Ik mag een mening hebben. En hoe weet je of ikzelf een aluhoedje ben? Alleen omdat ik daar ook wel eens lees? Omdat err soms wel wat ontdekt wordt waar jullie jaren later pas achter komen? Omdat ik sommige dingen minder raar vinden als die gasten, omdat ik die sites lees en het dan wat logischer klinkt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij is de alu hoedjes sectie verderop.
Is het na de film nog steeds Alba of stiekem ook een beetje Eva Green?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.
Doe hem de groeten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.
Maar ze moesten niet dat vliegtuig hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat ze zomaar in het wilde weg raketten afschieten?Die raket toch echt wel bewust op dat vliegtuig afgevuurd. Ergo is het een aanslag.
Goede gok dus van mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik mag een mening hebben. En hoe weet je of ikzelf een aluhoedje ben? Alleen omdat ik daar ook wel eens lees? Omdat err soms wel wat ontdekt wordt waar jullie jaren later pas achter komen? Omdat ik sommige dingen minder raar vinden als die gasten, omdat ik die sites lees en het dan wat logischer klinkt?
Klopt. Neemt nog steeds niet weg dat het vliegtuig bewust uit de lucht is geschoten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ze moesten niet dat vliegtuig hebben.
Hij zij er nog speciaal bij dat jij ook de groeten kreeg.quote:
Ze schoten bewust in de veronderstelling dat het een militair vliegtuig was, maar dat was het niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat ze zomaar in het wilde weg raketten afschieten?Die raket toch echt wel bewust op dat vliegtuig afgevuurd. Ergo is het een aanslag.
Mag jij vinden! Ik zie het wat genuanceerder, net als alles wat er nu gebeurd en niet klakkeloos aannneem wat er gezegd wordt, zowel niet onze MSM als de alternatieve stroom. ALLES is propaganda en overal zitten vlagen waarrheid in, het is aan je intellect om dat te destilleren. Maar ik heb geen alu gevouwen hoedje op.quote:
Toe maar...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zij er nog speciaal bij dat jij ook de groeten kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |