Elfletterig kijkt met een groot groepje en als hij er niet is, duikelen de kijkcijfers omlaag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:41 schreef Karina het volgende:
Holy shit die kijkcijfers van gisteren: 402.000
Met het hele dorp denk ik jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elfletterig kijkt met een groot groepje en als hij er niet is, duikelen de kijkcijfers omlaag.
Pauw-Jinek-Pauw. De zomer van 2015 is nog ver weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:44 schreef alors het volgende:
Dus toch, ook niet meer alleen de zomers...
Nouja echt hoogstaand was het ook niet, maar ik mag wel hopen dat er weer een soortgelijk journalistiek programma voor in plaats komt.
quote:
Als jullie niet kijken heb ik er ook hélemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:45 schreef Karina het volgende:
Oh ik kan ook niet kijken vanavond. Op vrijdag ben ik er nooit. Denk ook niet dat ik het terug ga kijken morgen.
quote:Knevel & Van den Brink stopt: vanavond laatste uitzending
De talkshow Knevel & Van den Brink houdt in de huidige vorm op te bestaan. Vanavond is de laatste uitzending, liet een woordvoerder van de EO weten. Het programma van Andries Knevel en Tijs van den Brink was 8 jaar op de buis te zien.
Volgens de omroep wil dit nog niet zeggen dat het duo niet meer terugkeert voor een nieuw televisieprogramma. De EO mag een nieuw voorstel indienen. 'We zijn aan het nadenken over een nieuwe vorm, waarbij alle opties open zijn. Dat kan met alleen Andries zijn of met alleen Tijs, of met Andries en Tijs samen.'
De afgelopen jaren werden de zomer- en winterstops van Pauw en Witteman opgevuld door Knevel & Van den Brink. Afgelopen voorjaar viel het doek voor het praatprogramma.
Komende maandag begint Jeroen Pauw met zijn eigen talkshow Pauw. Eva Jinek gaat in de winterstop dit programma overnemen.
Bron: Volkskrant
Deal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:39 schreef alors het volgende:
Ik zet 5 euro in op Antoine Bodar als gast
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:39 schreef alors het volgende:
Webschip heeft nu een erectie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:39 schreef alors het volgende:
Dit is echt jouw stopwoordje niewaar?quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga wel stevig indrinken voor de laatste uitzending, op mijn zolderkamertje. Het wordt een wild avond kan ik je nu al verklappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |