abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147859762
Hallo Fokkers,

Ik ben een jongeman van 22 jaar oud. Ik heb nu bijna 7 jaar een relatie met mijn vriendin. Zij is 20 jaar oud.

Ons relatie begon al toen ik 15 jaar was en zij 13. Ik ben super tevreden met haar, ik wil dat zij de moeder van mijn kinderen wordt en ik wil haar absoluut niet kwijt. Zij doet alles voor me, ze gaat niet uit, drinkt en rook niet. Gewoon het perfecte vrouwtje. Heel mijn familie en haar familie kent elkaar al heel goed.

Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad. Ik heb echt een zware drang om seks te hebben met een andere meisje puur om te ervaren hoe het is. Ik heb dit allemaal gemist, omdat ik al heel mijn jeugd met hetzelfde meisje ben. Wel ben ik een paar keer uitgegaan met vrienden waarvan zij niks wist, maar er is niks gebeurt met andere meisjes.

Ik kan het gevoel niet loslaten om het een keer met een andere meisje te proberen, maar ik wil mijn vriendin ook niet kwetsen en kwijtraken. Ik zit in een erge moeilijke situatie, het liefst had ik nooit zo vroeg een vriendin moeten nemen, maar dat is allemaal achteraf gezien makkelijk gezegd. En ik kan niet zomaar met andere meisjes contact leggen via internet, omdat zij dit makkelijk kan zien.

Hmm, wat moet ik doen?
  maandag 22 december 2014 @ 22:35:40 #2
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_147859852
Dan doe je dat tijdens het uitgaan en ram je een andere chick vol.

Heb je de ervaring en is het opgelost.

^O^
't gaat
  maandag 22 december 2014 @ 22:35:53 #3
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147859860
Of je bent gewoon blij met wat je hebt, of je gaat een keer met je maten bezopen naar de hoeren
pi_147859930
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Of je bent gewoon blij met wat je hebt, of je gaat een keer met je maten bezopen naar de hoeren
Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.
pi_147859964
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef VAS het volgende:
Dan doe je dat tijdens het uitgaan en ram je een andere chick vol.

Heb je de ervaring en is het opgelost.

^O^
Ik kan niet meer uitgaan alleen, omdat ik samenwoon :(
  maandag 22 december 2014 @ 22:37:55 #6
420575 VAS
pi_147859979
En zij zal ook nu wel met hetzelfde gevoel zitten ivm hormonen op die leeftijd.

Maybe heeft ze al heel wat stiekems gedaan.

Voel jij je nu beter? :')
't gaat
pi_147859983
Te doorzichtig. 2/10
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
pi_147859995
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef VAS het volgende:
En zij zal ook nu wel met hetzelfde gevoel zitten ivm hormonen op die leeftijd.

Maybe heeft ze al heel wat stiekems gedaan.

Voel jij je nu beter? :')
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.
  maandag 22 december 2014 @ 22:38:52 #9
420575 VAS
pi_147860023
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ik kan niet meer uitgaan alleen, omdat ik samenwoon :(
Ze moet je ook wel de ruimte geven he.
Ze kan je het uitgaan toch niet verbieden? Of is dat een kwestie van geloof?
't gaat
  maandag 22 december 2014 @ 22:39:33 #10
420575 VAS
pi_147860063
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Dat is een fijn gevoel die zekerheid. Ik vertouw niemand
't gaat
  maandag 22 december 2014 @ 22:40:43 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147860117
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Gelukkig geen verloren momentjes op het werk met die leuke collega... op de WC of in de voorraadkast. Of dat lege kantoorkamertje op de 2e verdieping.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_147860234
Ze gaat niet uit, rookt en drinkt niet? Jezus ouwe, gun haar ook een leven ofzo. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_147860301
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Skv het volgende:
Ze gaat niet uit, rookt en drinkt niet? Jezus ouwe, gun haar ook een leven ofzo. :{
Doe ik ook niet, maar is een eigen keuze. Valt wel mee om eerlijk te zijn, als je gewoon met vrienden afspreekt hoef je niet per se aan de drank en uitgaan kan ik zonder :)
  maandag 22 december 2014 @ 22:46:01 #14
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147860376
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:

Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad.
juist
  maandag 22 december 2014 @ 22:48:32 #15
338319 ZarB
Piña colada
pi_147860522
Een relatie vanaf die leeftijd lijkt me ook niet echt handig. Ze is vertrouwd, ze is veilig en letterlijk je hele leven (je hebt immers nooit dingen kunnen ontdekken want je bent altijd met haar meegegroeid). Doodeng om dat achter je te laten, maar wil je dit echt je hele leven?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_147860558
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, maar is een eigen keuze. Valt wel mee om eerlijk te zijn, als je gewoon met vrienden afspreekt hoef je niet per se aan de drank en uitgaan kan ik zonder :)
Mijn god wat saai.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_147861240
Gast, stel je niet aan.
-Je hebt een vriendin waar je gelukkig mee bent
-Tis een prima meid zo te lezen
-Prima schoonfamilie is ook mooi meegenomen

Tel je zegeningen. Verpest nou niet je mooie leventje door te denken dat het gras bij de buren groener is.
pi_147861291
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef Shockwave12 het volgende:
Gast, stel je niet aan.
-Je hebt een vriendin waar je gelukkig mee bent
-Tis een prima meid zo te lezen
-Prima schoonfamilie is ook mooi meegenomen

Tel je zegeningen. Verpest nou niet je mooie leventje door te denken dat het gras bij de buren groener is.
Dit inderdaad, het kan enkel fout gaan, dus snap het nut er niet van in. Wat heb je eraan als je met een blondie het bed induikt die al tien jongens gehad heeft? Doesn't make sense, dont spill what you have.
pi_147861515
- Het is ander meisje en erg moeilijke situatie .
- Je bent naar de hoeren geweest maar hebt geen seks met ze gehad?
- Ook als je samenwoont (juist!) kun je prima alleen op stap gaan. Maak je probleem bespreekbaar, misschien heeft zij dezelfde behoefte en kunnen jullie er wat mee.
pi_147861933
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef Oognip het volgende:
- Het is ander meisje en erg moeilijke situatie .
- Je bent naar de hoeren geweest maar hebt geen seks met ze gehad?
- Ook als je samenwoont (juist!) kun je prima alleen op stap gaan. Maak je probleem bespreekbaar, misschien heeft zij dezelfde behoefte en kunnen jullie er wat mee.
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.

Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.

Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.

Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
pi_147862016
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Dit inderdaad, het kan enkel fout gaan, dus snap het nut er niet van in. Wat heb je eraan als je met een blondie het bed induikt die al tien jongens gehad heeft? Doesn't make sense, dont spill what you have.
Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.
pi_147862060
quote:

[..]

In combinatie met 'ze is de perfecte vrouw want gaat niet uit' duidelijke troll dit.
pi_147862126
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.

Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.

Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.

Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
Sukkel :')

Ik weet waar je het over hebt, ik heb hetzelfde, maar in een goede relatie is alles bespreekbaar. Succes.
pi_147862556
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

Sukkel :')

Ik weet waar je het over hebt, ik heb hetzelfde, maar in een goede relatie is alles bespreekbaar. Succes.
Als ik dit tegen haar zou zeggen weet ik nu al dat ze hard gaat flippen. En ze gaat me dan totaal niet meer vertrouwen. Ik kan haar reactie makkelijk voorspellen op dit gebied.
pi_147862710
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Als ik dit tegen haar zou zeggen weet ik nu al dat ze hard gaat flippen. En ze gaat me dan totaal niet meer vertrouwen. Ik kan haar reactie makkelijk voorspellen op dit gebied.
Dan gewoon neuken wat je tegenkomt
pi_147862897
Je blijft nu op die lijn hangen. Of accepteer dat het niet gaat gebeuren en move on, of bespreek het met je vriendin.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 22 december 2014 @ 23:29:11 #27
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147862926
En dan dan heb je dat ervaren ben je dan opeens meer wat is er dan beter geworden in je leven? Dit is een domme streek van het ego ja andere vrouwen andere ervaringen maar nu nieuwsgierig naar andere meid daarna naar een Japanse en daarna een afrikaanse? Hou jezelf toch niet voor de gek.

De mossel lijkt sappiger aan de overkant maar of je hart of je lul in een vrouw steekt maakt een groot verschil.
Liefde voor God
  maandag 22 december 2014 @ 23:34:59 #28
338319 ZarB
Piña colada
pi_147863312
Leuke vriendin, waar je niks van mag :') Jullie zijn allebei gewoon nog 13. Die jaren die er bijgekomen zijn hebben 0 invloed gehad op jullie als persoon. Ga uit elkaar, ontwikkel jezelf.
pi_147863986
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef ZarB het volgende:
Leuke vriendin, waar je niks van mag :') Jullie zijn allebei gewoon nog 13. Die jaren die er bijgekomen zijn hebben 0 invloed gehad op jullie als persoon. Ga uit elkaar, ontwikkel jezelf.
Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.

Maar het spelen meerdere factoren mee wat het lastig maakt om het uit te maken:

- Alles wat we opgebouwd hebben gooi ik zomaar weg. Niet alleen met elkaar, maar ook met de -families enz.

- Ik zal achteraf waarschijnlijk veel spijt hebben dat ik haar heb laten gaan, want het rondneuken wordt op een moment ook saai.

- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
pi_147864135
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:

- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Nou en? Sletjes zijn veel leuker dan maagden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147864173
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou en? Sletjes zijn veel leuker dan maagden...
Ik wil uiteindelijk wel een serieuze relatie hebben.
pi_147864265
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ik wil uiteindelijk wel een serieuze relatie hebben.
Sletjes ook hoor...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:00:00 #33
338319 ZarB
Piña colada
pi_147864768
quote:

[..]

Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.

- Alles wat we opgebouwd hebben gooi ik zomaar weg. Niet alleen met elkaar, maar ook met de -families enz.

- Ik zal achteraf waarschijnlijk veel spijt hebben dat ik haar heb laten gaan, want het rondneuken wordt op een moment ook saai.

Niet echt sterke argumenten.

Daarnaast: er is nog een hoop tussen "in een veilige saaie relatie zitten" en "alleen naar rondneuken". Al eens gedacht dat je iemand zou kunnen tegenkomen met wie je wel oprecht oud wilt worden?
pi_147864794
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Nou als die hoeren je geen voldoening geeft, dan zal een ander wijf je dat ook niet geven. Het zal pas anders zijn als je seks hebt met iemand waar ook liefde speelt. Dat zal in je huidige situatie wel heel lastig worden. Of ben je nu nog van plan om verliefd op een ander te worden, zodat je het kan 'proberen'?
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:01:54 #35
338319 ZarB
Piña colada
pi_147864865
Oh en wat is dat voor Amish instelling :') alsof ieder meisje van 13+ per definitie een slet is.
Lekker wereldvreemd..
pi_147864953
@Zarb
Je hebt gelijk, maar het is echt super moeilijk om uitelkaar te gaan gezien de omstandigheden. Ook door de mensen om me heen (zoals mijn en haar familie) die doen al alsof we getrouwd zijn. Ik heb al een aantal keren gepraat met mijn vriendin en zij wilt echt niet uitelkaar en samen oud worden. Ik ook eigenlijk wel, maar toch mis ik wat...

@Darker ^
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:04:26 #37
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147864972
quote:

[..]

Ja joh geniet lekker van het leven dump haar neuk tien chicks voel jezelf leeg open een topic over hoe je haar mist grijp naar de fles en zuip jezelf lekker vol. Vollop genieten ik wil lekker erop los neuken elke nationaliteit alles weg gooien om even in een grotje te mogen roeren besef je wel dat dit een grote trol van je ego is?

Leg mij uit wat heb je eraan een andere vrouw te neuken? Sowieso moet dat met condoom sletjes neuken dan voel je niets meer tenzij je aids wilt riskeren. Sowieso seks zonder liefde :')
Liefde voor God
pi_147864988
En het is echt kut om uit het niets uit te maken.
pi_147865020
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ja joh geniet lekker van het leven dump haar neuk tien chicks voel jezelf leeg open een topic over hoe je haar mist grijp naar de fles en zuip jezelf lekker vol. Vollop genieten ik wil lekker erop los neuken elke nationaliteit alles weg gooien om even in een grotje te mogen roeren besef je wel dat dit een grote trol van je ego is?
Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.
pi_147865080
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.
Maar wil je het dan ook gewoon aan haar vertellen?
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:07:35 #41
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147865103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.
Vraag jezelf af wat het je brengt. Je hebt dan een of ander niets betekend sletje geneukt hopelijk met condoom. Kijk een hoer is niets zeg je, maar wil je dan opnieuw verliefd raken en meid oppakken want Hossel in de club op een avond is niet zo heel veel anders dan een hoer beide is gemaakt. Zonder romantiek.

Dus wat denk je dat het je brengt antwoord me dat.
Liefde voor God
pi_147865144
En TS, hoe is de relatie tussen jou en je huidige vriendin op dit moment? Raak je misschien verveeld?
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:10:10 #43
338319 ZarB
Piña colada
pi_147865205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Clockmill01 het volgende:
@Zarb
Je hebt gelijk, maar het is echt super moeilijk om uitelkaar te gaan gezien de omstandigheden. Ook door de mensen om me heen (zoals mijn en haar familie) die doen al alsof we getrouwd zijn. Ik heb al een aantal keren gepraat met mijn vriendin en zij wilt echt niet uitelkaar en samen oud worden. Ik ook eigenlijk wel, maar toch mis ik wat...

@Darker ^
Jullie zijn niet getrouwd. Jullie zijn hartstikke jong en hebben nog een heel leven voor jullie.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:15:04 #44
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147865403
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef ZarB het volgende:

[..]

Jullie zijn niet getrouwd. Jullie zijn hartstikke jong en hebben nog een heel leven voor jullie.
Hij staat wel op het punt zijn leven weg te gooien. Alsof het zo geweldig is een of andere chick te neuken. Gooi je een hele relatie weg enkel om het neuk aspect als je elkaar beu bent en niet meer Damen wilt okay..... Maar als het enkel om neuken gaat? Dan moet hij vooral zijn lul volgen want daar steekt blijkbaar zijn ego.
Liefde voor God
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:29:20 #45
338319 ZarB
Piña colada
pi_147865983
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Hij staat wel op het punt zijn leven weg te gooien. Alsof het zo geweldig is een of andere chick te neuken. Gooi je een hele relatie weg enkel om het neuk aspect als je elkaar beu bent en niet meer Damen wilt okay..... Maar als het enkel om neuken gaat? Dan moet hij vooral zijn lul volgen want daar steekt blijkbaar zijn ego.
Er valt nog wel eea te nuanceren zoals ik in een eerdere reactie schreef. Wanneer ts zijn relatie uitmaakt geeft hij zichzelf ook een kans een oprechte liefde te vinden waarin liefde de basis vormt ipv het feit dat ze al miljoen jaar samenzijn en hun ouders hen nou eenmaal behandelen als getrouwd stel.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:34:25 #46
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147866196
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef ZarB het volgende:

[..]

Er valt nog wel eea te nuanceren zoals ik in een eerdere reactie schreef. Wanneer ts zijn relatie uitmaakt geeft hij zichzelf ook een kans een oprechte liefde te vinden waarin liefde de basis vormt ipv het feit dat ze al miljoen jaar samenzijn en hun ouders hen nou eenmaal behandelen als getrouwd stel.
Als je zolang bij elkaar blijft is er neem ik aan oprechte liefde anders blijf je toch niet samen? Verder moet hij het zelf weten mssr een relatie uitmaken omdat je enkel nieuwsgierig bent naar neuken met een ander vind ik ook niet gezond dan vind je de ander en wil je weer een ander neuken want nog nooit een Duitse meid of Zweedse geneukt dan blijf je bezig.
Liefde voor God
pi_147866420
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.

Maar wellicht heb alleen ik dat .. (al was ik gelukkig niet zo intens stom om er een relatie voor te verbreken, dat zou het nu echt alleen maar pijnlijker maken)
"Pools are perfect for holding water"
pi_147866593
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.
Ja, dat is inderdaad zo.

Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.

@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:45:12 #49
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147866651
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad zo.

Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.

@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
Spanning creër je misschien wat toys of zo.
Liefde voor God
pi_147866664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad zo.

@ZarB
En zo hebben we allemaal dingen die we jammer vinden dat we ze nooit ervaren hebben of zullen ervaren. Dat is zo'n beetje hoe het leven werkt. De kunst is dan om die 'spijt' geen invloed te laten hebben op je verdere leven.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')