quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:08 schreef fathank het volgende:
Heeft ze geen lekkere vriendin die in is voor een triotje?
Dat dus. Ik begrijp TS heel goed en heb zelf ook tijdens mijn laatste relatie regelmatig getwijfeld of dat was wat ik wilde en of ik niet 'iets' miste' in het leven en andere vrouwen. Toch koos ik voor haar en wilde ik de rest van mijn leven met haar door brengen (al is het uiteindelijk alsnog uit gegaan).quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.
Maar wellicht heb alleen ik dat .. (al was ik gelukkig niet zo intens stom om er een relatie voor te verbreken, dat zou het nu echt alleen maar pijnlijker maken)
o ja, nee, dan maakt t idd niet uit of je er nog tien doetquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Daarnaast als je echt zo benieuwd bent dan kun je toch gewoon in de ronde neuken? Vreemd gegaan ben je toch al.
Nou ja... het verschil tussen 0 en 1 is wel een stuk groter dan tussen 1 en 11...quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja, nee, dan maakt t idd niet uit of je er nog tien doet
Hoezo is het uitgegaan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik begrijp TS heel goed en heb zelf ook tijdens mijn laatste relatie regelmatig getwijfeld of dat was wat ik wilde en of ik niet 'iets' miste' in het leven en andere vrouwen. Toch koos ik voor haar en wilde ik de rest van mijn leven met haar door brengen (al is het uiteindelijk alsnog uit gegaan).
Dat je interesse hebt om te weten hoe het (een keer) met een andere vrouw is,is niet vreemd en natuurlijk. Alleen om daar nu een (lange) relatie voor weg te gooien die verder gewoon goed is? Alhoewel ik over dat laatste wel twijfel gezien de posts van TS en denk dat hij eerst eens een goed gesprek met zijn vriendin moet hebben waarbij hij ook het vreemdgaan opbiecht.
Shit, toch een troll.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:39 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoezo is het uitgegaan?
Ook door het kijken van Simple Pickup op YouTube word ik erg nieuwschierig naar andere vrouwen. Het ziet er zo leuk uit om gewoon vrouwen aan te spreken en daarmee te flirten op straat. Ze hebben ook erg handige video's die je zelfverrouwen probeert te geven.
En zodra je dan een keer iemand hebt geneukt zonder ervoor te betalen dan verzin je wel weer een andere reden waarom dat niet "telt".quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.
Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.
Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
Als je nu eens de moeite die je wil doen om een meisje in bed te krijgen in de vriendin steekt... Zomaar een idee, de kans dat de spanning dan weer zo terug is is vrij groot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo.
Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.
@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
Daar waren meerdere redenen voor.Al was de grootste reden dat ik ontdekte dat ze me drie maanden lang voorgelogen had terwijl ze vreemd ging met haar baas. Dat ze seks met een ander had stoorde me nog niet eens het meeste,maar wel het liegen daarover tegen mij en dat liegen zelfs tot een jaar nadat het uit was vol blijven houden ondanks dat ik bewijs had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:39 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoezo is het uitgegaan?
Ook door het kijken van Simple Pickup op YouTube word ik erg nieuwschierig naar andere vrouwen. Het ziet er zo leuk uit om gewoon vrouwen aan te spreken en daarmee te flirten op straat. Ze hebben ook erg handige video's die je zelfverrouwen probeert te geven.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Na je 25e misschien jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Clockmill01 het volgende:
Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.
Maargoed. Daarna zijn we dan ook klaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
Dat is so helaas gelukkig ben ik niet de beroerste en ben ik wel duidelijk helaas ben ik dan weer te naïef maar ach ieder zijn zwaktes je hebt wel zeker gelijk. Dit maakt relaties kapot niet durven praten over dingen, jammer dat het altijd zo loopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mjeh, in de praktijk wordt er in veel relaties bar slecht gecommuniceerd, omdat mensen denken te weten hoe de 'significant other' gaat reageren. De confrontatie uit de weg gaan en gewoon doen waar je zin in hebt is makkelijker. Dat lijkt me wel een ongezonde relatie, ja. Echter alles behalve zeldzaam en het zorgt er voor dat veel relaties uiteindelijk stuklopen. Ik heb het hier thuis ook gezien. Elkaar jaren lang niet de waarheid durven zeggen, tot de bom barst. Dan ben je of alles kwijt, of je hebt eindelijk een basis om weer iets nieuws op te bouwen.
Klinkt goed jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef TheMechanic het volgende:
Ik zelf dwing mezelf er gewoon toe om bij mijn vriendin te blijven. Ik weet toch dat ik spijt zal krijgen als ik het uitmaak. Ze is qua uiterlijk helemaal mijn type. Innerlijk botst soms, maar over het algemeen ook goed.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef TheMechanic het volgende:
Herkenbaar, ondanks dat ik pas 1.5 jaar een relatie heb. Daarvoor drie andere sekspartners gehad dus ik weet wel hoe het is met iemand anders. Kan me je frustratie dus wel voorstellen.
Ik zelf dwing mezelf er gewoon toe om bij mijn vriendin te blijven. Ik weet toch dat ik spijt zal krijgen als ik het uitmaak. Ze is qua uiterlijk helemaal mijn type. Innerlijk botst soms, maar over het algemeen ook goed.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Yiwei het volgende:
[..]![]()
Wat een helden reactie
Waar tevens een kern van waarheid in schuilt![]()
![]()
Een man die dit post![]()
![]()
![]()
Maar vertel, hoe eindigen ze meestal?
'Te willen' is een onregelmatig werkwoord. Het is wel degelijk 'hij wil.'quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.
Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
Dit zou een heldenactie-reactie zijn geweest als je "heldenreactie" aan elkaar geschreven had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.
Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
Daar geef ik je gelijk in. Maar het is toch ook zo dat hij ergens naartoe gaa(t)?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef netchip het volgende:
[..]
'Te willen' is een onregelmatig werkwoord. Het is wel degelijk 'hij wil.'
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |