abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145387713
hallo,

vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.

Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.

Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.

Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.

Maar help wat eng!
pi_145387761
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
Lijkt me een prima argument.
Hou je ons op de hoogte de komende maanden over je ervaringen? Klinkt als een topshow in wording.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:22:08 #3
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_145387776
Christus het moet niet gekker worden :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_145387861
Yep. dat samenwonen gaat het helemaal worden :D

Uitziet naar het vervolg topic "Ik kan hem niet meer uitstaan , ik wil weg"
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_145387870
*volg topic 8-)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_145387872
Na 4 jaar heb je toch wel uitgezocht wat voor activiteiten of sportclubs er zijn er zijn in dat dorp of er omheen ?

En je word vanzelf netjes als je vriend ook netjes is. Hier hetzelfde. ik ben chaotisch en een laagje stof maakt mij niet zo veel uit. Mijn vriend die maakt de kastjes schoon als er nog niet eens stof ligt.

Merk wel dat het voor mij makkelijker is alles netjes en schoont te houden als ik bij hem ben.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:28:36 #7
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145387900
Damn, als je in een gelovig dorp gaat wonen is je leven voorbij. ;(
Thinking about thinking of you.
pi_145387904
Nou, ik doe aan buikdansen maar dat moet ik mijn plaats blijven doen.

Verder ben ik van plan wellicht daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
pi_145387933
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.

Maar jongens jullie helpen niet met mijn angst....;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:32:21 #10
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145387974
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:

En waar precies staat dat dat moet..?

Je dacht, kom laat ik op het laatste moment er nog even iets over zeggen..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_145387976
quote:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Je hebt toch wel vaker bij hem geslapen ? Dan weet je toch hoe het is. Als je toen al zo iets had dit word hem niet had je de afspraak moeten maken dat hij naar jou toekomt ;)
pi_145387979
diept triest topic..
pi_145388012
quote:
Gaat helemaal goedkomen. Je wordt supergelukkig.
ProTip: Niet gaan buikdansen tijdens de kerkdienst.
pi_145388056
quote:

jouw angst,
jouw ruimte die je kwijtraakt
voor jouw gevoel een saaie plek.

gaat helemaal goed komen...
pi_145388061
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Goede reden wel :')

Maar goed, hoe oud zijn jullie? En ook als je samenwoont kan je best wat tijd voor jezelf pakken.
pi_145388140
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.

Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:40:38 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145388153
quote:

Je komt er lekker op tijd mee. Je kamer is al opgezegd, zeker?

Oh, niet, dus. Nou, dan ga je ook nog niet echt samenwonen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_145388286
Je doet echt net alsof je leven voorbij is zodra je gaat samenwonen :')
Je kan nog altijd je eigen dingen doen, een vriendin bellen of genieten van de rust. Je houdt alleen wat meer rekening met elkaar....

Maar even serieus: je moet echt niet gaan samenwonen omdat 'je het een keer wilt proberen' en 'omdat het eens een keertje tijd wordt'. Het is een flinke stap, waar beide partijen 100% achter moeten staan! Twijfel je, dan wacht je daar nog even mee. Just my 2 cents.....
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_145388345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.
Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
Naar 'een vriend'. Daar lekker buikdansen enzo uehehhehe?

En het is niet dat je verplicht niks moet doen als je samenwoont, je kan ook samen leuke dingen doen, thuis of buiten de deur.

Maar goed, met jouw instelling wordt het vast een doorslaand succes!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:48:24 #20
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_145388349
Medelijden met je vriend, die weet waarschijnlijk van niks. :N
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_145388431
Volgens mij wil je best samenwonen maar niet daar. Waarom gaan julie dan daar wonen?
pi_145388450
Heb ook met mijn vriend over mijn angst gehad. Die dacht dat het wel over zou gaan, gewoon een beetje paniek.
pi_145388494
Mijn vriend wil daar pertinent niet weg. Sowieso als niet, maar hij heeft daar ook nog eens een koophuis. Maar als hij die niet had zou hij ook niet weggaan. Hij zal ook nooit meer uit die plaats vertrekken. En daar hebben we al heel veel problemen over gehad. Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:54:36 #24
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_145388513
Gaat een succes worden dit
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:55:11 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145388525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
:?

Nou, dit helpt ook niet mee denk ik. Beetje harteloos hoor van je vriend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')