abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147184158
R&P / R&P-verkiezingen 2014!

Het grote bespreken kan beginnen!
Mocht je je post niet meer kunnen wijzigen, stuur motorbloempje, Re of mij dan even een DM. Dan zorgen wij ervoor dat je je post alsnog kunt wijzigen.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2014 15:53:05 ]
pi_147184484
Jammer dat er voor users wel huilie/troll awards zijn en voor mods niet.
Maakt het stemmen net iets minder leuk.
pi_147184593
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
Jammer dat er voor users wel huilie/troll awards zijn en voor mods niet.
Maakt het stemmen net iets minder leuk.
Ik denk dat wij in staat zijn om kritiek te incasseren, dus welke vragen mis je nu?
pi_147184609
Crewbash! }:|
Ja doei.
pi_147184611
Zo, deeltje ingevuld.
pi_147184988
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:03 schreef zarGon het volgende:

Ik denk dat wij in staat zijn om kritiek te incasseren, dus welke vragen mis je nu?
Verkiezingen zijn toch naar goede FOK!-traditie met een (grote) knipoog neem ik aan?
Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om een kleine begeleidende omschrijving erbij te geven en als het alleen maar lief en aardig is, dan roept dat wat minder inspiratie op.

Iemand bij de enkels afzagen is het andere uiterste, maar een vraag waarmee je wat speels kan dollen richting mods mis ik wel een beetje. Een concreet idee heb ik niet, maar jij/jullie zijn vast creatief genoeg om daar iets op te verzinnen. :s)

Leukste en liefste is zo....kusjekroel- allemaal. -O- Om in R&P-terminologie te blijven.
pi_147185094
Een categorie "leukste R&P-mod" misschien? Of is dat ook te kusje-kroel? :P
pi_147185104
Die is er al.
Ja doei.
pi_147185151
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Die is er al.
Oh sorry ik keek met mn neus dan _O-

Er zijn er zelfs 2: leukste en liefste. Hmm... kunnen we het niet op leukste houden? ;) :P
pi_147185173
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:15 schreef Kingstown het volgende:
Iemand bij de enkels afzagen is het andere uiterste, maar een vraag waarmee je wat speels kan dollen richting mods mis ik wel een beetje. Een concreet idee heb ik niet, maar jij/jullie zijn vast creatief genoeg om daar iets op te verzinnen. :s)

Leukste en liefste is zo....kusjekroel- allemaal. -O- Om in R&P-terminologie te blijven.
De wat ruigere werk loopt al heel snel uit de hand, omdat dat uitmondt in sneren heen en weer. Haalt de lol van zo'n verkiezing helemaal onderuit.

Is 'Welke nuttige tip geef je mee aan de R&P-mods mee?' een optie? Al is dat ietwat te veel feedbackerig. Of heb je liever 'Wie is de kutste mod?' :D.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 15:23:22 ]
pi_147185217
Minste kussiekroelmod.
Ja doei.
pi_147185281
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Minste kussiekroelmod.
Oh die win je :P

Van zarGon weet ik pas sinds kort dat hij hier mod is :@
pi_147185296
B-)
Ja doei.
  Official ESF Kreviewer maandag 1 december 2014 @ 15:25:58 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147185312
...dat reacties deleten hè.... wie is er ongesteld? :'). Djeez.
pi_147185324
quote:
11s.gif Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Kreator het volgende:
Wasn't me!
Ja doei.
pi_147185325
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh die win je :P

Van zarGon weet ik pas sinds kort dat hij hier mod is :@
Ik loop slechts 9 dagen minder mee dan moblo.

http://fok.zevkiselim.nl/crew/?forum=RP. :P.
  Official ESF Kreviewer maandag 1 december 2014 @ 15:27:31 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147185366
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 15:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wasn't me!
Tis wel lastig. Een edit met een -edit- 'reageer gewoon ff normaal' ofzo is wel duidelijk. Ben nu elke keer aan het zoeken waar mijn reacties zijn gebleven.
pi_147185416
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef zarGon het volgende:

De wat ruigere werk loopt al heel snel uit de hand, omdat dat uitmondt in sneren heen en weer. Haalt de lol van zo'n verkiezing helemaal onderuit.

Is 'Welke nuttige tip geef je mee aan de R&P-mods mee?' een optie? Al is dat ietwat te veel feedbackerig.
Mss heb je ook wel gelijk en is het onverstandig. Jij kunt dat sowieso beter inschatten, hoewel dat sneren over en weer natuurlijk ook kan gebeuren bij de hulie/troll categorieën voor users.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef zarGon het volgende:
Of heb je liever 'Wie is de kutste mod?' :D.
Nah, dan zou ik gaan voor: "welke mod moet hoognodig in therapie" :o
pi_147185420
quote:
11s.gif Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Kreator het volgende:
Dat was ik.

Je eerste reactie was niet serieus (al bedoelde jij het vast zo). Je had twee users voor alle vragen geselecteerd; bij de positieve vragen koos je jezelf, de negatieve een andere user.

Ik wil het als het even kan ietwat serieus houden, vooral in het begin van het topic. Je tweede vervolgpost kon best hier. Of via DM/PM/FB-topic of zo. Je loopt lang genoeg mee om dat te weten.
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tis wel lastig. Een edit met een -edit- 'reageer gewoon ff normaal' ofzo is wel duidelijk. Ben nu elke keer aan het zoeken waar mijn reacties zijn gebleven.
Je weet dus zelf al dat het niet helemaal de bedoeling was, zo'n post?

Het is niet zo moeilijk verder; serieus invullen (of op z'n minst een poging wagen) of gewoon niet posten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 15:31:37 ]
pi_147185470
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):R&P / Depressie & Angst #115

:') _O-
Ja doei.
pi_147185525
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef motorbloempje het volgende:

:') _O-
Jij gaat de liefste mod-prijs dus niet winnen :{w
pi_147185551
:D! Ik vind de combinatie vooral hilarisch :')
Ja doei.
  Official ESF Kreviewer maandag 1 december 2014 @ 15:35:15 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147185620
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
Je loopt lang genoeg mee om dat te weten.

Zeker. Maar ik vind dat deleten van posts zo kansloos. VOor de rest ben ik het met je eens.
pi_147185682
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zeker. Maar ik vind dat deleten van posts zo kansloos. VOor de rest ben ik het met je eens.
Ik ben normaal gesproken ook meer van het laten staan en inhoud wijzigen (en de vooral kansloze posts verwijderen), maar een aantal keer - niet doen - en - edit - staat ook zo kneuterig. Vooral als het achter elkaar is. Is dus vooral bedoeld om het topic ietwat schoon te houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 15:37:33 ]
pi_147185818
Deze 3 toegevoegd:
quote:
De user die je levend wil fileren:
De kutste R&P-mod:
De mod die je levend wil fileren:
Beter zo? :P.
pi_147185921
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:41 schreef zarGon het volgende:
Deze 3 toegevoegd:

Beter zo? :P.
Nou, nou, nou.... :o
Een onsje minder was ook goed geweest, maar ik waardeer het meedenken!

Zal er eens allemaal goed over na gaan denken en dan vooral vwb de topics. Er zijn echt een aantal pareltjes voorbij gekomen dit jaar, maar die heb ik niet meteen paraat.
pi_147186139
Ik zou het overigens (persoonlijk) ook waarderen wanneer men hier even twee regeltjes post waarom ik (of een andere R&P-mod) zo kut is. Wel opbouwende kritiek natuurlijk, aan simpel gevloek of gescheld heeft niemand wat. En graag zonder meteen een uitgebreide discussie te willen starten, maar meer even snelle pointers voor de mods. Puntsgewijs aangeven hoe het eventueel beter kan, zeg maar.

En dat mag ook bij de positieve punten natuurlijk.
  maandag 1 december 2014 @ 16:59:41 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147188548
oh hoi, Mogen R&P mods ook meedoen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147188890
Nee.
Ja doei.
pi_147188901
Of wel.
Ja doei.
pi_147189490
Doen; wees gewoon lekker recalcitrant.
pi_147189675
JAMAARSTRAKSWORDJEBOOSOPONS ;(
Ja doei.
pi_147189751
Hoe heet die dude ook alweer met die ellenlange postings?
Just talk love stond er vaak onder dacht ik en in mijn hoofd heeft hij ook een afkorting als username, maar weet niet meer precies welke. :'( (JMTL ofzo?) Search heeft me nog niet veel verder geholpen.
pi_147189844
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
Just talk love stond er vaak onder dacht ik en in mijn hoofd heeft hij ook een afkorting als username, maar weet niet meer precies welke. :'( (JMTL ofzo?) Search heeft me nog niet veel verder geholpen.
JustTalkLove.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 17:26:06 ]
pi_147189880
quote:
Yes, thank you!
pi_147189882
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:50 schreef zarGon het volgende:
Ik zou het overigens (persoonlijk) ook waarderen wanneer men hier even twee regeltjes post waarom ik (of een andere R&P-mod) zo kut is. Wel opbouwende kritiek natuurlijk, aan simpel gevloek of gescheld heeft niemand wat. En graag zonder meteen een uitgebreide discussie te willen starten, maar meer even snelle pointers voor de mods. Puntsgewijs aangeven hoe het eventueel beter kan, zeg maar.

En dat mag ook bij de positieve punten natuurlijk.
veel te los. over heel fok. er mag teveel gezegd worden.

nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar: ik begin tweakers wdb steeds meer te waarderen door hun strengere handhaving die meer gericht is op serieus, respectvol en inhoudelijk.

ik word oud. ~:)
pi_147192183
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:

Ik zou best mod op OUD willen worden Kingstown! En dan al die foto's van kinderen verwijderen, gewoon, omdat het nu voor eeuwig op het internet staat. Leuk, hoe Sterre later foto's van zichzelf met een herkenbare bakkes vol spaghetti naast d'r potje parkeert om daar groene diarree op de grond te lozen, terwijl de ouders zichzelf wel even lekker onherkenbaar maken. Ofzo.

Mag dan wel geen kinderwens hebben, maar dat betekent niet dat ik vind dat je zo met de privacy van je kinderen om zou moeten gaan. [/rant]
Ja doei.
pi_147192465
quote:
17s.gif Op maandag 1 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
* De leukste R&P'er: Forbry: Als ik 20 jaar jonger was, dan zou ik met haar willen trouwen. ^) (ow, wacht....)
Onafhankelijk, kritisch, serieus waar gewenst, humor, zelfspot ,en vergevingsgezind plus nog een hoop eigenschappen waar ik wel een beetje warm van word. Mocht meneer Forbry binnenkort toevallig zomaar van de aardbodem verdwijnen, dan gaarne niet naar deze posting verwijzen. Bijvoorbaat dank.
* De liefste R&P'er: Madeliefff: Die is zo lief dat ze is weggepest op dit subforum. :'(
* De slimste R&P'er: Slimme mensen posten niet op FOK!, derhalve geen nominatie.
* De meest rechtdoorzee R&P'er: Ouder1: Rigide door zee was mss een betere benaming geweest, maar onvermoeid en onverstoord haar "recht door zee mening" blijven verkondigen, ondanks de vele dislikes die ze vaak krijgt is wmb wel een stem waard. Kan de moeite die ze erin stopt wel waarderen.
Verwachting: Tussen nu en pakweg 2 jaar een burnout.
* De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Rhubarbje: Meeste affiniteit vertaal ik dan maar even naar grootste inteelt-user. Overal een mening over, weet het altijd beter en een grote zeurdoos. Past dus perfect binnen het profiel van R&P. Typisch voorbeeld van een user wiens reactie ik tegenwooridg standaard voorbij scroll, zonder te lezen.
* De meest opvallende R&P'er: JustTalkLove: Ik hou van lange postings waar mensen moeite voor doen. Seriously, maar zelfs voor mij is dit too much. Ligt mede aan het hoge preekgehalte wat ik vaak in zijn postings meen te lezen, maar opvallend is hij zeker en maakt met zijn unieke stijl het subforum een stukje kleurrijker.
* De user die je levend wil fileren: Kreator: 13.gif . Die eeuwige duim omhoog zou ik graag eens in zijn hol willen steken. Gewoon omdat het kan.
* De grootste R&P-troll: Weissmann: De gym is een betere plek voor zijn overschot aan hormonen.
* De slechtste R&P-troll: Scorpie: Die "grow a pair en/of troll!/je bent stom riedel" is wel heel erg 1998. :O
* De grootste R&P-huilie: clumsy_clown: Kan prima uitdelen, heeft een prachtige schrijfstijl en venijnige grapjes die het vast heel goed doen bij de koffie-automaat, maar incasseren ho maar. Dan word er hard gehuild. Mijn hypocrisie meter slaat heel hoog uit. Nog erger als bij de echte huilies, want juist zij zou beter moeten weten.
* De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):R&P / Dating(site)-ervaringen #502 Nepprofielen en mannen die koken. By far het leukste topic om te volgen. Vaak met een hoog popcorngehalte. Clitfights, jaloerse exen en "experts" die al jaren in dat topic rondhangen _O- . Jammer dat er soms wat verdwijnt, maar desondanks vaak smullen geblazen.
* De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): Zolang er vraag is onder users is er nooit iets overbodig.
* Het leukste R&P-topic: R&P / Dagboek van een emomeisje Bij gebrek aan een betere categorie. Dit topic trof me het meeste het afgelopen jaar. Mooi verslag van de worsteling die iemand door kan maken in zijn (in dit geval haar) leven, zonder dat het in een "lief dagboek-topic" vervalt, hoewel dat vooral voor de eerste maanden gold. Helaas al lange tijd geen updates meer, maar dat leg ik in dit geval maar uit als een positief teken.
* Het sappigste R&P-topic: R&P / Vriend volledig de fout in gegaan Sex en (vooral) drugs en Rock and Roll. Alles dit dat tot (vermeende) verkrachting aan toe. Pro-tip: Post gewoon onder je eigen username als iedereen na 3 postings al weet van wie je de kloon bent. Who cares anyway.
* Het grootste R&P-backfiretopic: R&P / Op zoek naar eerste koophuis Vriendlief was geen lamzak, maar TS was een psycho waar geen land mee te bezeilen was. Hoog Sheldon Cooper gehalte.
* Het grootste WTF R&P-topic: R&P / Ik ga vandaag samenwonen maar durf niet! Dat samenwonen lijkt me ook wel leuk om eens te gaan proberen en eigenlijk toch ook weer niet....Echt WTF! _O-
* De leukste R&P-mod: Moterbloempje. Met een "e". (Is Boterbloempje al bezet?) De enige mod die me dit jaar ongevraagd een DM heeft gestuurd en me daarmee zeer behulpzaam was. Daanaast altijd leuk om haar totaal onverwachte bijdrages in topics te lezen die gaan over wel/geen kinderen nemen/krijgen. Je verwacht het niet.
Verwachting: Tussen nu en 2 jaar mod op OUD. :X
* De liefste R&P-mod: Zie kutste mod. Kan er niet zoveel mee. Ze zijn allemaal kut.
* De kutste R&P-mod: Zie liefste mod. Kan er niet zoveel mee. Ze zijn allemaal lief.
* De mod die je levend wil fileren: ZarGon: Heeft eigenlijk niets met R&P te maken, maar dat hij jogy zoveer heeft gekregen om zijn holmaatje te worden, dat verdient naast afgunst en jaloezie ook een plek aan het spit. :(
Mocht het lukken, dan kan ik daarna een mooi topic openen op R&P en mijn diepgewortelde frustraties gaan spuien.

:W
_O_.
pi_147192535
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou best mod op OUD willen worden Kingstown! En dan al die foto's van kinderen verwijderen, gewoon, omdat het nu voor eeuwig op het internet staat. Leuk, hoe Sterre later foto's van zichzelf met een herkenbare bakkes vol spaghetti naast d'r potje parkeert om daar groene diarree op de grond te lozen, terwijl de ouders zichzelf wel even lekker onherkenbaar maken. Ofzo.

Mag dan wel geen kinderwens hebben, maar dat betekent niet dat ik vind dat je zo met de privacy van je kinderen om zou moeten gaan. [/rant]

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik vrees dat je een horde boze OUD-users met deegrollers achter je aan zou krijgen. Wat wel een reden zou zijn om daar wat vaker te lezen wrs. :D
Tjdsgeest enzo. Hefboom die gevallen is en waar je weinig meer tegen doet.

Mss een idee om het verkiezingstopic sticky te maken?
pi_147192646
Topic is (momenteel) expres niet sticky, dan valt-ie minder op.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 18:45:54 ]
  maandag 1 december 2014 @ 20:05:31 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147196697
:o ik ben alweer 1x genoemd O+
pi_147217980
Ik heb mijn post daar ge-edit, houden jullie daar rekening mee, of moet ik reposten?

Verder, mobo mod in OUD *proest*
pi_147218028
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef Cue_ het volgende:
:o ik ben alweer 1x genoemd O+
Ja, en vervolgens niet eens vriendjespolitiek belijden :(
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:35:23 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147218067
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:

Ja, en vervolgens niet eens vriendjespolitiek belijden :(
Nog niet mejong, nog niet :*
pi_147220090
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn post daar ge-edit, houden jullie daar rekening mee, of moet ik reposten?

Verder, mobo mod in OUD *proest*
Bedoeling is dat het topic begin januari wordt door-/nagelopen, dus je kunt wijzigen zo vaak als je wil.

Mocht je je post niet meer kunnen wijzigen, stuur mij dan even een DM. Dan haal ik het slot ervan af, en kun je 'm alsnog wijzigen. Aanbod geldt voor iedereen natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2014 15:52:07 ]
pi_147220109
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:51 schreef zarGon het volgende:
Mocht je je post niet meer kunnen wijzigen, stuur mij dan even een DM. Dan haal ik de slot ervan af, en kun je 'm alsnog wijzigen. Aanbod geldt voor iedereen natuurlijk.
Zet dat even in een [info] [/ info] in de OP! :)
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:51:49 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147220110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:51 schreef zarGon het volgende:
de slot
;(

Maar dank je O+
pi_147220159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zet dat even in een [info] [/ info] in de OP! :)
Done.
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

;(

Maar dank je O+
:@.
Aangepast. :P.
pi_147223463
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef Elvi het volgende:
De leukste R&P'er: magnetronkoffie O+
De liefste R&P'er: magnetronkoffie :*
De slimste R&P'er: :{w
De meest rechtdoorzee R&P'er: Re
De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Re
De meest opvallende R&P'er: Salmannassar
De grootste R&P-troll: F1978 maar die is eigenlijk weg van fok dus dan Weissmann
De slechtste R&P-troll: hmmmmmmm
De grootste R&P-huilie: hmmmmmmm ;(
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): R&P / Mijn leven #8 }:|
Het leukste R&P-topic: R&P / Kinderwens: hoe manifesteert zich dit fenomeen?
Het sappigste R&P-topic: Feedback-topic is altijd wel aardig :P
Het grootste R&P-backfiretopic:R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
Het grootste WTF R&P-topic: R&P / Nieuwe vriend met gekke gewoonte _O-
De user die je levend wil fileren: hmmmmmmm

De kutste R&P-mod: Is er niet. zarGon zie ik niet zo heel vaak en ik wist tot voor kort niet dat hij hier mod is. Maar dat maakt hem niet kut :)
De mod die je levend wil fileren: Geen.
De leukste R&P-mod: Motorbloempje, omdat ik dr reacties wel grappig vind soms (soms }:| )
De liefste R&P-mod: Re, ik vind m wel een goede mod :)

Zo eindelijk klaar :)
:')
Diep triest word ik hier van.
pi_147223580
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:53 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik kan haar wel begrijpen :)

Verreweg de meeste van je posts, stel je je als een debieltje op.
Maar aangezien je zo af en toe "ineens" iets zeer moois post ga ik er vanuit dat zij denkt dat jij dat overgrote deel van je (sullige) posts dus loopt te trollen.

Jammer, persoonlijk denk ik dat je veel kwaliteit zou kunnen posten, maar het komt er bij jou niet echt uit (je baggert in R&P, beter doe je dat daar waar bagger thuis hoort zoals KLB, ONZ en VBL)
pi_147223609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan haar wel begrijpen :)

Verreweg de meeste van je posts, stel je je als een debieltje op.
Maar aangezien je zo af en toe "ineens" iets zeer moois post ga ik er vanuit dat zij denkt dat jij dat overgrote deel van je (sullige) posts dus loopt te trollen.

Jammer, persoonlijk denk ik dat je veel kwaliteit zou kunnen posten, maar het komt er bij jou niet echt uit (je baggert in R&P, beter doe je dat daar waar bagger thuis hoort zoals KLB, ONZ en VBL)
Wat zijn dan mooie posts?
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:57:36 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147223622
Grappig dat je kunt stemmen voor slechtste mods, terwijl R&P ongeveer het enige forum hier is dat acceptabele moderatie heeft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_147223635
Waarom hoort bagger in VBL?
pi_147223686
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:57 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Wat zijn dan mooie posts?
Deze bijvoorbeeld:
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik denk dat het terecht is dat hij er lang over nadenkt, het is een beetje lastig te zeggen hoe de huizenprijzen zijn over een paar jaar, en de economische situatie.
Het ziet er in de meeste sectors uit dat het slechter zal gaan qua werkgelegenheid.

Heeft hij een vast contract en wat voor beroep doet hij?
In deze tijd een huis kopen is vaak een slecht idee, niks staat meer vast mijn mening is dan ook dat je beter kunt huren.
Een hypotheek is ook niet voor 5 jaar, maar veel langer meestal 30 jaar.
Enige pluspunt is dan wel de huizenprijs, maar die kan in de toekomst nog steeds zakken.

Heb jij een baan en betaal je mee?
Anders vind ik het behoorlijk dom om te zeggen dat omdat jij het wil hij gewoon maar een huis moet kopen.
"Vanuit het niets" post je ineens zoiets, met kop en schouders steekt dit boven de posts uit die je normaliter uitkraamt :N

Ik denk dat de meesten die jouw door mij gequote post lezen, zullen denken dat er iemand anders op jouw account zat ofzo :P
pi_147223708
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:57 schreef S15 het volgende:
Waarom hoort bagger in VBL?
Omdat de ergste bagger in R&P van users komt die daar vandaan komen :P
pi_147223724
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat de ergste bagger in R&P van users komt die daar vandaan komen :P
Ah, bedankt :')
pi_147223730
Was dandybleu dit jaar eigenlijk geband of vorig?
Twiddel
pi_147223742
Ter info: post van hmmmmmmm en magnetronkoffie in het verkiezingstopic verwijderd, jullie zijn hier komen posten.
pi_147223767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:01 schreef zarGon het volgende:
Ter info: post van hmmmmmmm en magnetronkoffie in het verkiezingstopic verwijderd, jullie zijn hier komen posten.
Is goed :)
pi_147223770
Mag je ook jezelf nomineren? :7
pi_147223802
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Deze bijvoorbeeld:

[..]

"Vanuit het niets" post je ineens zoiets, met kop en schouders steekt dit boven de posts uit die je normaliter uitkraamt :N

Ik denk dat de meesten die jouw door mij gequote post lezen, zullen denken dat er iemand anders op jouw account zat ofzo :P
Ach ja kan best wel wat redelijks posten als ik niet aan mijn eigen kut situatie denk.
Daarom zijn de meeste posts dus ook kut.
pi_147223872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ach ja kan best wel wat redelijks posten als ik niet aan mijn eigen kut situatie denk.
En als je je kut voelt en daardoor bagger wilt gaan posten, dan moet je naar KLB (heet niet voor niets klaagbaak :P ) of ONZ (heet niet voor niets onzin).
Het ding is, ik snap best dat als je je kut voelt, je ook meer geneigd bent om kut te gaan posten maar daarmee gooi je je eigen glazen in :)
pi_147223931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En als je je kut voelt en daardoor bagger wilt gaan posten, dan moet je naar KLB (heet niet voor niets klaagbaak :P ) of ONZ (heet niet voor niets onzin).
Het ding is, ik snap best dat als je je kut voelt, je ook meer geneigd bent om kut te gaan posten maar daarmee gooi je je eigen glazen in :)
Als ik in klb ga posten klacht ik denk dat ik kaal word.
Dan krijg ik ook bagger posts terug en daar word ik niet veel vrolijker van.
Het zijn dan ook geen onzin posts helaas.
pi_147224048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:08 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Als ik in klb ga posten klacht ik denk dat ik kaal word.
Dan krijg ik ook bagger posts terug en daar word ik niet veel vrolijker van.
Het zijn dan ook geen onzin posts helaas.
Je moet ook niet zelf topics gaan aanmaken, maar anderen die in KLB of ONZ posten/topics aanmaken, belachelijk maken ^O^ , dat is namelijk waar KLB en ONZ op drijven tegenwoordig :Y
pi_147224068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet ook niet zelf topics gaan aanmaken, maar anderen die in KLB of ONZ posten/topics aanmaken, belachelijk maken ^O^ , dat is namelijk waar KLB en ONZ op drijven tegenwoordig :Y
Lol.
pi_147224114
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Lol.
Serieus! :D
Ekte klaagbakers vergelijken hun aantal bans/notes met elkaar zoals sommige mannen de lengte van hun penis met elkaar vergelijken om te kijken wie de langste/grootste heeft en DUS het alfamannetje is :P
pi_147224202
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Serieus! :D
Ekte klaagbakers vergelijken hun aantal bans/notes met elkaar zoals sommige mannen de lengte van hun penis met elkaar vergelijken om te kijken wie de langste/grootste heeft en DUS het alfamannetje is :P
Wacht kun je bans krijgen?
pi_147224385
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:53 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nou je maakt nu in ieder geval je nominatie als grootste huillie waar _O-

Maar ik wil het best toelichten hoor :) Je hebt een eigen reeks gehad waarin je niks met de adviezen deed. Dus ja: overbodig topic en huillie. En soms plaats je een goede post waarbij je anderen zelf ineens advies gaat geven, dus ik vraag me af of je gewoon liep te trollen met je topics.
pi_147224625
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:26 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou je maakt nu in ieder geval je nominatie als grootste huillie waar _O-

Maar ik wil het best toelichten hoor :) Je hebt een eigen reeks gehad waarin je niks met de adviezen deed. Dus ja: overbodig topic en huillie. En soms plaats je een goede post waarbij je anderen zelf ineens advies gaat geven, dus ik vraag me af of je gewoon liep te trollen met je topics.
Nee ik loop niet te trollen ik kan redelijk goed advies geven maar het aannemen en er iets mee doen is een stuk lastiger.
pi_147224780
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:34 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee ik loop niet te trollen ik kan redelijk goed advies geven maar het aannemen en er iets mee doen is een stuk lastiger.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar das op zich nog geen reden om te gaan baggeren :P
Gedraag je wat volwassener en vind de juiste manier om je slechte dingen te kanaliseren, dan kom je een heel end toffer over op de rest :)
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:08:59 #71
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_147225726
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 15:01 schreef Toto69 het volgende:
De liefste R&P'er: Voszje
O+

Ik ga me ook nog even buigen over mijn lijstje.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_147225733
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:08 schreef Voszje het volgende:

[..]

O+

Ik ga me ook nog even buigen over mijn lijstje.
O+
pi_147226128
Ik ken eigenlijk veel te weinig users om zo'n lijstje te kunnen invullen. Let nooit zo op namen ondanks dat ik hier best veel rondhang.
pi_147227410
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Het grootste WTF R&P-topic: Topicreeks: Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs. De ene verbazing na de andere.
Grappig dat jij ook een topic van deze TS in je lijstje hebt staan.
Ze was idd goed voor meerdere WTF-momentjes dit jaar.
pi_147231648
quote:
17s.gif Op maandag 1 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
* De leukste R&P'er: Forbry: Als ik 20 jaar jonger was, dan zou ik met haar willen trouwen. ^) (ow, wacht....)
Onafhankelijk, kritisch, serieus waar gewenst, humor, zelfspot ,en vergevingsgezind plus nog een hoop eigenschappen waar ik wel een beetje warm van word. Mocht meneer Forbry binnenkort toevallig zomaar van de aardbodem verdwijnen, dan gaarne niet naar deze posting verwijzen. Bijvoorbaat dank.

(knip)
:D

Heeft het snot je hersenen zó erg aangetast? Nog maar zo kort getrouwd en nu al zwaar onder de plak bij mij? Pssst, roddelen houdt meestal in dat je iets slechts over de ander zegt ;)

Ik laat de eer aan jou hieruit de meest passende reactie te kiezen :P

Nee hoor, lief/leuk je nominatie en vooral de lovende woorden daarbij. Ik heb (nog) niet zo'n goed beeld van jou als jij (blijkbaar) van mij (zoals je wel weet, post je vaak in SC's waar ik niet of nauwelijks kom), maar zover ik al wél een beeld heb, lijken de eigenschappen die je noemt ook aardig op jouzelf van toepassing ;)
Ik liet het aan meneer Forbry lezen en hij moest net als ik erg lachen om het laatste stukje _O-

Eigenlijk iets te veel eer voor iemand die zichzelf nog wel een beetje als een "newbie" ziet, maar desalniettemin dank je wel voor deze nominatie :*

Props trouwens voor je héle nominatielijstje. Met aandacht in elkaar gezet, ik deel je mening hier en daar en vond het interessant/grappig om te lezen _O_ ^O^
Tails tell tales
pi_147234261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:19 schreef Gewas het volgende:
Ik ken eigenlijk veel te weinig users om zo'n lijstje te kunnen invullen. Let nooit zo op namen ondanks dat ik hier best veel rondhang.
Dit ;(
pi_147234557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Forbry het volgende:

:D

Heeft het snot je hersenen zó erg aangetast? Nog maar zo kort getrouwd en nu al zwaar onder de plak bij mij? Pssst, roddelen houdt meestal in dat je iets slechts over de ander zegt ;)

Ik laat de eer aan jou hieruit de meest passende reactie te kiezen :P

Nee hoor, lief/leuk je nominatie en vooral de lovende woorden daarbij. Ik heb (nog) niet zo'n goed beeld van jou als jij (blijkbaar) van mij (zoals je wel weet, post je vaak in SC's waar ik niet of nauwelijks kom), maar zover ik al wél een beeld heb, lijken de eigenschappen die je noemt ook aardig op jouzelf van toepassing ;)
Ik liet het aan meneer Forbry lezen en hij moest net als ik erg lachen om het laatste stukje _O-

Eigenlijk iets te veel eer voor iemand die zichzelf nog wel een beetje als een "newbie" ziet, maar desalniettemin dank je wel voor deze nominatie :*

Props trouwens voor je héle nominatielijstje. Met aandacht in elkaar gezet, ik deel je mening hier en daar en vond het interessant/grappig om te lezen _O_ ^O^
Roddelen doe ik natuurlijk via DM/PM, terwijl ik hier in het openbaar de ideale echtgenoot uithang. ~:)

Ben het trouwens wel met magnetronkoffie eens dat "Depressie en Angst" de beste reeks is hier, maar aangezien de categorie "de leukste" heet, klopte dat niet in mijn hoofd. Qua topickeuze liep ik daar eigenlijk ook tegenaan.

Lees op R&P meer dan dat ik post. (365 reacties tot nu toe dit jaar volgens de stats) In reeksen post ik eigenlijk sowieso al niet en relatieve "newbies" hebben imo het voordeel dat je een keer een andere manier van posten/interpreteren ziet. Van de usual suspects weet je 9 van de 10 keer alwel wat er gaat komen. Niet persé verkeerd, maar wel vaak voorspelbaar. Vernieuwing kan dan heel verfrissend zijn. Zeker buiten reeksen om als users met specifieke issues/vragen aan komen zetten en typische FOK! uitdrukkingen als "grow a pair" hoeven van mij dan echt niet meer. Dat ken ik ondertussen wel en het is een leuke kreet, maar redelijk inhoudsloos.

Ben idd alle R&P-topics waar ik zelf in gepost had en die ik gevolgd heb dit jaar bij langs gegaan om tot een keuze te komen, dus dat was best een klusje, maar leuk om te doen. Hoop "ow ja" glimlachen rond m'n mondhoeken gehad.

Als ik dan toch iets slechts moet zeggen in het openbaar: Ik zou je meteen op een smiley-dieet zetten. :{w
pi_147234905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Roddelen doe ik natuurlijk via DM/PM, terwijl ik hier in het openbaar de ideale echtgenoot uithang. ~:)

Ben het trouwens wel met magnetronkoffie eens dat "Depressie en Angst" de beste reeks is hier, maar aangezien de categorie "de leukste" heet, klopte dat niet in mijn hoofd. Qua topickeuze liep ik daar eigenlijk ook tegenaan.

Lees op R&P meer dan dat ik post. (365 reacties tot nu toe dit jaar volgens de stats) In reeksen post ik eigenlijk sowieso al niet en relatieve "newbies" hebben imo het voordeel dat je een keer een andere manier van posten/interpreteren ziet. Van de usual suspects weet je 9 van de 10 keer alwel wat er gaat komen. Niet persé verkeerd, maar wel vaak voorspelbaar. Vernieuwing kan dan heel verfrissend zijn. Zeker buiten reeksen om als users met specifieke issues/vragen aan komen zetten en typische FOK! uitdrukkingen als "grow a pair" hoeven van mij dan echt niet meer. Dat ken ik ondertussen wel en het is een leuke kreet, maar redelijk inhoudsloos.

Ben idd alle R&P-topics waar ik zelf in gepost had en die ik gevolgd heb dit jaar bij langs gegaan om tot een keuze te komen, dus dat was best een klusje, maar leuk om te doen. Hoop "ow ja" glimlachen rond m'n mondhoeken gehad.

Als ik dan toch iets slechts moet zeggen in het openbaar: Ik zou je meteen op een smiley-dieet zetten. :{w
Smilorexia ;(

Oeps, het is duidelijk dat IK de noob bent als het op roddelen aankomt. :P Nou ja, vooralsnog hang je in het openbaar idd de voorbeeldige echtgenoot uit O+

Sorry, je post volgens mij wel eens in de SC van 40+, maar dat is geen R&P natuurlijk...
Fijn dat je ook echt genoten hebt van het samenstellen... nou ja, wat ik al schreef, het resultaat mag er ook zijn ^O^

5 stuks met de smiley ter afsluiting erbij. Nog even en ik ga voor smilesitas :7
Tails tell tales
pi_147237768
Je hebt gelijk dat "beste" niet per definitie gelijk staat aan "leukste", maar voor mij geldt dat topics die het kutste zijn, ik ook het minst leuk vind (en andersom ook), dus vandaar mijn keuze :)
pi_147238183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

He, dit soort krasposts Is precies waarom ik bepaalde topics vermijd. Hou het lekker daar zeg. Iedereen is vrij te kiezen op wie of wat ze willen stemmen, zonder verantwoording af te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door stbabylon op 03-12-2014 06:19:21 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 06:10:31 #81
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147238195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Of gewoon lekker in jouw topics
pi_147239026
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 06:10 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Of gewoon lekker in jouw topics
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 05:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

He, dit soort krasposts Is precies waarom ik bepaalde topics vermijd. Hou het lekker daar zeg. Iedereen is vrij te kiezen op wie of wat ze willen stemmen, zonder verantwoording af te leggen.
En ik ben vrij om mijn mening daarover te geven.
pi_147239118
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

_O-

[..]

En ik ben vrij om mijn mening daarover te geven.
Oh God :')

Zargon, mag ik ook twee mensen nomineren voor grootste huillie?
pi_147239189
Bespreektopic. geen janktopic.
Ja doei.
pi_147239314
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:19 schreef Gewas het volgende:
Dat heb ik inderdaad ook ja. Toch vind ik het wel interessant om te lezen en volgen :)
pi_147239629
Laat maar.
pi_147239638
Geen lijstje maken = niet hier zeiken over andermans lijstje.
Ja doei.
pi_147239647
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Geen lijstje maken = niet hier zeiken over andermans lijstje.
:'( oké mama.
pi_147265889
quote:
13s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:

Ach tief op mens }:|
Lastig he een OP lezen? :'(
  woensdag 3 december 2014 @ 23:25:02 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147266017
Het haalt het beste in ons boven :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147266299
quote:
13s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach tief op mens }:|
  woensdag 3 december 2014 @ 23:37:56 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147266443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:

Kwam vast door alle emotie ;(
pi_147266579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Doet ie wel eens vaker, eerst reageren en daarna pas lezen waarop ie...ow niet dus _O-
Faxie, anders maak je zelf even een lijstje :P
  woensdag 3 december 2014 @ 23:45:36 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147266674
De pot verwijt de ketel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_147268549
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

;(
pi_147273835
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef Cue_ het volgende:

Ik geef gewoon de schuld aan zarGon.
Als je zulke lange OP"s maakt, dan vraag je er natuurlijk zelf om dat niemand ze leest. }:|
pi_147275165
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grappig dat je kunt stemmen voor slechtste mods, terwijl R&P ongeveer het enige forum hier is dat acceptabele moderatie heeft.
Dit wil ik eigenlijk ook even benadrukken. De rest van de verkiezing boeit me niet zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:24:18 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147275423
Er is er altijd wel 1tje slechter dan de andere.. Die is dan het slechtst.. ook al is ie niet slecht per definitie :7
pi_147275449
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:24 schreef Cue_ het volgende:
Er is er altijd wel 1tje slechter dan de andere.. Die is dan het slechtst.. ook al is ie niet slecht per definitie :7
Ja klopt, maar vind wel dat je daarmee niet het goeie teken geeft door de minst goeie mod gelijk als slechtste te bestempelen, ook al is het technisch gezien wel een correcte statement :P
pi_147275507
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja klopt, maar vind wel dat je daarmee niet het goeie teken geeft door de minst goeie mod gelijk als slechtste te bestempelen, ook al is het technisch gezien wel een correcte statement :P
Sitting_Elfling is geen R&P mod trouwens.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')