaten heb wanneer iemand mij wel mag, hij misschien niet... Ik vind dat jammer voor hem maar dit is wel de manier om het te leren denk ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want het is gezonder om je te laten leiden door obsessies dan ze weg te stoppen? Ik weet niet hoor...
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet zo kansarm voor mij. Hey.. Ik ben er mee geboren dat ik wel in de gaten heb wanneer iemand mij wel mag, hij misschien niet... Ik vind dat jammer voor hem maar dit is wel de manier om het te leren denk ik.
Hij hoeft niet te stoppen met proberen, maar misschien helpt het als niet alle activiteiten en interacties met vrouwen in het teken van versieren staan. Dat lijkt nu wel het geval te zijn.quote:Onzekerheid en stoppen met proberen gaat hem niet verder helpen. Het zich niet zoveel aantrekken wat een dame dan wel zegt of doet is natuurlijk wel een verbeterpuntje.
Nee versieren is niet mijn intentie, wel contact maken. En sommige mensen zijn gewoon erg sociaal van zichzelf, anderen niet dus is het lastig aan te voelen wanneer iemand oprecht contact met je wilt en voor mij ook slim om te leren wanneer iemand er dus niet op zit te wachten. Sommigen doen dat door uberhaupt je niet aan te kijken, anderen babbelen uit beleefdheid gewoon terug omdat ze het lastig vinden je meteen af te kappen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.
[..]
Hij hoeft niet te stoppen met proberen, maar misschien helpt het als niet alle activiteiten en interacties met vrouwen in het teken van versieren staan. Dat lijkt nu wel het geval te zijn.
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee versieren is niet mijn intentie, wel contact maken. En sommige mensen zijn gewoon erg sociaal van zichzelf, anderen niet dus is het lastig aan te voelen wanneer iemand oprecht contact met je wilt en voor mij ook slim om te leren wanneer iemand er dus niet op zit te wachten. Sommigen doen dat door uberhaupt je niet aan te kijken, anderen babbelen uit beleefdheid gewoon terug omdat ze het lastig vinden je meteen af te kappen.
Nee omdat ik uiteindelijk wel een relatie wil en niet op mannen val en op zich niet echt mannelijke interesses of hobby's heb.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.
Ik zou nog wel naar een vrouw kunnen stappen ''hey ik vind je er leuk uitzien''quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.
Contact maken betekent niet dat je alles op dezelfde manier moet doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou nog wel naar een vrouw kunnen stappen ''hey ik vind je er leuk uitzien''
Maar een random man? Hell no, geen incentive voor.
Als ik een reden heb om met een man een gesprek te beginnen dan doe ik dat wel.
Door te doen kan het alleen maar beter worden, wees gerust... Vrouwen zijn koud en hard, kijk maar in dit topic. Als hij iets fout doet wordt hij wel afgestraft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.
Ergo, je intenties gaan wel verder dan gewoon contact leggen. Don't sugar-coat it.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee omdat ik uiteindelijk wel een relatie wil en niet op mannen val en op zich niet echt mannelijke interesses of hobby's heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |