Wat, jij zuipt! En ik zuip ook! Het is ongekend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Stadscommando het volgende:
Eindelijk die schijnheilige gristenbende van de buis, knevel
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Stadscommando het volgende:
Eindelijk die scheinheilige gristenbende van de buis, knevel
Wanneer was dat precies?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
Toch jammer dat het programma stopt. Het was regelmatig wél leuk en bij vlagen zelfs grappiger en interessanter dan Pauw & Witteman.
En nog een onbekende gast. Zou Jezus zelf aanschuiven?quote:Euvgenia Parakhina
We blikken terug op de zomer met danscoach Euvgenia Parakhina, oorlogsverslaggever Arnold Karskens, sportjournalist Wilfred Genee en schrijver Jessica Durlacher.
Arnold Karskens
We blikken terug op de zomer met oorlogsverslaggever Arnold Karskens, danscoach Euvgenia Parakhina, sportjournalist Wilfred Genee en schrijver Jessica Durlacher ().
Waarom eenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
En nog een onbekende gast. Zou Jezus zelf aanschuiven?
Omdat ik dat gewoon een irritant mens vind. En haar man al helemaal.quote:
quote:
xd is inderdaad heel inhoudelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ik dat gewoon een irritant mens vind. En haar man al helemaal.
[..]Ze ziet er mooi uit voor haar leeftijd hoor. Maar ik ga altijd voor de inhoud, dat weten jullie toch.
twitter:renzeklamer twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 21:48:41T meedraaien met t team van #KvdB in 2012 was 1 vd meest leuke en leerzame werkervaringen die ik heb gehad. Op een mooie laatste aflevering! reageer retweet
Is hij nou eindelijk al zwanger? Wordt wel eens tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef marcodej het volgende:
twitter:renzeklamer twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 21:48:41T meedraaien met t team van #KvdB in 2012 was 1 vd meest leuke en leerzame werkervaringen die ik heb gehad. Op een mooie laatste aflevering! reageer retweet
Pearl heeft de komende tijd de hoofdrol in de musical Dreamgirls, dus ik denk dat het er voorlopig nog niet van komt...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is hij nou eindelijk al zwanger? Wordt wel eens tijd.
Verdomme, ik wil prachtige Renske mokkakindjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Pearl heeft de komende tijd de hoofdrol in de musical Dreamgirls, dus ik denk dat het er voorlopig nog niet van komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |