De laatste ooit, dus droevig is het zeker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef UncleDolan het volgende:
wat is dit nou voor droevige uitzending?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Arnold lijkt op de pasgeboren baby van Evgenia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ridiculiseren van mensen die iets waars zeggen is ook al een sport geworden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Arnold lijkt op de pasgeboren baby van Evgenia.
In kranten, radio en tv hoor je maar 1 kant.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Deze mevrouw denkt dat zij de enige is met internet? Alsof we allemaal maar één kant van het verhaal hebben gehoord.
Als ik overal lees is dat ook het idee wat ik krijg. Ook al is het je reinste kul, als je alles wilt weten moet je dat ook lezen en bekijken en verwerken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Deze mevrouw denkt dat zij de enige is met internet? Alsof we allemaal maar één kant van het verhaal hebben gehoord.
Ik ben fan van Arnold.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ridiculiseren van mensen die iets waars zeggen is ook al een sport geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |