abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147185921
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:41 schreef zarGon het volgende:
Deze 3 toegevoegd:

Beter zo? :P.
Nou, nou, nou.... :o
Een onsje minder was ook goed geweest, maar ik waardeer het meedenken!

Zal er eens allemaal goed over na gaan denken en dan vooral vwb de topics. Er zijn echt een aantal pareltjes voorbij gekomen dit jaar, maar die heb ik niet meteen paraat.
pi_147186139
Ik zou het overigens (persoonlijk) ook waarderen wanneer men hier even twee regeltjes post waarom ik (of een andere R&P-mod) zo kut is. Wel opbouwende kritiek natuurlijk, aan simpel gevloek of gescheld heeft niemand wat. En graag zonder meteen een uitgebreide discussie te willen starten, maar meer even snelle pointers voor de mods. Puntsgewijs aangeven hoe het eventueel beter kan, zeg maar.

En dat mag ook bij de positieve punten natuurlijk.
  maandag 1 december 2014 @ 16:59:41 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147188548
oh hoi, Mogen R&P mods ook meedoen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147188890
Nee.
Ja doei.
pi_147188901
Of wel.
Ja doei.
pi_147189490
Doen; wees gewoon lekker recalcitrant.
pi_147189675
JAMAARSTRAKSWORDJEBOOSOPONS ;(
Ja doei.
pi_147189751
Hoe heet die dude ook alweer met die ellenlange postings?
Just talk love stond er vaak onder dacht ik en in mijn hoofd heeft hij ook een afkorting als username, maar weet niet meer precies welke. :'( (JMTL ofzo?) Search heeft me nog niet veel verder geholpen.
pi_147189844
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
Just talk love stond er vaak onder dacht ik en in mijn hoofd heeft hij ook een afkorting als username, maar weet niet meer precies welke. :'( (JMTL ofzo?) Search heeft me nog niet veel verder geholpen.
JustTalkLove.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 17:26:06 ]
pi_147189880
quote:
Yes, thank you!
pi_147189882
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:50 schreef zarGon het volgende:
Ik zou het overigens (persoonlijk) ook waarderen wanneer men hier even twee regeltjes post waarom ik (of een andere R&P-mod) zo kut is. Wel opbouwende kritiek natuurlijk, aan simpel gevloek of gescheld heeft niemand wat. En graag zonder meteen een uitgebreide discussie te willen starten, maar meer even snelle pointers voor de mods. Puntsgewijs aangeven hoe het eventueel beter kan, zeg maar.

En dat mag ook bij de positieve punten natuurlijk.
veel te los. over heel fok. er mag teveel gezegd worden.

nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar: ik begin tweakers wdb steeds meer te waarderen door hun strengere handhaving die meer gericht is op serieus, respectvol en inhoudelijk.

ik word oud. ~:)
pi_147192183
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:

Ik zou best mod op OUD willen worden Kingstown! En dan al die foto's van kinderen verwijderen, gewoon, omdat het nu voor eeuwig op het internet staat. Leuk, hoe Sterre later foto's van zichzelf met een herkenbare bakkes vol spaghetti naast d'r potje parkeert om daar groene diarree op de grond te lozen, terwijl de ouders zichzelf wel even lekker onherkenbaar maken. Ofzo.

Mag dan wel geen kinderwens hebben, maar dat betekent niet dat ik vind dat je zo met de privacy van je kinderen om zou moeten gaan. [/rant]
Ja doei.
pi_147192465
quote:
17s.gif Op maandag 1 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
* De leukste R&P'er: Forbry: Als ik 20 jaar jonger was, dan zou ik met haar willen trouwen. ^) (ow, wacht....)
Onafhankelijk, kritisch, serieus waar gewenst, humor, zelfspot ,en vergevingsgezind plus nog een hoop eigenschappen waar ik wel een beetje warm van word. Mocht meneer Forbry binnenkort toevallig zomaar van de aardbodem verdwijnen, dan gaarne niet naar deze posting verwijzen. Bijvoorbaat dank.
* De liefste R&P'er: Madeliefff: Die is zo lief dat ze is weggepest op dit subforum. :'(
* De slimste R&P'er: Slimme mensen posten niet op FOK!, derhalve geen nominatie.
* De meest rechtdoorzee R&P'er: Ouder1: Rigide door zee was mss een betere benaming geweest, maar onvermoeid en onverstoord haar "recht door zee mening" blijven verkondigen, ondanks de vele dislikes die ze vaak krijgt is wmb wel een stem waard. Kan de moeite die ze erin stopt wel waarderen.
Verwachting: Tussen nu en pakweg 2 jaar een burnout.
* De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Rhubarbje: Meeste affiniteit vertaal ik dan maar even naar grootste inteelt-user. Overal een mening over, weet het altijd beter en een grote zeurdoos. Past dus perfect binnen het profiel van R&P. Typisch voorbeeld van een user wiens reactie ik tegenwooridg standaard voorbij scroll, zonder te lezen.
* De meest opvallende R&P'er: JustTalkLove: Ik hou van lange postings waar mensen moeite voor doen. Seriously, maar zelfs voor mij is dit too much. Ligt mede aan het hoge preekgehalte wat ik vaak in zijn postings meen te lezen, maar opvallend is hij zeker en maakt met zijn unieke stijl het subforum een stukje kleurrijker.
* De user die je levend wil fileren: Kreator: 13.gif . Die eeuwige duim omhoog zou ik graag eens in zijn hol willen steken. Gewoon omdat het kan.
* De grootste R&P-troll: Weissmann: De gym is een betere plek voor zijn overschot aan hormonen.
* De slechtste R&P-troll: Scorpie: Die "grow a pair en/of troll!/je bent stom riedel" is wel heel erg 1998. :O
* De grootste R&P-huilie: clumsy_clown: Kan prima uitdelen, heeft een prachtige schrijfstijl en venijnige grapjes die het vast heel goed doen bij de koffie-automaat, maar incasseren ho maar. Dan word er hard gehuild. Mijn hypocrisie meter slaat heel hoog uit. Nog erger als bij de echte huilies, want juist zij zou beter moeten weten.
* De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):R&P / Dating(site)-ervaringen #502 Nepprofielen en mannen die koken. By far het leukste topic om te volgen. Vaak met een hoog popcorngehalte. Clitfights, jaloerse exen en "experts" die al jaren in dat topic rondhangen _O- . Jammer dat er soms wat verdwijnt, maar desondanks vaak smullen geblazen.
* De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): Zolang er vraag is onder users is er nooit iets overbodig.
* Het leukste R&P-topic: R&P / Dagboek van een emomeisje Bij gebrek aan een betere categorie. Dit topic trof me het meeste het afgelopen jaar. Mooi verslag van de worsteling die iemand door kan maken in zijn (in dit geval haar) leven, zonder dat het in een "lief dagboek-topic" vervalt, hoewel dat vooral voor de eerste maanden gold. Helaas al lange tijd geen updates meer, maar dat leg ik in dit geval maar uit als een positief teken.
* Het sappigste R&P-topic: R&P / Vriend volledig de fout in gegaan Sex en (vooral) drugs en Rock and Roll. Alles dit dat tot (vermeende) verkrachting aan toe. Pro-tip: Post gewoon onder je eigen username als iedereen na 3 postings al weet van wie je de kloon bent. Who cares anyway.
* Het grootste R&P-backfiretopic: R&P / Op zoek naar eerste koophuis Vriendlief was geen lamzak, maar TS was een psycho waar geen land mee te bezeilen was. Hoog Sheldon Cooper gehalte.
* Het grootste WTF R&P-topic: R&P / Ik ga vandaag samenwonen maar durf niet! Dat samenwonen lijkt me ook wel leuk om eens te gaan proberen en eigenlijk toch ook weer niet....Echt WTF! _O-
* De leukste R&P-mod: Moterbloempje. Met een "e". (Is Boterbloempje al bezet?) De enige mod die me dit jaar ongevraagd een DM heeft gestuurd en me daarmee zeer behulpzaam was. Daanaast altijd leuk om haar totaal onverwachte bijdrages in topics te lezen die gaan over wel/geen kinderen nemen/krijgen. Je verwacht het niet.
Verwachting: Tussen nu en 2 jaar mod op OUD. :X
* De liefste R&P-mod: Zie kutste mod. Kan er niet zoveel mee. Ze zijn allemaal kut.
* De kutste R&P-mod: Zie liefste mod. Kan er niet zoveel mee. Ze zijn allemaal lief.
* De mod die je levend wil fileren: ZarGon: Heeft eigenlijk niets met R&P te maken, maar dat hij jogy zoveer heeft gekregen om zijn holmaatje te worden, dat verdient naast afgunst en jaloezie ook een plek aan het spit. :(
Mocht het lukken, dan kan ik daarna een mooi topic openen op R&P en mijn diepgewortelde frustraties gaan spuien.

:W
_O_.
pi_147192535
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou best mod op OUD willen worden Kingstown! En dan al die foto's van kinderen verwijderen, gewoon, omdat het nu voor eeuwig op het internet staat. Leuk, hoe Sterre later foto's van zichzelf met een herkenbare bakkes vol spaghetti naast d'r potje parkeert om daar groene diarree op de grond te lozen, terwijl de ouders zichzelf wel even lekker onherkenbaar maken. Ofzo.

Mag dan wel geen kinderwens hebben, maar dat betekent niet dat ik vind dat je zo met de privacy van je kinderen om zou moeten gaan. [/rant]

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik vrees dat je een horde boze OUD-users met deegrollers achter je aan zou krijgen. Wat wel een reden zou zijn om daar wat vaker te lezen wrs. :D
Tjdsgeest enzo. Hefboom die gevallen is en waar je weinig meer tegen doet.

Mss een idee om het verkiezingstopic sticky te maken?
pi_147192646
Topic is (momenteel) expres niet sticky, dan valt-ie minder op.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 18:45:54 ]
  maandag 1 december 2014 @ 20:05:31 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147196697
:o ik ben alweer 1x genoemd O+
pi_147217980
Ik heb mijn post daar ge-edit, houden jullie daar rekening mee, of moet ik reposten?

Verder, mobo mod in OUD *proest*
pi_147218028
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef Cue_ het volgende:
:o ik ben alweer 1x genoemd O+
Ja, en vervolgens niet eens vriendjespolitiek belijden :(
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:35:23 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147218067
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:

Ja, en vervolgens niet eens vriendjespolitiek belijden :(
Nog niet mejong, nog niet :*
pi_147220090
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn post daar ge-edit, houden jullie daar rekening mee, of moet ik reposten?

Verder, mobo mod in OUD *proest*
Bedoeling is dat het topic begin januari wordt door-/nagelopen, dus je kunt wijzigen zo vaak als je wil.

Mocht je je post niet meer kunnen wijzigen, stuur mij dan even een DM. Dan haal ik het slot ervan af, en kun je 'm alsnog wijzigen. Aanbod geldt voor iedereen natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2014 15:52:07 ]
pi_147220109
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:51 schreef zarGon het volgende:
Mocht je je post niet meer kunnen wijzigen, stuur mij dan even een DM. Dan haal ik de slot ervan af, en kun je 'm alsnog wijzigen. Aanbod geldt voor iedereen natuurlijk.
Zet dat even in een [info] [/ info] in de OP! :)
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:51:49 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147220110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:51 schreef zarGon het volgende:
de slot
;(

Maar dank je O+
pi_147220159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zet dat even in een [info] [/ info] in de OP! :)
Done.
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

;(

Maar dank je O+
:@.
Aangepast. :P.
pi_147223463
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef Elvi het volgende:
De leukste R&P'er: magnetronkoffie O+
De liefste R&P'er: magnetronkoffie :*
De slimste R&P'er: :{w
De meest rechtdoorzee R&P'er: Re
De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Re
De meest opvallende R&P'er: Salmannassar
De grootste R&P-troll: F1978 maar die is eigenlijk weg van fok dus dan Weissmann
De slechtste R&P-troll: hmmmmmmm
De grootste R&P-huilie: hmmmmmmm ;(
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):R&P / Depressie & Angst #115
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): R&P / Mijn leven #8 }:|
Het leukste R&P-topic: R&P / Kinderwens: hoe manifesteert zich dit fenomeen?
Het sappigste R&P-topic: Feedback-topic is altijd wel aardig :P
Het grootste R&P-backfiretopic:R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
Het grootste WTF R&P-topic: R&P / Nieuwe vriend met gekke gewoonte _O-
De user die je levend wil fileren: hmmmmmmm

De kutste R&P-mod: Is er niet. zarGon zie ik niet zo heel vaak en ik wist tot voor kort niet dat hij hier mod is. Maar dat maakt hem niet kut :)
De mod die je levend wil fileren: Geen.
De leukste R&P-mod: Motorbloempje, omdat ik dr reacties wel grappig vind soms (soms }:| )
De liefste R&P-mod: Re, ik vind m wel een goede mod :)

Zo eindelijk klaar :)
:')
Diep triest word ik hier van.
pi_147223580
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:53 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

:')
Diep triest word ik hier van.
Ik kan haar wel begrijpen :)

Verreweg de meeste van je posts, stel je je als een debieltje op.
Maar aangezien je zo af en toe "ineens" iets zeer moois post ga ik er vanuit dat zij denkt dat jij dat overgrote deel van je (sullige) posts dus loopt te trollen.

Jammer, persoonlijk denk ik dat je veel kwaliteit zou kunnen posten, maar het komt er bij jou niet echt uit (je baggert in R&P, beter doe je dat daar waar bagger thuis hoort zoals KLB, ONZ en VBL)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')