Badum tss!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Copycat het volgende:
TS begint.
Waarom is de vriendin van je zoontje een parasitaire slet?
En zoeken zonen niet vaak een evenbeeld van hun moeder?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Copycat het volgende:
TS begint.
Open daar maar een nieuw topic over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Copycat het volgende:
Gewoon bij de 1e post al een keiharde dis krijgen, chapeau.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Copycat het volgende:
TS begint.
Het klopt dus, zonen zoeken inderdaad een evenbeeld van hun moeder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind haar een 'asociale onopgevoede slettende parasiet' omdat ze geen echte vrienden heeft, geen vriendschappen kan onderhouden, enorm brutaal is en denkt het recht te hebben zich overal mee te mogen bemoeien en commentaar op te mogen leveren ook hier in mijn huis, zich niet als gast weet te gedragen (eisen stellen aan het eten en drinken bv koop voortaan maar Coca cola want die Pepsi troep hoef ik niet), mijn spullen steelt (van shag en make-up tot sieraden, kleding en cd's tot de dure koptelefoon van jongste ongevraagd 'lenen' voor een treinreis), lomp en onvoorzichtig is met de spullen van anderen, in mijn bijzijn handtastelijk is naar mijn zoon (die haar duidelijk laat weten dat niet leuk te vinden). Ze lui is (jaar nauwelijks naar school en de rest van de dag op haar bed liggen). Ze tot in het detail loopt op te scheppen over seks met mijn zoon en voorgangers waar ik en jongste bij zijn. Ze een pret studie gaat doen maar het geen probleem vindt da daar gen werk in is te rijgen want haar moeder regelt wel een baan voor haar.. Ze continue loopt te bietsen.
Maar het botert gelukkig al niet meer zo tussen die twee
Subtiel wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Copycat het volgende:
Mwah. Haar voorgangster was een heel ander type dan deze en toch heeft hij maar één moeder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het klopt dus, zonen zoeken inderdaad een evenbeeld van hun moeder.
Ik mis hier geloof ik iets? Link?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Copycat het volgende:
TS begint.
Je zoon heeft een goed voorbeeld in wat hij zoekt in een vrouw.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind haar een 'asociale onopgevoede slettende parasiet' omdat ze geen echte vrienden heeft, geen vriendschappen kan onderhouden, enorm brutaal is en denkt het recht te hebben zich overal mee te mogen bemoeien en commentaar op te mogen leveren ook hier in mijn huis, zich niet als gast weet te gedragen (eisen stellen aan het eten en drinken bv koop voortaan maar Coca cola want die Pepsi troep hoef ik niet), mijn spullen steelt (van shag en make-up tot sieraden, kleding en cd's tot de dure koptelefoon van jongste ongevraagd 'lenen' voor een treinreis), lomp en onvoorzichtig is met de spullen van anderen, in mijn bijzijn handtastelijk is naar mijn zoon (die haar duidelijk laat weten dat niet leuk te vinden). Ze lui is (jaar nauwelijks naar school en de rest van de dag op haar bed liggen). Ze tot in het detail loopt op te scheppen over seks met mijn zoon en voorgangers waar ik en jongste bij zijn. Ze een pret studie gaat doen maar het geen probleem vindt dat daar geen werk in is te rijgen want haar moeder regelt wel een baan voor haar.. Ze continue loopt te bietsen.
TS begint.
Ik hoop dat hij er niet te verdrietig over zal zijn als het inderdaad uit gaat. Ik zou dat als moeder toch heel naar vinden, ongeacht wat ik zou vinden van de partner.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Ouder1 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:15 schreef Ouder1 het volgende:
Ach.. Dinnetje klinkt in het ieder geval beter dan 'asociale onopgevoede slettende parasiet' wat eigenlijk haar naam zou moeten zijn
Maar t maakt helemaal niet uit of iemand die ervaring heeft want jij hebt toch alles al mee gemaakt en je weet toch alles beter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Ouder1 het volgende:
![]()
Allemaal een grote bek. Maar nog nat achter de oren wat blijkbaar niemand met wat oudere kinderen.
Niemand met een dusdanig tokkiegehalte dat je dit soort types over de vloer krijgt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Ouder1 het volgende:
![]()
Allemaal een grote bek. Maar nog nat achter de oren wat blijkbaar niemand met wat oudere kinderen.
BURN nr 2. Sponsort iemand de taxi naar Beverwijk?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niemand met een dusdanig tokkiegehalte dat je dit soort types over de vloer krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |