abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147234261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:19 schreef Gewas het volgende:
Ik ken eigenlijk veel te weinig users om zo'n lijstje te kunnen invullen. Let nooit zo op namen ondanks dat ik hier best veel rondhang.
Dit ;(
pi_147234557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Forbry het volgende:

:D

Heeft het snot je hersenen zó erg aangetast? Nog maar zo kort getrouwd en nu al zwaar onder de plak bij mij? Pssst, roddelen houdt meestal in dat je iets slechts over de ander zegt ;)

Ik laat de eer aan jou hieruit de meest passende reactie te kiezen :P

Nee hoor, lief/leuk je nominatie en vooral de lovende woorden daarbij. Ik heb (nog) niet zo'n goed beeld van jou als jij (blijkbaar) van mij (zoals je wel weet, post je vaak in SC's waar ik niet of nauwelijks kom), maar zover ik al wél een beeld heb, lijken de eigenschappen die je noemt ook aardig op jouzelf van toepassing ;)
Ik liet het aan meneer Forbry lezen en hij moest net als ik erg lachen om het laatste stukje _O-

Eigenlijk iets te veel eer voor iemand die zichzelf nog wel een beetje als een "newbie" ziet, maar desalniettemin dank je wel voor deze nominatie :*

Props trouwens voor je héle nominatielijstje. Met aandacht in elkaar gezet, ik deel je mening hier en daar en vond het interessant/grappig om te lezen _O_ ^O^
Roddelen doe ik natuurlijk via DM/PM, terwijl ik hier in het openbaar de ideale echtgenoot uithang. ~:)

Ben het trouwens wel met magnetronkoffie eens dat "Depressie en Angst" de beste reeks is hier, maar aangezien de categorie "de leukste" heet, klopte dat niet in mijn hoofd. Qua topickeuze liep ik daar eigenlijk ook tegenaan.

Lees op R&P meer dan dat ik post. (365 reacties tot nu toe dit jaar volgens de stats) In reeksen post ik eigenlijk sowieso al niet en relatieve "newbies" hebben imo het voordeel dat je een keer een andere manier van posten/interpreteren ziet. Van de usual suspects weet je 9 van de 10 keer alwel wat er gaat komen. Niet persé verkeerd, maar wel vaak voorspelbaar. Vernieuwing kan dan heel verfrissend zijn. Zeker buiten reeksen om als users met specifieke issues/vragen aan komen zetten en typische FOK! uitdrukkingen als "grow a pair" hoeven van mij dan echt niet meer. Dat ken ik ondertussen wel en het is een leuke kreet, maar redelijk inhoudsloos.

Ben idd alle R&P-topics waar ik zelf in gepost had en die ik gevolgd heb dit jaar bij langs gegaan om tot een keuze te komen, dus dat was best een klusje, maar leuk om te doen. Hoop "ow ja" glimlachen rond m'n mondhoeken gehad.

Als ik dan toch iets slechts moet zeggen in het openbaar: Ik zou je meteen op een smiley-dieet zetten. :{w
pi_147234905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Roddelen doe ik natuurlijk via DM/PM, terwijl ik hier in het openbaar de ideale echtgenoot uithang. ~:)

Ben het trouwens wel met magnetronkoffie eens dat "Depressie en Angst" de beste reeks is hier, maar aangezien de categorie "de leukste" heet, klopte dat niet in mijn hoofd. Qua topickeuze liep ik daar eigenlijk ook tegenaan.

Lees op R&P meer dan dat ik post. (365 reacties tot nu toe dit jaar volgens de stats) In reeksen post ik eigenlijk sowieso al niet en relatieve "newbies" hebben imo het voordeel dat je een keer een andere manier van posten/interpreteren ziet. Van de usual suspects weet je 9 van de 10 keer alwel wat er gaat komen. Niet persé verkeerd, maar wel vaak voorspelbaar. Vernieuwing kan dan heel verfrissend zijn. Zeker buiten reeksen om als users met specifieke issues/vragen aan komen zetten en typische FOK! uitdrukkingen als "grow a pair" hoeven van mij dan echt niet meer. Dat ken ik ondertussen wel en het is een leuke kreet, maar redelijk inhoudsloos.

Ben idd alle R&P-topics waar ik zelf in gepost had en die ik gevolgd heb dit jaar bij langs gegaan om tot een keuze te komen, dus dat was best een klusje, maar leuk om te doen. Hoop "ow ja" glimlachen rond m'n mondhoeken gehad.

Als ik dan toch iets slechts moet zeggen in het openbaar: Ik zou je meteen op een smiley-dieet zetten. :{w
Smilorexia ;(

Oeps, het is duidelijk dat IK de noob bent als het op roddelen aankomt. :P Nou ja, vooralsnog hang je in het openbaar idd de voorbeeldige echtgenoot uit O+

Sorry, je post volgens mij wel eens in de SC van 40+, maar dat is geen R&P natuurlijk...
Fijn dat je ook echt genoten hebt van het samenstellen... nou ja, wat ik al schreef, het resultaat mag er ook zijn ^O^

5 stuks met de smiley ter afsluiting erbij. Nog even en ik ga voor smilesitas :7
Tails tell tales
pi_147237768
Je hebt gelijk dat "beste" niet per definitie gelijk staat aan "leukste", maar voor mij geldt dat topics die het kutste zijn, ik ook het minst leuk vind (en andersom ook), dus vandaar mijn keuze :)
pi_147238183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ach ja kan best wel wat redelijks posten als ik niet aan mijn eigen kut situatie denk.
Daarom zijn de meeste posts dus ook kut.
He, dit soort krasposts Is precies waarom ik bepaalde topics vermijd. Hou het lekker daar zeg. Iedereen is vrij te kiezen op wie of wat ze willen stemmen, zonder verantwoording af te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door stbabylon op 03-12-2014 06:19:21 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 06:10:31 #81
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147238195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En als je je kut voelt en daardoor bagger wilt gaan posten, dan moet je naar KLB (heet niet voor niets klaagbaak :P ) of ONZ (heet niet voor niets onzin).
Of gewoon lekker in jouw topics
pi_147239026
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 06:10 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Of gewoon lekker in jouw topics
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 05:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

He, dit soort krasposts Is precies waarom ik bepaalde topics vermijd. Hou het lekker daar zeg. Iedereen is vrij te kiezen op wie of wat ze willen stemmen, zonder verantwoording af te leggen.
En ik ben vrij om mijn mening daarover te geven.
pi_147239118
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

_O-

[..]

En ik ben vrij om mijn mening daarover te geven.
Oh God :')

Zargon, mag ik ook twee mensen nomineren voor grootste huillie?
pi_147239189
Bespreektopic. geen janktopic.
Ja doei.
pi_147239314
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:19 schreef Gewas het volgende:
Ik ken eigenlijk veel te weinig users om zo'n lijstje te kunnen invullen. Let nooit zo op namen ondanks dat ik hier best veel rondhang.
Dat heb ik inderdaad ook ja. Toch vind ik het wel interessant om te lezen en volgen :)
pi_147239629
Laat maar.
pi_147239638
Geen lijstje maken = niet hier zeiken over andermans lijstje.
Ja doei.
pi_147239647
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Geen lijstje maken = niet hier zeiken over andermans lijstje.
:'( oké mama.
pi_147265889
quote:
13s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:

Ach tief op mens }:|
Lastig he een OP lezen? :'(
  woensdag 3 december 2014 @ 23:25:02 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147266017
Het haalt het beste in ons boven :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147266299
quote:
13s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach tief op mens }:|
  woensdag 3 december 2014 @ 23:37:56 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147266443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:

Kwam vast door alle emotie ;(
pi_147266579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Doet ie wel eens vaker, eerst reageren en daarna pas lezen waarop ie...ow niet dus _O-
Faxie, anders maak je zelf even een lijstje :P
  woensdag 3 december 2014 @ 23:45:36 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147266674
De pot verwijt de ketel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_147268549
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

;(
pi_147273835
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef Cue_ het volgende:

Ik geef gewoon de schuld aan zarGon.
Als je zulke lange OP"s maakt, dan vraag je er natuurlijk zelf om dat niemand ze leest. }:|
pi_147275165
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grappig dat je kunt stemmen voor slechtste mods, terwijl R&P ongeveer het enige forum hier is dat acceptabele moderatie heeft.
Dit wil ik eigenlijk ook even benadrukken. De rest van de verkiezing boeit me niet zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:24:18 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147275423
Er is er altijd wel 1tje slechter dan de andere.. Die is dan het slechtst.. ook al is ie niet slecht per definitie :7
pi_147275449
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:24 schreef Cue_ het volgende:
Er is er altijd wel 1tje slechter dan de andere.. Die is dan het slechtst.. ook al is ie niet slecht per definitie :7
Ja klopt, maar vind wel dat je daarmee niet het goeie teken geeft door de minst goeie mod gelijk als slechtste te bestempelen, ook al is het technisch gezien wel een correcte statement :P
pi_147275507
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja klopt, maar vind wel dat je daarmee niet het goeie teken geeft door de minst goeie mod gelijk als slechtste te bestempelen, ook al is het technisch gezien wel een correcte statement :P
Sitting_Elfling is geen R&P mod trouwens.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')