Voordat ik een vriendin had:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
We moeten samen boodschappen doen. Ik mag niet beslissen wat gekocht wordt, ik mag niets op de band zetten en niets in de tas doen. Alleen de tassen in de auto zetten. Ik mag het niet in de kast zetten.
Wat ik doe het niet goed
De 'mijne' is een man, zelfs..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voordat ik een vriendin had:
[ afbeelding ]
Sinds zij ook boodschappen doet:
[ afbeelding ]
Hahaha jij hebt niet de broek aan !quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
We moeten samen boodschappen doen. Ik mag niet beslissen wat gekocht wordt, ik mag niets op de band zetten en niets in de tas doen. Alleen de tassen in de auto zetten. Ik mag het niet in de kast zetten.
Wat ik doe het niet goed
Euhh... is een vrouw niet de beslisser thuis aangaande het huishouden/boodschappen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt niet de broek aan !
Als je verkeerde club support wel ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef artelligence het volgende:
Voetbal is vaak ook een irritatiefactor bij vrouwen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
Wat ik doe het niet goed
Nee die mag niet eens uit de keuken komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhh... is een vrouw niet de beslisser thuis aangaande het huishouden/boodschappen?
Sodemoederneukendeknetter nou en of. Er passen 1 pan en 6 glazen in de vaatwasser als mijn vriendin 'em impact. "Dat ding moet zo vaak aan!" Je meent het...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Guilty.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef Renesite het volgende:
Ik mag niet de was opvouwen, want het moet smal in de lengte en niet breed. Whatever
Begrijpelijk. Ik zie dat soms wel als ik langs je huis rijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
Ik moet te allen tijde nakend door het huis lopen als mijn vriend thuis is.
Vet spannend met de gordijnen openquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik zie dat soms wel als ik langs je huis rijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |