trololoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond is de laatste show van Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leuk, een vrouw die net een kind heeft gekregen. Vertel nog wat meer over het kleine wonder.
Handig, om de beginperiode van de terugblik te markeren met een moment dat duidelijk aan een datum valt te koppelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
Heftige zomer beginnen met wat regen op Pinkpop
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leuk, een vrouw die net een kind heeft gekregen. Vertel nog wat meer over het kleine wonder.
En ze moest een paar weken geleden werpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit dit mens er? Alleen omdat ze Russisch is?
Russisch en transseksueel, krijg je subsidie voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit dit mens er? Alleen omdat ze Russisch is?
Het was niet chronologisch toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Handig, om de beginperiode van de terugblik te markeren met een moment dat duidelijk aan een datum valt te koppelen.
Leuk. Twee zangeressen en twee tv-presentatoren. Lekker gevarieerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Ik kijk nu naar Humberto, dat doet hij toch goed, inhoudelijk een niemendalletje. Maar wel Ilse de Lange, zangeres Do, Hennie Huisman en Matthijs van Nieuwkerk aan tafel. Vrolijk nuchtere televisie, alsof de wereld niet in brand staat.
Moet dat dan? Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was niet chronologisch toch?
Het viel me mee dat presentatoren niet uit de RTL-stal komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Twee zangeressen en twee tv-presentatoren. Lekker gevarieerd.
Henny is een baas, die typt tenminste niet van die posts die niemand gaat lezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Twee zangeressen en twee tv-presentatoren. Lekker gevarieerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |