Kon jij tegen je eigen dates ook maar zo eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hij is misschien moe en heeft geen zin om vanavond geforceerd gezellig te gaan lopen doen op date en maakt er dan liever een andere avond van. Voor jullie beiden leuker. Dat hij ziek is/zich niet lekker voelt is dan een excuus wat iets minder lullig overkomt dan dat hij ronduit zegt dat hij vanavond niet echt in een datebui is. Niet te zwaar aan tillen.
Heb ik ook weleens. Date op de planning en dat eigenlijk op de dag zelf mijn kop er niet naar staat. Als hij het meerdere keren flikt is het wat anders, maar dit? Nah.
Dat is nogal snel, vind je niet?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft mij wel zwaar teleurgesteld met het beeld dat ik van hem had.
Ja, klopt. Over een uurtje hebben we alsnog een datequote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat is nogal snel, vind je niet?
Dat zou mooi zijn inderdaad als dat kon zonder dat dat geheid een hoop gezeik oplevert. Maar als ik dan lees hoe een vrouw als TS al reageert op iemand die ziek is zie ik dat niet zo snel gebeuren. Jij wel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:20 schreef Miou het volgende:
[..]
Kon jij tegen je eigen dates ook maar zo eerlijk zijn.
Wel eens.
Bij jou niet, nee. Jij ziet liever dat iemand zichzelf voor schut zet om er bij je internetvriendjes over te kunnen pochen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn inderdaad als dat kon zonder dat dat geheid een hoop gezeik oplevert. Maar als ik dan lees hoe een vrouw als TS al reageert op iemand die ziek is zie ik dat niet zo snel gebeuren. Jij wel?
Gezien het tijdstip een wipdate.quote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Over een uurtje hebben we alsnog een date
Haha, fuck yeah!quote:Op zondag 9 november 2014 02:24 schreef den85 het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip een wipdate.
Goed geregeld (b)
Oh, wow, die aanname is zo extreem fucked up dat je die wel even uit mag leggen. Ik kan me niet herinneren dat wij gedate hebben namelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef Miou het volgende:
[..]
Bij jou niet, nee. Jij ziet liever dat iemand zichzelf voor schut zet om er bij je internetvriendjes over te kunnen pochen.
Ja ik snap het ook niet helemaal. Dat onzekere/paranoïde gedoe.. Pffquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je overdenkt dit echt veel te veel hoor, stuur gewoon een berichtje terug ''Jammer, veel beterschap, laat maar weten wanneer je weer kan'' of iets dergelijks.
Laat hij niks weten was het een smoes, laat hij wel iets weten dan was het echt.
Ik snap al dat gezeik echt niet hoor, zeker niet als het over een eerste date gaat.
Je vertrouwd hem al niet voor je uberhaupt op de eerste date gaat, hoe moet dat als dit een relatie gaat worden?
Ik had het hier over. Die "Ik trap er nog weleens in, dat (te) lief en aardig willen zijn" maakt het helemaal af. Je moet je schamen.quote:Op zondag 9 november 2014 10:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, wow, die aanname is zo extreem fucked up dat je die wel even uit mag leggen. Ik kan me niet herinneren dat wij gedate hebben namelijk.
wat voor ergs staat er dan in die post, ik zie het niet?quote:Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik had het hier over. Die "Ik trap er nog weleens in, dat (te) lief en aardig willen zijn" maakt het helemaal af. Je moet je schamen.
Het is toch zielig. Daarvoor zei hij dat ze had gezegd dat zij hem echt heel leuk vond. Dat je niet hetzelfde voelt, ok, maar dan laat hij het ook nog doodbloeden en haar een rotgevoel geven tot ze het zelf maar afkapt. Hij "blij", en in plaats van het zo laten, zoekt hij weer contact. Ziet zelfs in dat zij het verkeerd interpreteert, maar zegt er weer niets van. En laat haar nog weken doorgaan met contact zoeken. Op fok kan hij er een boek over schrijven, op zo'n bespottende manier, maar naar haar nog geen woord. De definitie van een hork, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 november 2014 12:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat voor ergs staat er dan in die post, ik zie het niet?
?quote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Miou het volgende:
[..]
Het is toch zielig. Daarvoor zei hij dat ze had gezegd dat zij hem echt heel leuk vond. Dat je niet hetzelfde voelt, ok, maar dan laat hij het ook nog doodbloeden en haar een rotgevoel geven tot ze het zelf maar afkapt. Hij "blij", en in plaats van het zo laten, zoekt hij weer contact. Ziet zelfs in dat zij het verkeerd interpreteert, maar zegt er weer niets van. En laat haar nog weken doorgaan met contact zoeken. Op fok kan hij er een boek over schrijven, op zo'n bespottende manier, maar naar haar nog geen woord. De definitie van een hork, als je het mij vraagt.
Ze rollen nu door het hooi!quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef Evi_90 het volgende:
Hee TS, we zijn nu twee dagen verder, je date is vast wel weer opgeknapt. Heeft 'ie al een nieuwe datum voorgesteld?
Ik was het, nou goed. Hij heeft me diep gekwetst. Vooral nu ik dit allemaal lees. Waar ik niets van wist. Ook al was het maar 1 date ja, hij deed alsof hij er meer in zag. En toen niets meer. Ik heb me al die tijd rot gevoelt, en nu schaam ik me. Ik voel me voor schut gezet. Achteraf had ik nooit meer wat van me laten horen, maar ik vond hem leuk. Leuker dan ik iemand in tijden heb gevonden. Dat wist hij. Om mij zo te behandelen, en dan te zeggen dat je zogenaamd te lief bent, alsjeblieft!quote:
misschien mis ik wat achtergrond info, maar in die post zie ik alleen maar dat zij het afkapt omdat ze merkt dat hij niet hetzelfde voelt en dat hij zich vervolgens lullig voelt en dus nog na een aantal dagen vraagt hoe het met haar gaat. zij interpreteert dat verkeerd. Hij laat haat dan inderdaad wle een aantal weken doorgaan zonder eerlijk te zeggen hoe hij erover denkt. Dat is niet leuk. ik heb me daar ook vaak genoeg aan geërgerd bij mensen, ik zou dat niet zo hebben gedaan, maar het komt voort uit een angst voor confrontatie niet omdat iemand wilt liegen of een ander voor schut wilt zetten of dus opzettelijk iemand wilt kwetsen, dat maakt iig wel verschil.quote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Miou het volgende:
[..]
Het is toch zielig. Daarvoor zei hij dat ze had gezegd dat zij hem echt heel leuk vond. Dat je niet hetzelfde voelt, ok, maar dan laat hij het ook nog doodbloeden en haar een rotgevoel geven tot ze het zelf maar afkapt. Hij "blij", en in plaats van het zo laten, zoekt hij weer contact. Ziet zelfs in dat zij het verkeerd interpreteert, maar zegt er weer niets van. En laat haar nog weken doorgaan met contact zoeken. Op fok kan hij er een boek over schrijven, op zo'n bespottende manier, maar naar haar nog geen woord. De definitie van een hork, als je het mij vraagt.
echt? ik snap wel dat je boos bent, maar het zou je wel helpen als je je realiseert dat hij wss gewoon niet goed weet hoe hij met dit soort dingen om moet gaan, dat is lullig voor jou natuurlijk maar hij deed het wss niet omdat hij slechte intenties had.quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik was het, nou goed. Hij heeft me diep gekwetst. Vooral nu ik dit allemaal lees. Waar ik niets van wist. Ook al was het maar 1 date ja, hij deed alsof hij er meer in zag. En toen niets meer. Ik heb me al die tijd rot gevoelt, en nu schaam ik me. Ik voel me voor schut gezet. Achteraf had ik nooit meer wat van me laten horen, maar ik vond hem leuk. Leuker dan ik iemand in tijden heb gevonden. Dat wist hij. Om mij zo te behandelen, en dan te zeggen dat je zogenaamd te lief bent, alsjeblieft!
als je dat soort reacties niet aankunt moet je mss geen relaties aangaanquote:Op zondag 9 november 2014 01:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn inderdaad als dat kon zonder dat dat geheid een hoop gezeik oplevert. Maar als ik dan lees hoe een vrouw als TS al reageert op iemand die ziek is zie ik dat niet zo snel gebeuren. Jij wel?
Dat was het ook vooral. Nu ben ik er wel overheen, maar om zo te kijk gezet te worden voelt alsnog echt kut. Duidelijkheid had ik gewaardeerd, dat is alles.quote:Op zondag 9 november 2014 13:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt? ik snap wel dat je boos bent, maar het zou je wel helpen als je je realiseert dat hij wss gewoon niet goed weet hoe hij met dit soort dingen om moet gaan, dat is lullig voor jou natuurlijk maar hij deed het wss niet omdat hij slechte intenties had.
als jij het overigens echt bent vind ik het dan weer wel respectloos dat hij dit op fok gaat zitten bespreken![]()
Hoe was het?quote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Over een uurtje hebben we alsnog een date
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |