Goed Bezig! ©quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef Acradavos het volgende:
Vanaf oktober 2014 nu 14 keer op date geweest,
Tik-tak, tik-tak, tik-tak.quote:maar waarom beginnen de meeste dames over kinderen op de eerste date?
Rond de 30 heb je dat nou eenmaal?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef Acradavos het volgende:
Titel.![]()
Wat een eer!
Op Tinder helpt uitloggen ook wel eens. Krijg je weer talloze profielen.
Vanaf oktober 2014 nu 14 keer op date geweest, maar waarom beginnen de meeste dames over kinderen op de eerste date?
Vrouwen die irl geen vent kunnen krijgen grijpen natuurlijk naar het wereldwijdeweb. En vrouwen willen kinderen. 1+1=3quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef Acradavos het volgende:
Titel.![]()
Wat een eer!
Vanaf oktober 2014 nu 14 keer op date geweest, maar waarom beginnen de meeste dames over kinderen op de eerste date?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vrouwen die irl geen vent kunnen krijgen grijpen natuurlijk naar het wereldwijdeweb. En vrouwen willen kinderen. 1+1=3
Wel typisch inderdaad dat ze buiten niet zo vlug zijn om te handelen, maar op een date wel snel zat over jong beginnen.
Zodat ze op dat onderwerp meteen kunnen selecteren qua eventuele partner? Daarnaast is het gewoon een gespreksonderwerp om iemand te leren kennen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef Acradavos het volgende:
Titel.![]()
Wat een eer!
You are like a goldfish!quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]irl geen vent kunnen krijgen,??
Je weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]irl geen vent kunnen krijgen,??
Ik ben 26 en ik moet er echt nog niet aan denken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Rond de 30 heb je dat nou eenmaal?
Ik date het liefst vrouwen met grote borsten, maar dat is zeker geen ''normaal'' gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
Zodat ze op dat onderwerp meteen kunnen selecteren qua eventuele partner? Daarnaast is het gewoon een gespreksonderwerp om iemand te leren kennen.
Dat kan jij vinden, ja. Snap de relevantie van je laatste zin niet, maar het klinkt vast catchy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik date het liefst vrouwen met grote borsten, maar dat is zeker geen ''normaal'' gespreksonderwerp
De hypocrisie van vrouweni love it
wat vind jij grote borsten?? Die mening verschilt nogalquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik date het liefst vrouwen met grote borsten, maar dat is zeker geen ''normaal'' gespreksonderwerp
De hypocrisie van vrouweni love it
waarom??quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
You are like a goldfish!
[ afbeelding ]
Hap hapquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]ik vraag een uitleg... meer niet..
¤0,20quote:
ik snap niet waarom ik een goudvis ben?? Logisch dat ik om een uitleg vraag toch.. en doe es niet alsof jij alwetend bent. Je komt heel denigrerend over zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was de uitleg. Lees het nog 3x over, misschien valt het dan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ik een goudvis ben?? Logisch dat ik om een uitleg vraag toch.. en doe es niet alsof jij alwetend bent. Je komt heel denigrerend over zo.
tis pas dom om niet te vragen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kom op, zo dom maken ze ze niet écht, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |