Dit lijkt een reguliere show. Hoop dat ze er aan het einde nog aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:36 schreef tralalala het volgende:
Ik vond de laatste uitzending van P&W beter
Hoe hou je het dan al meer dan een jaar vol als NWS-mod?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit helemaal niet zo'n gezellig verhaal.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe hou je het dan al meer dan een jaar vol als NWS-mod?
quote:
Deze is veel leuker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die meid heeft een hoog Beatrice gehalte.
Je bedoelt de Koerden die tegen ISIS strijden en waarbij zelfs de vrouwen volop meevechten? Die Koerden?quote:
Beatrice is niet te vergelijken. Maar dit is een leuke ja.quote:
Koerden hebben op een punt wel keihard gefaald, en dat is het verdedigen van de Yezidi's...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt de Koerden die tegen ISIS strijden en waarbij zelfs de vrouwen volop meevechten? Die Koerden?
Fappen op Eva Greenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Johannes verveelt zich dus hij wil weten wat jullie morgen gaan doen.
Een pak kopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vermoed dat ze het gewoon niet belangrijk genoeg vonden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koerden hebben op een punt wel keihard gefaald, en dat is het verdedigen van de Yezidi's...
naar een zweedse meubelwinkelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen de kijkcijfers vanavond posten in dit topic en dan met wollig taalgebruik een conclusie trekken over iets dat iedereen allang wist.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Beetje gifjes posten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe hou je het dan al meer dan een jaar vol als NWS-mod?
De wortels van de Islam liggen veel meer in geweld dan bijvoorbeeld het Christendom.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef superniger het volgende:
ISIS heeft van alles met de islam te maken.
Werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Gestampte muisjes.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Aan welke drug zit Jessica?
Zionisme reken ik niet goed.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké.... Dat deed ik bijna nooit. Vandaar dat ik het niet lang volhield.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Pax kast kopen?
xd
ik heb wel een Pax kast![]()
Ik geef Israël groot gelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Onee, een zelfgemaakte vuurpijl van Hamas. De schuilkelder in. Israel bombardeert appartementen waardoor er zelfs geen kelder meer over is.
dat het stopt...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
Er is geen programma op TV waarvan ik zo blij ben als het stopt als KvdB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |