Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Of je bent gewoon blij met wat je hebt, of je gaat een keer met je maten bezopen naar de hoeren
Ik kan niet meer uitgaan alleen, omdat ik samenwoonquote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef VAS het volgende:
Dan doe je dat tijdens het uitgaan en ram je een andere chick vol.
Heb je de ervaring en is het opgelost.
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef VAS het volgende:
En zij zal ook nu wel met hetzelfde gevoel zitten ivm hormonen op die leeftijd.
Maybe heeft ze al heel wat stiekems gedaan.
Voel jij je nu beter?
Ze moet je ook wel de ruimte geven he.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitgaan alleen, omdat ik samenwoon
Dat is een fijn gevoel die zekerheid. Ik vertouw niemandquote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.
Gelukkig geen verloren momentjes op het werk met die leuke collega... op de WC of in de voorraadkast. Of dat lege kantoorkamertje op de 2e verdieping.quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.
Doe ik ook niet, maar is een eigen keuze. Valt wel mee om eerlijk te zijn, als je gewoon met vrienden afspreekt hoef je niet per se aan de drank en uitgaan kan ik zonderquote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Skv het volgende:
Ze gaat niet uit, rookt en drinkt niet? Jezus ouwe, gun haar ook een leven ofzo.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.
juistquote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad.
Mijn god wat saai.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar is een eigen keuze. Valt wel mee om eerlijk te zijn, als je gewoon met vrienden afspreekt hoef je niet per se aan de drank en uitgaan kan ik zonder
Dit inderdaad, het kan enkel fout gaan, dus snap het nut er niet van in. Wat heb je eraan als je met een blondie het bed induikt die al tien jongens gehad heeft? Doesn't make sense, dont spill what you have.quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef Shockwave12 het volgende:
Gast, stel je niet aan.
-Je hebt een vriendin waar je gelukkig mee bent
-Tis een prima meid zo te lezen
-Prima schoonfamilie is ook mooi meegenomen
Tel je zegeningen. Verpest nou niet je mooie leventje door te denken dat het gras bij de buren groener is.
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef Oognip het volgende:
- Het is ander meisje en erg moeilijke situatie .
- Je bent naar de hoeren geweest maar hebt geen seks met ze gehad?
- Ook als je samenwoont (juist!) kun je prima alleen op stap gaan. Maak je probleem bespreekbaar, misschien heeft zij dezelfde behoefte en kunnen jullie er wat mee.
Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het kan enkel fout gaan, dus snap het nut er niet van in. Wat heb je eraan als je met een blondie het bed induikt die al tien jongens gehad heeft? Doesn't make sense, dont spill what you have.
In combinatie met 'ze is de perfecte vrouw want gaat niet uit' duidelijke troll dit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.
Sukkelquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.
Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.
Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
Als ik dit tegen haar zou zeggen weet ik nu al dat ze hard gaat flippen. En ze gaat me dan totaal niet meer vertrouwen. Ik kan haar reactie makkelijk voorspellen op dit gebied.quote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sukkel
Ik weet waar je het over hebt, ik heb hetzelfde, maar in een goede relatie is alles bespreekbaar. Succes.
Dan gewoon neuken wat je tegenkomtquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Als ik dit tegen haar zou zeggen weet ik nu al dat ze hard gaat flippen. En ze gaat me dan totaal niet meer vertrouwen. Ik kan haar reactie makkelijk voorspellen op dit gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |