* De leukste R&P'er:
Forbry: Als ik 20 jaar jonger was, dan zou ik met haar willen trouwen.

(ow, wacht....)
Onafhankelijk, kritisch, serieus waar gewenst, humor, zelfspot ,en vergevingsgezind plus nog een hoop eigenschappen waar ik wel een beetje warm van word. Mocht meneer Forbry binnenkort toevallig zomaar van de aardbodem verdwijnen, dan gaarne niet naar deze posting verwijzen. Bijvoorbaat dank.
* De liefste R&P'er:
Madeliefff: Die is zo lief dat ze is weggepest op dit subforum.
* De slimste R&P'er: Slimme mensen posten niet op FOK!, derhalve geen nominatie.
* De meest rechtdoorzee R&P'er:
Ouder1: Rigide door zee was mss een betere benaming geweest, maar onvermoeid en onverstoord haar "recht door zee mening" blijven verkondigen, ondanks de vele dislikes die ze vaak krijgt is wmb wel een stem waard. Kan de moeite die ze erin stopt wel waarderen.
Verwachting: Tussen nu en pakweg 2 jaar een burnout.
* De R&P'er met de meeste affiniteit voor het forum:
Rhubarbje: Meeste affiniteit vertaal ik dan maar even naar grootste inteelt-user. Overal een mening over, weet het altijd beter en een grote zeurdoos. Past dus perfect binnen het profiel van R&P. Typisch voorbeeld van een user wiens reactie ik tegenwooridg standaard voorbij scroll, zonder te lezen.
* De meest opvallende R&P'er:
JustTalkLove: Ik hou van lange postings waar mensen moeite voor doen. Seriously, maar zelfs voor mij is dit too much. Ligt mede aan het hoge preekgehalte wat ik vaak in zijn postings meen te lezen, maar opvallend is hij zeker en maakt met zijn unieke stijl het subforum een stukje kleurrijker.
* De user die je levend wil fileren:
Kreator: 13.gif . Die eeuwige duim omhoog zou ik graag eens in zijn hol willen steken. Gewoon omdat het kan.
* De grootste R&P-troll:
Weissmann: De gym is een betere plek voor zijn overschot aan hormonen.
* De slechtste R&P-troll:
Scorpie: Die "grow a pair en/of troll!/je bent stom riedel" is wel heel erg 1998.
* De grootste R&P-huilie:
clumsy_clown: Kan prima uitdelen, heeft een prachtige schrijfstijl en venijnige grapjes die het vast heel goed doen bij de koffie-automaat, maar incasseren ho maar. Dan word er hard gehuild. Mijn hypocrisie meter slaat heel hoog uit. Nog erger als bij de echte huilies, want juist zij zou beter moeten weten.
* De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):
R&P / Dating(site)-ervaringen #502 Nepprofielen en mannen die koken. By far het leukste topic om te volgen. Vaak met een hoog popcorngehalte. Clitfights, jaloerse exen en "experts" die al jaren in dat topic rondhangen

. Jammer dat er soms wat verdwijnt, maar desondanks vaak smullen geblazen.
* De meest overbodige R&P-reeks (excl. slowchat): Zolang er vraag is onder users is er nooit iets overbodig.
* Het leukste R&P-topic:
R&P / Dagboek van een emomeisje Bij gebrek aan een betere categorie. Dit topic trof me het meeste het afgelopen jaar. Mooi verslag van de worsteling die iemand door kan maken in zijn (in dit geval haar) leven, zonder dat het in een "lief dagboek-topic" vervalt, hoewel dat vooral voor de eerste maanden gold. Helaas al lange tijd geen updates meer, maar dat leg ik in dit geval maar uit als een positief teken.
* Het sappigste R&P-topic:
R&P / Vriend volledig de fout in gegaan Sex en (vooral) drugs en Rock and Roll. Alles dit dat tot (vermeende) verkrachting aan toe. Pro-tip: Post gewoon onder je eigen username als iedereen na 3 postings al weet van wie je de kloon bent. Who cares anyway.
* Het grootste R&P-backfiretopic:
R&P / Op zoek naar eerste koophuis Vriendlief was geen lamzak, maar TS was een psycho waar geen land mee te bezeilen was. Hoog Sheldon Cooper gehalte.
* Het grootste WTF R&P-topic:
R&P / Ik ga vandaag samenwonen maar durf niet! Dat samenwonen lijkt me ook wel leuk om eens te gaan proberen en eigenlijk toch ook weer niet....Echt WTF!
* De leukste R&P-mod:
Moterbloempje. Met een "e". (Is Boterbloempje al bezet?) De enige mod die me dit jaar ongevraagd een DM heeft gestuurd en me daarmee zeer behulpzaam was. Daanaast altijd leuk om haar totaal onverwachte bijdrages in topics te lezen die gaan over wel/geen kinderen nemen/krijgen. Je verwacht het niet.
Verwachting: Tussen nu en 2 jaar mod op OUD.
* De liefste R&P-mod: Zie kutste mod. Kan er niet zoveel mee. Ze zijn allemaal kut.
* De kutste R&P-mod: Zie liefste mod. Kan er niet zoveel mee. Ze zijn allemaal lief.
* De mod die je levend wil fileren:
ZarGon: Heeft eigenlijk niets met R&P te maken, maar dat hij jogy zoveer heeft gekregen om zijn holmaatje te worden, dat verdient naast afgunst en jaloezie ook een plek aan het spit.
Mocht het lukken, dan kan ik daarna een mooi topic openen op R&P en mijn diepgewortelde frustraties gaan spuien.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2014 14:39:17 ]