Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Of je bent gewoon blij met wat je hebt, of je gaat een keer met je maten bezopen naar de hoeren
Ik kan niet meer uitgaan alleen, omdat ik samenwoonquote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef VAS het volgende:
Dan doe je dat tijdens het uitgaan en ram je een andere chick vol.
Heb je de ervaring en is het opgelost.
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef VAS het volgende:
En zij zal ook nu wel met hetzelfde gevoel zitten ivm hormonen op die leeftijd.
Maybe heeft ze al heel wat stiekems gedaan.
Voel jij je nu beter?
Ze moet je ook wel de ruimte geven he.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitgaan alleen, omdat ik samenwoon
Dat is een fijn gevoel die zekerheid. Ik vertouw niemandquote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.
Gelukkig geen verloren momentjes op het werk met die leuke collega... op de WC of in de voorraadkast. Of dat lege kantoorkamertje op de 2e verdieping.quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.
Doe ik ook niet, maar is een eigen keuze. Valt wel mee om eerlijk te zijn, als je gewoon met vrienden afspreekt hoef je niet per se aan de drank en uitgaan kan ik zonderquote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Skv het volgende:
Ze gaat niet uit, rookt en drinkt niet? Jezus ouwe, gun haar ook een leven ofzo.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.
juistquote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad.
Mijn god wat saai.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar is een eigen keuze. Valt wel mee om eerlijk te zijn, als je gewoon met vrienden afspreekt hoef je niet per se aan de drank en uitgaan kan ik zonder
Dit inderdaad, het kan enkel fout gaan, dus snap het nut er niet van in. Wat heb je eraan als je met een blondie het bed induikt die al tien jongens gehad heeft? Doesn't make sense, dont spill what you have.quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef Shockwave12 het volgende:
Gast, stel je niet aan.
-Je hebt een vriendin waar je gelukkig mee bent
-Tis een prima meid zo te lezen
-Prima schoonfamilie is ook mooi meegenomen
Tel je zegeningen. Verpest nou niet je mooie leventje door te denken dat het gras bij de buren groener is.
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef Oognip het volgende:
- Het is ander meisje en erg moeilijke situatie .
- Je bent naar de hoeren geweest maar hebt geen seks met ze gehad?
- Ook als je samenwoont (juist!) kun je prima alleen op stap gaan. Maak je probleem bespreekbaar, misschien heeft zij dezelfde behoefte en kunnen jullie er wat mee.
Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het kan enkel fout gaan, dus snap het nut er niet van in. Wat heb je eraan als je met een blondie het bed induikt die al tien jongens gehad heeft? Doesn't make sense, dont spill what you have.
In combinatie met 'ze is de perfecte vrouw want gaat niet uit' duidelijke troll dit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.
Sukkelquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.
Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.
Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
Als ik dit tegen haar zou zeggen weet ik nu al dat ze hard gaat flippen. En ze gaat me dan totaal niet meer vertrouwen. Ik kan haar reactie makkelijk voorspellen op dit gebied.quote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sukkel
Ik weet waar je het over hebt, ik heb hetzelfde, maar in een goede relatie is alles bespreekbaar. Succes.
Dan gewoon neuken wat je tegenkomtquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Als ik dit tegen haar zou zeggen weet ik nu al dat ze hard gaat flippen. En ze gaat me dan totaal niet meer vertrouwen. Ik kan haar reactie makkelijk voorspellen op dit gebied.
Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef ZarB het volgende:
Leuke vriendin, waar je niks van magJullie zijn allebei gewoon nog 13. Die jaren die er bijgekomen zijn hebben 0 invloed gehad op jullie als persoon. Ga uit elkaar, ontwikkel jezelf.
Nou en? Sletjes zijn veel leuker dan maagden...quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Ik wil uiteindelijk wel een serieuze relatie hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou en? Sletjes zijn veel leuker dan maagden...
Sletjes ook hoor...quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk wel een serieuze relatie hebben.
Niet echt sterke argumenten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.
Maar het spelen meerdere factoren mee wat het lastig maakt om het uit te maken:
- Alles wat we opgebouwd hebben gooi ik zomaar weg. Niet alleen met elkaar, maar ook met de -families enz.
- Ik zal achteraf waarschijnlijk veel spijt hebben dat ik haar heb laten gaan, want het rondneuken wordt op een moment ook saai.
- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Nou als die hoeren je geen voldoening geeft, dan zal een ander wijf je dat ook niet geven. Het zal pas anders zijn als je seks hebt met iemand waar ook liefde speelt. Dat zal in je huidige situatie wel heel lastig worden. Of ben je nu nog van plan om verliefd op een ander te worden, zodat je het kan 'proberen'?quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.
Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.
Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
Ja joh geniet lekker van het leven dump haar neuk tien chicks voel jezelf leeg open een topic over hoe je haar mist grijp naar de fles en zuip jezelf lekker vol. Vollop genieten ik wil lekker erop los neuken elke nationaliteit alles weg gooien om even in een grotje te mogen roeren besef je wel dat dit een grote trol van je ego is?quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.
Maar het spelen meerdere factoren mee wat het lastig maakt om het uit te maken:
- Alles wat we opgebouwd hebben gooi ik zomaar weg. Niet alleen met elkaar, maar ook met de -families enz.
- Ik zal achteraf waarschijnlijk veel spijt hebben dat ik haar heb laten gaan, want het rondneuken wordt op een moment ook saai.
Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja joh geniet lekker van het leven dump haar neuk tien chicks voel jezelf leeg open een topic over hoe je haar mist grijp naar de fles en zuip jezelf lekker vol. Vollop genieten ik wil lekker erop los neuken elke nationaliteit alles weg gooien om even in een grotje te mogen roeren besef je wel dat dit een grote trol van je ego is?
Maar wil je het dan ook gewoon aan haar vertellen?quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.
Vraag jezelf af wat het je brengt. Je hebt dan een of ander niets betekend sletje geneukt hopelijk met condoom. Kijk een hoer is niets zeg je, maar wil je dan opnieuw verliefd raken en meid oppakken want Hossel in de club op een avond is niet zo heel veel anders dan een hoer beide is gemaakt. Zonder romantiek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.
Jullie zijn niet getrouwd. Jullie zijn hartstikke jong en hebben nog een heel leven voor jullie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Clockmill01 het volgende:
@Zarb
Je hebt gelijk, maar het is echt super moeilijk om uitelkaar te gaan gezien de omstandigheden. Ook door de mensen om me heen (zoals mijn en haar familie) die doen al alsof we getrouwd zijn. Ik heb al een aantal keren gepraat met mijn vriendin en zij wilt echt niet uitelkaar en samen oud worden. Ik ook eigenlijk wel, maar toch mis ik wat...
@Darker ^
Hij staat wel op het punt zijn leven weg te gooien. Alsof het zo geweldig is een of andere chick te neuken. Gooi je een hele relatie weg enkel om het neuk aspect als je elkaar beu bent en niet meer Damen wilt okay..... Maar als het enkel om neuken gaat? Dan moet hij vooral zijn lul volgen want daar steekt blijkbaar zijn ego.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jullie zijn niet getrouwd. Jullie zijn hartstikke jong en hebben nog een heel leven voor jullie.
Er valt nog wel eea te nuanceren zoals ik in een eerdere reactie schreef. Wanneer ts zijn relatie uitmaakt geeft hij zichzelf ook een kans een oprechte liefde te vinden waarin liefde de basis vormt ipv het feit dat ze al miljoen jaar samenzijn en hun ouders hen nou eenmaal behandelen als getrouwd stel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij staat wel op het punt zijn leven weg te gooien. Alsof het zo geweldig is een of andere chick te neuken. Gooi je een hele relatie weg enkel om het neuk aspect als je elkaar beu bent en niet meer Damen wilt okay..... Maar als het enkel om neuken gaat? Dan moet hij vooral zijn lul volgen want daar steekt blijkbaar zijn ego.
Als je zolang bij elkaar blijft is er neem ik aan oprechte liefde anders blijf je toch niet samen? Verder moet hij het zelf weten mssr een relatie uitmaken omdat je enkel nieuwsgierig bent naar neuken met een ander vind ik ook niet gezond dan vind je de ander en wil je weer een ander neuken want nog nooit een Duitse meid of Zweedse geneukt dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er valt nog wel eea te nuanceren zoals ik in een eerdere reactie schreef. Wanneer ts zijn relatie uitmaakt geeft hij zichzelf ook een kans een oprechte liefde te vinden waarin liefde de basis vormt ipv het feit dat ze al miljoen jaar samenzijn en hun ouders hen nou eenmaal behandelen als getrouwd stel.
Ja, dat is inderdaad zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.
Spanning creër je misschien wat toys of zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo.
Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.
@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
En zo hebben we allemaal dingen die we jammer vinden dat we ze nooit ervaren hebben of zullen ervaren. Dat is zo'n beetje hoe het leven werkt. De kunst is dan om die 'spijt' geen invloed te laten hebben op je verdere leven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo.
Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.
@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |