Prima reden, als hij je leuk vind zal hij dat niet sturen zonder dat het echt zo is. Tenzij je onzeker bent en denkt dat dat niet zo is dan moet je lekker moeilijk gaan doen voordat jullie ook maar een relatie hebben. Weet je zeker dat het niks wordt. Accepteer nou maar gewoon dat het zo is en ga lekker een avondje bankhangen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Dat hij zich niet goed voelt, morgen moet werken en daarom kiest niet te gaan.
Hij is niet ziekquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:30 schreef Risje010 het volgende:
Half ziek op een date zitten is ook niet echt gezellig. Hij geeft zelf al aan om een andere keer af te spreken dus hij zal het niet gelogen hebben.. toch? Hij wil vast een goede eerste indruk maken.
Hij is niet ziek en zal geen verdere berichtjes meer sturen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Prima reden, als hij je leuk vind zal hij dat niet sturen zonder dat het echt zo is. Tenzij je onzeker bent en denkt dat dat niet zo is dan moet je lekker moeilijk gaan doen voordat jullie ook maar een relatie hebben. Weet je zeker dat het niks wordt. Accepteer nou maar gewoon dat het zo is en ga lekker een avondje bankhangen.
quote:
Zo heerlijk overdreven antwoord.quote:
Ja ik heb net maar een bericht teruggestuurd en hij biedt zijn excuuusseees aan maar blijft erbij. Ik denk ook dat ik vanaf nu niks meer moet sturen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:30 schreef Risje010 het volgende:
Half ziek op een date zitten is ook niet echt gezellig. Hij geeft zelf al aan om een andere keer af te spreken dus hij zal het niet gelogen hebben.. toch? Hij wil vast een goede eerste indruk maken.
Nee, maar hij heeft mij wel zwaar teleurgesteld met het beeld dat ik van hem had.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:50 schreef RicDan het volgende:
TS date jij misschien een ekte rasautist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |