Dat gaat vaak omgekeerd evenredig samen met de kwaliteit van de show.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat vandaag wel heel erg off-topic ja
zeg kanker eens opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef superniger het volgende:
Jezelf naar de klote helpen voor een of ander kutland.
In de DWDD-topics valt dat nog reuze mee. Vanavond zijn er nul rullevante posts over dit programma geplaatst.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dat gaat vaak omgekeerd evenredig samen met de kwaliteit van de show.
Nog een leuke mop?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de DWDD-topics valt dat nog reuze mee. Vanavond zijn er nul rullevante post over dit programma geplaatst.
Jawel het ging even over het donorcodicil.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de DWDD-topics valt dat nog reuze mee. Vanavond zijn er nul rullevante posts over dit programma geplaatst.
Tempo bij DWDD is sneller, waardoor het minder snel saai wordt / je minder snel afgeleid raakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de DWDD-topics valt dat nog reuze mee. Vanavond zijn er nul rullevante post over dit programma geplaatst.
Dat zal het zijn inderdaad. Daar heb je ook snel de vaste items (Jakhalsen, TV draait door, kutbandje, Lucky) waarop gereageerd wordt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tempo bij DWDD is sneller, waardoor het minder snel saai wordt / je minder snel afgeleid raakt.
Dat is ook een grote ergernis van mij inderdaad wat dat betreft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de DWDD-topics valt dat nog reuze mee. Vanavond zijn er nul rullevante posts over dit programma geplaatst.
Hoe noem je een pedofiel die postzegels verzamelt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je bij Elfletterig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het nog wat dan, vanavond?
Ik was er vanavond niet, sorry.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goeie!quote:
Je haalt me daar de woorden mee uit de mond.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik word daar echt zo moe van he. Alors, probeer eens een dag zonder 'xd'.
Jazekerquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe noem je een pedofiel die postzegels verzamelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan je een pedofiele postzegelverzamelaar herkennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het nog wat dan, vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijgen we vanavond een extra lange show tot diep in de nacht met legendarische gasten?quote:Knevel & Van den Brink keert niet terug
Het programma Knevel & Van den Brink keert inderdaad niet terug. Het discussieprogramma met Andries Knevel en Thijs van den Brink is vrijdagavond voor het laatst te zien.
Dat zegt NPO-programmadirecteur Frans Klein vrijdag in De Telegraaf.
"Hun programma houdt in deze vorm op te bestaan", aldus Klein. "De EO mag wel een nieuw voorstel indienen. En we gaan niet de concurrentie aan met Humberto Tan: bij ons blijft de focus op dat tijdstip op de journalistiek liggen."
Onlangs werd bekend dat Eva Jinek in de winterstop het gat opvult van Pauw. Haar wekelijkse programma Jinek wordt in januari en februari een dagelijkse uitzending.
Knevel & Van den Brink was afgelopen winter het vervangende programma van Pauw en Witteman. Het duo hoopte dat Knevel & Van den Brink terug zou kunnen keren tijdens de zomerstop van Pauw.![]()
Elfletterig kijkt met een groot groepje en als hij er niet is, duikelen de kijkcijfers omlaag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:41 schreef Karina het volgende:
Holy shit die kijkcijfers van gisteren: 402.000![]()
Met het hele dorp denk ik jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elfletterig kijkt met een groot groepje en als hij er niet is, duikelen de kijkcijfers omlaag.Ik wist dat de kijkcijfers laag waren, maar ZO laag dat had ik niet verwacht.
![]()
Dus toch, ook niet meer alleen de zomers...
Nouja echt hoogstaand was het ook niet, maar ik mag wel hopen dat er weer een soortgelijk journalistiek programma voor in plaats komt.know'm sayin?
word? word.![]()
Oh ik kan ook niet kijken vanavond. Op vrijdag ben ik er nooit. Denk ook niet dat ik het terug ga kijken morgen.![]()
Pauw-Jinek-Pauw. De zomer van 2015 is nog ver weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:44 schreef alors het volgende:
Dus toch, ook niet meer alleen de zomers...
Nouja echt hoogstaand was het ook niet, maar ik mag wel hopen dat er weer een soortgelijk journalistiek programma voor in plaats komt.![]()
Vanavond is er voor de laatste keer Knevel en van den Brink.
Ik ben benieuwd wie er vanavond allemaal te gast zullen zijn."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Als jullie niet kijken heb ik er ook hélemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:45 schreef Karina het volgende:
Oh ik kan ook niet kijken vanavond. Op vrijdag ben ik er nooit. Denk ook niet dat ik het terug ga kijken morgen.
Bye bye Andries.
Vaarwel Tijs.
Ga in de gratie Gods.![]()
quote:Knevel & Van den Brink stopt: vanavond laatste uitzending
De talkshow Knevel & Van den Brink houdt in de huidige vorm op te bestaan. Vanavond is de laatste uitzending, liet een woordvoerder van de EO weten. Het programma van Andries Knevel en Tijs van den Brink was 8 jaar op de buis te zien.
Volgens de omroep wil dit nog niet zeggen dat het duo niet meer terugkeert voor een nieuw televisieprogramma. De EO mag een nieuw voorstel indienen. 'We zijn aan het nadenken over een nieuwe vorm, waarbij alle opties open zijn. Dat kan met alleen Andries zijn of met alleen Tijs, of met Andries en Tijs samen.'
De afgelopen jaren werden de zomer- en winterstops van Pauw en Witteman opgevuld door Knevel & Van den Brink. Afgelopen voorjaar viel het doek voor het praatprogramma.
Komende maandag begint Jeroen Pauw met zijn eigen talkshow Pauw. Eva Jinek gaat in de winterstop dit programma overnemen.
Bron: VolkskrantNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Deal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:39 schreef alors het volgende:
Ik zet 5 euro in op Antoine Bodar als gast![]()
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:39 schreef alors het volgende:
Ik zet 5 euro in op Antoine Bodar als gastNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Webschip heeft nu een erectie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:39 schreef alors het volgende:
Ik zet 5 euro in op Antoine Bodar als gast![]()
Dit is echt jouw stopwoordje niewaar?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ga wel stevig indrinken voor de laatste uitzending, op mijn zolderkamertje. Het wordt een wild avond kan ik je nu al verklappen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga wel stevig indrinken voor de laatste uitzending, op mijn zolderkamertje. Het wordt een wild avond kan ik je nu al verklappen.![]()
![]()
Wat, jij zuipt! En ik zuip ook! Het is ongekend!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het was al genoemd, maar toch.... voor de volledigheid het overzicht.
Kijkcijfers / marktaandeel
Week 31:
Ma 28-07: 757.000 / 23,6
Di 29-07: 773.000 / 22,7
Wo 30-07: 622.000 / 19,9
Do 31-07: 668.000 / 20,5
Vr 01-08: 590.000 / 17,1
Week 32:
Ma 04-08: 736.000 / 23,5
Di 05-08: 657.000 / 20,2
Wo 06-08: 580.000 / 17,8
Do 07-08: 683.000 / 19,4
Vr 08-08: 566.000 / 16,6
Week 33:
Ma 11-08: 683.000 / 21,6
Di 12-08: 560.000 / 16,6
Wo 13-08: 576.000 / 17,4
Do 14-08: 653.000 / 20,9
Vr 15-08: 529.000 / 14,4
Week 34:
Ma 18-08: 592.000 / 18,3
Di 19-08: 564.000 / 15,1
Wo 20-08: 570.000 / 16,8
Do 21-08: 565.000 / 15,1
Vr 21-08: 600.000 / 16,9
Week 35:
Ma 25-08: 545.000 / 14,9%
Di 26-08: 430.000 / 11,3%
Wo 27-08: 417.000 / 11,7%
Do 28-08: 402.000 / 10,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het hing trouwens wel in de lucht, dat het zou stoppen. De aankondiging dat Eva Jinek in de winter Jeroen Pauw zou vervangen was al een teken aan de wand. En dan zijn de kijkcijfers ook nog eens achteruit gehold; ze zijn amper de helft van wat ze aan het begin van deze reeks waren. Zeker nu RTL Late Night weer te zien is, leggen Knevel & Van den Brink het af.
Toch jammer dat het programma stopt. Het was regelmatig wél leuk en bij vlagen zelfs grappiger en interessanter dan Pauw & Witteman.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 14:17:46 ]![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Stadscommando het volgende:
Eindelijk die schijnheilige gristenbende van de buis, knevel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Stadscommando het volgende:
Eindelijk die scheinheilige gristenbende van de buis, knevel★★★![]()
Jeroen Pauw
Jeroen Pauw komt volgende week terug op de buis. En niet alleen met zijn nieuwe talkshow Pauw!
Pauw reisde deze zomer naar Bangladesh waar hij een documentaire maakte. Vanavond vertelt hij erover in Knevel en Van den Brink.![]()
Wanneer was dat precies?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
Toch jammer dat het programma stopt. Het was regelmatig wél leuk en bij vlagen zelfs grappiger en interessanter dan Pauw & Witteman.![]()
En nog een onbekende gast. Zou Jezus zelf aanschuiven?quote:Euvgenia Parakhina
We blikken terug op de zomer met danscoach Euvgenia Parakhina, oorlogsverslaggever Arnold Karskens, sportjournalist Wilfred Genee en schrijver Jessica Durlacher.
Arnold Karskens
We blikken terug op de zomer met oorlogsverslaggever Arnold Karskens, danscoach Euvgenia Parakhina, sportjournalist Wilfred Genee en schrijver Jessica Durlacher ().
know'm sayin?
word? word.![]()
Waarom eenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
En nog een onbekende gast. Zou Jezus zelf aanschuiven?smiley?
![]()
Omdat ik dat gewoon een irritant mens vind. En haar man al helemaal.quote:quote:Ze ziet er mooi uit voor haar leeftijd hoor. Maar ik ga altijd voor de inhoud, dat weten jullie toch.
know'm sayin?
word? word.![]()
xd is inderdaad heel inhoudelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ik dat gewoon een irritant mens vind. En haar man al helemaal.
[..]Ze ziet er mooi uit voor haar leeftijd hoor. Maar ik ga altijd voor de inhoud, dat weten jullie toch.
![]()
![]()
twitter:renzeklamer twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 21:48:41T meedraaien met t team van #KvdB in 2012 was 1 vd meest leuke en leerzame werkervaringen die ik heb gehad. Op een mooie laatste aflevering! reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Is hij nou eindelijk al zwanger? Wordt wel eens tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef marcodej het volgende:
twitter:renzeklamer twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 21:48:41T meedraaien met t team van #KvdB in 2012 was 1 vd meest leuke en leerzame werkervaringen die ik heb gehad. Op een mooie laatste aflevering! reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pearl heeft de komende tijd de hoofdrol in de musical Dreamgirls, dus ik denk dat het er voorlopig nog niet van komt...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is hij nou eindelijk al zwanger? Wordt wel eens tijd.know'm sayin?
word? word.![]()
Verdomme, ik wil prachtige Renske mokkakindjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Pearl heeft de komende tijd de hoofdrol in de musical Dreamgirls, dus ik denk dat het er voorlopig nog niet van komt...
Vanavond is de laatste show van Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
★★★![]()
Ik ben vooral benieuwd of Webschip hier ooit overheen komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken.![]()
Volgend jaar weer "Het elfde Uur"-showtjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Webschip hier ooit overheen komt.![]()
Hier moet ik naar kijken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik wil Pauw en Van Den Brink. Dat kan prima werken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jessica durlacher. Dat wordt een mooie evenwichtige uiteenzetting.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Knevel en Jinekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik wil Pauw en Van Den Brink. Dat kan prima werken.![]()
![]()
Pauw & Klamerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik wil Pauw en Van Den Brink. Dat kan prima werken.![]()
Mens wat kan ons jouw gebroed verrotten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Leuk, een vrouw die net een kind heeft gekregen. Vertel nog wat meer over het kleine wonder.Kein gewalt! Wir sind das volk!
trololoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leuk, een vrouw die net een kind heeft gekregen. Vertel nog wat meer over het kleine wonder.
Ik kijk nu naar Humberto, dat doet hij toch goed, inhoudelijk een niemendalletje. Maar wel Ilse de Lange, zangeres Do, Hennie Huisman en Matthijs van Nieuwkerk aan tafel. Vrolijk nuchtere televisie, alsof de wereld niet in brand staat.![]()
Handig, om de beginperiode van de terugblik te markeren met een moment dat duidelijk aan een datum valt te koppelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
Heftige zomer beginnen met wat regen op Pinkpop![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leuk, een vrouw die net een kind heeft gekregen. Vertel nog wat meer over het kleine wonder.
know'm sayin?
word? word.![]()
En ze moest een paar weken geleden werpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit dit mens er? Alleen omdat ze Russisch is?![]()
Dus ze is uitgenodigd voor dit onderwerp vanwege haar accent? Iets anders kan ik niet verzinnen, je kan net zo goed iemand van de straat plukken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Russisch en transseksueel, krijg je subsidie voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit dit mens er? Alleen omdat ze Russisch is?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het was niet chronologisch toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Handig, om de beginperiode van de terugblik te markeren met een moment dat duidelijk aan een datum valt te koppelen.![]()
Leuk. Twee zangeressen en twee tv-presentatoren. Lekker gevarieerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Ik kijk nu naar Humberto, dat doet hij toch goed, inhoudelijk een niemendalletje. Maar wel Ilse de Lange, zangeres Do, Hennie Huisman en Matthijs van Nieuwkerk aan tafel. Vrolijk nuchtere televisie, alsof de wereld niet in brand staat.![]()
![]()
Moet dat dan? Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was niet chronologisch toch?![]()
Het viel me mee dat presentatoren niet uit de RTL-stal komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Twee zangeressen en twee tv-presentatoren. Lekker gevarieerd.![]()
Ja aluhoedjes zeiden het al in 2010. En vele begrepen eind 2012 verkeerd. Het was niet het einde van ons in een klap, het einde van het leven zoals we dat gewend waren. Nu ziet iedereen de transitie naar een nieuw tijdperk. Of je nu gelooft in de Aluhoedjes, vele hadden en hebben gelijk. NWO is wat er uit de as zal herrijzen al zullen jij en ik dit niet meemaken. Diegene die het overleven weten dit namelijk al lang.![]()
Sinds ik een kindje heb sta ik anders in het leven. Heel erg dat ongeluk. Ik dacht gelijk, stel dat mijn zonnetje dit overkomt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Henny is een baas, die typt tenminste niet van die posts die niemand gaat lezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Twee zangeressen en twee tv-presentatoren. Lekker gevarieerd.![]()
Je zult ze maar moeten modden, dat soort posts.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henny is een baas, die typt tenminste niet van die posts die niemand gaat lezen.
O ja, de tolerantiegrens in NWS is al overschreden wanneer je een post van 156 woorden typt, heb ik deze week gemerkt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 23:17:39 ]![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:17 schreef alors het volgende:
Ik denk dat ze beter een andere Oekraiens-Russische hadden kunnen uitnodigen.
[ afbeelding ]
★★★![]()
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henny is een baas, die typt tenminste niet van die posts die niemand gaat lezen.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henny is een baas, die typt tenminste niet van die posts die niemand gaat lezen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Wel heel vaak beamen dat het allemaal raar is, maar niemand die het raar vindt. Klaar als een klontje Putin did it!![]()
Impact was er al bij het neerstorten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
De impact kwam pas toen er niet 30 Nederlanders maar 200 in bleken te zitten.![]()
![]()
Nee hoor, als dat 300 Maleisiërs waren had je er nu veel minder over gehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Impact was er al bij het neerstorten.![]()
Bizar is wel dat de gebeurtenis nog steeds een "ramp" wordt genoemd, terwijl het in feite natuurlijk een aanslag is.![]()
Pauw observeert Jessica even.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Eerder nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Impact was er al bij het neerstorten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Eindelijk! Al die filmpjes waren selectief geknipt;. Zo ook de "trouwring" die geen trouwring bleek te zijn.![]()
Het is een ongeluk, niemand heeft gewild een vol passagiersvliegtuig neer te halen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Bizar is wel dat de gebeurtenis nog steeds een "ramp" wordt genoemd, terwijl het in feite natuurlijk een aanslag is.![]()
In feite niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Bizar is wel dat de gebeurtenis nog steeds een "ramp" wordt genoemd, terwijl het in feite natuurlijk een aanslag is."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bullshit. Is gewoon een aanslag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is een ongeluk, niemand heeft gewild een vol passagiersvliegtuig neer te halen.![]()
Dat was me niet eens opgevallen, maar inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Dat denk jij.... en willen ze dat je dat denkt, ik denk anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is een ongeluk, niemand heeft gewild een vol passagiersvliegtuig neer te halen.![]()
Of zelfs helemaal in scene gezet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef waxmask het volgende:
Eindelijk! Al die filmpjes waren selectief geknipt;. Zo ook de "trouwring" die geen trouwring bleek te zijn.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze ziet er wel goed uit voor een 43 jarige.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou niet teveel refereren aan de kijkcijfers Knevel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Het is een aanslag. Het vliegtuig is doelbewust uit de lucht geschoten. Dat het per abuis is, doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij is de alu hoedjes sectie verderop.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat denk jij.... en willen ze dat je dat denkt, ik denk anders.![]()
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Groetjes!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.![]()
Zelfs dat is overigens de vraag en geen feit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een aanslag. Het vliegtuig is doelbewust uit de lucht geschoten. Dat het per abuis is, doet daar niks aan af.![]()
Jeroen kijkt alsof hij wel wat leven in haar kan pompen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Hoe was de film?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.
★★★![]()
Groet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kusjes voor Johannesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Groetjes terug Johannesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.110% #teamjohannes
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik vraag me af wat er van die 200+ over zou blijven als Pauw geen bekende Nederlander zou zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeroen kijkt alsof hij wel wat leven in haar kan pompen.![]()
Je wilt beweren dat ze zomaar in het wilde weg raketten afschieten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs dat is overigens de vraag en geen feit.Die raket toch echt wel bewust op dat vliegtuig afgevuurd. Ergo is het een aanslag.
![]()
Ook dit onderwerpje boeit me niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik mag een mening hebben. En hoe weet je of ikzelf een aluhoedje ben? Alleen omdat ik daar ook wel eens lees? Omdat err soms wel wat ontdekt wordt waar jullie jaren later pas achter komen? Omdat ik sommige dingen minder raar vinden als die gasten, omdat ik die sites lees en het dan wat logischer klinkt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij is de alu hoedjes sectie verderop.![]()
Is het na de film nog steeds Alba of stiekem ook een beetje Eva Green?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Van een ramp naar leef.
Gelukkig is er zometeen sport om alles weer in het perspectief te zetten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Doe hem de groeten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Maar ze moesten niet dat vliegtuig hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat ze zomaar in het wilde weg raketten afschieten?Die raket toch echt wel bewust op dat vliegtuig afgevuurd. Ergo is het een aanslag.
![]()
Goede gok dus van mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik mag een mening hebben. En hoe weet je of ikzelf een aluhoedje ben? Alleen omdat ik daar ook wel eens lees? Omdat err soms wel wat ontdekt wordt waar jullie jaren later pas achter komen? Omdat ik sommige dingen minder raar vinden als die gasten, omdat ik die sites lees en het dan wat logischer klinkt?![]()
Klopt. Neemt nog steeds niet weg dat het vliegtuig bewust uit de lucht is geschoten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ze moesten niet dat vliegtuig hebben.![]()
Hij zij er nog speciaal bij dat jij ook de groeten kreeg.quote:
Ze schoten bewust in de veronderstelling dat het een militair vliegtuig was, maar dat was het niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat ze zomaar in het wilde weg raketten afschieten?Die raket toch echt wel bewust op dat vliegtuig afgevuurd. Ergo is het een aanslag.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Arnold lijkt op de pasgeboren baby van Evgenia.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mag jij vinden! Ik zie het wat genuanceerder, net als alles wat er nu gebeurd en niet klakkeloos aannneem wat er gezegd wordt, zowel niet onze MSM als de alternatieve stroom. ALLES is propaganda en overal zitten vlagen waarrheid in, het is aan je intellect om dat te destilleren. Maar ik heb geen alu gevouwen hoedje op.quote:![]()
Toe maar...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zij er nog speciaal bij dat jij ook de groeten kreeg.![]()
De laatste ooit, dus droevig is het zeker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef UncleDolan het volgende:
wat is dit nou voor droevige uitzending?![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Arnold lijkt op de pasgeboren baby van Evgenia.![]()
![]()
Deze mevrouw denkt dat zij de enige is met internet? Alsof we allemaal maar één kant van het verhaal hebben gehoord.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Pauw als enige aan de wijn.Kein gewalt! Wir sind das volk!
geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ridiculiseren van mensen die iets waars zeggen is ook al een sport geworden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Arnold lijkt op de pasgeboren baby van Evgenia.![]()
BERPERSIE JA!Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
In kranten, radio en tv hoor je maar 1 kant.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Deze mevrouw denkt dat zij de enige is met internet? Alsof we allemaal maar één kant van het verhaal hebben gehoord.![]()
Als ik overal lees is dat ook het idee wat ik krijg. Ook al is het je reinste kul, als je alles wilt weten moet je dat ook lezen en bekijken en verwerken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Deze mevrouw denkt dat zij de enige is met internet? Alsof we allemaal maar één kant van het verhaal hebben gehoord.![]()
Ik ben fan van Arnold.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ridiculiseren van mensen die iets waars zeggen is ook al een sport geworden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, dieptepunt was toch wel die scène waarbij heel opzichtig die Mora-bitterballen op tafel werden gezet.quote:![]()
![]()
Levchenko.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef alors het volgende:
Ze hadden beter Levchenko uit kunnen nodigen.![]()
![]()
Krijg je weer zo'n pro Oekraine verhaal, een ander geluid is ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef alors het volgende:
Ze hadden beter Levchenko uit kunnen nodigen.![]()
Onder wie ene Tijs van den Brink...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En bekende Nederlanders als gast.![]()
![]()
Dat was best een aardige show.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onder wie ene Tijs van den Brink...![]()
Het haar van jessica ziet er uit alsof het elk moment kan afbreken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Verkerk had dat jaar gewoon een heel goed jaar."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was best een aardige show.
Overigens zit Knevel er vanavond erg ontspannen bij.![]()
Precies, wat een onzin van Zjenee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Verkerk had dat jaar gewoon een heel goed jaar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er kijkt toch geen hond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor.
Alsof er een last van hem af gaat vallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was best een aardige show.![]()
![]()
Ja, zo komt het inderdaad een beetje over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof er een last van hem af gaat vallen.![]()
Deze had hij ingestudeerd.twitter:wilfredgenee twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 23:04:38En @arnoldkarskens draagt een jasje van @andriesgknevel ! reageer retweet
Isis is is tegenwoordig
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dit lijkt een reguliere show. Hoop dat ze er aan het einde nog aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:36 schreef tralalala het volgende:
Ik vond de laatste uitzending van P&W beter![]()
Hoe hou je het dan al meer dan een jaar vol als NWS-mod?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit helemaal niet zo'n gezellig verhaal.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe hou je het dan al meer dan een jaar vol als NWS-mod?![]()
![]()
Die meid heeft een hoog Beatrice gehalte.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Ja dat komt er een beetje raar uit, maar ik snap wel wat hij bedoelt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Deze is veel leuker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die meid heeft een hoog Beatrice gehalte.know'm sayin?
word? word.![]()
Je bedoelt de Koerden die tegen ISIS strijden en waarbij zelfs de vrouwen volop meevechten? Die Koerden?quote:![]()
Beatrice is niet te vergelijken. Maar dit is een leuke ja.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Johannes verveelt zich dus hij wil weten wat jullie morgen gaan doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Koerden hebben op een punt wel keihard gefaald, en dat is het verdedigen van de Yezidi's...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt de Koerden die tegen ISIS strijden en waarbij zelfs de vrouwen volop meevechten? Die Koerden?★★★![]()
Fappen op Eva Greenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Johannes verveelt zich dus hij wil weten wat jullie morgen gaan doen.![]()
Een pak kopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Johannes verveelt zich dus hij wil weten wat jullie morgen gaan doen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik vermoed dat ze het gewoon niet belangrijk genoeg vonden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koerden hebben op een punt wel keihard gefaald, en dat is het verdedigen van de Yezidi's...![]()
naar een zweedse meubelwinkelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Johannes verveelt zich dus hij wil weten wat jullie morgen gaan doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 23:42:50 ]![]()
Ik ga morgen de kijkcijfers vanavond posten in dit topic en dan met wollig taalgebruik een conclusie trekken over iets dat iedereen allang wist.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Beetje gifjes posten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe hou je het dan al meer dan een jaar vol als NWS-mod?![]()
De wortels van de Islam liggen veel meer in geweld dan bijvoorbeeld het Christendom.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef superniger het volgende:
ISIS heeft van alles met de islam te maken.![]()
Aan welke drug zit Jessica?
Zionisme reken ik niet goed.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Gestampte muisjes.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Aan welke drug zit Jessica?
Zionisme reken ik niet goed.
know'm sayin?
word? word.![]()
Onee, een zelfgemaakte vuurpijl van Hamas. De schuilkelder in. Israel bombardeert appartementen waardoor er zelfs geen kelder meer over is.![]()
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké.... Dat deed ik bijna nooit. Vandaar dat ik het niet lang volhield.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Pax kast kopen?
xd
ik heb wel een Pax kast![]()
Ik kom altijd op IKEA-topics als ik sherlock op Pax![]()
![]()
Ik geef Israël groot gelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Onee, een zelfgemaakte vuurpijl van Hamas. De schuilkelder in. Israel bombardeert appartementen waardoor er zelfs geen kelder meer over is.![]()
dat het stopt...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
Er is geen programma op TV waarvan ik zo blij ben als het stopt als KvdB.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: