Dat denk jij.... en willen ze dat je dat denkt, ik denk anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is een ongeluk, niemand heeft gewild een vol passagiersvliegtuig neer te halen.
Of zelfs helemaal in scene gezet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef waxmask het volgende:
Eindelijk! Al die filmpjes waren selectief geknipt;. Zo ook de "trouwring" die geen trouwring bleek te zijn.
Wie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze ziet er wel goed uit voor een 43 jarige.
Het is een aanslag. Het vliegtuig is doelbewust uit de lucht geschoten. Dat het per abuis is, doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is een ongeluk, niemand heeft gewild een vol passagiersvliegtuig neer te halen.
Volgens mij is de alu hoedjes sectie verderop.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat denk jij.... en willen ze dat je dat denkt, ik denk anders.
Groetjes!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.
Zelfs dat is overigens de vraag en geen feit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een aanslag. Het vliegtuig is doelbewust uit de lucht geschoten. Dat het per abuis is, doet daar niks aan af.
Hoe was de film?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Johannes doet de groeten aan iedereen in dit topic, doe even de groeten terug dan maak ik een foto voor hem.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Groet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Kusjes voor Johannesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Groetjes terug Johannesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik vraag me af wat er van die 200+ over zou blijven als Pauw geen bekende Nederlander zou zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeroen kijkt alsof hij wel wat leven in haar kan pompen.
Je wilt beweren dat ze zomaar in het wilde weg raketten afschieten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs dat is overigens de vraag en geen feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |