abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2014 @ 10:22:50 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_147014724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je moet begrijpen dat op Tinder en andere datingsites een zwaar overschot aan mannen zit. Meisjes hebben ze daar letterlijk voor het uitkiezen. Je maakt het jezelf dus erg lastig wanneer je alleen hier op focust.
Moet je gewoon gebruiken als extratje.

quote:
Soms vinden die meisjes de aandacht gewoon leuk, en hebben ze vanaf het begin geen enkele interesse om af te spreken.
En jij denkt dat meisjes het tijdens stappen niet doen voor aandacht? :D

Veel vrouwen gaan op stap om lol te maken, en te ontspannen. Niet om versiert te worden. Irritatie nummer 1 bij vrouwen die uitgaan. Mannen die denken dat ze altijd maar versiert willen worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_147018681
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef jelfrikandel het volgende:
nee maar k weet serieus niet wat t is, na mn vorige vriendin versier k echt nada meer. Wat meespeelt is denk dat ik op de middelbare ook met meiden omging tijdens de les bijvoorbeeld en zo en ik die dan met uitgaan versierde. Maar nu zit ik op een TU. :'(
Laat je introduceren op studenten feesten in Leiden of Rotterdam :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 26 november 2014 @ 21:56:23 #103
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_147037845
quote:
3s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Laat je introduceren op studenten feesten in Leiden of Rotterdam :)
Ik zit in eindhoven :P zitten ook hbo's, design scholen etc. Met uitgaan op zich redelijk wat chicks maar t wil nog niet vlotten haha :P Maar merk wel dat k het vaker probeer bij vreemde dan thuis dus dat is wel n vooruitgang. Beetje onwennig nog, dat wel :P

Laatste keer dat k echt een vreemde versieren kreeg ik er verkering mee. :P Dus k kon/kan het blijkbaar wel haha :P
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:29:11 #104
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147087422
quote:
6s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:56 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ik zit in eindhoven :P zitten ook hbo's, design scholen etc. Met uitgaan op zich redelijk wat chicks maar t wil nog niet vlotten haha :P Maar merk wel dat k het vaker probeer bij vreemde dan thuis dus dat is wel n vooruitgang. Beetje onwennig nog, dat wel :P

Laatste keer dat k echt een vreemde versieren kreeg ik er verkering mee. :P Dus k kon/kan het blijkbaar wel haha :P
Als er ergens een overvloed aan vrouwen is is het wel stratumseind.

Paar maanden geleden had ik me met een paar vrienden ingeschreven voor het Hajraa volleybaltoernooi. Elke avond uitgaan, allemaal achter de vrouwen aan. Mooi weekendje was dat.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:56:32 #105
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_147095117
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als er ergens een overvloed aan vrouwen is is het wel stratumseind.

Paar maanden geleden had ik me met een paar vrienden ingeschreven voor het Hajraa volleybaltoernooi. Elke avond uitgaan, allemaal achter de vrouwen aan. Mooi weekendje was dat.
Daarom :P Komt dus wel goed ooit :P
  vrijdag 28 november 2014 @ 19:57:44 #106
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147097062
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:56 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Daarom :P Komt dus wel goed ooit :P
Niet als je in je kamer blijft zitten.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:15:28 #107
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_147102848
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 19:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niet als je in je kamer blijft zitten.
Ben twee keer in de week op stap, werk en sport haha :p Ben geen lelijke onsociale zolderkamer autist hoor :) praat heel graag met lui :p
  zaterdag 29 november 2014 @ 10:08:09 #108
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147112491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ben twee keer in de week op stap, werk en sport haha :p Ben geen lelijke onsociale zolderkamer autist hoor :) praat heel graag met lui :p
Prima basis heb je daar dan toch. Het is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon elke keer als je de angst voelt om iets te proberen, het accepteren en toch gaan.
  zaterdag 29 november 2014 @ 16:42:55 #109
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_147120263
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 10:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Prima basis heb je daar dan toch. Het is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon elke keer als je de angst voelt om iets te proberen, het accepteren en toch gaan.
Ik probeer het ook weer steeds vaker :) Momenteel nog wat onwennig en afwijzingen verzamelend (tot noch toe bijna alleen nog door al n vriendje ofzo) Dusja. We komen er wel :P
  woensdag 17 december 2014 @ 11:16:14 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147664681
He jongens en meisjes, komen jullie hier ook even stemmen? O+

R&P / Bespreektopic R&P-verkiezingen 2014!
pi_147683114
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
He jongens en meisjes, komen jullie hier ook even stemmen? O+

R&P / Bespreektopic R&P-verkiezingen 2014!
Ik ruik spam.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:18:57 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147683310
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik ruik spam.
Met toestemming :) en is gewoon leuk als zoveel mogelijk mensen stemmen :)
pi_147683363
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met toestemming :) en is gewoon leuk als zoveel mogelijk mensen stemmen :)
Ach ja toch geen hond die hier post :P
  donderdag 18 december 2014 @ 10:15:32 #114
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147699161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ach ja toch geen hond die hier post :P
Allemaal onder de plak bij moeders de vrouw, ze mogen niet meer fokken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147884159
Ben een beetje uitgekeken op online datingsites: veel berichten, veel tijd en uiteindelijk maar heel weinig dates. Maar offline spreek je niet ff makkelijk vrouwen aan, want iedereen is steeds individualistischer geworden merk ik. In het OV maar ook in de sportschool of op straat. Maar zonder praatje uiteindelijk geen relatie... En toch hebben er miljoenen mensen een relatie... Hoe kan ik gewoon een dame aanspreken zonder dat het akward overkomt?
pi_147896000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef Deezertje het volgende:
Ben een beetje uitgekeken op online datingsites: veel berichten, veel tijd en uiteindelijk maar heel weinig dates. Maar offline spreek je niet ff makkelijk vrouwen aan, want iedereen is steeds individualistischer geworden merk ik. In het OV maar ook in de sportschool of op straat. Maar zonder praatje uiteindelijk geen relatie... En toch hebben er miljoenen mensen een relatie... Hoe kan ik gewoon een dame aanspreken zonder dat het akward overkomt?
Gewoon doen.
pi_148312922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Gewoon doen.
Exact. Gewoon blind doen en blijven doen.

Maar ik herken ten dele wel wat deezer hier zegt. 90% van de dames zit naar het mobiele schermpje te turen als je ze aanspreekt in bijvoorbeeld trein of bus. Vroeger noemden we dat gewoon a(nti)sociaal gedrag.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:02:53 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148313788
Dat iemand op de mobiel kijkt betekent niet per definitie dat ze niet aanspreekbaar zijn.
Als ik kijk naar mezelf doe ik t vooral uit verveling
pi_148314257
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:02 schreef Cue_ het volgende:
Dat iemand op de mobiel kijkt betekent niet per definitie dat ze niet aanspreekbaar zijn.
Als ik kijk naar mezelf doe ik t vooral uit verveling
Dat zegt toch genoeg dan, blijkbaar was die jongen je niet opgevallen om af en toe een schalkse blik mee uit te wisselen.

Mensen worden steeds minder omgevingsbewust en steeds sneller 'verveeld' en gaan dan maar op hun mobieltje kijken. Kijk eens naar buiten. Geniet is dat je ademt en leeft. Doe es gek.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:20:18 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148314358
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef The_Odd_One het volgende:
Dat zegt toch genoeg dan, blijkbaar was die jongen je niet opgevallen om af en toe een schalkse blik mee uit te wisselen.

Mensen worden steeds minder omgevingsbewust en steeds sneller 'verveeld' en gaan dan maar op hun mobieltje kijken. Kijk eens naar buiten. Geniet is dat je ademt en leeft. Doe es gek.
Ook met mobiel kan je die jongen af en toe een blik geven, of je nu naar buiten kijkt of naar je mobiel.
pi_148314399
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ook met mobiel kan je die jongen af en toe een blik geven, of je nu naar buiten kijkt of naar je mobiel.
Dat kan inderdaad, maar ik vind het toch behoorlijk dichtbij een gesloten houding komen. Persoonlijk zou ik niet zo snel een meisje aanspreken die de hele tijd op haar telefoon aan het appen is of met vriendinnen aan het bellen. Dat is toch een kwestie van ' je volle aandacht graag'. Er zijn vast heren die het voor minder doen hoor. :)
  zondag 4 januari 2015 @ 13:23:08 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148314449
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:21 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, maar ik vind het toch behoorlijk dichtbij een gesloten houding komen. Persoonlijk zou ik niet zo snel een meisje aanspreken die de hele tijd op haar telefoon aan het appen is of met vriendinnen aan het bellen. Dat is toch een kwestie van ' je volle aandacht graag'.
Aan t bellen is natuurlijk wat anders.
Maar wie zegt dat ze haar elefoon niet wegstopt op het moment dat jij haar aanspreekt en ze is nieuwsgierig naar je..
pi_148314529
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aan t bellen is natuurlijk wat anders.
Maar wie zegt dat ze haar telefoon niet wegstopt op het moment dat jij haar aanspreekt en ze is nieuwsgierig naar je..
Dat kan inderdaad gebeuren en ik moet eerlijk bekennen dat me dat weleens is gebeurd onder het 'wacht, even mijn appje afmaken'. Dan ben ik eigenlijk al klaar. Maar je hebt gelijk, het kan allemaal best. Ik zou er niet zoveel zin meer in hebben, maar goed dat ben ik.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:27:33 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148314622
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:25 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad gebeuren en ik moet eerlijk bekennen dat me dat weleens is gebeurd onder het 'wacht, even mijn appje afmaken'. Dan ben ik eigenlijk al klaar. Maar je hebt gelijk, het kan allemaal best. Ik zou er niet zoveel zin meer in hebben, maar goed dat ben ik.
Appje afmaken lijkt me niet zo verschrikkelijk, aangezien je iemand 'stoort' in wat ie deed. Zelfde als iemand een komkommer aan het snijden is en je spreekt die aan, dat die toch even het af wil maken.
Als iemand net schapen aan het tellen is, dan stoor je diegene ook, kan dan ook gezegd worden van 'sorry, even aftellen'.. is het dan ook klaar? Of mag het dan wel aangezien dat onder "ademen en leven en buiten kijken " valt?
pi_148314689
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Appje afmaken lijkt me niet zo verschrikkelijk, aangezien je iemand 'stoort' in wat ie deed. Zelfde als iemand een komkommer aan het snijden is en je spreekt die aan, dat die toch even het af wil maken.
Als iemand net schapen aan het tellen is, dan stoor je diegene ook, kan dan ook gezegd worden van 'sorry, even aftellen'.. is het dan ook klaar? Of mag het dan wel aangezien dat onder "ademen en leven en buiten kijken " valt?
Ik neem aan dat ik niet ´stoor´ O+ :@

Als het goed is, is het niet zo relevant om het laatste schaap te gaan tellen.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:30:28 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148314746
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ik niet ´stoor´ O+ :@

Als het goed is, is het niet zo relevant om het laatste schaap te gaan tellen.
Zij kent je niet, dus in de 2 seconden dat je haar aanspreekt moet ze direct beslissen hoe geweldig ze je vindt. Doen we ook wel vaak natuurlijk, eerste indruk, maar als ze net wat te laat schakelt, dan is het wat jou betreft alweer afgelopen. Dat is dan wel weer jammer natuurlijk.
pi_148314790
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zij kent je niet, dus in de 2 seconden dat je haar aanspreekt moet ze direct beslissen hoe geweldig ze je vindt. Doen we ook wel vaak natuurlijk, eerste indruk, maar als ze net wat te laat schakelt, dan is het wat jou betreft alweer afgelopen. Dat is dan wel weer jammer natuurlijk.
Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Ik zou anderen wel adviseren het gewoon te proberen, vooral als versieren niet zo makkelijk gaat. Er kan je niks gebeuren :Y :s)
pi_148318238
En niet te vergeten: niet iedereen die alleen zit in de bus of trein is gelijk vrijgezel... degene met een relatie hebben sowieso niet echt behoefte aan praten met een single guy is mijn ervaring... Tijdens mijn stage zag ik dagelijks dezelfde meid tijdens het reizen. Toevallig zat ze steeds in dezelfde coupe en wisselden we weleens glimlachende blikken uit. Na 2 weken het zelfde liedje wou ik haar eens aanspreken, had ze toevallig die dag haar vriend bij :') (hand vasthouden en aaien weet je wel genoeg :P)

Maar goed, zeker in het OV kan het zo zijn dat je die leuke meid nooit meer tegenkomt... dus voortaan sla ik meteen toe als ik denk dat ze best een praatje wilt maken :)

Da's wel handig tegenwoordig van social media. Voornaam en woonplaats is vaak genoeg om te achterhalen of degene in een relatie zit en weet je meteen of je tijd verspilt of niet. Heb ook mensen gehad die heel aardig deden, in mijn ogen iets te aardig tegen het fliterige aan, blijken ze gewoon een relatie te hebben en altijd zo vriendelijk tegen iedereen. :') Bij de een weet je binnen 2 zinnen of ze een relatie hebben en de ander komt er niet zelf mee. Had een collega op het werk waar iedereen vrij zeker was dat ze single was, had ze al 2 jaar een vriend maar ze heeft het er nooit over. :')

[ Bericht 22% gewijzigd door Deezertje op 04-01-2015 15:31:02 ]
pi_148319213
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef Deezertje het volgende:
En niet te vergeten: niet iedereen die alleen zit in de bus of trein is gelijk vrijgezel... degene met een relatie hebben sowieso niet echt behoefte aan praten met een single guy is mijn ervaring... Tijdens mijn stage zag ik dagelijks dezelfde meid tijdens het reizen. Toevallig zat ze steeds in dezelfde coupe en wisselden we weleens glimlachende blikken uit. Na 2 weken het zelfde liedje wou ik haar eens aanspreken, had ze toevallig die dag haar vriend bij :') (hand vasthouden en aaien weet je wel genoeg :P)

Maar goed, zeker in het OV kan het zo zijn dat je die leuke meid nooit meer tegenkomt... dus voortaan sla ik meteen toe als ik denk dat ze best een praatje wilt maken :)

Da's wel handig tegenwoordig van social media. Voornaam en woonplaats is vaak genoeg om te achterhalen of degene in een relatie zit en weet je meteen of je tijd verspilt of niet. Heb ook mensen gehad die heel aardig deden, in mijn ogen iets te aardig tegen het fliterige aan, blijken ze gewoon een relatie te hebben en altijd zo vriendelijk tegen iedereen. :') Bij de een weet je binnen 2 zinnen of ze een relatie hebben en de ander komt er niet zelf mee. Had een collega op het werk waar iedereen vrij zeker was dat ze single was, had ze al 2 jaar een vriend maar ze heeft het er nooit over. :')
Inderdaad.
Mensen die er snel over beginnen zijn vaak de meiden die je meteen willen laten weten dat je geen kans maakt :')
En mensen die meteen flirterig doen, willen anderen verliefd maken om hun ego/zelfvertrouwen te boosten. :')
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_148319446
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Inderdaad.
Mensen die er snel over beginnen zijn vaak de meiden die je meteen willen laten weten dat je geen kans maakt :')
En mensen die meteen flirterig doen, willen anderen verliefd maken om hun ego/zelfvertrouwen te boosten. :')
En vergeet de sociale types niet: mensen die met IEDEREEN kunnen opschieten. Dat zijn misschien wel de ergste, die zijn zelf namelijk niet bewust dat ze vaak onbedoeld flirten en ook helemaal niet op zoek naar een relatie :')

Anyway, ik zie dagelijks nog genoeg meiden lopen met jongens waarvan je denkt: ''Hoe is het hun in godsnaam gelukt?!!'' die er dus niet leuk uitzien, dus er is nog hoop voor ons :P Ik zie er zelf niet verkeerd uit, maar ben gewoon sociaal onhandig en meiden spreken zelf ook niet echt jongens aan dus dat helpt ook niet :P
pi_148320294
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En vergeet de sociale types niet: mensen die met IEDEREEN kunnen opschieten. Dat zijn misschien wel de ergste, die zijn zelf namelijk niet bewust dat ze vaak onbedoeld flirten en ook helemaal niet op zoek naar een relatie :')

Anyway, ik zie dagelijks nog genoeg meiden lopen met jongens waarvan je denkt: ''Hoe is het hun in godsnaam gelukt?!!'' die er dus niet leuk uitzien, dus er is nog hoop voor ons :P Ik zie er zelf niet verkeerd uit, maar ben gewoon sociaal onhandig en meiden spreken zelf ook niet echt jongens aan dus dat helpt ook niet :P
Ik hoor dat vaker, dat mensen koppels zien en zich afvragen hoe dit in godsnaam kan. Zelf zie ik nooit zulke koppels, maar misschien moet ik eens beter op letten. :P

En voor mij is het helaas ook lastig. :P Mede omdat ik eigenlijk maar eens in de paar jaar verliefd wordt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_148326604
Hoop dat ik hier goed zit..
Kleine 3 jaar geleden heb ik gezoend met een meid die wat te veel ophad, nou is dat in eerste instantie niet erg, beetje zoenen.. Ze was dronken, maar ... Ze heeft er toen een énorm probleem van gemaakt, en elke keer als ik nu weer in de kroeg sta of bij mij thuis ben, en er word door mij met een meid gezoend heb ik elke keer toch weer een soort angst dat ook die andere meiden er hele grote problemen van maken..

Ik heb tot Augustus/September een scharreltje gehad, en dat voelde gewoon goed het zoenen, was geen angst bij van shit shit shit wat als.. want die was nuchter, en zag mij toen als potentie..

Gister was ik met een stel vrienden bij mij thuis en een van die meiden bedankte me dat het zo gezellig was en dat ze dit wel vaker wilde doen, dat eindigde in een een lange zoen, meid in kwestie had wat op.. Nou is het normaal niet erg om een beetje te zoenen, maar ik had echt weer hetzelfde gevoel bij haar van, shit ... ze heeft wat op, wat als ze er ook een probleem van gaat maken?

(Die meid wie er zo`n probleem van maakte heeft mij toen echt 1 jaar ruim niet meer aangesproken, overal genegeerd, en heeft mij tegen iedereen afgedaan alsof ik haar dronken had gevoerd puur zodat ik met haar kon zoenen, wat echt de grootste onzin ooit was)

Kan iemand mij hier misschien mee helpen? (Ik ben sowieso als het op vrouwen aankomt, ook door mijn postuur, wat onzeker op dat gebied, of naja.. wát onzeker, zeg maar gerust, énorm onzeker..)
pi_148328888
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik heb eerder de ervaring dat vrouwen die er heel snel en geforceerd over beginnen vaak slecht in die relatie zitten, alsof ze zich zelf moeten overtuigen tegenover het 'gevaar'.

Anyway, maakt het uit? Gewoon op afstappen, alles kan kapot. En zoniet, dan had je even een leuk gesprekje. Ook prima.

Ik ben overigens ook met een stok niet verliefd te krijgen, maar dat schijnt normaal te zijn. Ik geloof het nooit zo, van die mensen die steeds maar weer verliefd zijn. Wil je dan niet een beetje te graag?
pi_148328983
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:54 schreef Stratman het volgende:

Heel verhaal dat jou onzeker maakt, waar de onzekerheid ws bij het meisje zelf ligt.
Vraag jezelf af wat een echte baas zou doen en doe dat!

schijt aan die bullshit, je hebt haar gezoend. whatever.
pi_148329560
Pijnlijk, Zou vandaag date hebben, maar zou haar bellen als ik klaar was met werken.
Om 17:00 klaar dus belde ik haar, nam ze niet op. Toen maar een berichtje gestuurd dat ik klaar was met werken, en haar om 18:30 kon ophalen thuis.

Tot op heden nog geen antwoord, zwaar gedist worden door een chick :(
pi_148329969
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Vraag jezelf af wat een echte baas zou doen en doe dat!

schijt aan die bullshit, je hebt haar gezoend. whatever.
Zoenen en verder gaan zonder er bij na te denken, maar dat is lastig als je enorm onzeker bent als het op vrouwen aankomt door je postuur... (ben 10-15 kilo te zwaar)
pi_148371368
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:27 schreef Stratman het volgende:

[..]

Zoenen en verder gaan zonder er bij na te denken, maar dat is lastig als je enorm onzeker bent als het op vrouwen aankomt door je postuur... (ben 10-15 kilo te zwaar)
Je hebt genoeg swag om haar tot zoenen te bewegen ( het was vast niet eenzijdig), werk daarmee. En ga sporten en gezond leven, daar heb je de rest van je leven plezier van. Maar je succes hangt niet van die kilo's af, maar van je instelling.
pi_148372629
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Je hebt genoeg swag om haar tot zoenen te bewegen ( het was vast niet eenzijdig), werk daarmee. En ga sporten en gezond leven, daar heb je de rest van je leven plezier van. Maar je succes hangt niet van die kilo's af, maar van je instelling.
Ze kwam er zelf mee, dat ze wel een echt kusje wilde _O- En het was zeker niet eenzijdig.
Mijn instelling is op dit moment nog wat minder, vaak nog wat gesloten qua houding naar mensen toe die ik niet ken, en zeker in de kroeg helpt dat niet.. Met alcohol op ben ik wel wát losser maar nog steeds niet wat ik wil.
pi_148376695
Maar het is ook best lastig om mensen zonder reden aan te spreken hoor, dan heet gewoon storen. Of het nou in de trein, supermarkt of sportschool is.

Tegenwoordig kijkt iedereen op zijn mobieltje en als ik daar zelf een keer geen zin in heb zie je andere mensen ook echt kijken van: waarom kijk jij niet op je schermpke? Mensen gaan iig niet zelf praten nee, samenleving wordt steeds individueler...
pi_148376797
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Maar het is ook best lastig om mensen zonder reden aan te spreken hoor, dan heet gewoon storen. Of het nou in de trein, supermarkt of sportschool is.

Tegenwoordig kijkt iedereen op zijn mobieltje en als ik daar zelf een keer geen zin in heb zie je andere mensen ook echt kijken van: waarom kijk jij niet op je schermpke? Mensen gaan iig niet zelf praten nee, samenleving wordt steeds individueler...
Samenleving word er vervelender op.
In de kroeg is het denk ik toch wat anders, daar zijn mensen wat losser en komen vaker met andere / nieuwe mensen in contact als er toevallig in een groepje al mensen staan die ze ook kennen.
pi_148376892
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef Stratman het volgende:

[..]

Samenleving word er vervelender op.
In de kroeg is het denk ik toch wat anders, daar zijn mensen wat losser en komen vaker met andere / nieuwe mensen in contact als er toevallig in een groepje al mensen staan die ze ook kennen.
Je moet iig niet hopen op een leuk gesprek in het OV is me opgevallen. Reisde dagelijks ruim 4 uur maar de gesprekken zijn op één hand te tellen helaas. Ook omdat ik zelf niet snel mensen aanspreek, maar zeker ook door al die kutschermpjes waar mensen op facebooken, candy crushen, en appen. Voor een goed gesprek hoef je je bek niet meer los te trekken tegenwoordig, gaat allemaal digitaal.
pi_148377019
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je moet iig niet hopen op een leuk gesprek in het OV is me opgevallen. Reisde dagelijks ruim 4 uur maar de gesprekken zijn op één hand te tellen helaas. Ook omdat ik zelf niet snel mensen aanspreek, maar zeker ook door al die kutschermpjes waar mensen op facebooken, candy crushen, en appen. Voor een goed gesprek hoef je je bek niet meer los te trekken tegenwoordig, gaat allemaal digitaal.
Klopt helemaal, en daarom spreek ik tegenwoordig mensen aan via Facebook _O- *
Ik reis sowieso nooit met de trein.

* Tijdje terug zag ik via een vriendin van me een meid zingen op Facebook, en dat vond ik zo goed klinken dat ik d`r een berichtje stuurde, en nu zijn we dagelijks aan het praten en komt ze binnenkort wat opnemen _O_
  zondag 11 januari 2015 @ 11:25:33 #143
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_148561572
Kan het zegmaar om met meerdere meiden te daten? 'Kan' zoals is dat netjes?
  zondag 11 januari 2015 @ 17:52:17 #144
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_148574188
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die jongens zitten niet te huilen over al die vervelende vrouwen op een forum.
  zondag 11 januari 2015 @ 17:57:34 #145
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_148574379
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:25 schreef jelfrikandel het volgende:
Kan het zegmaar om met meerdere meiden te daten? 'Kan' zoals is dat netjes?
Dat bepaal je zelf. Genoeg vrouwen, gewoon van genieten. Wees echter wel eerlijk naar de desbetreffende meisjes toe zou ik zeggen, en schep geen onrealistische verwachtingen.
  zondag 11 januari 2015 @ 21:04:04 #146
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_148582683
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dat bepaal je zelf. Genoeg vrouwen, gewoon van genieten. Wees echter wel eerlijk naar de desbetreffende meisjes toe zou ik zeggen, en schep geen onrealistische verwachtingen.
Hoe zou je dat doen? Duidelijk maken dat n relatie er niet 1 2 3 in zit? En zou je zelf vertellen dat je meer date of alleen als ze t vragen?

T is niet dat ik niks wil, k wil gewoon wat opties open houden en niet 1 2 3 ergens in duiken.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 18:28:40 #147
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_148648167
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hoe zou je dat doen? Duidelijk maken dat n relatie er niet 1 2 3 in zit? En zou je zelf vertellen dat je meer date of alleen als ze t vragen?

T is niet dat ik niks wil, k wil gewoon wat opties open houden en niet 1 2 3 ergens in duiken.
Mijn tip: gewoon niet over beginnen. Als zij er dan over begint (wat ze uiteindelijk bijna allemaal wel doen, tenzij je die verwachtingen vanaf het begin bewust wegneemt), zeg je wat je er van vind. Voor mij was dat altijd ''ik vind het ontzettend leuk met je, maar ben op dit moment van m'n leven nog niet klaar om een relatie aan te gaan''. Zeg gewoon eerlijk waar het op staat.

Je loopt hiermee wel een risico. Genoeg vrouwen staan er voor open, maar zeker niet allemaal. Er bestaat dus een kans dat ze zoiets niet wilt, in dat geval moet je dat gewoon accepteren en ben je haar meestal kwijt.
pi_149148552
Helaas heb ik een domme fout gemaakt en na een date een te afwachtende (ik weet dat je de komende weken druk bent, maar zou graag weer met je afspreken als je tijd hebt) mail verstuurd welke ik niet meer terug kan halen ;(.

Nu vrees ik dat het wel kan vergeten (al een paar dagen geen reactie gehad). Iemand tips om dit nog recht te breien of is het over en uit?
  zondag 1 februari 2015 @ 20:08:34 #149
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149274332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Helaas heb ik een domme fout gemaakt en na een date een te afwachtende (ik weet dat je de komende weken druk bent, maar zou graag weer met je afspreken als je tijd hebt) mail verstuurd welke ik niet meer terug kan halen ;(.

Nu vrees ik dat het wel kan vergeten (al een paar dagen geen reactie gehad). Iemand tips om dit nog recht te breien of is het over en uit?
''Ik vind mezelf niet waardig genoeg voor je gezelschap, maar kun je dat misschien door de vingers zien en me nog een keertje wat validatie geven zodat ik me beter voel over mezelf?''
  zondag 1 februari 2015 @ 22:50:51 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149281873
Validatie geef :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_149283058
Hoe merken julie of iemand openstaat voor een gesprek en of ze nog single is? Op de een of andere manier maak ik juist veel praatjes met mensen die helemaal geen relatie zoeken, maar gewoon aardig zijn...
  maandag 2 februari 2015 @ 18:19:43 #152
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149303176
Als ze naar je kijkt, al een tijdje dichtbij je aan het dansen is oogcontact met je zoekt, je zachtjes aanraakt als ze langs je loopt, weet je zeker dat ze je al leuk vind.

Of ze single is? Heel direct zijn in je intenties. Ga dichtbij haar staan, strak oogcontact, pak haar af en toe bij haar schouder/onderarm/bovenarm/nek. Als ze goed reageert zal ze er wel voor open staan om verleid te worden.

Hoe je verder kunt merken of ze je seksueel aantrekkelijk zijn de zogenoemde bambi eyes. Haar ogen gaan wijd open staan, pupillen worden groter, en ze heeft alleen nog aandacht voor jou. Daarnaast gaan ze vaak met hun toon omhoog aan het eind van de zin.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:42:52 #153
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149369278
nu al aantal dates gehad met n leuke meid :P Had vlak voor haar nog die date met dat andere meisje, maar dat vond ik toch niks (al was het heel gezellig).

Nu vind ik mn date heel slecht te peilen. Het lijkt wel alsof ze niet heel veel te vertellen heeft. Ze zal me nooit zo snel uit zichzelf een appje sturen of iets, en als we appen is het vaak een 'jaa idd' of andere kortere antwoorden. :P Toch daten we nu al aantal weken, maar t maakt mij alleen maar meer aan de twijfel of ze me wel een beetje leuk vind. Het is sowieso wel een beetje hoe ze is denk ik.

Ik kan het natuurlijk gewoon vragen maar dat vind ik zo gaar, wanhopig, claimerig overkomen en dat wil ik totaal niet, want zo erg is het ook weer niet :P

Oke, lekker dagboek verhaal, maar anyway, gaat dus wel goed bij mij :P Aantal chicks gedate, nu wat langer met eentje. Heb mijn zelfvertrouwen etcetera wel weer redelijk terug eindelijk :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:34:24 #154
416020 K44S
The bearded man
pi_149416828
Ik ben hier naar verbannen ;(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:36:47 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149416891
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:42 schreef jelfrikandel het volgende:
nu al aantal dates gehad met n leuke meid :P Had vlak voor haar nog die date met dat andere meisje, maar dat vond ik toch niks (al was het heel gezellig).

Nu vind ik mn date heel slecht te peilen. Het lijkt wel alsof ze niet heel veel te vertellen heeft. Ze zal me nooit zo snel uit zichzelf een appje sturen of iets, en als we appen is het vaak een 'jaa idd' of andere kortere antwoorden. :P Toch daten we nu al aantal weken, maar t maakt mij alleen maar meer aan de twijfel of ze me wel een beetje leuk vind. Het is sowieso wel een beetje hoe ze is denk ik.

Ik kan het natuurlijk gewoon vragen maar dat vind ik zo gaar, wanhopig, claimerig overkomen en dat wil ik totaal niet, want zo erg is het ook weer niet :P

Oke, lekker dagboek verhaal, maar anyway, gaat dus wel goed bij mij :P Aantal chicks gedate, nu wat langer met eentje. Heb mijn zelfvertrouwen etcetera wel weer redelijk terug eindelijk :P
Waarom belang hechten aan hoe ze op whatsapp is? Gaat er toch om of het leuk is als je elkaar ziet? :?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:58:09 #156
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149420905
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom belang hechten aan hoe ze op whatsapp is? Gaat er toch om of het leuk is als je elkaar ziet? :?
Omdat t je best wel kan laten twijfelen of iemand je wel leuk vind of niet :p slaat nergens op i know.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:59:29 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149420949
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:58 schreef jelfrikandel het volgende:

Omdat t je best wel kan laten twijfelen of iemand je wel leuk vind of niet :p slaat nergens op i know.
Snap dat het twijfel kan veroorzaken, maar juist daarom moet je des te meer kijken hoe de dates ansich gaan. Als die geweldig zijn, waarom dan twijfelen door berichtjes. Zit je je enkel gek te maken .
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:49:07 #158
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149422295
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]

Snap dat het twijfel kan veroorzaken, maar juist daarom moet je des te meer kijken hoe de dates ansich gaan. Als die geweldig zijn, waarom dan twijfelen door berichtjes. Zit je je enkel gek te maken .
Ja is ook zo :p kan sws wel snel twijfelen. K weet niet, k zie t allemaal wel :p
pi_149424085
Vorige keer leuk gesprek gehad met dame in de sportschool, volgens mij zat ze toen te flirten want kreeg vaak te horen: ''moet je minder je best doen'' en hele tijd dom lachen en kijken. Anyway, ik dus beetje opletten of ik 'r vaker zag maar ben gewoon vergeten hoe ze eruit zag :') Sporten veel studenten hier en die lijken allemaal op elkaar... Maar ik zag d'r vandaag, blijkbaar toch wat onthouden! ;) Kreeg weer zo'n glimlach die net ff meer zegt dan iemand waar je aardig tegen doet, en een 'hoi!' toen ze d' flesje ging vullen. Vervolgens ging ze sporten en na een tijdje stond ik langs d'r. Had ze gewoon 30 minuten lang oordopjes in en heeft geen woord gezegd, en ook geen blik... ik had ze juist uit. En ja, dit was dezelfde dame als vorige keer. Was helaas niet mans genoeg om gesprek te beginnen maar als ik 'r de volgende keer zie doe ik dat wel, want ik heb toch niks te verliezen. Tjee, wat zijn sommige vrouwen lastig te peilen.

Heb er ook eentje die ik al maanden zie en elke keer wisselen we blikken uit maar we hebben in al die maanden nog nooit één woord gezegd tegen elkaar lol. Lastig te peilen, soms lacht ze, andere keer doet ze alsof je er niet bent. Ook hier, als ik d'r weer zie toch maar eens praten, niks te verliezen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:29:29 #160
416020 K44S
The bearded man
pi_149425144
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarbij kan Appen heeeel anders overkomen dan wat het is + kan zij/hij heel anders ZIJN dan in het echt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Vorige keer leuk gesprek gehad met dame in de sportschool, volgens mij zat ze toen te flirten want kreeg vaak te horen: ''moet je minder je best doen'' en hele tijd dom lachen en kijken. Anyway, ik dus beetje opletten of ik 'r vaker zag maar ben gewoon vergeten hoe ze eruit zag :') Sporten veel studenten hier en die lijken allemaal op elkaar... Maar ik zag d'r vandaag, blijkbaar toch wat onthouden! ;) Kreeg weer zo'n glimlach die net ff meer zegt dan iemand waar je aardig tegen doet, en een 'hoi!' toen ze d' flesje ging vullen. Vervolgens ging ze sporten en na een tijdje stond ik langs d'r. Had ze gewoon 30 minuten lang oordopjes in en heeft geen woord gezegd, en ook geen blik... ik had ze juist uit. En ja, dit was dezelfde dame als vorige keer. Was helaas niet mans genoeg om gesprek te beginnen maar als ik 'r de volgende keer zie doe ik dat wel, want ik heb toch niks te verliezen. Tjee, wat zijn sommige vrouwen lastig te peilen.

Heb er ook eentje die ik al maanden zie en elke keer wisselen we blikken uit maar we hebben in al die maanden nog nooit één woord gezegd tegen elkaar lol. Lastig te peilen, soms lacht ze, andere keer doet ze alsof je er niet bent. Ook hier, als ik d'r weer zie toch maar eens praten, niks te verliezen.
Waarom in GODSNAAM wil je zo graag een vriendin of iets wat daar op lijkt? Hoe oud ben je?
pi_149425424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Daarbij kan Appen heeeel anders overkomen dan wat het is + kan zij/hij heel anders ZIJN dan in het echt.

[..]

Waarom in GODSNAAM wil je zo graag een vriendin of iets wat daar op lijkt? Hoe oud ben je?
Wat dacht je van samen iemand hebben om dingen mee te bespreken, leuke tijden beleven, intimiteit etc? Ben half 20
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:40:37 #162
416020 K44S
The bearded man
pi_149425436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat dacht je van samen iemand hebben om dingen mee te bespreken, leuke tijden beleven, intimiteit etc? Ben half 20
Vrienden?
pi_149425518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef K44S het volgende:

[..]

Vrienden?
Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen... ben geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel. Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen...
pi_149425584
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen... ben geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel. Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen...
Denk je niet dat als je geen vrienden hebt, je eerst wat moet doen aan je sociale vaardigheden? :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149425631
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Denk je niet dat als je geen vrienden hebt, je eerst wat moet doen aan je sociale vaardigheden? :)
Ook mensen zonder vrienden hebben een relatie, ze bestaan.
Vrienden maken is niet makkelijk, die moet je langzaam opbouwen en daar ben ik ook mee bezig
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:47:55 #166
416020 K44S
The bearded man
pi_149425655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

1.Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen...
KAn wel, is alleen beetje .. gay :P b
2.en geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Aftrekken ...
3. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel.Ik ben geen student, toch aardig wat vrouwen die me meer zouden zien dan "een vriend" Als ik wat meer mijn best zou doen 4.Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen... Zoek dan de wat oudere vrouwen ...
pi_149425783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook mensen zonder vrienden hebben een relatie, ze bestaan.
Vrienden maken is niet makkelijk, die moet je langzaam opbouwen en daar ben ik ook mee bezig
Natuurlijk, maar met vrienden maak je je leven in het geheel leuker en is het wrs makkelijker om met vrouwen in contact te komen. Win win-situatie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:52:53 #168
416020 K44S
The bearded man
pi_149425835
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar met vrienden maak je je leven in het geheel leuker en is het wrs makkelijker om met vrouwen in contact te komen. Win win-situatie.
+

Met vrienden ben je stuk minder gefocust op vrouwen....

Als ik al je post zo lees ben je wanhopig opzoek naar een date....en een vriendin. Ik ken het gevoel hoor.... alleen wil ik altijd te snel.. of denk ik iets te willen omdat ik me op dat moment "gelukkig voel"
pi_149427767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:52 schreef K44S het volgende:

[..]

+

Met vrienden ben je stuk minder gefocust op vrouwen....

Als ik al je post zo lees ben je wanhopig opzoek naar een date....en een vriendin. Ik ken het gevoel hoor.... alleen wil ik altijd te snel.. of denk ik iets te willen omdat ik me op dat moment "gelukkig voel"
Deels. Op zich heb ik een prima leven, doe waar ik zin in heb, school gaat goed, geld zat... maar andere kant dus wel behoefte aan een relatie. Gisteravond stond ik op het station rond een uurtje of 12 te wachten op de bus, enige wat je nog zag waren koppeltjes van mijn leeftijd die afscheid namen of samen naar huis gingen en eigenlijk in de stad zelf idem dito. Dan gaat er altijd weer zo'n zielig deuntje in mij op van: waarom zij wel en ik niet? En half 20, voor je het weet is het leven al voorbij man :P Al is dat wat overdreven, maar zo voelt het wel.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:04:03 #170
416020 K44S
The bearded man
pi_149427884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deels. Op zich heb ik een prima leven, doe waar ik zin in heb, school gaat goed, geld zat... maar andere kant dus wel behoefte aan een relatie. Gisteravond stond ik op het station rond een uurtje of 12 te wachten op de bus, enige wat je nog zag waren koppeltjes van mijn leeftijd die afscheid namen of samen naar huis gingen en eigenlijk in de stad zelf idem dito. Dan gaat er altijd weer zo'n zielig deuntje in mij op van: waarom zij wel en ik niet? En half 20, voor je het weet is het leven al voorbij man :P Al is dat wat overdreven, maar zo voelt het wel.
Zie jij het als een toevoeging... of hebbedingetje ? Wat zijn je hobby's ? Wat voor opleiding doe je.

Tjah, nadat het uit was met mijn ex.... zag ik ook overal auto's rond rijden waar zij in rond reed. Dus ik snap wat je bedoelt. Maar focus je eens wat meer op je passie...
pi_149428059
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:04 schreef K44S het volgende:

[..]

Zie jij het als een toevoeging... of hebbedingetje ? Wat zijn je hobby's ? Wat voor opleiding doe je.

Tjah, nadat het uit was met mijn ex.... zag ik ook overal auto's rond rijden waar zij in rond reed. Dus ik snap wat je bedoelt. Maar focus je eens wat meer op je passie...
Omdat ik geen vrienden heb, maar wel sociaal contact, zie ik een relatie als toevoeging maar ook als hebbeding, want als het goed is heb je een leuke tijd samen, zowel qua gevoel als fysiek. Hobby's zijn sporten, bios, reizen etc. Tijdens het sporten merk ik wel dat er altijd dames omkijken dus dat is wel fijn, maar zit 'm erin dat ik veels te lang single ben nu. Als ik gewoon een keer een relatie had of 2x 3 maanden ofzo was het ook minder erg geweest, maar nu mag het wel weer eens zeg maar.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:13:47 #172
416020 K44S
The bearded man
pi_149428271
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik geen vrienden heb, maar wel sociaal contact, zie ik een relatie als toevoeging maar ook als hebbeding, want als het goed is heb je een leuke tijd samen, zowel qua gevoel als fysiek. Hobby's zijn sporten, bios, reizen etc. Tijdens het sporten merk ik wel dat er altijd dames omkijken dus dat is wel fijn, maar zit 'm erin dat ik veels te lang single ben nu. Als ik gewoon een keer een relatie had of 2x 3 maanden ofzo was het ook minder erg geweest, maar nu mag het wel weer eens zeg maar.
Dus als ik nu in jouw telefoon door jouw contacten zou bladeren, zou ik niemand kunnen bellen om te vragen of je met hun een biertje kan drinken?

Maat, focus je eens wat minder op dat de vrouwen naar je kijken. Doe gewoon je ding en die vrouwen komen zelf.
Ik zal het niet onder de bank steken dat ik niet meer op 2 handen kan tellen hoeveel meiden ik gezoend heb. Geef het me een fijn gevoel? Jawel... dat ik nog goed op in de markt lig. Maar wat is dat... als ze deze week weer een andere gozer zoent?

Laat ik wel duidelijk zijn, het zou mij ook leuk lijken om een vriendin te hebben... dat fysieke gedeelte en mentale gedeelte mis ik ook. Maar vrouwen merken dat...
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:17:35 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_149428386
Van krantenjongen miljonair worden jongens.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_149428416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus als ik nu in jouw telefoon door jouw contacten zou bladeren, zou ik niemand kunnen bellen om te vragen of je met hun een biertje kan drinken?

Maat, focus je eens wat minder op dat de vrouwen naar je kijken. Doe gewoon je ding en die vrouwen komen zelf.
Ik zal het niet onder de bank steken dat ik niet meer op 2 handen kan tellen hoeveel meiden ik gezoend heb. Geef het me een fijn gevoel? Jawel... dat ik nog goed op in de markt lig. Maar wat is dat... als ze deze week weer een andere gozer zoent?

Laat ik wel duidelijk zijn, het zou mij ook leuk lijken om een vriendin te hebben... dat fysieke gedeelte en mentale gedeelte mis ik ook. Maar vrouwen merken dat...
In principe niet. Veel kennissen van school en die wonen ver weg en los daarvan inmiddels een eigen leven. Ik ben helaas zo'n type die op jaarbasis niet meer dan één hand gebeld wordt, alleen door callcenters :') Zou ik een half jaar mijn telefoon uitzetten heb ik geen oproep gemist. Triest, maar waar.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:20:56 #175
416020 K44S
The bearded man
pi_149428491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In principe niet. Veel kennissen van school en die wonen ver weg en los daarvan inmiddels een eigen leven. Ik ben helaas zo'n type die op jaarbasis niet meer dan één hand gebeld wordt, alleen door callcenters :') Zou ik een half jaar mijn telefoon uitzetten heb ik geen oproep gemist. Triest, maar waar.
Woon je in een stad? Je kan mij echt niet wijsmaken dat je geen vrienden hebt die je nu niet kan bellen van: "jongens, vanavond naar....-club- ... ? En morgen met z'n alle patatje eten bij die ene snackbar.. met biertje?"
pi_149428578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef K44S het volgende:

[..]

Woon je in een stad? Je kan mij echt niet wijsmaken dat je geen vrienden hebt die je nu niet kan bellen van: "jongens, vanavond naar....-club- ... ? En morgen met z'n alle patatje eten bij die ene snackbar.. met biertje?"
Nee en toch wel. Misschien heb ik zelf nooit duidelijk genoeg gemaakt dat ik vrienden wou misschien. Kon met iedereen goed opschieten op school... maar daarbuiten zag ik ze dus nooit, en nu is iedereen zijn eigen gang gegaan.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:24:55 #177
416020 K44S
The bearded man
pi_149428621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee en toch wel. Misschien heb ik zelf nooit duidelijk genoeg gemaakt dat ik vrienden wou misschien. Kon met iedereen goed opschieten op school... maar daarbuiten zag ik ze dus nooit, en nu is iedereen zijn eigen gang gegaan.
Ik zou zeggen, neem iets van gitaar les, ga op een teamsport.
Voetbal,rugbykickboksen.... noem het.

Neem mij als voorbeeld. Ik heb al een prima vrienden groep, alleen dmv voetbal is die nu groter geworden :).
pi_149428665
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:24 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, neem iets van gitaar les, ga op een teamsport.
Voetbal,rugbykickboksen.... noem het.

Neem mij als voorbeeld. Ik heb al een prima vrienden groep, alleen dmv voetbal is die nu groter geworden :).
Ben al gaan sporten en doe 2x per week groepsles. Klikt aardig en zie dus wel bekenden daarvan, dus ben al bezig met sociale contacten. Binnenkort eens vragen of ze wat willen drinken ofzo na afloop.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:29:13 #179
416020 K44S
The bearded man
pi_149428737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ben al gaan sporten en doe 2x per week groepsles. Klikt aardig en zie dus wel bekenden daarvan, dus ben al bezig met sociale contacten. Binnenkort eens vragen of ze wat willen drinken ofzo na afloop.
JUIST! Dat wil ik lezen! :) . Geef het de tijd, je hebt niks te verliezen..... en mocht je echt op blauwe ballen zitten dan huur je maar een escort ... :Y
pi_149428875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:29 schreef K44S het volgende:

[..]

JUIST! Dat wil ik lezen! :) . Geef het de tijd, je hebt niks te verliezen..... en mocht je echt op blauwe ballen zitten dan huur je maar een escort ... :Y
Lol nee dat weiger ik. Juist omdat anderen het wel lukt, maar heb gewoon moeite met contacten op gang brengen en onderhouden. Maar goed, moet inderdaad de meer fuck it mentaliteit hebben, Heb niks te verliezen idd :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:41:06 #181
416020 K44S
The bearded man
pi_149429113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lol nee dat weiger ik. Juist omdat anderen het wel lukt, maar heb gewoon moeite met contacten op gang brengen en onderhouden. Maar goed, moet inderdaad de meer fuck it mentaliteit hebben, Heb niks te verliezen idd :')
Je denkt (netalsik) soms te veel na.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:01:40 #182
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149435774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ga californication kijken.
pi_149437256
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik seks had gehad was gewoon in de nachttrein. Was wel echt een (porno)filmscenario. Ik raak met een meisje aan de praat, en ze vraagt of ik een vriendin heb, ik zeg "nee", en ze zegt oh, cool en springt in mijn bed... :)

Heel soms... gaat het makkelijk.

Ik heb meer moeite met discos en zo. Ik kan niet goed mensen verstaan met harde muziek. En als ik dan nog met vreemde mensen moet praten wordt ik al helemaal zenuwachtig. Geen goede manier om nieuwe mensen te leren kennen... en zeker geen neukbare meiden...
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:52:06 #184
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149450512
:'( Rare shit :p Volgens mij zit r niemand op mij te wachten haha.
pi_149451145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ken het probleem man. Eigenlijk vanaf de basisschool dezelfde vriendengroep gehad, na onze middelbare school gingen we vrijwel allemaal naar een andere stad om te studeren, jongens kregen vriendinnen, andere vrienden etc. Ik was daardoor in mijn hometown een soort van 'vriendloos' geworden. (was ook een van de weinige die ging treinen en in mn eigen stad bleef wonen), kende heel veel mensen maar weinig mensen goed. Ging destijds weer voetballen na jaren waardoor ik in ieder geval weer een groot sociale behoefte gevuld had, hadden teamactiviteiten en met een paar jongens kon ik het zo goed vinden dat we eigenlijk wel wekelijks bij elkaar over de vloer komen en opstap gaan. Daarna een bijbaan genomen op een camping waar ik ook veel mensen heb leren kennen met wie ik tegenwoordig veel omga, we darten bij een café wat een soort van stamcafé is geworden, ons kent ons zegmaar.

Maar ik weet zeker hoe het voelt om in een andere positie te staan, heb toen een half jaar lopen sukkelen met tekort aan sociale contacten en I know dat kan je diep ongelukkig maken, enigste wat ik kan adviseren is om oprecht een band op proberen te bouwen en niet meteen als doel hebben: 'Ik wil jou als vriend hebben!', lijkt wel of mensen dat zien in hun onderbewustzijn.

Ik had zoals ik zei toen het probleem dat ik in een andere stad studeerde en we opsich een leuke klas hadden, konden goed ouwehoeren, afentoe opstap, maar toch had iedereen z'n eigen wereldje.
GGGG
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:27:02 #186
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149451206
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:52 schreef jelfrikandel het volgende:
:'( Rare shit :p Volgens mij zit r niemand op mij te wachten haha.
Ik wel. Zie ondertitel.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:37:05 #187
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149451408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik wel. Zie ondertitel.
Libi O+
pi_149459273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Ken het probleem man. Eigenlijk vanaf de basisschool dezelfde vriendengroep gehad, na onze middelbare school gingen we vrijwel allemaal naar een andere stad om te studeren, jongens kregen vriendinnen, andere vrienden etc. Ik was daardoor in mijn hometown een soort van 'vriendloos' geworden. (was ook een van de weinige die ging treinen en in mn eigen stad bleef wonen), kende heel veel mensen maar weinig mensen goed. Ging destijds weer voetballen na jaren waardoor ik in ieder geval weer een groot sociale behoefte gevuld had, hadden teamactiviteiten en met een paar jongens kon ik het zo goed vinden dat we eigenlijk wel wekelijks bij elkaar over de vloer komen en opstap gaan. Daarna een bijbaan genomen op een camping waar ik ook veel mensen heb leren kennen met wie ik tegenwoordig veel omga, we darten bij een café wat een soort van stamcafé is geworden, ons kent ons zegmaar.

Maar ik weet zeker hoe het voelt om in een andere positie te staan, heb toen een half jaar lopen sukkelen met tekort aan sociale contacten en I know dat kan je diep ongelukkig maken, enigste wat ik kan adviseren is om oprecht een band op proberen te bouwen en niet meteen als doel hebben: 'Ik wil jou als vriend hebben!', lijkt wel of mensen dat zien in hun onderbewustzijn.

Ik had zoals ik zei toen het probleem dat ik in een andere stad studeerde en we opsich een leuke klas hadden, konden goed ouwehoeren, afentoe opstap, maar toch had iedereen z'n eigen wereldje.
Thanks man. Ja, kon ook met iedereen goed opschieten, maar daar heb je dus niks aan blijkt nu. Ontmoet nu wel nieuwe mensen door sporten e.d. dus hopelijk dat snel uitbreiden naar contact buiten het sporten om en wat minder bang zijn mensen aan te spreken, heb toch niks te verliezen.

Het alleen zijn begint me toch wel op te breken langzamerhand, simpelweg omdat ik ook iemand wil hebben om alles mee te delen. Woon nog bij ouders, misschien is dat het ook. Studentenwoning kan ik helaas niet meer in omdat ik over paar maanden klaar ben en huurwoningen hele lange wachtlijst en gemiddeld 200 reacties per huis :')...

Denk dat ik ook maar stop met online daten. Dat werkt gewoon niet. Vorig jaar paar dates uitgesleept maar vaak ontbreekt de offline klik dan toch. Nu al 3 weken aan het appen met een meisje dat heel dichtbij woont. Wil haar graag offline zien, juist om teleurstelling te voorkomen want het klikt gewoon erg goed over de app. Vorige week kon ze niet, deze week druk maar volgende week zeker wel. Nu is het zaterdagavond en heb nog steeds niks gehoord over volgende week :') Ga er zelf ook niet meer achteraan, het is graag of wil niet hoor. Jammer, want we hebben veel gemeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is offline daten toch wel handig als je daar goed in bent. Is meteen de barrière van uiterlijk en karakter weg omdat je elkaar meteen ziet..

[ Bericht 5% gewijzigd door Deezertje op 07-02-2015 23:46:31 ]
pi_149466544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ga Californication kijken.
Beste tip ooit in deze reeks _O_
pi_149494752
Vanaf morgen volledig over op offline dating... :P
Komende week zou dus een date zijn...echter op morgen na is ze alweer de hele week druk zegt ze. Ga niet zeuren om een date dus ben benieuwd of ik morgen wat hoor of we een date plannen komende week... anders kap ik ermee, 4 weken appen en niet durven afspreken van haar kant gaat 'm niet worden. Gaat dan gewoon keihard tegenvallen in real, kan niet anders. Dus daarom: offline daten (= meisjes aanspreken) it is..
pi_149510983
Alsof 't lot meekijkt: ging vandaag sporten met beetje als doel natuurlijk die meid van vorige week tegen te komen. Nou, die kwam ik iid al tegen! Maar dan in de bus naar de stad toe, dus hoe toevallig is dat? Helaas stapte ze bijna de laatste halte in en toen ze me herkende een glimlach en 'hoi' verder, wou ik haar natuurlijk ff spreken. Maar ik had nog geen hoi teruggezegd of haar telefoon ging. Meteen heel verhaal dat ze te laat was voor haar afspraak en dat ze sorry zei etc. Ze nam helaas op met 'hoooooi' dus weet d'r naam nog steeds niet :') Leek vrij zeker een date of d'r vriend te zijn aan het gesprek te horen, maar daarover fantaseren heeft toch geen nut. Helaas stapte ze niet bij de sportschool uit en was ze nog steeds aan de telefoon, dus geen steek verder helaas :D Mocht ik d'r van de week zien spreek ik haar sowieso aan en kijk wel of ze zin heeft in een gesprek... lastig te peilen dus of ze nou single is of niet :(

Voor de rest was sporten beetje 'lonely' vandaag. Geen bekenden en de rest sportte met oortjes in en mijn blikken naar anderen toe werden helaas niet beantwoord...

Heb de 'hoop' nog gevestigd op een ander meisje,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149514636
Ik snap er niks van, laat mijn "baard" staan voor het eerst, dames zeggen soms hoi tegen mij.
Vanmiddag nog bij de Jumbo.

Nog nooit meegemaakt in 27 jaar.
Ik zwaai naar dieren.
pi_149586652
Vandaag dus dat leuke meisje aangesproken...

SPOILER
.

Iemand tips om sneller te achterhalen of iemand single is? Als er geen foto op d'r mobieltje staat met een jongen zit je vaak wel veilig, maar sommige praten er juist niet over terwijl ze wel een vriend hebben...
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:23:28 #194
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149589924
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef Deezertje het volgende:

SPOILER
.

Iemand tips om sneller te achterhalen of iemand single is? Als er geen foto op d'r mobieltje staat met een jongen zit je vaak wel veilig, maar sommige praten er juist niet over terwijl ze wel een vriend hebben...
1. Looks don't matter.
2. Grijp je ballen en wees direct. Dan weet je meteen of ze interesse heeft.

Toevallig kwam zojuist een vriendin van me langs. Net uit met haar vriendje. Heb het er bij haar nooit dik bovenop gelegd dat ik haar wilde. Het ging gewoon soepel allemaal, beetje aantrekkingskracht, maar wat opmerkingen waardoor ik niet zeker was dat ze wilde. Normaal heb ik altijd schijt, nu wilde ik de vriendschap niet riskeren. Het is gewoon altijd zo veel makkelijker als je vanaf het begin weet waar je aan toe bent.
pi_149590080
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Toevallig kwam zojuist een vriendin van me langs. Net uit met haar vriendje. Heb het er bij haar nooit dik bovenop gelegd dat ik haar wilde. Het ging gewoon soepel allemaal, beetje aantrekkingskracht, maar wat opmerkingen waardoor ik niet zeker was dat ze wilde. Normaal heb ik altijd schijt, nu wilde ik de vriendschap niet riskeren. Het is gewoon altijd zo veel makkelijker als je vanaf het begin weet waar je aan toe bent.
Verzonnen teksten
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:42:20 #196
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149590274
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:30 schreef Anettie het volgende:

[..]

Verzonnen teksten
Waar raak je hem kwijt jongen, wellicht kan ik je er mee helpen.
pi_149597841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef Deezertje het volgende:

SPOILER
.

Ik ben dus echt zo benieuwd hoe jij er uitziet, no homo.

Maar serieus gewoon ermee praten en dan uiteindelijk op date vragen. Schijt aan hebben dat je afgewezen wordt, dat overkomt iedereen wel eens en niemand in je omgeving weet dat ze je afgewezen heeft.
pi_149597886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waar raak je hem kwijt jongen, wellicht kan ik je er mee helpen.
Waar heb jij het over XD
pi_149598156
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik ben dus echt zo benieuwd hoe jij er uitziet, no homo.

Maar serieus gewoon ermee praten en dan uiteindelijk op date vragen. Schijt aan hebben dat je afgewezen wordt, dat overkomt iedereen wel eens en niemand in je omgeving weet dat ze je afgewezen heeft.
Das frustrerend. Volgens mijn omgeving ben ik niet lelijk maar kok wel onzeker over
pi_149598201
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]
Das frustrerend. Volgens mijn omgeving ben ik niet lelijk maar kok wel onzeker over
Zoals je moeder? Die zal ook niet zeggen; godver wat ben je lelijk.
Ik had namelijk begrepen dat je geen vrienden hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')