abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147875536
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:08 schreef fathank het volgende:
Heeft ze geen lekkere vriendin die in is voor een triotje?
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:12:08 #127
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147875860
vanaf je 15de al vastliggen aan één vrouw meisje? :'(
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:21:15 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147876163
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.

Maar wellicht heb alleen ik dat .. (al was ik gelukkig niet zo intens stom om er een relatie voor te verbreken, dat zou het nu echt alleen maar pijnlijker maken)
Dat dus. Ik begrijp TS heel goed en heb zelf ook tijdens mijn laatste relatie regelmatig getwijfeld of dat was wat ik wilde en of ik niet 'iets' miste' in het leven en andere vrouwen. Toch koos ik voor haar en wilde ik de rest van mijn leven met haar door brengen (al is het uiteindelijk alsnog uit gegaan).

Dat je interesse hebt om te weten hoe het (een keer) met een andere vrouw is,is niet vreemd en natuurlijk. Alleen om daar nu een (lange) relatie voor weg te gooien die verder gewoon goed is? Alhoewel ik over dat laatste wel twijfel gezien de posts van TS en denk dat hij eerst eens een goed gesprek met zijn vriendin moet hebben waarbij hij ook het vreemdgaan opbiecht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147876804
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:

Daarnaast als je echt zo benieuwd bent dan kun je toch gewoon in de ronde neuken? Vreemd gegaan ben je toch al.
o ja, nee, dan maakt t idd niet uit of je er nog tien doet :')
compact en kleverig.
pi_147878144
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o ja, nee, dan maakt t idd niet uit of je er nog tien doet :')
Nou ja... het verschil tussen 0 en 1 is wel een stuk groter dan tussen 1 en 11... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147878576
goed topic wel. Is het alweer vrijdag?
Ja doei.
pi_147880696
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:21 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus. Ik begrijp TS heel goed en heb zelf ook tijdens mijn laatste relatie regelmatig getwijfeld of dat was wat ik wilde en of ik niet 'iets' miste' in het leven en andere vrouwen. Toch koos ik voor haar en wilde ik de rest van mijn leven met haar door brengen (al is het uiteindelijk alsnog uit gegaan).

Dat je interesse hebt om te weten hoe het (een keer) met een andere vrouw is,is niet vreemd en natuurlijk. Alleen om daar nu een (lange) relatie voor weg te gooien die verder gewoon goed is? Alhoewel ik over dat laatste wel twijfel gezien de posts van TS en denk dat hij eerst eens een goed gesprek met zijn vriendin moet hebben waarbij hij ook het vreemdgaan opbiecht.
Hoezo is het uitgegaan?

Ook door het kijken van Simple Pickup op YouTube word ik erg nieuwschierig naar andere vrouwen. Het ziet er zo leuk uit om gewoon vrouwen aan te spreken en daarmee te flirten op straat. Ze hebben ook erg handige video's die je zelfverrouwen probeert te geven.
pi_147880768
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:39 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Hoezo is het uitgegaan?

Ook door het kijken van Simple Pickup op YouTube word ik erg nieuwschierig naar andere vrouwen. Het ziet er zo leuk uit om gewoon vrouwen aan te spreken en daarmee te flirten op straat. Ze hebben ook erg handige video's die je zelfverrouwen probeert te geven.
Shit, toch een troll. :')
pi_147880930
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.

Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.

Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.

Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
En zodra je dan een keer iemand hebt geneukt zonder ervoor te betalen dan verzin je wel weer een andere reden waarom dat niet "telt".

Vertel je partner dat je niet trouw wil blijven. Heel erg, maar dan ook heel erg misschien wil ze wel een open relatie. Maar waarschijnlijker is dat je weer lekker vrijgezel wordt en kan beesten wat je wil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_147881108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad zo.

Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.

@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
Als je nu eens de moeite die je wil doen om een meisje in bed te krijgen in de vriendin steekt... Zomaar een idee, de kans dat de spanning dan weer zo terug is is vrij groot.

Maar wil je dat niet, ga dan en ga niet je vriendin nog meer bedonderen. Je zegt zelfs dat ze verder super is, verdient ze dit dan, een vreemdgaande klootzak?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:02:07 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147881431
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:39 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Hoezo is het uitgegaan?

Daar waren meerdere redenen voor.Al was de grootste reden dat ik ontdekte dat ze me drie maanden lang voorgelogen had terwijl ze vreemd ging met haar baas. Dat ze seks met een ander had stoorde me nog niet eens het meeste,maar wel het liegen daarover tegen mij en dat liegen zelfs tot een jaar nadat het uit was vol blijven houden ondanks dat ik bewijs had.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  PR en moderator dinsdag 23 december 2014 @ 15:23:25 #137
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_147882119
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
:')
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Clockmill01 het volgende:
Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.
Na je 25e misschien ja :')

Uitmaken na een lange tijd is altijd moeilijk, voor iedereen. Maar bij iemand blijven terwijl je eigenlijk helemaal niet gelukkig bent met de situatie is nog veel moeilijker. Bovendien is uitmaken na 7 jaren in je jeugd altijd nog makkelijker dan het uitmaken na 17 jaar terwijl je al volwassen bent en kinderen hebt.
Dus dat het moeilijk is zou je niet tegen moeten houden om te kiezen voor je eigen geluk.
Fuck the EBU.
pi_147883738
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147884280
Herkenbaar, ondanks dat ik pas 1.5 jaar een relatie heb. Daarvoor drie andere sekspartners gehad dus ik weet wel hoe het is met iemand anders. Kan me je frustratie dus wel voorstellen.

Ik zelf dwing mezelf er gewoon toe om bij mijn vriendin te blijven. Ik weet toch dat ik spijt zal krijgen als ik het uitmaak. Ze is qua uiterlijk helemaal mijn type. Innerlijk botst soms, maar over het algemeen ook goed.
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:49:08 #140
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147884648
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
Maargoed. Daarna zijn we dan ook klaar.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:39:11 #141
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147886077
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mjeh, in de praktijk wordt er in veel relaties bar slecht gecommuniceerd, omdat mensen denken te weten hoe de 'significant other' gaat reageren. De confrontatie uit de weg gaan en gewoon doen waar je zin in hebt is makkelijker. Dat lijkt me wel een ongezonde relatie, ja. Echter alles behalve zeldzaam en het zorgt er voor dat veel relaties uiteindelijk stuklopen. Ik heb het hier thuis ook gezien. Elkaar jaren lang niet de waarheid durven zeggen, tot de bom barst. Dan ben je of alles kwijt, of je hebt eindelijk een basis om weer iets nieuws op te bouwen.
Dat is so helaas gelukkig ben ik niet de beroerste en ben ik wel duidelijk helaas ben ik dan weer te naïef maar ach ieder zijn zwaktes je hebt wel zeker gelijk. Dit maakt relaties kapot niet durven praten over dingen, jammer dat het altijd zo loopt.
Liefde voor God
  PR en moderator dinsdag 23 december 2014 @ 17:46:14 #142
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_147886290
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef TheMechanic het volgende:
Ik zelf dwing mezelf er gewoon toe om bij mijn vriendin te blijven. Ik weet toch dat ik spijt zal krijgen als ik het uitmaak. Ze is qua uiterlijk helemaal mijn type. Innerlijk botst soms, maar over het algemeen ook goed.
Klinkt goed ja :')
Fuck the EBU.
pi_147894174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef TheMechanic het volgende:
Herkenbaar, ondanks dat ik pas 1.5 jaar een relatie heb. Daarvoor drie andere sekspartners gehad dus ik weet wel hoe het is met iemand anders. Kan me je frustratie dus wel voorstellen.

Wat is er zo herkenbaar...compleet andere situatie. Als TS al 3 eerdere sekspartners had, dan had hij dit 'dilemma' nooit gepost.

En je vriendin mag in d'r handjes knijpen hoor! Dat je jezelf moet dwingen om bij haar te blijven...zal ze blij mee zijn.
Nou maar hopen dat ze qua uiterlijk niet veranderd en ouder wordt.

TS maak het uit of wees iig eerlijk en open naar haar toe.
Je bent al naar de hoeren geweest tijdens jullie relatie (neem aan dat ze daar niks van weet en het niet leuk zal vinden als ze daar ooit achter komt) en je staat op het punt om vreemd te gaan. Gun haar een betrouwbare relatie (of de vrijheid om zelf ook rond te neuken) als je werkelijk zoveel om haar geeft en als dat is wat zij van jou verwacht.
Praat erover en laat haar ook meebeslissen in het soort relatie die jullie hebben. Nu is zij de onwetende in de werkelijke relatie die jullie hebben.
pi_147898601
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
_O-

Wat een helden reactie _O_

Waar tevens een kern van waarheid in schuilt _O_ _O_

Een man die dit post _O_ _O_ _O_

Maar vertel, hoe eindigen ze meestal?
pi_147899822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O-

Wat een helden reactie _O_

Waar tevens een kern van waarheid in schuilt _O_ _O_

Een man die dit post _O_ _O_ _O_

Maar vertel, hoe eindigen ze meestal?
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven. :')

Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
pi_147900848
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven. :')

Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
'Te willen' is een onregelmatig werkwoord. Het is wel degelijk 'hij wil.'
pi_147901170
quote:

[..]

Dit zou een heldenactie-reactie zijn geweest als je "heldenreactie" aan elkaar geschreven had.
pi_147901211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef netchip het volgende:

[..]

'Te willen' is een onregelmatig werkwoord. Het is wel degelijk 'hij wil.'
Daar geef ik je gelijk in. Maar het is toch ook zo dat hij ergens naartoe gaa(t)? ;)

Terug naar de TS. Wellicht heb je die behoefte omdat je vanaf jonge leeftijd al samen bent met je huidige vriendin. Veel mensen willen toch even 'rondkijken' voordat ze zichzelf volledig binden aan een persoon. Hoewel ik het ergens wel mooi vind dat sommigen elkaar al op jonge leeftijd hebben gevonden, moet ik er zelf niet aan denken.

Een oud studiegenoot is nu ook ruim 6 jaar samen met haar vriend. Ze waren elkaars eerste, met alles
pi_147902236
quote:

[..]

:')!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147902841
quote:

[..]

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')