abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145998010
Ik dacht dat ik een goede relatie had, maar daar is dit weekend een eind aan gekomen. We wonen nu drie jaar samen, en zijn financieel ook afhankelijk van elkaar. Dit maakt het kut.

Onze relatie ging eigenlijk vanzelf, totaal geen problemen, weinig ruzie, goede communicatie. Iedereen dacht dat dit voor eeuwig was, dat zogenaamd perfecte stel waar mensen misselijk van kunnen worden (niet dat we klef waren op straat, in huis echter wel. Veel knuffelen, veel seks, romantisch gedekte tafel, films kijken. Dit alles maakt het volgende zo onwerkelijk). Elkaar goed aanvullen, veel samen uit maar ook vaak apart uit.

De laatste tijd is ons drugsgebruik uit de hand gelopen. Ieder weekend uitgaan en onszelf dan klem zuipen, vervolgens een berg coke erin, en afteren bij bekenden waar we dan ook nog aan de pillen gingen. Mijn vriend heeft hier echter geen rem in.

Nou was er vorige week nog een meid bij die we niet kenden, maar ze was erg aardig. Afgelopen weekend was ik daar weer, zonder mijn vriend, en vertelde ze me (echt een verassing dat er zulke oprechte mensen zijn) dat mijn vriend de week ervoor de hele tijd aan haar probeerde te zitten. Gewoon zo, onder mijn neus, en omdat ik naar de klote was had ik gewoon niets door. Ja, ik zag 1 keer dat hij met zijn voet tegen die van haar aan zat onder de tafel, maar daar zocht ik eigenlijk niet zoveel achter. Achteraf bleek hij gewoon de hele tijd aan haar te zitten, waardoor ze ook weg is gegaan.

Daarna heeft hij haar nummer uit iemand telefoon gehaald (ook aardig ziek) zonder dat diegene op de hoogte was daarvan.

We waren allemaal volledig naar de klote. De volgende dag zei hij ook Wow ik was zo naar de klote ik weet helemaal niets meer van de avond. Daar was 'ie dan van geschrokken en zei voorlopig even een tijd niet meer te gebruiken omdat hij het kut vond dat hij een zwart gat had (we hadden ook wel echt belachelijk veel gezopen en gebruikt). Ik had zoiets van Oke ja prima, het gaat ook wel te ver met ons dus we stoppen wel even.

Maargoed... Ik was dus wel weer gegaan, niet echt gebruikt, flesje wijn gedronken en een kwart pilletje genomen. Echter na een uurtje dat die meid aan het twijfelen was nam ze me apart en vertelde het dus, heeft me ook de apps geprintscreend die hij heeft gestuurd waarin hij zijn excuses aanbood dat hij aan haar probeerde te zitten. Zij wees hem daar op dat moment op van ja wtf je vriendin zat er gewoon bij. Daar heeft 'ie niet op gereageerd toen hij bood alleen zijn excuses aan (overigens op een moment dat hij nog steeds naar de klote was, niet de volgende dag).

Ik heb hem eigenlijk direct uit huis gezet (nou ja, hij was al weg die nacht, maar is daarna ook weg gebleven) en hem daarna even niet gesproken. Ik heb zaterdag en zondag alleen maar op bed gelegen, niet gegeten, weinig gedronken, ben wat kilo's kwijt nu, wel weer aan het eten. Alles wat ik probeerde te eten kwam er meteen weer uit namelijk, dus heb maar op thee geleefd.

Ik heb hem er mee geconfronteerd en hij is bij zijn vader gaan slapen. Zegt dat hij niets meer weet, dat hij niet zo is, walgt van zichzelf en allemaal dingen die ernaar klinken dat hij naar mijn mond probeert te praten maar ik ken hem goed genoeg.

Hij zegt dat het door de drugs komt, zichzelf niet meer onder controle had, er helemaal niets van weet en blablabla. Ik weet dat hij van zichzelf niet zo is, opdringerig, z'n handen zomaar op iemand leggen (zijn moeder is misbruikt in haar jeugd), en dit klopt ook. Zo is hij gewoon serieus niet, ook naar mij toe is hij nog nooit zo geweest hoe geil 'ie ook was.

Vandaag hier geweest om een boek op te halen, hij heeft tentamens. Hij brak. Letterlijk. Heeft als een klein kindje liggen huilen aan mijn voeten, maar wilde me ook niet aanraken omdat 'ie dat niet verdient. Ditdat. Hij zei ook, "Als buitenstaander zou ik echt denken van meid wtf moet je met deze gozer." maar ik geloof dat het oprechte tranen waren, het is niet iemand die zomaar huilt. Ook al wil hij het, het lukt hem niet. Nu snot, nat, tranen, overal. Schreeuwen bijna. Ik moest uiteraard ook janken, want ik ben gewoon echt zwaar gekwetst. Hij pakte m'n gezicht vast, begon eraan te voelen en spontaan te bidden met zn snotgezicht naar boven gericht. Hij is niet eens gelovig. Zo respectloos om je zo te gedragen onder mijn neus. Iets als dit is ook nog nooit eerder gebeurd, ik heb hem altijd volop vertrouwd. En dan nu dit?

Ik weet niet wat ik wil. Ik geloof oprecht dat hij het niet meer weet, en dat hij zich nuchter, of maar een beetje naar de klote, niet zo zou gedragen. Maar het is dus wel gebeurd. Ik ben niet naïef, het is ook gewoon uit en dat blijft het wat mij betreft ook. Ik ben ook bereid om een andere, kleinere woning te gaan zoeken en me dan maar het zweet in de naad te werken om dit te bekostigen.

Anderzijds... Was/leek onze relatie zo goed, en maken mensen fouten. Ik weet niet of ik drie jaar relatie moet weggooien. Als hij het nou echt bewust had gedaan (en ik weet dit nog niet, ergens geloof ik hem maar aan de andere kant denk ik van dan ga je niet daarna diegene lopen appen) dan was het wel klaar want dat zegt dan genoeg.

Hij roept al het hele weekend dat hij in therapie gaat, een drugs en alcohol probleem heeft, de controle over zichzelf kwijt is geraakt, zicht kapot schaamt enz. etc.

Maargoed, ik heb even meningen nodig van een buitenstaander, ook al weet ik dat het voor een buitenstaander gewoon logisch is, uitmaken. Dat zeg ik zelf ook namelijk, het is makkelijk praten. Alleen geloof ik oprecht dat hij net oprecht was. Ik ga dat allemaal niet in detail vertellen, maar ik kan krokodillentranen wel van echte onderscheiden. Dit was oprecht. Mensen maken fouten, en ik wil ook wel gewoon verder natuurlijk, en zonder drugs had hij dit echt nooit gedaan. Ik weet van mezelf dat ik bijvoorbeeld van alcohol ook een totaal ander mens wordt, iemand die ik helemaal niet wil zijn. Maarja, ik weet het nu niet. Ik schaam me volledig dood door zijn gedrag naar die meid toe en vind het supertof dat zij dit gewoon aan me verteld heeft. _O_

Onze relatie is altijd gewoon geweldig gegaan, dit is echt helemaal fucking volledig onverwacht. Nooit problemen, nooit elkander vooruit hoeven slepen, alles ging van een leien dakje. Ik snap er totaal niets van.

Update: Naast het voetjevrijen, de hele tijd aan haar kruis proberen te zitten en achter aan gelopen de wc in waarbij hij haar van het toilet af probeerde te trekken. Zij is hierdoor weggegaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door kloontientien op 27-10-2014 16:27:27 ]
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:05:41 #2
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_145998254
Je doet alsof hij vijf vrouwen heeft geneukt :')

Kom op. Doe normaal, geef die gozer een kans en gewoon niet meer zoveel drugs gebruiken.

Wij mensen zijn eenmaal dieren die naar genot zoeken, met ons verstand houden we ons zelf in toom voor andere mensen (waaronder onze geliefdes). Je zegt zelf al dat jullie enorm veel drugs gebruikte. Ik weet als ik drugs gebruik niet eens meer wat voor levensvorm ik ben. Het feit dat jullie die grenzen over gingen is jullie gezamenlijke verantwoordelijkheid. Als hij zegt niet meer zo ver te willen gaan ben je het hem meer dan verplicht een kans te geven. Zo niet, dan ben jij die gast niet eens waard.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_145998255
Is hij nou vreemdgegaan of niet?
pi_145998269
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Is hij nou vreemdgegaan of niet?
Hij heeft haar eigenlijk gewoon aangerand.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:06:28 #5
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145998282
Ik vind het een vrij rigoureuze beslissing eigenlijk, zeker met drugs gebeuren er wel eens gekke dingen en heb je jezelf niet altijd onder controle.
Hij wilde stoppen, of in ieder geval minderen en in plaats van hem hierin te steunen ga jij het weekend daarna gezellig weer aan de drugs en alcohol....

Lijkt me dat jullie beide de fout in zijn gegaan, elkaar vergeven en gewoon lekker verder zonder drugs en alcohol.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145998303
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef kloontientien het volgende:

[..]

dat lees ik niet echt in je OP

verder: misschien moeten jullie samen gewoon wat minder drugs gebruiken
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:07:01 #7
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145998306
quote:

[..]

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:07:11 #8
431857 peterkailey
pi_145998318
quote:

[..]

Bullshit. Als je drugs gebruikt wil je gewoon knuffelen en lichamelijk contact. Of wil je zeggen dat hij voor je neus z'n lul eruit heeft getrokken en in haar gezicht heeft geslagen?
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:07:26 #9
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_145998328
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef peterkailey het volgende:
Je doet alsof hij vijf vrouwen heeft geneukt :')

Kom op. Doe normaal, geef die gozer een kans en gewoon niet meer zoveel drugs gebruiken.

Wij mensen zijn eenmaal dieren die naar genot zoeken, met ons verstand houden we ons zelf in toom voor andere mensen (waaronder onze geliefdes). Je zegt zelf al dat jullie enorm veel drugs gebruikte. Ik weet als ik drugs gebruik niet eens meer wat voor levensvorm ik ben. Het feit dat jullie die grenzen over gingen is jullie gezamenlijke verantwoordelijkheid. Als hij zegt niet meer zo ver te willen gaan ben je het hem meer dan verplicht een kans te geven. Zo niet, dan ben jij die gast niet eens waard.
Dit ja, beide aan de snuif en weet ik wat en het dan eigenlijk raar vinden dat er dit soort dingen gebeuren :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_145998365
quote:

[..]

Aangerand als in hij probeert haar te verkrachten? Hij probeerde haar te zoenen? Hij raakte haar aan terwijl ze duidelijk heeft gemaakt dat ze het niet wil? Hij betastte haar borsten en kont? Of probeerde te knuffelen?

Dat is niet echt duidelijk als ik jouw OP zo lees.
pi_145998387
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb het ook niet echt volledig verteld.

Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.

Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 16:09:11 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145998393
Hahaha wat een paupertopic. En het drama, het dráma dat er bij komt kijken. Snot dit dat, bidden, ik verdien je niet blabla, een film is er niks bij :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_145998418
quote:
Leuk hoor lange OP's (seriously), maar waarom zet je daar niet het belangrijkste in ipv zoveel zijwegen die niet wezenlijk relevant zijn?

"Hij heeft geprobeerd aan haar te zitten" is toch net even iets anders als " "hij heeft haar gewoon aangerand"....om nog maar te zwijgen over het voetje vrijen.
pi_145998433
Dump elkaar en zoek hulp man :')
pi_145998437
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Leuk hoor lange OP's (seriously), maar waarom zet je daar niet het belangrijkste in ipv zoveel zijwegen die niet wezenlijk relevant zijn?

"Hij heeft geprobeerd aan haar te zitten" is toch net even iets anders als " "hij heeft haar gewoon aangerand"....om nog maar te zwijgen over het voetje vrijen.
Klopt. Ik schaam me er ook gewoon dood voor.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:10:20 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145998451
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.

Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Wauw, en je dacht laat ik het meest belangrijke stukje van het verhaal maar niet in de openingspost zetten?
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:10:20 #17
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_145998453
Lijkt me vrij duidelijk dat jullie beide van de coke/pillen & drank af moeten blijven :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:10:26 #18
431857 peterkailey
pi_145998458
quote:

[..]

Moet je nagaan hoe naar de klote hij was. Daar naast, hoe serieus moet je het verhaal nemen? Misschien is zij wel jaloers en overdrijft ze alles. Aangezien ze ook wappie was.
pi_145998462
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Bullshit. Als je drugs gebruikt wil je gewoon knuffelen en lichamelijk contact. Of wil je zeggen dat hij voor je neus z'n lul eruit heeft getrokken en in haar gezicht heeft geslagen?
Naja, die meid vond het niet leuk dat hij aan haar zat dus dan is het echt niet oke of normaal.
pi_145998469
quote:

[..]

lijkt mij wel vrij essentiële informatie, vind je ook niet? :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_145998493
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:10 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe naar de klote hij was. Daar naast, hoe serieus moet je het verhaal nemen? Misschien is zij wel jaloers en overdrijft ze alles. Aangezien ze ook wappie was.
Zij heeft alleen twee punten op, slikt geen pillen want daar kan ze niet tegen.
pi_145998523
quote:

[..]

Dan had ik het ook uitgemaakt en was ik ook boos geweest, terwijl ik zelden boos ben.. Dit is niet oke, of er nou drugs in het spel was of niet.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:12:49 #23
431857 peterkailey
pi_145998547
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:10 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Naja, die meid vond het niet leuk dat hij aan haar zat dus dan is het echt niet oke of normaal.
Als je drugs op hebt kan je dingen heel anders interpreteren. Als zij dan ook nog zo vrouwelijk onduidelijk in combinatie met een of andere drugscoctail gedroeg, tja dan wordt het lastig. De rechtzaal gebruikt niets voor niets het woord 'ontoerekeningsvatbaar'
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:13:24 #24
431857 peterkailey
pi_145998559
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Zij heeft alleen twee punten op, slikt geen pillen want daar kan ze niet tegen.
Was op een after toch? Slaapgebrek in combinatie met coke doet ook genoeg weet ik uit ervaring.
pi_145998575
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Drugs are baaaaaad :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')