Zaterdag maar bij Wibra, Zeeman of Bentex kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom moet je ook verder kijken dan de C&A.
Je hebt er dus blijkbaar wel eentje in huis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef alors het volgende:
Ik had laatst in een gekke bui een spijkerbroek aan gedaan, toen voelde ik me echt raar
Chino's zitten trouwens ook veel fijner dan zo'n spijkerbroek.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zaterdag maar bij Wibra, Zeeman of Bentex kijken
Dat niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Chino's zitten trouwens ook veel fijner dan zo'n spijkerbroek.
Ja, hij zat per ongeluk ipv iets anders bij een bestelling, dat andere was 2 euro, hij paste en toen heb ik hem maar gehoudenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt er dus blijkbaar wel eentje in huis.
Ik word daar echt zo moe van he. Alors, probeer eens een dag zonder 'xd'.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=alors&about=xd¬intopic=0
Nu projecteer je je eigen onzekerheid op Ted.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Verbraak een enge man. Qua uitstraling.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik word daar echt zo moe van he. Alors, probeer eens een dag zonder 'xd'.
xDquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu projecteer je je eigen onzekerheid op Ted.
Jij wilt hem liever niet tegenkomen in een grauw en donkersteegje in het holst van de nacht wanneer hij teveel gezopen heeft=quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Verbraak een enge man. Qua uitstraling.
Hoi Albanus!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wilt hem liever niet tegenkomen in een grauw en donkersteegje in het holst van de nacht wanneer hij teveel gezopen heeft=
Je bent zelf een kutland.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef superniger het volgende:
Jezelf naar de klote helpen voor een of ander kutland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |