abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147184118
Twee jaar terug hadden we aparte verkiezingen in R&P, het leek me leuk om dat dit jaar ook te doen! (De uitslagen van vorig jaar kun je hier lezen.)

Ik ben een beetje lui (sorry!) en gebruik de vragen van dat jaar! :P.

quote:
De leukste R&P'er:
De liefste R&P'er:
De slimste R&P'er:
De meest rechtdoorzee R&P'er:
De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum:
De meest opvallende R&P'er:
De user die je levend wil fileren:
De grootste R&P-troll:
De slechtste R&P-troll:
De grootste R&P-huilie:
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat):
Het leukste R&P-topic:
Het sappigste R&P-topic:
Het grootste R&P-backfiretopic:
Het grootste WTF R&P-topic:
De leukste R&P-mod:
De liefste R&P-mod:
De kutste R&P-mod:
De mod die je levend wil fileren:
De verkiezingen eindigen op 1-1-2015 00:00 uur.

Antwoorden willen we zien! *O*.

Er zal vast ook behoefte zijn om erover te praten, dat kan in het bespreektopic! In dit topic graag alleen de ingevulde vragenlijsten!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 15:40:18 ]
pi_147184168
Bijna twee jaar terug ;) :P
pi_147184267
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Bijna twee jaar terug ;) :P
Oh, damn! Wat gaat de tijd snel. Thanks, aangepast!

Vul jij 'm in?

(Vanaf hier graag alleen ingevulde lijstjes. Nuttige zaken mag je via DM/PM/FB-topic melden. :P.)
pi_147184545
De leukste R&P'er: Lienekien
De liefste R&P'er: Voszje
De slimste R&P'er: Copycat
De meest rechtdoorzee R&P'er: Copycat
De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Rhubarbje
De meest opvallende R&P'er: Te veel om op te noemen :')
De grootste R&P-troll: Scorpie O+
De slechtste R&P-troll: NieuweNier
De grootste R&P-huilie: NieuweNier
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat): R&P / Hoe voel je je nu? #876
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
Het leukste R&P-topic:
Het sappigste R&P-topic:
De leukste R&P-mod: Moblo
De liefste R&P-mod: zargon

de rest doe ik later

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 15:03:59 ]
pi_147184730
De leukste R&P'er: Cue_
De liefste R&P'er: Cherrylips
De slimste R&P'er: Ang3l
De meest rechtdoorzee R&P'er: Godtje
De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: -
De meest opvallende R&P'er: -
De grootste R&P-troll: -
De slechtste R&P-troll: -
De grootste R&P-huilie: Ouder1
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat): -
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): HVJJN, Hoe Voel Je Je Nu :r :r :r
Het leukste R&P-topic: R&P SC
Het sappigste R&P-topic:
Het grootste R&P-backfiretopic: -
Het grootste WTF R&P-topic: -
De leukste R&P-mod: Re
De liefste R&P-mod: mobo

[ Bericht 10% gewijzigd door stbabylon op 02-12-2014 14:27:28 ]
pi_147184876
- > R&P / R&P-verkiezingen 2014!

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2015 16:23:30 ]
pi_147185440
De leukste R&P'er: magnetronkoffie O+
De liefste R&P'er: magnetronkoffie :*
De slimste R&P'er: :{w
De meest rechtdoorzee R&P'er: Re
De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Re
De meest opvallende R&P'er: Salmannassar
De grootste R&P-troll: F1978 maar die is eigenlijk weg van fok dus dan Weissmann
De slechtste R&P-troll: hmmmmmmm
De grootste R&P-huilie: hmmmmmmm ;(
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):R&P / Depressie & Angst #115
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): R&P / Mijn leven #8 }:|
Het leukste R&P-topic: R&P / Kinderwens: hoe manifesteert zich dit fenomeen?
Het sappigste R&P-topic: Feedback-topic is altijd wel aardig :P
Het grootste R&P-backfiretopic:R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
Het grootste WTF R&P-topic: R&P / Nieuwe vriend met gekke gewoonte _O-
De user die je levend wil fileren: hmmmmmmm

De kutste R&P-mod: Is er niet. zarGon zie ik niet zo heel vaak en ik wist tot voor kort niet dat hij hier mod is. Maar dat maakt hem niet kut :)
De mod die je levend wil fileren: Geen.
De leukste R&P-mod: Motorbloempje, omdat ik dr reacties wel grappig vind soms (soms }:| )
De liefste R&P-mod: Re, ik vind m wel een goede mod :)

Zo eindelijk klaar :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Elvi op 01-12-2014 23:54:22 ]
pi_147191960
* De leukste R&P'er: Forbry: Als ik 20 jaar jonger was, dan zou ik met haar willen trouwen. ^) (ow, wacht....)
Onafhankelijk, kritisch, serieus waar gewenst, humor, zelfspot ,en vergevingsgezind plus nog een hoop eigenschappen waar ik wel een beetje warm van word. Mocht meneer Forbry binnenkort toevallig zomaar van de aardbodem verdwijnen, dan gaarne niet naar deze posting verwijzen. Bijvoorbaat dank.
* De liefste R&P'er: Madeliefff: Die is zo lief dat ze is weggepest op dit subforum. :'(
* De slimste R&P'er: Slimme mensen posten niet op FOK!, derhalve geen nominatie.
* De meest rechtdoorzee R&P'er: Ouder1: Rigide door zee was mss een betere benaming geweest, maar onvermoeid en onverstoord haar "recht door zee mening" blijven verkondigen, ondanks de vele dislikes die ze vaak krijgt is wmb wel een stem waard. Kan de moeite die ze erin stopt wel waarderen.
Verwachting: Tussen nu en pakweg 2 jaar een burnout.
* De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Rhubarbje: Meeste affiniteit vertaal ik dan maar even naar grootste inteelt-user. Overal een mening over, weet het altijd beter en een grote zeurdoos. Past dus perfect binnen het profiel van R&P. Typisch voorbeeld van een user wiens reactie ik tegenwooridg standaard voorbij scroll, zonder te lezen.
* De meest opvallende R&P'er: JustTalkLove: Ik hou van lange postings waar mensen moeite voor doen. Seriously, maar zelfs voor mij is dit too much. Ligt mede aan het hoge preekgehalte wat ik vaak in zijn postings meen te lezen, maar opvallend is hij zeker en maakt met zijn unieke stijl het subforum een stukje kleurrijker.
* De user die je levend wil fileren: Kreator: 13.gif . Die eeuwige duim omhoog zou ik graag eens in zijn hol willen steken. Gewoon omdat het kan.
* De grootste R&P-troll: Weissmann: De gym is een betere plek voor zijn overschot aan hormonen.
* De slechtste R&P-troll: Scorpie: Die "grow a pair en/of troll!/je bent stom riedel" is wel heel erg 1998. :O
* De grootste R&P-huilie: clumsy_clown: Kan prima uitdelen, heeft een prachtige schrijfstijl en venijnige grapjes die het vast heel goed doen bij de koffie-automaat, maar incasseren ho maar. Dan word er hard gehuild. Mijn hypocrisie meter slaat heel hoog uit. Nog erger als bij de echte huilies, want juist zij zou beter moeten weten.
* De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):R&P / Dating(site)-ervaringen #502 Nepprofielen en mannen die koken. By far het leukste topic om te volgen. Vaak met een hoog popcorngehalte. Clitfights, jaloerse exen en "experts" die al jaren in dat topic rondhangen _O- . Jammer dat er soms wat verdwijnt, maar desondanks vaak smullen geblazen.
* De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): Zolang er vraag is onder users is er nooit iets overbodig.
* Het leukste R&P-topic: R&P / Dagboek van een emomeisje Bij gebrek aan een betere categorie. Dit topic trof me het meeste het afgelopen jaar. Mooi verslag van de worsteling die iemand door kan maken in zijn (in dit geval haar) leven, zonder dat het in een "lief dagboek-topic" vervalt, hoewel dat vooral voor de eerste maanden gold. Helaas al lange tijd geen updates meer, maar dat leg ik in dit geval maar uit als een positief teken.
* Het sappigste R&P-topic: R&P / Vriend volledig de fout in gegaan Sex en (vooral) drugs en Rock and Roll. Alles dit dat tot (vermeende) verkrachting aan toe. Pro-tip: Post gewoon onder je eigen username als iedereen na 3 postings al weet van wie je de kloon bent. Who cares anyway.
* Het grootste R&P-backfiretopic: R&P / Op zoek naar eerste koophuis Vriendlief was geen lamzak, maar TS was een psycho waar geen land mee te bezeilen was. Hoog Sheldon Cooper gehalte.
* Het grootste WTF R&P-topic: R&P / Ik ga vandaag samenwonen maar durf niet! Dat samenwonen lijkt me ook wel leuk om eens te gaan proberen en eigenlijk toch ook weer niet....Echt WTF! _O-
* De leukste R&P-mod: Moterbloempje. Met een "e". (Is Boterbloempje al bezet?) De enige mod die me dit jaar ongevraagd een DM heeft gestuurd en me daarmee zeer behulpzaam was. Daanaast altijd leuk om haar totaal onverwachte bijdrages in topics te lezen die gaan over wel/geen kinderen nemen/krijgen. Je verwacht het niet.
Verwachting: Tussen nu en 2 jaar mod op OUD. :X
* De liefste R&P-mod: Zie kutste mod. Kan er niet zoveel mee. Ze zijn allemaal kut.
* De kutste R&P-mod: Zie liefste mod. Kan er niet zoveel mee. Ze zijn allemaal lief.
* De mod die je levend wil fileren: ZarGon: Heeft eigenlijk niets met R&P te maken, maar dat hij jogy zoveer heeft gekregen om zijn holmaatje te worden, dat verdient naast afgunst en jaloezie ook een plek aan het spit. :(
Mocht het lukken, dan kan ik daarna een mooi topic openen op R&P en mijn diepgewortelde frustraties gaan spuien.

:W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2014 14:39:17 ]
pi_147195897
-> R&P / R&P-verkiezingen 2014!

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2015 16:23:37 ]
pi_147204996
Doe gewoon eens een lijst. Dit is niet zo makkelijk bijhouden voor ons..
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:00:19 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147217138
De eerste opzet, moet voor de rest nog even verder zoeken/nadenken :7

De leukste R&P'er:
De liefste R&P'er: Cherrylips Volgens mij is die nooit gemeen :o hoogstens chagrijnig :D
De slimste R&P'er: Ang3l Weet veel van verschillende onderwerpen
De meest rechtdoorzee R&P'er: Rhubarbje Neemt zelden een blad voor de mond, al zou dat soms wel wat prettiger zijn :+
De user die je levend wil fileren: JustTalkLove User die alle topics naar zijn hand zet, zijn posts zijn niet te lezen, te lang, te veel haakjes en weet ik niet wat nog meer. En zelden echt een harde mening
De grootste R&P-troll: Weissman Schat van een kerel, maar online is hij erg irritant :') :+
De slechtste R&P-troll: hmmmmmm Probeert het wel eens, maar lukt zelden. Zijn posts zijn vaak ook weinig bijdragend
De grootste R&P-huilie: Faxie Eeuwig geklaag en gejank. Of het echt of nep is boeit me niet eens meer
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat): Topicreeks: Vertel *hier* je dagelijkse relatiebeslommeringen. Komen erg leuke verhalen voorbij
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): Topicreeks: Hoe voel je je nu? Kan ook kwijt in een SC naar keuze
Het leukste R&P-topic: Topicreeks: Datingsite-ervaringen topicreeks Te grappig, veel vertier, relletje her en der, mooie verhalen en slechte dates :D
Het sappigste R&P-topic: R&P / Date zegt 3 uur voor de date af Leuke wending, met vervolg :)
Het grootste WTF R&P-topic: Topicreeks: Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs. De ene verbazing na de andere. Al zijn er zoveel topics die hieraan voldoen, dus misschien wissel ik nog :P
De leukste R&P-mod: motorbloempje Maakt soms grappige lange post in feedback
De liefste R&P-mod: Zargon Zegt m'n gevoel, maar vooral omdat ik weinig last van hem heb :+
De kutste R&P-mod: Re Omdat die altijd streng voorbij komt in de reeksen :P
De mod die je levend wil fileren: Re Soms erg irritant in de niet-SC reeksen :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Cue_ op 17-12-2014 11:36:18 ]
pi_147223003
De leukste R&P'er:Elvi :D
De liefste R&P'er:Elvi :@
De slimste R&P'er: Ik twijfel hier nog tussen Lokasenna en Morrisson/Captain_Maximum. Reteslim met een IQ die de aardse zwaartekracht ontstijgt en daarbij komt er eigenlijk nooit iets slechts van hun toetsenborden.
De meest rechtdoorzee R&P'er: Tis dat ik niet op mezelf kan stemmen (ik heb sowieso de schurft aan liegen maar breng het niet altijd even tactisch), maar er zijn nog een aantal anderen
De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Re (= inkopper :) )
De grootste R&P-troll: Scorpie. Ik moest hier even over nadenken, maar iemand die van het niveau "depressief zijn is een keuze" is, moet of totally oblivious to the world zijn of de grootste troll van R&P (kan nog wijzigen daar hij zo nu en dan toch wel wat goeds post..alleen niet binnen R&P)
De slechtste R&P-troll:Iedereen met een pohi van KLB+ONZ+VBL, later maak ik nog wel een definitievere keuze.
De grootste R&P-huilie: Meerdere kandidaten, wsl zal de bonusvraag "slecht tegen kritiek kunnen" de doorslag gaan geven hier
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat): Depressie en Angst, hier lees ik de beste, constructiefste, eerlijkste, meest emotioneel en rationeel aansprekende en meest volwassen posts van heel fok (de enkele verdwaalde troll daargelaten)
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): De PUA reeks
Het leukste R&P-topic:
Het sappigste R&P-topic:
Het grootste R&P-backfiretopic: R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet Dit is toch wel zowat 100% backfire
De liefste R&P-mod: Re
De kutste R&P-mod: Sitting_Elfling (voor het weghalen van zijn eigen posts in d&a)
De mod die je levend wil fileren: Naja, als ik dan al "iets" moet invullen, dan is het wel 1 van de toenmalige mods die de sex sc modereerde (het was Tally of Tamashi, haal alleen die 2 steeds door elkaar :@ ) en mij 2 notes (binnen 1 minuut) gaf naar aanleiding van mijn reacties op een fokster die met een "grappig bedoelde" doodsbedreiging kwam, zonder mij op enigerlij te melden -dat- ik genote was en zonder mijn posts aan te passen, maar die fokster ging vrijuit "omdat dat modje en zij fokbuddies" waren. Sloeg gewoon nergens op :')

Lijst gaat nog aangepast worden :)

Verder zijn er talloze fokkers/foksters die ik het beste wens, maar vrijwel onzichtbaar zijn maar wat mij betreft best wel bij naam genoemd zouden mogen worden :)
pi_147253493
De leukste R&P'er: LelijKnap, meestal blijft alleen zijn posts later nog hangen bij mij. Positief vibe, grappig en zo echt.

De liefste R&P'er: Buurpoes, zij heeft uit het niks mij beeldmaterialen aangeboden als UI passend bij mijn karakter. Daarnaast had ze ooit over buurkittens, echt mega schattig net als haar gebruikersnaam en UI.

De slimste R&P'er:

De meest rechtdoorzee R&P'er: Ang3l, het moet je smaak maar zijn :')

De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Re, hij biedt ruimte voor meningsuitingen, ook al weet hij het vanaf het begin al beter. Hij heeft ook totaal geen drang om eigen meningen op de dringen aan anderen; komt vrijgeestig over.

De meest opvallende R&P'er: Lienekien die op spelling let. Soms hilarische momenten, helemaal als je ziet wat voor UI ze heeft. Ja ja, meningen uiten behoren we ook in stijl te doen.

De user die je levend wil fileren: De meest vrouw onvriendelijke R&P'er: TerryStone
De grootste R&P-troll:
De slechtste R&P-troll:
De grootste R&P-huilie:

R&P / Vertel *hier* je dagelijkse relatiebeslommeringen.
R&P / Vertel *hier* je dagelijkse relatiebeslommeringen. [2]

Het leukste R&P-topic: R&P / Flirten op WhatsApp

Het sappigste R&P-topic:

R&P / Flirten op WhatsApp (yup, 2e nominatie)
R&P / Hoe compenseer je mindere looks? (deze topic slaat echt nergens op)
De leukste R&P-mod:
De liefste R&P-mod: zarGon die overkomt als de ideale schoonzoon.
De kutste R&P-mod:

--------------------------
De meest originele R&P'er: keste010

De beste, grappigste en meest multifunctionele R&P reactie:
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yiwei op 31-12-2014 19:52:44 ]
pi_147260823
De leukste R&P'er: DancingPhoebe *O*
De liefste R&P'er: eefje801 :*
De slimste R&P'er: snakelady uitgesproken mening die ze goed verwoord...
De meest rechtdoorzee R&P'er: Hungry_Joe Goed met woorden
De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum: Cue_ Overal terug te vinden
De meest opvallende R&P'er: JustTalkLove en niet op een positieve manier :r
De user die je levend wil fileren: Teydelyk o|O
De grootste R&P-troll: Weissman :P
De slechtste R&P-troll: Ouder1 :')
De grootste R&P-huilie: Comp_Lex Sorry...alweer :|W
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat): dating(site)-ervaringen Blijft leuk leesvoer voor op 't toilet
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): -
Het leukste R&P-topic: Paranormale gebeurtenis, ajb lezen. Kort maar krachtig...LMFOA
Het sappigste R&P-topic: Date zegt 3 uur voor de date af Sappige wending
Het grootste WTF R&P-topic: Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs
Het grootste R&P-backfiretopic: Vriend/vriendin van je dochter/zoon Al wat ouder, maar raak vanaf de fipo.
De leukste R&P-mod: zarGon
De liefste R&P-mod: motorbloempje
De kutste R&P-mod: -
De mod die je levend wil fileren: -

[ Bericht 10% gewijzigd door Sekhmet op 03-12-2014 21:27:22 ]
pi_147265816
Mooi O+

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 04-12-2014 01:40:00 ]
pi_147307995
De leukste R&P'er: JustTalkLove
De liefste R&P'er: Zusterclivia
De slimste R&P'er: Demon_from_heaven
De meest rechtdoorzee R&P'er:
De grootste R&P-troll:
De slechtste R&P-troll:
De grootste R&P-huilie:
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat): R&P / Genderdysforie #50: Grow/burn ALL the hair!
De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): R&P / Het feminisme topic #8 Waar we er al bijna zijn!
Het leukste R&P-topic:
Het sappigste R&P-topic:
De liefste R&P-mod: Re
De kutste R&P-mod:
  woensdag 17 december 2014 @ 11:18:39 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_147664734
Omdat Cue_ het me zo lief vroeg:

De leukste R&P'er: Ik kan niet kiezen tussen El_thijs en Muhahah.
De liefste R&P'er: Eefje?
De slimste R&P'er:
De meest rechtdoorzee R&P'er: El_thijs ?
De grootste R&P-troll:
De slechtste R&P-troll: De topic over die dame die haar vriend niet naar de kamassutra beurs wou laten gaan.
De grootste R&P-huilie: Topic van Hmmmmm over het willen veranderen van z'n leven dmv psycholoog... maar heeeeel lang huillie huillie daar over deed. - Iets met gewoon doen... -
Het leukste R&P-topic:
Het sappigste R&P-topic:
De leukste R&P-mod:
De liefste R&P-mod: Cue_ ? - als ze mod zou zijn -
De kutste R&P-mod:
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo