Hier voldoe ik dus allemaal aan, behalve dat laatste. Ik schommel denk ik tussen een 5,5 en 6,5 in... Maar toch kijken meiden altijd raar op als ik ineens een gesprekje wil aanknopen over ditjes en datjes..quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef IrCute het volgende:
Sportschool, vlot kapsel, goed gekleed, sympathiek en leuke persoonlijkheid, dan kom je al heel ver. Tenzij echt heel lelijk.
Dit. Als je zelf een 5,5 bent, moet je niet kijken naar de Doutzen Kroesjes van deze wereld. Ga meer voor de Sophie Hildebrandjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef IrCute het volgende:
Sportschool, vlot kapsel, goed gekleed, sympathiek en leuke persoonlijkheid, dan kom je al heel ver. Tenzij echt heel lelijk.
Hoe moet ik dat voor me zien zo'n relatie: ik had liever een ander maar neem jou omdat ik niet beter kan krijgen? ..dan kun je toch nooit iets zeggen als: jij bent de ware, jij bent de mooiste etc etc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit. Als je zelf een 5,5 bent, moet je niet kijken naar de Doutzen Kroesjes van deze wereld. Ga meer voor de Sophie Hildebrandjes.
Als hij zijn dagboek eens een keer niet wilt beginnen met: "Hoi lief dagboek weer niet geneukt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien zo'n relatie: ik had liever een ander maar neem jou omdat ik niet beter kan krijgen? ..dan kun je toch nooit iets zeggen als: jij bent de ware, jij bent de mooiste etc etc.
Op mindere dagen herken ik dat gevoel wel hoor: dan maar een lelijke chick scoren, maar diep van binnen weet ik: ik kan beter krijgen...Maar zelfs op zulke dagen is er geen garantie dat de lelijkste chick van bijvoorbeeld de sportschool jou dan ook wel ziet zitten. Want het moet wel wederzijds zijn uiteraardquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien zo'n relatie: ik had liever een ander maar neem jou omdat ik niet beter kan krijgen? ..dan kun je toch nooit iets zeggen als: jij bent de ware, jij bent de mooiste etc etc.
Je moet het dan wel op kunnenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als hij zijn dagboek eens een keer niet wilt beginnen met: "Hoi lief dagboek weer niet geneukt.", dan kan het geen kwaad om eens "andere" dames toe te laten.
Zelfvertrouwen. Als jij uitstraalt dat je alle situaties kan handelen, dan heb je geen stuiver nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:06 schreef Deezertje het volgende:
Hier voldoe ik dus allemaal aan, behalve dat laatste. Ik schommel denk ik tussen een 5,5 en 6,5 in... Maar toch kijken meiden altijd raar op als ik ineens een gesprekje wil aanknopen over ditjes en datjes..
Uhm nergens liggen vrouwen voor het oprapen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:59 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben niet super lelijk, maar ook zeker niet de knapste, dus ze liggen helaas niet voor het oprapen...
Maar: hoe trek je de aandacht van die leuke meid dan wél? Want kop omhoog, leuk lachen, verzorgd (niet knap!) uiterlijk helpt dus vaak niet.
Bedoel je met 'dat laatste' een leuke persoonlijkheid of lelijk? Want een leuke persoonlijkheid is toch wel uitermate belangrijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier voldoe ik dus allemaal aan, behalve dat laatste. Ik schommel denk ik tussen een 5,5 en 6,5 in... Maar toch kijken meiden altijd raar op als ik ineens een gesprekje wil aanknopen over ditjes en datjes..
quote:
Dat is toch eigenlijk hetzelfde ken jij een zwerver die je als successvol zou beschouwen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:06 schreef IrCute het volgende:
Oh en succes maakt de vrouwtjes ook nat. Niet zo zeer geld (in ieder geval voor mij).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |