Leg uit? Op dat moment komt je oerinstinct boven en wil je opeens dolgraag kinderen of zoiets.quote:
31.quote:Op zondag 30 november 2014 11:18 schreef peterkailey het volgende:
Seks hebben helpt altijd wel mee
Maar OT: hoe oud ben je?
Basicly. Zie vaak dat het versterkt.quote:Op zondag 30 november 2014 11:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Leg uit? Op dat moment komt je oerinstinct boven en wil je opeens dolgraag kinderen of zoiets.
Ah ik schatte wat jonger. Dat is meestal wel de leeftijd dat de biologische klok begint te tikken. Tja jij kent je eigen lichaam het beste, als je niet die behoefte hebt kan je het best daar naar luisteren toch?quote:
Als kind droomde ik nooit van een management functie in de logistiek. Sterker nog, eigenlijk wil ik alleen maar meer geld verdienen zodat ik de verbouwing van ons huis kan bekostigen en heel toevallig vind ik logistiek een leuke sector waarin ik me uit kan leven en me niet verveel. Vakanties: eigenlijk ook allemaal puur toevallig gekozen, zeker de grotere reizen.quote:Op zondag 30 november 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
Hoe weet je dat je dát beroep wilt? Hoe voel je aan dat dat is wat je wilt? Hoe weet je dat je dit jaar naar dat land op vakantie wilt of überhaupt op vakantie wilt? Hoe voel je dat aan? Hoe weet je dat je een huis wilt kopen of huren? Hoe voel je dat aan?
En waarom zou dat met een kinderwens anders zijn?
Tijdens de seks? Schreeuw je dan ook "geef mij een kind" bij het klaarkomen? En wat dan als de geilheid weer is weggeëbd?quote:Op zondag 30 november 2014 11:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Basicly. Zie vaak dat het versterkt.
Gewoon dat gevoel van graag willen dat ontbreekt. Kinderen spreken mij als personen al zelden aan, al snap ik dat dat met je eigen kinderen heel andeers is. Er is een ware babyboom gaande in mijn omgeving, ik wordt voor de zoveelste keer tante in februari maar ik kan me niet voorstellen dat het leuk zou zijn? Maar het moet wel leuk zijn, anders zouden mensen geen tweede kinderen willen of er bewust voor kiezen.quote:Op zondag 30 november 2014 11:32 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah ik schatte wat jonger. Dat is meestal wel de leeftijd dat de biologische klok begint te tikken. Tja jij kent je eigen lichaam het beste, als je niet die behoefte hebt kan je het best daar naar luisteren toch?
Is het trouwens meer een gevoel dat ontbreekt of zit er ook een achterliggende gedachten achter waardoor je het niet voelt?
Ooit bedacht dat de meeste mensen met een kinderwens kinderen heel toevallig leuk vinden?quote:Op zondag 30 november 2014 11:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als kind droomde ik nooit van een management functie in de logistiek. Sterker nog, eigenlijk wil ik alleen maar meer geld verdienen zodat ik de verbouwing van ons huis kan bekostigen en heel toevallig vind ik logistiek een leuke sector waarin ik me uit kan leven en me niet verveel. Vakanties: eigenlijk ook allemaal puur toevallig gekozen, zeker de grotere reizen.
Dat belooft wat, als ik toch ooit moeder zou worden
JAAAAAAAAAAAAAAAA, BEVRUCHT ME!!!!quote:Op zondag 30 november 2014 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tijdens de seks? Schreeuw je dan ook "geef mij een kind" bij het klaarkomen? En wat dan als de geilheid weer is weggeëbd?
Het zet ze aan het denken. Neem aan dat een reageerbuiskind niet de standaard procedure is he.quote:Op zondag 30 november 2014 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tijdens de seks? Schreeuw je dan ook "geef mij een kind" bij het klaarkomen? En wat dan als de geilheid weer is weggeëbd?
Instant orgasmquote:
Ja weet ik veel, ik snap niet hoe het werkt want ik heb dat gevoel zelf niet?quote:Op zondag 30 november 2014 11:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ooit bedacht dat de meeste mensen met een kinderwens kinderen heel toevallig leuk vinden?
Waarom moet dat ineens een hele achtergrond hebben terwijl al jouw keuzes 'gewoon toevallig omdat ik het leuk vind' zijn?
Dus hoe vaker je seks hebt hoe groter de kinderwens wordt? Maakt het dan ook nog uit of je steeds met dezelfde persoon het bed deelt?quote:Op zondag 30 november 2014 11:36 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Het zet ze aan het denken. Neem aan dat een reageerbuiskind niet de standaard procedure is he.
Nou nee. Die vinden het vaak leuk om zelf kinderen te hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 11:35 schreef Ouder1 het volgende:
Ooit bedacht dat de meeste mensen met een kinderwens kinderen heel toevallig leuk vinden?
Er was voor mij geen verschil in het ontstaan van de wens om kinderen te krijgen of de wens om een eigen border collie pup te kopen inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 11:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik snap niet hoe het werkt want ik heb dat gevoel zelf niet?
Dus als ik het goed begrijp, vind jij kinderen heel leuk en daarom dacht je 'kom, ik wil er zelf ook een' en dat was dat? Is het echt zo simpel?
Kinderen ruiken juist heerlijk. Maar als je die luier nooit verschoont zal het wel gaan stinken ja. Zal dus wel aan jouw sociale kring liggen.quote:Op zondag 30 november 2014 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kinderen maken lawaai, ze stinken, maken alles stuk en zijn duur. Het is volkomen normaal om geen kinderen te willen.
Ik denk het wel. Vroeger waren er geen voorbehoudsmiddelen. Evolutionair gezien denkt ons lichaam bij seks nog steeds aan bevruchting etc. Psychologisch doet dat wel iets met je.quote:Op zondag 30 november 2014 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus hoe vaker je seks hebt hoe groter de kinderwens wordt? Maakt het dan ook nog uit of je steeds met dezelfde persoon het bed deelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |