dat lees ik niet echt in je OPquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Hij heeft haar eigenlijk gewoon aangerand.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Bullshit. Als je drugs gebruikt wil je gewoon knuffelen en lichamelijk contact. Of wil je zeggen dat hij voor je neus z'n lul eruit heeft getrokken en in haar gezicht heeft geslagen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Dit ja, beide aan de snuif en weet ik wat en het dan eigenlijk raar vinden dat er dit soort dingen gebeurenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef peterkailey het volgende:
Je doet alsof hij vijf vrouwen heeft geneukt
Kom op. Doe normaal, geef die gozer een kans en gewoon niet meer zoveel drugs gebruiken.
Wij mensen zijn eenmaal dieren die naar genot zoeken, met ons verstand houden we ons zelf in toom voor andere mensen (waaronder onze geliefdes). Je zegt zelf al dat jullie enorm veel drugs gebruikte. Ik weet als ik drugs gebruik niet eens meer wat voor levensvorm ik ben. Het feit dat jullie die grenzen over gingen is jullie gezamenlijke verantwoordelijkheid. Als hij zegt niet meer zo ver te willen gaan ben je het hem meer dan verplicht een kans te geven. Zo niet, dan ben jij die gast niet eens waard.
Aangerand als in hij probeert haar te verkrachten? Hij probeerde haar te zoenen? Hij raakte haar aan terwijl ze duidelijk heeft gemaakt dat ze het niet wil? Hij betastte haar borsten en kont? Of probeerde te knuffelen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt volledig verteld.quote:
Leuk hoor lange OP's (seriously), maar waarom zet je daar niet het belangrijkste in ipv zoveel zijwegen die niet wezenlijk relevant zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef kloontientien het volgende:
Klopt. Ik schaam me er ook gewoon dood voor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk hoor lange OP's (seriously), maar waarom zet je daar niet het belangrijkste in ipv zoveel zijwegen die niet wezenlijk relevant zijn?
"Hij heeft geprobeerd aan haar te zitten" is toch net even iets anders als " "hij heeft haar gewoon aangerand"....om nog maar te zwijgen over het voetje vrijen.
Wauw, en je dacht laat ik het meest belangrijke stukje van het verhaal maar niet in de openingspost zetten?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt volledig verteld.
Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.
Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Moet je nagaan hoe naar de klote hij was. Daar naast, hoe serieus moet je het verhaal nemen? Misschien is zij wel jaloers en overdrijft ze alles. Aangezien ze ook wappie was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.
Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Naja, die meid vond het niet leuk dat hij aan haar zat dus dan is het echt niet oke of normaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Bullshit. Als je drugs gebruikt wil je gewoon knuffelen en lichamelijk contact. Of wil je zeggen dat hij voor je neus z'n lul eruit heeft getrokken en in haar gezicht heeft geslagen?
lijkt mij wel vrij essentiële informatie, vind je ook niet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Zij heeft alleen twee punten op, slikt geen pillen want daar kan ze niet tegen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:10 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe naar de klote hij was. Daar naast, hoe serieus moet je het verhaal nemen? Misschien is zij wel jaloers en overdrijft ze alles. Aangezien ze ook wappie was.
Dan had ik het ook uitgemaakt en was ik ook boos geweest, terwijl ik zelden boos ben.. Dit is niet oke, of er nou drugs in het spel was of niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Als je drugs op hebt kan je dingen heel anders interpreteren. Als zij dan ook nog zo vrouwelijk onduidelijk in combinatie met een of andere drugscoctail gedroeg, tja dan wordt het lastig. De rechtzaal gebruikt niets voor niets het woord 'ontoerekeningsvatbaar'quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:10 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Naja, die meid vond het niet leuk dat hij aan haar zat dus dan is het echt niet oke of normaal.
Was op een after toch? Slaapgebrek in combinatie met coke doet ook genoeg weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Zij heeft alleen twee punten op, slikt geen pillen want daar kan ze niet tegen.
Drugs are baaaaaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Lees dit nog eens terug en stel je zelf dan de vraag wtf moet ik met zo'n gast.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand prima kan interpreteren wanneer een jongen aan haar vagijn probeert te zitten. Hoe naar de klote ik ook ben geweest, dit heb ik altijd prima doorgehad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Was op een after toch? Slaapgebrek in combinatie met coke doet ook genoeg weet ik uit ervaring.
Plus ze kan nog steeds jaloers zijn. Zie je haar over een maandje samen met je ex afterenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Zij heeft alleen twee punten op, slikt geen pillen want daar kan ze niet tegen.
Blijkbaar had jij het niet doorquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:14 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand prima kan interpreteren wanneer een jongen aan haar vagijn probeert te zitten. Hoe naar de klote ik ook ben geweest, dit heb ik altijd prima doorgehad.
En dat is dan ook wat ik mezelf afvraag. Echter is hij nog nooit zo geweest. Vandaar het dilemma. Al was het nou vaker voorgekomen, of al had ik herkend zeg maar, dan was het duidelijk. Alleen heeft hij zich nog nooit zo gedragen, hoe kneitergeil dat jong ook was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:14 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Lees dit nog eens terug en stel je zelf dan de vraag wtf moet ik met zo'n gast.
Geef hem 1 kans. Volgende keer afgelopen. Slotjequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:15 schreef kloontientien het volgende:
[..]
En dat is dan ook wat ik mezelf afvraag. Echter is hij nog nooit zo geweest. Vandaar het dilemma. Al was het nou vaker voorgekomen, of al had ik herkend zeg maar, dan was het duidelijk. Alleen heeft hij zich nog nooit zo gedragen, hoe kneitergeil dat jong ook was.
Nou, hij heeft haar niet geprobeerd te verkrachten natuurlijk, maar ze is wel duidelijk geweest in dat hij het niet moest doen waarna hij doorging.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:15 schreef snakelady het volgende:
Gewoon beide kappen met die drugs lijkt me gewoon het verstandigste, jullie kunnen er duidelijk beide niet mee omgaan.
Wat het poging tot verkrachting dan zou die dame aangifte moeten doen maar kan natuurlijk dat de waarheid ergens in het midden ligt gezien.
1. het huis vol zat en niemand iets merkte.
2. Ze de week er op gewoon weer terug gaat met de kans hem weer te zien.
3. Je niks van de ernst van het geheel kan halen uit de sms-jes
4. Als iemand mij zou proberen te verkrachten zou mijn reactie niet ''ja wtf je vriendin zat er gewoon bij'' zijn...
Dat is 1 van de eerste dingen waar hij mee kwam. Hij is vandaag op school ook naar zo'n persoon geweest en heeft een afspraak gemaakt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Blijkbaar heeft hij zichzelf en zijn drugsgebruik niet meer in de hand en ik zou als ik jou was ook eens bij mezelf te raden gaan of ik het zelf nog wel in de hand had. Lijkt me dus een prima moment voor hem om compleet te nokken met drugs. Als hij dat niet voor je overheeft dan weet je hoe het ervoor staat en hoe belangrijk je nou eigenlijk voor hem bent.
Iemand die half naakt op de wc zit er af proberen te trekken en ongevraagd aan de vagina zitten valt toch wel onder de noemer ''poging tot verkrachting''quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Nou, hij heeft haar niet geprobeerd te verkrachten natuurlijk, maar ze is wel duidelijk geweest in dat hij het niet moest doen waarna hij doorging.
Stoppen met drugs is sowieso stap 1 in deze.
Heb je de OP überhaupt wel gelezen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:18 schreef Sarasi het volgende:
Uitmaken is wel lekker makkelijk hè.In plaats van allebei afspreken een poos nuchter te blijven en te vechten voor de relatie, kun je hem inderdaad ook gewoon de deur uit trappen ja.
Afspraak maken is een ding...... Ik zou het voorbestaan van de relatie koppelen aan het resultaat en dat ook zo tegen hem zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:18 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Dat is 1 van de eerste dingen waar hij mee kwam. Hij is vandaag op school ook naar zo'n persoon geweest en heeft een afspraak gemaakt.
Sarcasme. Misschien moet je zelf ook maar eens werken aan je sociale vaardigheden?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:19 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Heb je de OP überhaupt wel gelezen?
Okee.. Dit gaat wel veel te ver inderdaad. Maar jullie zijn ook gewoon verslaafde gebruikers. Als jij onder 'niet echt gebruiken' en fles wijn en een kwart pil verstaat, ben je echt ver heen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ja, meest verwijfde overdreven dramaverhaal ooit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:19 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Heb je de OP überhaupt wel gelezen?
Hij gaf aan te willen stoppen, zij ging de week er op weer gewoon haar neus vol snuiven ( of slikken of whatever ze heeft gedaan)quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Afspraak maken is een ding...... Ik zou het voorbestaan van de relatie koppelen aan het resultaat en dat ook zo tegen hem zeggen.
Sarcasme als in dat ik het wel lekker makkelijk uit heb gemaakt en er niet aan wil werken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Sarcasme. Misschien moet je zelf ook maar eens werken aan je sociale vaardigheden?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Je OP neigt naar dat je ermee wilt stoppen. Was je hem ook een beetje zat aan het worden?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:21 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Sarcasme als in dat ik het wel lekker makkelijk uit heb gemaakt en er niet aan wil werken.
Mijn fout inderdaad. Ik heb overigens alleen wijn gedronken en later op de avond wel een kwart pilletje genomen, had ik niet moeten doen nee. Ook niet om dat goed te praten, maar het is niets vergeleken met wat we normaal gesproken doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij gaf aan te willen stoppen, zij ging de week er op weer gewoon haar neus vol snuiven.
Nee, we studeren beiden voltijd en daar zit erg veel tijd in. Daarnaast volg ik naast mijn studie nog andere lessen omdat ik daarin ook kwalificaties wil hebben. Daarnaast werken we beiden. Hij in planning en support, ik als visual merchandiser.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee, niet normaal natuurlijk, maar wat wil je horen? Hij zat fout, hij weet het. Het lijkt me dat jullie beiden nogal een probleempje hebben als je je ieder weekend helemaal voltankt en dan aan diverse soorten drugs gaat. Keertje experimenteren okay, maar structureel?![]()
![]()
Ook lekker afhankelijk van elkaar financieel, dus gok dat hij palletsorteerder is, en jij caissiere bij het Kruidvat?
Kortom; standaard tokkie relatie, lekker door blijven kwakkelen, een Djelisa en Djerwin op de wereld kwakken, beiden rondneuken, tijgerpanties dragen, jeugdzorg komt vanzelf langs, en de schuldeisers ook. Of een fout pilletje of overdosis. Wat eerder is.
Noem het maar niets. Je bent ernstig verslaafd als je blijkbaar niet zonder kan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:23 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Mijn fout inderdaad. Ik heb overigens alleen wijn gedronken en later op de avond wel een kwart pilletje genomen, had ik niet moeten doen nee. Ook niet om dat goed te praten, maar het is niets vergeleken met wat we normaal gesproken doen.
visual merchandiser, wat is dat? Promosletje, pitspoes? Anyway, het komt allemaal moeilijk dom over, je drugsgebruik heeft al je relatie overgenomen, en zal ook je leven overnemen als je zo doorgaat. Want hoe leuk 'een weekendje naar de klote met vrienden' ook klinkt, en hoeveel mensen dat schijnbaar in je omgeving ook doen, normaal is het niet. Niet als het structureel is, en het zo ongeveer 3 soorten drugs omvat per avond.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:24 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Nee, we studeren beide voltijd en daar zit erg veel tijd in. Daarnaast volg ik naast mijn studie nog andere lessen omdat ik daarin ook kwalificaties wil hebben. Daarnaast werken we beiden. Hij in planning en support, ik als visual merchandiser.
Blijkbaar was ze dit vergeten te vertellen in de OPquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:25 schreef Geerd het volgende:
Damn wat een verhaal, dat kon toch ook wel in 1 zin? We waren ff uit onze aardlekschakelleraar gegaan, hij heeft voetje gevreeen met een dame?
Ts volgens mij ben jij het probleem
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
kan het niet beter verwoordenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het een vrij rigoureuze beslissing eigenlijk, zeker met drugs gebeuren er wel eens gekke dingen en heb je jezelf niet altijd onder controle.
Hij wilde stoppen, of in ieder geval minderen en in plaats van hem hierin te steunen ga jij het weekend daarna gezellig weer aan de drugs en alcohol....
Lijkt me dat jullie beide de fout in zijn gegaan, elkaar vergeven en gewoon lekker verder zonder drugs en alcohol.
Het is ook niet normaal en erg uit de hand gelopen de afgelopen tijd. Voordat we de stad in trokken, was het alleen op festivals (waar we niet heel vaak heen gingen omdat we aan het sparen waren). Nu wonen we midden in een grote stad, met iedere club op drie minuten lopen. De verleiding is groot, en wij zijn daarin zwak gebleken. Ik vind het zelf ook zo kut, want hiervoor was ik/waren we totaal niet zo. In het begin wilde ik ook gewoon weekendjes thuisblijven, maar liep hij heen en weer te ijsberen omdat hij uit wilde gaan en heb ik hier aan toegegeven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
visual merchandiser, wat is dat? Promosletje, pitspoes? Anyway, het komt allemaal moeilijk dom over, je drugsgebruik heeft al je relatie overgenomen, en zal ook je leven overnemen als je zo doorgaat. Want hoe leuk 'een weekendje naar de klote met vrienden' ook klinkt, en hoeveel mensen dat schijnbaar in je omgeving ook doen, normaal is het niet. Niet als het structureel is, en het zo ongeveer 3 soorten drugs omvat per avond.
Geen wonder dat je financieel afhankelijk bent zeg, jezus, wat is kostenpost 1 in je huishoudboekje, paar honderd per maand naar pillen, coke, en drank?
Laat maar dat bedoel je ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Blijkbaar was ze dit vergeten te vertellen in de OP
[..]
Nou ja, wat snakelady zegt; ik zou er een dikke streep (HAHA!) onder zetten en eens je energie, tijd, en geld in je relatie stoppen. Plus klinkt het heel erg als vluchtgedrag. Het is zo'n beetje de perfecte relatie, maar hij wil ieder weekend op pad, en niet ff samen thuis zijn, en dan zo naar de klote dat je geen benul hebt wat er om je heen gebeurt, en als alle remmingen weg zijn een ander grietje aanranden. Klinkt inderdaad alsof jullie dolllllll op elkaar zijnquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:31 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal en erg uit de hand gelopen de afgelopen tijd. Voordat we de stad in trokken, was het alleen op festivals (waar we niet heel vaak heen gingen omdat we aan het sparen waren). Nu wonen we midden in een grote stad, met iedere club op drie minuten lopen. De verleiding is groot, en wij zijn daarin zwak gebleken. Ik vind het zelf ook zo kut, want hiervoor was ik/waren we totaal niet zo. In het begin wilde ik ook gewoon weekendjes thuisblijven, maar liep hij heen en weer te ijsberen omdat hij uit wilde gaan en heb ik hier aan toegegeven.
Daar was het punt dat het had moeten stoppen. Die vrienden, die moeten we ook even niet meer zien. Vroeger was dat af en toe een after, maar nu we dicht bij elkaar wonen is het zo makkelijk om erheen te gaan en zo zitten we ieder weekend voor pampus daar.
Ik denk dat niet alleen hij, maar ook ik hulp moet gaan zoeken. Het gekke is, die vriend is psycholoog en werkt juist met drugsverslaafden. In het weekend echter heeft hij zo ongelofelijk veel zooi op tafel liggen.
Idd of drugs of drank ofzo, van de wc afgetrokken? Wat vond zij der van?quote:
Je baseert dit op? Ik ben alles behalve verschrikkelijk. Ik ben ontzettend mild, zeik eigenlijk bijna nergens over, laat hem zijn eigen plan trekken, trek ook mijn eigen plan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef peterkailey het volgende:
Je lijkt me trouwens echt een verschrikkelijke vriendin om te hebbenArme jongen...
Dat gaat helemaal prima hoor. We koken samen, hangen met zijn tweetjes op de bank uren te kletsen over vanalles, in bed liggen we ook uren te kletsen. Dat uitgaan en drugs is iets van de laatste tijd geworden. Waarschijnlijk ook omdat we nu in een andere omgeving wonen waar we niet veel mensen kennen (op dat stel drugsvrienden na dan), waarin we eigenlijk aan elkaar gekluisterd zitten de hele week. Dit ging in het begin goed, maar op een gegeven moment moet je ook gewoon even luchten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik lees vooral dat je erg vaak zegt dat je een geweldige relatie hebt maar waar blijkt dat uit? Ik zie veel verstoppingen. Verstoppen in films, verstoppen in uitgaan, verstoppen in drugs. Allemaal kortdurende zintuiglijke bevrediging maar zit ware liefde niet in gelukkig zijn met elkaar?
Spaardoel was bereikt, we hebben ook nog zat spaargeld over maar inderdaad is daar de laatste tijd niet veel meer van gekomen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, wat snakelady zegt; ik zou er een dikke streep (HAHA!) onder zetten en eens je energie, tijd, en geld in je relatie stoppen. Plus klinkt het heel erg als vluchtgedrag. Het is zo'n beetje de perfecte relatie, maar hij wil ieder weekend op pad, en niet ff samen thuis zijn, en dan zo naar de klote dat je geen benul hebt wat er om je heen gebeurt, en als alle remmingen weg zijn een ander grietje aanranden. Klinkt inderdaad alsof jullie dolllllll op elkaar zijn![]()
Kap er 'gewoon' mee, zoek hulp daarbij, en verander je patronen. Het lijkt me ook niet okay dat jij dit bent gaan doen omdat je vriend niet 'saai' thuis wil zitten. Beetje recreatief gebruik valt niemand over, maar dit neemt vrij bizarre vormen aan, en heeft dus ondertussen een enorme impact op je leven. Want je maakt mij niet wijs dat het sparen nog lekker lukt met zulke 'hobbies', of dat je op maandag lekker fris op het werk of op de studie zit?
kan die relatie ook goed zijn zonder dat je ieder weekend je klemzuipt en volop coke en pilen in je mik flikkert tot er dingen gebeuren die je zelf niet meer goed doorhebt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef kloontientien het volgende:
Onze relatie is altijd gewoon geweldig gegaan, dit is echt helemaal fucking volledig onverwacht. Nooit problemen, nooit elkander vooruit hoeven slepen, alles ging van een leien dakje. Ik snap er totaal niets van.
Dan nog; dat is dus vooral omdat je vriend dat graag wil? En net zoals dat je je die drugsvrienden hebt leren kennen zijn er vast ook wel anderen leren kennen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Spaardoel was bereikt, we hebben ook nog zat spaargeld over maar inderdaad is daar de laatste tijd niet veel meer van gekomen.
Over het laatste, lees mijn post die ik net heb gepost. Sinds de verhuizing is er veel veranderd.
Nee, ik ben hierna niet meer aan de zooi geweest. Hij moest werken dus ging bij zijn moeder pitten omdat dat dichterbij is en hij begon vroeg. Op dit moment wist ik hier nog niets van. Dat kwam pas op het moment dat ik die kant weer optrok.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog; dat is dus vooral omdat je vriend dat graag wil? En net zoals dat je je die drugsvrienden hebt leren kennen zijn er vast ook wel anderen leren kennen.
Maar goed, dat is niet eens de kern. Ik denk dat je inderdaad gewoon beiden dit gedrag moet afzweren, en dan blik op de toekomst. Hij heeft iets doms gedaan, dat ziet hij in, maar jij reageert ook een beetje apart door hem op straat te schoppen en zelf weer lekker aan de drugs te gaan terwijl hij dit als oorzaak aanwijst en wil stoppen.
Snap dat je boos bent maar om hem om dit gelijk het huis uit te flikkeren. Je bent gewoon erg onzeker en in een relatie kan dat ook erg benauwend zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:36 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Je baseert dit op? Ik ben alles behalve verschrikkelijk. Ik ben ontzettend mild, zeik eigenlijk bijna nergens over, laat hem zijn eigen plan trekken, trek ook mijn eigen plan.
[..]
Dat gaat helemaal prima hoor. We koken samen, hangen met zijn tweetjes op de bank uren te kletsen over vanalles, in bed liggen we ook uren te kletsen. Dat uitgaan en drugs is iets van de laatste tijd geworden. Waarschijnlijk ook omdat we nu in een andere omgeving wonen waar we niet veel mensen kennen (op dat stel drugsvrienden na dan), waarin we eigenlijk aan elkaar gekluisterd zitten de hele week. Dit ging in het begin goed, maar op een gegeven moment moet je ook gewoon even luchten.
Voordat we verhuisd waren, hadden we naast elkaar ook een eigen leven. Dat is sinds de verhuizing minder geworden omdat ik niet even 123 bij vriendinnen langs kan wippen dus uit school/werk thuis zit, en hij ook. Wat doe je dan? Dan ga je dingen ondernemen.
Gelukkig zie je het inquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef kloontientien het volgende:
Maargoed, ik heb nu een beeld gekregen van de situatie. Bedankt.
Beiden afkicken, geen uitgaan meer voorlopig, en weer grip op de situatie krijgen.
Overigens is dat uitgaan niet zozeer een vlucht van mij. Ik wilde dat weekend na het stappen naar huis gaan, heb ik ook gedaan, maar hij belde steeds dat ik daarheen moest komen.
Had 'm ook eigenlijk aan zijn oor mee naar huis moeten trekken.
Dus een man probeert haar aan te randen/ te verkrachten en haar reactie is die week er op terug te gaan naar die plek om vervolgens gezellig met de vriendin van die man naar huis te gaan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:41 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Nee, ik ben hierna niet meer aan de zooi geweest. Hij moest werken dus ging bij zijn moeder pitten omdat dat dichterbij is en hij begon vroeg. Op dit moment wist ik hier nog niets van. Dat kwam pas op het moment dat ik die kant weer optrok.
Overigens een grove fout van mij, maar uiteindelijk geen spijt van want daar is wel dit verhaal aan het licht gekomen. Hierna de avond heel kort gehouden en snel weer naar huis gegaan. Zij is toen mee gegaan met mij, heeft hier nog even gezeten en is toen naar huis vertrokken.
Ja maar ze waren toch lekker naar de klote snap dat dan. Ja tog. YOLO!quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus een man probeert haar aan te randen/ te verkrachten en haar reactie is die week er op terug te gaan naar die plek om vervolgens gezellig met de vriendin van die man naar huis te gaan?
Oke...
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus een man probeert haar aan te randen/ te verkrachten en haar reactie is die week er op terug te gaan naar die plek om vervolgens gezellig met de vriendin van die man naar huis te gaan?
Oke...
Hoe oud zijn jullie? En je studeert? Dus HBO/WO? Neem aan dat je dan toch wel enige intelligentie moet hebben (tenzij je vrijetijdsmanagement studeert ofzo), dus kap hier gewoon mee, en goed. Niet 'eventjes de boel weer op de rit krijgen', en zodra het loopt weer vol ieder weekend alles snuiven en slikken wat je aangeboden wordt. Nu kom je er misschien nog net mee weg, als je afgestudeerd bent en wat ouder waarschijnlijk niet. En voor je het weet sta je je kontje achter het station te verpatsen om een lijntje van te kunnen scoren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef kloontientien het volgende:
Om eerlijk te zijn, was ik ook eigenlij keen tijd geleden helemaal klaar met drugs. Ik gebruik dit al wat jaren (7) en ben in deze tijd al meerdere keren gestopt (periodes van een half jaar tot een jaar/anderhalf).
Voor hem is het nog vrij 'nieuw', in 2013 begonnen.
Ik ken mijn grenzen dus al, ik ben altijd gestopt op de momenten dat ik dacht dat het te ver ging of die kant op zou gaan alleen nu laat ik me min of meer meeslepen naar een stadia waarin ik nog nooit ben geweest.
Hijzelf geeft toe dat hij gewoon geen rem heeft, zodra het begint wil hij meer en meer. Ik heb hem ook altijd geprobeerd te stoppen hierin, gewoon naar huis te gaan en hem mee te trekken. Alleen is hij de laatste periode zo standvastig hierin geworden dat ik er dan liever bij ben, om hem toch nog enigszins onder controle te houden, dan dat ik thuis blijf zodat hij helemaal volledig padje af gaat.
Laatste keer is dit echter niet gelukt. Spijtig. Maar we gaan kappen, desnoods verhuizen we weer heeft hij ook aangegeven maar dat is in mijn opinie een zwaktebod. Als je wilt stoppen, dan stop je.
Hier heb ik inderdaad ook over nagedacht. Daarom nog geen contact met haar opgenomen. Ze wist overigens wel dat hij niet thuis was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oke...
Joh, weet jij veel wat er allemaal nog meer gebeurt daar, schijnbaar ben jij zo verneukt dat je niet doorhebt dat je eigen vriend naar de kut van een ander mokkel zit te graaienquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:51 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Hier heb ik inderdaad ook over nagedacht. Daarom nog geen contact met haar opgenomen. Ze wist overigens wel dat hij niet thuis was.
Zij is een vriendin van die vriend weer.
Maar je hebt gelijk, het is dubbel. Enerzijds heeft ze het me wel verteld, anderzijds waagt ze zichzelf wel weer aan dezelfde situatie.
Beiden HBO, ik ben bezig met wat certificaten zodat ik WO bachelor kan gaan doen. En ja, ik ben ook intelligent, echter ook intelligente mensen kunnen padje af gaan en daar zijn zat voorbeelden van.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? En je studeert? Dus HBO/WO? Neem aan dat je dan toch wel enige intelligentie moet hebben (tenzij je vrijetijdsmanagement studeert ofzo), dus kap hier gewoon mee, en goed. Niet 'eventjes de boel weer op de rit krijgen', en zodra het loopt weer vol ieder weekend alles snuiven en slikken wat je aangeboden wordt. Nu kom je er misschien nog net mee weg, als je afgestudeerd bent en wat ouder waarschijnlijk niet. En voor je het weet sta je je kontje achter het station te verpatsen om een lijntje van te kunnen scoren.
Oh jawel, maar 7 jaar al aan de drugs, hoe oud ben je? Ik neem aan niet ouder dan 24/25 als je al studeert... dat is dan toch wel redelijk tokkie hoor, kan je nog zo intelligent zijn, je hebt in ieder geval niet gezien dat het je leven grondig aan het verneuken was totdat het eigenlijk al te laat was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:53 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Beiden HBO, ik ben bezig met wat certificaten zodat ik WO bachelor kan gaan doen. En ja, ik ben ook intelligent, echter ook intelligente mensen kunnen padje af gaan en daar zijn zat voorbeelden van.
24.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar 7 jaar al aan de drugs, hoe oud ben je? Ik neem aan niet ouder dan 24/25 als je al studeert... dat is dan toch wel redelijk tokkie hoor, kan je nog zo intelligent zijn, je hebt in ieder geval niet gezien dat het je leven grondig aan het verneuken was totdat het eigenlijk al te laat was.
Vrij hard geëscaleerd dus. Ik zou rigoureus kappen, en dan eens aan je relatie werken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:55 schreef kloontientien het volgende:
[..]
24.
Voorheen was het recreatief, al die jaren, snuiven is ook iets wat we pas een paar maanden doen. Hiervoor deed ik alleen halve pilletjes.
Dit padje af gaan is van de laatste tijd, eigenlijk sinds we hier wonen.
Ja, sorry. Ik ben in mijn vorige relatie flink bedrogen en ben daar heel lang kapot van geweest. Ben ook trouw als de pest, het komt niet in me op om aan anderen te zitten of anderen aan mij te laten zitten, dat mijn vriend daarin dan op dit moment een andere norm had, hoef ik niet de accepteren of af te doen als normaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:57 schreef Rockefellow het volgende:
Iedereen is aan de rommel en er worden toespelingen gemaakt. Bel de krant.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef kloontientien het volgende:
Onze relatie ging eigenlijk vanzelf, totaal geen problemen, weinig ruzie, goede communicatie. Iedereen dacht dat dit voor eeuwig was, dat zogenaamd perfecte stel waar mensen misselijk van kunnen worden (niet dat we klef waren op straat, in huis echter wel. Veel knuffelen, veel seks, romantisch gedekte tafel, films kijken. Dit alles maakt het volgende zo onwerkelijk). Elkaar goed aanvullen, veel samen uit maar ook vaak apart uit.
De laatste tijd is ons drugsgebruik uit de hand gelopen. Ieder weekend uitgaan en onszelf dan klem zuipen, vervolgens een berg coke erin, en afteren bij bekenden waar we dan ook nog aan de pillen gingen. Mijn vriend heeft hier echter geen rem in.
Neuh, maar je schiet er redelijk in door / gaat vervolgens lekker aan de troep met het 'slachtoffer'. Plus gezien de situatie / jullie gebruik was 'normaal' al een paar maandjes geleden vertrokkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:01 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik ben in mijn vorige relatie flink bedrogen en ben daar heel lang kapot van geweest. Ben ook trouw als de pest, het komt niet in me op om aan anderen te zitten of anderen aan mij te laten zitten, dat mijn vriend daarin dan op dit moment een andere norm had, hoef ik niet de accepteren of af te doen als normaal.
Ook dat, kom je uit Noord-Oost Groningen ofzo TS? JUIST in een grote stad zijn toch ook wel wat leuke kroegen of weet ik wat te vinden? Het klinkt alsof je in ieder geval niet sterk in de schoenen staat als je zodra je in De Grote Stad bent je verliest in drank en drugs, en dan eigenlijk ook nog omdat je vriend ieder weekend 'op pad' wil (lees: naar andere chicks graaien).quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Compleet naar de tering gaan omdat je in een grote stad gaat wonen, dafuq
Het was ook niet te erg om er een punt achter te zetten. Dit heb ik wel gedaan, omdat ik volledig geshockeerd was. Nu ben ik een paar dagen verder en kan ik weer helder denken, was gekwetst.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:00 schreef GokHoogte het volgende:
Tegenwoordig zitten alle bevolkingslagen aan de drugs.
Dat valt niet te ontkennen.
Door de coke kan je wel heel vaag en paranoia worden.
Ik praat het niet goed maar waarom geef je hem niet nog een kans.
Jullie waren zo gelukkig met z'n tweeën en wilt alles afblazen door de snuif en alcohol.
Nou m'n vriendin vermoord me nu al als ze maar een idee heeft dat ik strak sta..
Maar goed het ligt uit eindelijk helemaal aan jou
Hij was onder invloed van alles wat god verboden heeft. Jij bent nuchter behoorlijk hysterisch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:01 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik ben in mijn vorige relatie flink bedrogen en ben daar heel lang kapot van geweest. Ben ook trouw als de pest, het komt niet in me op om aan anderen te zitten of anderen aan mij te laten zitten, dat mijn vriend daarin dan op dit moment een andere norm had, hoef ik niet de accepteren of af te doen als normaal.
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dat, kom je uit Noord-Oost Groningen ofzo TS? JUIST in een grote stad zijn toch ook wel wat leuke kroegen of weet ik wat te vinden? Het klinkt alsof je in ieder geval niet sterk in de schoenen staat als je zodra je in De Grote Stad bent je verliest in drank en drugs, en dan eigenlijk ook nog omdat je vriend ieder weekend 'op pad' wil (lees: naar andere chicks graaien).
Ik ben zelf misbruikt vroeger (nee, niet onder invloed van drugs of door Marokkanen of iets waartegen ik geen nee kon zeggen), dus trek er wel zwaar aan als mijn vriend, ook al was dat onder invloed, dit soort trekken vertoont. Excuus daarvoor, maar het is gewoon niet normaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:07 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Hij was onder invloed van alles wat god verboden heeft. Jij bent nuchter behoorlijk hysterisch.
Eerlijk gezegd denk ik dat jij meer mentale problemen hebt dan je vriend.
De situatie was ook niet normaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:08 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik ben zelf misbruikt vroeger, dus trek er wel zwaar aan als mijn vriend, ook al was dat onder invloed, dit soort trekken vertoont. Excuus daarvoor, maar het is gewoon niet normaal.
Afin, hij komt straks hierheen en dan gaan we even kletsen onder het genot van een dikke punt (thee).quote:Toen ik niet gebruikte gebruikte jij ook niet. Toen ik gebruikte begon jij ook weer. Toen ik opeens grote hoeveelheden ging gebruiken probeerde je me te stoppen, luisterde ik niet en ging je na een tijdje meedoen. Daarom als ik stop dan stop jij ook, ik ben de slechte invloed in dit geval.
Lijntje erbij, ff lekker los, ja toch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:12 schreef kloontientien het volgende:
Tevens stuurt hij dit:
[..]
Afin, hij komt straks hierheen en dan gaan we even kletsen onder het genot van een dikke punt (thee).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |