Nou enquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw naampje is toch niet blauw
Maar je kent en begrijpt de uitdrukking "voor hem 10 anderen" wel?quote:
Het is letterlijk een Nederlands gezegde, dat mag ze toch gewoon zeggen? Ik vind het niet raar of zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Ze moet maar eens normaal doen.
Hoezo doe ik niet normaal?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dank.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je kent en begrijpt de uitdrukking "voor hem 10 anderen" wel?
Of zit je werkelijk uit je onwetendheid zo te reageren?
Ja. Volgens mij snap jij het niet helemaal.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je kent en begrijpt de uitdrukking "voor hem 10 anderen" wel?
Of zit je werkelijk uit je onwetendheid zo te reageren?
Onzin.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is letterlijk een Nederlands gezegde, dat mag ze toch gewoon zeggen? Ik vind het niet raar of zo.
Je kunt hem ook gebruiken bij een baan.quote:
Volgens mij begrijp jij het gezegde niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij snap jij het niet helemaal.
Of een sletquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gebruiken bij een baan.
"Joh, die sollicitant kwam zo ongemotiveerd over, voor hem 10 anderen..."
Dan is het toch ook niet zo dat die recruiter arrogant is?
Doe eens normaalquote:
Niks sturen, wat denkt hij welquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:21 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook enorm of ik wel een antwoord moet sturen of het hierbij moet laten.
Wat kan jij enorm zuigen zeg.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
''En beterschap!''quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
''Joh, jammer, maar dan wordt het een andere keer.''
Wat is daar wanhopig of sneu aan?
O ja, hij was ziek. Dat dus ook.quote:
Negeren is gewoon achterlijk. Niet chic dat hij er een paar uur van tevoren pas mee komt, maar als hij dat netjes doorgeeft en zij gaat hem vervolgens met een kwaaie kop lopen negeren zou ik er in ieder geval helemaal geen zin meer in hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef snakelady het volgende:
Zijn mensen altijd zo wantrouwend?
Is negeren niet wat drastisch?
Maar als hij zich pas net niet lekker voelt, dan had hij het moeilijk eerder kunnen aangeven?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Negeren is gewoon achterlijk. Niet chic dat hij er een paar uur van tevoren pas mee komt, maar als hij dat netjes doorgeeft en zij gaat hem vervolgens met een kwaaie kop lopen negeren zou ik er in ieder geval helemaal geen zin meer in hebben.
Misschien ben ik dom/raar hoor.. Maar ik vind je reactie echt heel erg overdreven. En ik vind het apart dat je dan een beetje bozig wordt op hem, dan wantrouw je hem dus en dat ligt eigenlijk een beetje aan jezelf (vind ik).. En dan gaat het nog maar om een date. :pquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:48 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik negeer eigenlijk omdat ik bang ben iets kwetsend te sturen, puur vanuit mijn eigen emoties en om eerst een beetje na te kunnen denken over mijn reactie.
Maar zijn berichtjes tonen eigenlijk best wel veel spijt en hij voelt zich nu geloof ik kut doordat ik zelf zo reageer. Dus ja. Misschien ligt het wel aan mijn temperament.
Ik denk niet dat dat het is, maar het is het meest gebruikte excuus. En stel dat hij zich nu inderdaad helemaal leeg aan het schijten is momenteel, dan niet nee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Maar als hij zich pas net niet lekker voelt, dan had hij het moeilijk eerder kunnen aangeven?
Je overdenkt dit echt veel te veel hoor, stuur gewoon een berichtje terug ''Jammer, veel beterschap, laat maar weten wanneer je weer kan'' of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:48 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik negeer eigenlijk omdat ik bang ben iets kwetsend te sturen, puur vanuit mijn eigen emoties en om eerst een beetje na te kunnen denken over mijn reactie.
Maar zijn berichtjes tonen eigenlijk best wel veel spijt en hij voelt zich nu geloof ik kut doordat ik zelf zo reageer. Dus ja. Misschien ligt het wel aan mijn temperament.
Ah, op die manier. Wat is de stand van zaken nu dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:00 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
In mijzelf goedpraten ofzo. "Als hij echt ziek is, ja dat kan toch..."
Dan ben ik ook dom/raar, ik zit dit topic met verbazing te lezen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:51 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Misschien ben ik dom/raar hoor.. Maar ik vind je reactie echt heel erg overdreven. En ik vind het apart dat je dan een beetje bozig wordt op hem, dan wantrouw je hem dus en dat ligt eigenlijk een beetje aan jezelf (vind ik).. En dan gaat het nog maar om een date. :p
Welnee, dit zijn fokkers op hun best. Een hoop problemen zoeken waar die er waarschijnlijk helemaal niet zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan ben ik ook dom/raar, ik zit dit topic met verbazing te lezen.
Ik denk ik ook, maar dan morgen. Beter dat ik niks meer post, de tv aanzet en een fles wijn pak.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan ben ik ook dom/raar, ik zit dit topic met verbazing te lezen.
True that!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, dit zijn fokkers op hun best. Een hoop problemen zoeken waar die er waarschijnlijk helemaal niet zijn.
Hij kan best ziek zijn big deal. Wacht het gewoon af tot hij met een nieuwe datum komt of jij. Als hij dan weer dezelfde 'smoes' gebruikt dan weet jij genoeg toch. Je kunt ook prima ondertussen met andere mensen daten. Just cover your bases.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:48 schreef zonneschijn10 het volgende:
Liefde vergelijken met werkquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gebruiken bij een baan.
"Joh, die sollicitant kwam zo ongemotiveerd over, voor hem 10 anderen..."
Dan is het toch ook niet zo dat die recruiter arrogant is?
Als je de date leuk vindt (wat TS vindt) is er geen andere, nee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het gezegde niet.
En weet je al helemaal niet hoe normaal te reageren op een gezegde dat je niet begrijpt, want iemand voor "slet" uitmaken op basis van een gezegde is wel heel bot.
De vergelijking is ver te zoeken. Maar ik zie "liefde" en daten toch zeker kanten hebben van een sollicitatie(daten) naar een baan.(relatie)quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Liefde vergelijken met werkSowieso een echte FOK!-vergelijking. Een belachelijke welteverstaan
Ze hebben nog geen date gehad hè, omdat hij afgebeld heeft en niet gelijk een nieuwe datum geprikt heeft...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je de date leuk vindt (wat TS vindt) is er geen andere, nee.
Dan ben je naar mijn idee extreem wanhopigquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen date gehad hè, omdat hij afgebeld heeft en niet gelijk een nieuwe datum geprikt heeft...
En als je hopeloos verliefd bent is er idd geen andere, maar als je nog op je eerste date moet is het niet gezond om al hopeloos verliefd te zijn.
Kansloze mentaliteit ook, maar goed ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:22 schreef TheMechanic het volgende:
Weg ermee, next (Mijn mentaliteit toen ik nog aan daten deed)
Waarom kansloos? Er zwemmen zat vissen in de zee. Vind dan wel iemand die net zo graag wil als ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef qwerty789 het volgende:
Kansloze mentaliteit ook, maar goed ieder z'n ding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |