Lijkt me een prima argument.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
En waar precies staat dat dat moet..?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Maar jongens jullie helpen niet met mijn angst....;)
Je hebt toch wel vaker bij hem geslapen ? Dan weet je toch hoe het is. Als je toen al zo iets had dit word hem niet had je de afspraak moeten maken dat hij naar jou toekomtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Gaat helemaal goedkomen. Je wordt supergelukkig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
jouw angst,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Goede reden welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Je komt er lekker op tijd mee. Je kamer is al opgezegd, zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Naar 'een vriend'. Daar lekker buikdansen enzo uehehhehe?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.
Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |