Wat zijn dan mooie posts?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan haar wel begrijpen
Verreweg de meeste van je posts, stel je je als een debieltje op.
Maar aangezien je zo af en toe "ineens" iets zeer moois post ga ik er vanuit dat zij denkt dat jij dat overgrote deel van je (sullige) posts dus loopt te trollen.
Jammer, persoonlijk denk ik dat je veel kwaliteit zou kunnen posten, maar het komt er bij jou niet echt uit (je baggert in R&P, beter doe je dat daar waar bagger thuis hoort zoals KLB, ONZ en VBL)
Deze bijvoorbeeld:quote:
"Vanuit het niets" post je ineens zoiets, met kop en schouders steekt dit boven de posts uit die je normaliter uitkraamtquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik denk dat het terecht is dat hij er lang over nadenkt, het is een beetje lastig te zeggen hoe de huizenprijzen zijn over een paar jaar, en de economische situatie.
Het ziet er in de meeste sectors uit dat het slechter zal gaan qua werkgelegenheid.
Heeft hij een vast contract en wat voor beroep doet hij?
In deze tijd een huis kopen is vaak een slecht idee, niks staat meer vast mijn mening is dan ook dat je beter kunt huren.
Een hypotheek is ook niet voor 5 jaar, maar veel langer meestal 30 jaar.
Enige pluspunt is dan wel de huizenprijs, maar die kan in de toekomst nog steeds zakken.
Heb jij een baan en betaal je mee?
Anders vind ik het behoorlijk dom om te zeggen dat omdat jij het wil hij gewoon maar een huis moet kopen.
Ah, bedanktquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat de ergste bagger in R&P van users komt die daar vandaan komen
Is goedquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:01 schreef zarGon het volgende:
Ter info: post van hmmmmmmm en magnetronkoffie in het verkiezingstopic verwijderd, jullie zijn hier komen posten.
Ach ja kan best wel wat redelijks posten als ik niet aan mijn eigen kut situatie denk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld:
[..]
"Vanuit het niets" post je ineens zoiets, met kop en schouders steekt dit boven de posts uit die je normaliter uitkraamt
Ik denk dat de meesten die jouw door mij gequote post lezen, zullen denken dat er iemand anders op jouw account zat ofzo
En als je je kut voelt en daardoor bagger wilt gaan posten, dan moet je naar KLB (heet niet voor niets klaagbaakquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ach ja kan best wel wat redelijks posten als ik niet aan mijn eigen kut situatie denk.
Daarom zijn de meeste posts dus ook kut.
Als ik in klb ga posten klacht ik denk dat ik kaal word.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je je kut voelt en daardoor bagger wilt gaan posten, dan moet je naar KLB (heet niet voor niets klaagbaak) of ONZ (heet niet voor niets onzin).
Het ding is, ik snap best dat als je je kut voelt, je ook meer geneigd bent om kut te gaan posten maar daarmee gooi je je eigen glazen in
Je moet ook niet zelf topics gaan aanmaken, maar anderen die in KLB of ONZ posten/topics aanmaken, belachelijk makenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als ik in klb ga posten klacht ik denk dat ik kaal word.
Dan krijg ik ook bagger posts terug en daar word ik niet veel vrolijker van.
Het zijn dan ook geen onzin posts helaas.
Lol.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ook niet zelf topics gaan aanmaken, maar anderen die in KLB of ONZ posten/topics aanmaken, belachelijk maken, dat is namelijk waar KLB en ONZ op drijven tegenwoordig
Serieus!quote:
Wacht kun je bans krijgen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus!
Ekte klaagbakers vergelijken hun aantal bans/notes met elkaar zoals sommige mannen de lengte van hun penis met elkaar vergelijken om te kijken wie de langste/grootste heeft en DUS het alfamannetje is
Nou je maakt nu in ieder geval je nominatie als grootste huillie waarquote:
Nee ik loop niet te trollen ik kan redelijk goed advies geven maar het aannemen en er iets mee doen is een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou je maakt nu in ieder geval je nominatie als grootste huillie waar
Maar ik wil het best toelichten hoorJe hebt een eigen reeks gehad waarin je niks met de adviezen deed. Dus ja: overbodig topic en huillie. En soms plaats je een goede post waarbij je anderen zelf ineens advies gaat geven, dus ik vraag me af of je gewoon liep te trollen met je topics.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar das op zich nog geen reden om te gaan baggerenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik loop niet te trollen ik kan redelijk goed advies geven maar het aannemen en er iets mee doen is een stuk lastiger.
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:08 schreef Voszje het volgende:
[..]![]()
Ik ga me ook nog even buigen over mijn lijstje.
Grappig dat jij ook een topic van deze TS in je lijstje hebt staan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Het grootste WTF R&P-topic: Topicreeks: Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs. De ene verbazing na de andere.
quote:Op maandag 1 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
* De leukste R&P'er: Forbry: Als ik 20 jaar jonger was, dan zou ik met haar willen trouwen.(ow, wacht....)
Onafhankelijk, kritisch, serieus waar gewenst, humor, zelfspot ,en vergevingsgezind plus nog een hoop eigenschappen waar ik wel een beetje warm van word. Mocht meneer Forbry binnenkort toevallig zomaar van de aardbodem verdwijnen, dan gaarne niet naar deze posting verwijzen. Bijvoorbaat dank.
(knip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |