Ik denk dat wij in staat zijn om kritiek te incasseren, dus welke vragen mis je nu?quote:Op maandag 1 december 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
Jammer dat er voor users wel huilie/troll awards zijn en voor mods niet.
Maakt het stemmen net iets minder leuk.
Verkiezingen zijn toch naar goede FOK!-traditie met een (grote) knipoog neem ik aan?quote:Op maandag 1 december 2014 15:03 schreef zarGon het volgende:
Ik denk dat wij in staat zijn om kritiek te incasseren, dus welke vragen mis je nu?
Oh sorry ik keek met mn neus danquote:
De wat ruigere werk loopt al heel snel uit de hand, omdat dat uitmondt in sneren heen en weer. Haalt de lol van zo'n verkiezing helemaal onderuit.quote:Op maandag 1 december 2014 15:15 schreef Kingstown het volgende:
Iemand bij de enkels afzagen is het andere uiterste, maar een vraag waarmee je wat speels kan dollen richting mods mis ik wel een beetje. Een concreet idee heb ik niet, maar jij/jullie zijn vast creatief genoeg om daar iets op te verzinnen.![]()
Leukste en liefste is zo....kusjekroel- allemaal.Om in R&P-terminologie te blijven.
Wasn't me!quote:Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Kreator het volgende:
...dat reacties deleten hè.... wie is er ongesteld?. Djeez.
Ik loop slechts 9 dagen minder mee dan moblo.quote:Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh die win je
Van zarGon weet ik pas sinds kort dat hij hier mod is
Tis wel lastig. Een edit met een -edit- 'reageer gewoon ff normaal' ofzo is wel duidelijk. Ben nu elke keer aan het zoeken waar mijn reacties zijn gebleven.quote:
Mss heb je ook wel gelijk en is het onverstandig. Jij kunt dat sowieso beter inschatten, hoewel dat sneren over en weer natuurlijk ook kan gebeuren bij de hulie/troll categorieën voor users.quote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef zarGon het volgende:
De wat ruigere werk loopt al heel snel uit de hand, omdat dat uitmondt in sneren heen en weer. Haalt de lol van zo'n verkiezing helemaal onderuit.
Is 'Welke nuttige tip geef je mee aan de R&P-mods mee?' een optie? Al is dat ietwat te veel feedbackerig.
Nah, dan zou ik gaan voor: "welke mod moet hoognodig in therapie"quote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef zarGon het volgende:
Of heb je liever 'Wie is de kutste mod?'.
Dat was ik.quote:Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Kreator het volgende:
...dat reacties deleten hè.... wie is er ongesteld?. Djeez.
Je weet dus zelf al dat het niet helemaal de bedoeling was, zo'n post?quote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tis wel lastig. Een edit met een -edit- 'reageer gewoon ff normaal' ofzo is wel duidelijk. Ben nu elke keer aan het zoeken waar mijn reacties zijn gebleven.
Jij gaat de liefste mod-prijs dus niet winnenquote:Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
De leukste R&P-reeks (excl. slowchat):R&P / Depressie & Angst #115![]()
Zeker. Maar ik vind dat deleten van posts zo kansloos. VOor de rest ben ik het met je eens.quote:Op maandag 1 december 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
Je loopt lang genoeg mee om dat te weten.
Ik ben normaal gesproken ook meer van het laten staan en inhoud wijzigen (en de vooral kansloze posts verwijderen), maar een aantal keer - niet doen - en - edit - staat ook zo kneuterig. Vooral als het achter elkaar is. Is dus vooral bedoeld om het topic ietwat schoon te houden.quote:Op maandag 1 december 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind dat deleten van posts zo kansloos. VOor de rest ben ik het met je eens.
Beter zo?quote:De user die je levend wil fileren:
De kutste R&P-mod:
De mod die je levend wil fileren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |