Skull-splitter | woensdag 27 augustus 2014 @ 13:03 |
![]() Band of Fok!kers server Je kan ons nu ook favoriten ![]() Zou je willen doneren? We mogen het graag. Vanwegen het geringe aantal donaties op dit moment, zijn er de volgende opties 1: ¤ 10 p/m voor VIP-status 2: ¤ 20 p/m voor VIP-status + in-game rechten + inspraak op mappen voor meer info, PM hiddit. Doneren kan hier: https://secure.multiplay.(...)emhqWXc9PWI3OGNjNQ== Classes Wapens Voertuigen Maps Game Modes Levolution Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move. Commander Mode Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play. Battlefield 4 Premium Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content. FOK! platoons op Battlelog Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg Platoon Band of FOK!kers BF4 platoon Teamspeak 1e van hiddit teamspeak3.i3d.net:10361 2e van ClapClapYourHands IP: www.kthnxbai.info:9987 [ Bericht 0% gewijzigd door 2Happy4U op 11-09-2014 16:21:28 ] | |
VelitoX | woensdag 27 augustus 2014 @ 13:18 |
pew pew boom boom? | |
V. | woensdag 27 augustus 2014 @ 13:40 |
Shakalaka V. | |
V. | vrijdag 29 augustus 2014 @ 07:00 |
Maar om maar iets inhoudelijks te plaatsen: Van de week een paar potjes Obliteration gedaan... dat was ook wel intens ![]() V. | |
robuust89 | vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:50 |
Die TT ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:21 |
"Waar we" TT's ![]() Volgende LMG maar eens, M240. Alleen ligt het netwerk weer eens plat ![]() | |
TigerXtrm | vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:57 |
Wat is er met die hele OP aan de hand? Stukje over een server maar geen IP te bekennen. En een link naar een BF4 platoon wat niet bestaat. ![]() | |
Catkiller | vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:20 |
Oude shit allemaal, staat er onderhand een jaar in en dan veranderen er nog wel eens dingen. Server was een idee en is er geweest maar de ene helft is fan van hardcore en de andere helft niet dus die was na een maand wel weer weg denk ik. En er komen niet zo heel veel mensen in dit topic ook dus weinig animo in zijn geheel. Platoon is een regelrechte kopie vanuit het BF3 topic volgens mij. | |
Skull-splitter | zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:22 |
Yup. En mensen ik ben te lui om het tussendoor aan te passen. | |
V. | dinsdag 2 september 2014 @ 14:24 |
Gisteren maar eens een poging ondernomen om mijn tank-skills wat op te kalefateren. Is nog niet veel soeps, al had ik wel een headshot met een tank ![]() Da's de snipert in mij... V. | |
Skull-splitter | dinsdag 2 september 2014 @ 14:53 |
Die scoor je nogal makkelijk geloof ik. Wel leuk dat die in first person voor de tegenstander vaak meters naast schijnt. | |
V. | dinsdag 2 september 2014 @ 15:25 |
Hmm, bummer. Dacht dat ik gewoon erg goed was ![]() V. | |
Skull-splitter | dinsdag 2 september 2014 @ 19:59 |
Ach, het staat wel leuk. Wanneer kwam die fricking patch nou trouwens? | |
V. | dinsdag 2 september 2014 @ 20:22 |
Deze maand, als ik het wel heb. V. | |
Skull-splitter | dinsdag 2 september 2014 @ 21:05 |
Ja, duh, maar datum? | |
V. | dinsdag 2 september 2014 @ 21:16 |
Tussen de 3e en de 30e. V. | |
Catkiller | dinsdag 2 september 2014 @ 23:25 |
Bij alle nieuwe DLC's heb ik telkens dat het lijkt alsof het veel leuker is en beter gaat qua mijn spel dan de voorgaande. Bij Vanilla was het maar meh, weinig Battlefield gedaan toen ook, toen kwam China Rising waarbij ik Guilin Peaks kapot heb gespeeld, daarna Naval Strike waarbij ik al de maps wel kon waarderen en nu weer met Dragon's Teeth met alle maps. ![]() | |
Furdinand | zondag 7 september 2014 @ 14:58 |
Hallo, ik heb pas bf4 gekocht waar ook China rising bij zat met een activeringscode. Er staat dat ik het in het spel via de store moet activeren, maar de store kan ik niet openen want dan zegt het dat er geen content is ofzo. Er staat dat je het ook via de ps3 store kan doen dus dat heb ik gedaan en er stond inderdaad China rising dus ik bevestigen dat dat 'm is en toen was het klaar maar er werd niks geïnstalleerd. Dus ik probeer het nog eens maar die keer zei het gelijk dat de aankoop gedaan was ofzo en verder niks. Iemand een idee wat ik moet doen? | |
Skull-splitter | zondag 7 september 2014 @ 17:05 |
Hier de joystick eens afgestoft, blijkt dat je die helemaal niet lekker kunt gebruiken in BF4 ![]() Oh, en Furdinand: PC topic. | |
KoningStoma | zondag 7 september 2014 @ 17:28 |
Bij BF3 zat de dlc bij de updates en kocht je eigenlijk alleen maar een key om het te mogen spelen. Heb je al geprobeerd om het te spelen? | |
ems. | zondag 7 september 2014 @ 17:35 |
Andere mensen die hun 200% xp boosts zo goed als kwijt zijn? Ik heb in heel BF4 maar één of twee keer een 200% boost gebruikt, maar volgens de teller heb ik er nog maar 3 over ![]() | |
Skull-splitter | maandag 8 september 2014 @ 23:58 |
Ik heb er tot nu toe pas 2 gebruikt en nog 1 over... | |
V. | dinsdag 9 september 2014 @ 06:58 |
Had er pas 1 gekregen en gebruikt, maar toevallig net gisteren weer eentje binnengesleept. Wacht ik ws mee tot het weer dubbel xp is. V. | |
Skull-splitter | dinsdag 9 september 2014 @ 08:31 |
Exact, ik gebruik ze alleen tijdens 2XP-weekenden. Helaas heb ik er pas 1 mee mogen maken het afgelopen half jaar omdat ik zo'n beetje om het weekend mag werken. | |
Catkiller | dinsdag 9 september 2014 @ 18:11 |
Catkiller | dinsdag 9 september 2014 @ 18:17 |
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. | |
ems. | dinsdag 9 september 2014 @ 18:39 |
Muh, dat hoovergedoe en dat droneding doen me niet zoveel. Ik had liever dat ze die gewoon lekker bewaren voor een 2100+ BF. Maar zolang de maps tof zijn ben ik content. Ja zelfde hier dus, maar ik ben al zovaak 200% xp boosts tegengekomen in battlepacks dat het toch onmogelijk is dat ik er maar zo weinig over heb ![]() | |
BurnaBoy | dinsdag 9 september 2014 @ 19:23 |
Naja die hovertank heeft als weakness dat je dus moet draaien voor je shots, oftewel het wordt supermakkelijk om rpg's in de kont te schieten. Maar ik vind het fijn dat ze iets nieuws proberen ipv de zoveelste mappack met dezelfde soorten wapens / voertuigen. | |
Skull-splitter | woensdag 10 september 2014 @ 01:18 |
Meh, laatste DLC en dan allemaal net te meh. Terwijl BF3 het stiekem toch wel vette CQC had... | |
KoningStoma | woensdag 10 september 2014 @ 03:57 |
Er is geen rede om BF3 niet nog steeds te spelen. | |
Johnny Blaze | woensdag 10 september 2014 @ 08:17 |
Jawel, 10hz tickrate sucked. | |
V. | woensdag 10 september 2014 @ 09:19 |
Vertaling? V. | |
robuust89 | woensdag 10 september 2014 @ 09:22 |
Heb jij Google daar waar je woont? | |
V. | woensdag 10 september 2014 @ 11:57 |
Nee, wasda? V. | |
Photomorti | woensdag 10 september 2014 @ 14:01 |
Echt een walgelijke map die sneeuw shit echt het saaiste map design dat ik ooit heb gezien en die domme futuristische shit willen ze nog meer cod gamers binnehalen battlefield advanced warfare blegh. Het word tijd voor weer eens een world war 2 game op de frostbite engine ![]() | |
PBateman1978 | woensdag 10 september 2014 @ 14:45 |
Toch gek, ik vind de maps er super uit zien en verwacht dat dit de beste DLC wordt. | |
Photomorti | woensdag 10 september 2014 @ 15:04 |
Ja kwestie van smaak denk ![]() Ik vind die sneeuw map veels te open ik had liever een soort sneeuwmap zoals in bad company 2 gewoon in een soort bergstadje dat heeft veel meer sfeer met her en der wat huisjes enzo en een boerderij ofzo. | |
wuuht | woensdag 10 september 2014 @ 16:06 |
Mensen die dit te futuristisch vinden ![]() | |
V. | woensdag 10 september 2014 @ 16:54 |
En dan is er nog een heeel klein kansje op extra goed-maak-DLC met nieuwe versies van oude maps (duimen, duimen). V. | |
PBateman1978 | woensdag 10 september 2014 @ 16:55 |
Is dat zo? ![]() Trouwens, die Metal Storm gun in het echt: WTF man ![]() | |
V. | woensdag 10 september 2014 @ 16:56 |
Gerucht. V. | |
BurnaBoy | woensdag 10 september 2014 @ 17:48 |
Naja die metalstorm is niet echt heel boeiend, Ze stoppen die loop vol kogels en schieten ze 1 voor 1 af. Das leuk zolang je kogels in de loop hebt maar op het moment dat die leeg is (en dat is vrij rap) ben je screwed. | |
KoningStoma | woensdag 10 september 2014 @ 19:27 |
BF3 is nog steeds beter op dat gebied en dat zegt meer over hoe slecht BF4 is. | |
Johnny Blaze | woensdag 10 september 2014 @ 20:23 |
BF3 is zeker niet meer beter dan BF4, mensen hebben een te romantisch beeld van BF3 (zo niet elke BF daarvoor) | |
V. | woensdag 10 september 2014 @ 20:39 |
Ik vind ze allebei prima. Netcode mag beter, maar dat komt eraan... V. | |
KoningStoma | woensdag 10 september 2014 @ 22:19 |
BF3's is op dat gebied objectief beter. Minder bugs, minder kill trades, minder hits achter cover. BF3 is zeker niet perfect, maar het is wel beter dat BF4. Er komt trouwens mod support en custom servers aan voor BF3. | |
Skull-splitter | donderdag 11 september 2014 @ 11:30 |
• BF3 kent geen framedrops, zeker niet een jaar na dato • BF3 kent een werkende (doch zeker niet perfecte) netcode • BF3 laat killmessages (schermpjes als je doodgaat) correct zien • BF3 kent maps die niet te generiek ogen/voelen • BF3 heeft DLC die meer doet dan enkel maps toevoegen • BF3 is daarmee een ronder product dan BF4 ooit geweest is Mag ook wel, bijna een jaar na dato... Nee, na BF4 pas ik wel op om nog iets day 1 te kopen en vele met mij denk ik. 1: ik kan maar 1 spel tegelijk spelen. | |
Johnny Blaze | donderdag 11 september 2014 @ 11:41 |
Als je zoekt, vind je nog gewoon mensen met framedrops. Ik persoonlijk ervaar geen framedrops. BF4 kent ook een werkende(maar ook zeker niet perfect) netcode, veelvoorkomende problemen zoals tradekills, en doodgaan achter cover zijn ook gewoon in BF3 aanwezig. Overigens zijn die problemen inherent aan het feit dat de game projectile-based is, DICE kan het hoogstens minimaliseren. Klopt, dat is inderdaad iets wat wel gewoon werkt in BF3. Dat is subjectief. Wat heeft BF3 toegevoegd met DLC wat niet is toegevoegd via DLC in BF4? Ik kan zo niks bedenken.
| |
Skull-splitter | donderdag 11 september 2014 @ 11:50 |
Bij BF4 hoef ik niet te zoeken. Iedereen heeft er last van. De problemen die ze nu met netcode hebben zijn gelijk aan die ze met een patch in het midden van BC2 hadden en had domweg niet voor hoeven komen. Inhoudelijk is er tussen 3 en 4 immers niets veranderd en het is opvallend dat er meer problemen mee zijn dan minder. Tis een elementaire fout die er inmiddels sinds februari (!) al in zit. Totaal random nu, terwijl het domweg hoort te werken. Eh, nee, niet echt. Veel maps in BF4 krijgen niet alleen van mij maar van veel spelers het commentaar dat ze nogal smoelloos zijn en persoonlijkheid missen. BF3 was daar (zeker in de DLC) beter in en wist maps meer sfeer mee te geven dan een open woestijn met wat objecten erin geplaatst. Gameplay-gewijs boeit dat geen fuck, maar het is net dat stukje extra. Maps die op gameplay-type zijn afgestemd. Maps zoals geintroduceert bij AIR en CQC zie je in BF4 simpelweg niet terug. Deze laatste DLC lijkt een paar maps te kennen die net als in Dragons Teeth eindelijk weer wat eigen smoel krijgen en wellicht meer aansluiten bij bepaalde speltypes. | |
V. | donderdag 11 september 2014 @ 14:12 |
Voor mij was het om bug-redenen dan ook al geen day 1-aankoop. En voor die 55 euro voor de Premium heb ik al wel behoorlijk wat leuke potjes gespeeld, ondanks de voornoemde euvels. DLC, tsja... ik ervaar dat minder. BF3 was voor mij ook een late Premium-buy (ten tijde van de laatste DLC gekocht meen ik, anderhalf jaar terug) dus kan ik het onderscheid minder makkelijk maken wat DLC was en wat niet. In BF4 heb je toch NS met een eigen mode, en Dragon's Teeth idem, plus DLC-specifieke wapens ook... En generiek aanvoelen, da's persoonlijk denk ik. V. | |
Skull-splitter | donderdag 11 september 2014 @ 14:17 |
Knap dat je dat vóór release al wist. BF3 draaide prima in zijn nadagen. De verwachting mag dan zijn dat BF4 dat ook doet. Hence day 1. | |
hiddit | donderdag 11 september 2014 @ 15:42 |
voor die gene die er nog van gebruik maakte het teamspeak van mij was verlopen, er is een nieuwe ![]() teamspeak3.i3d.net:10361 geen wachtwoord, verzoek voor veranderen van OP is verstuurd | |
2Happy4U | donderdag 11 september 2014 @ 16:21 |
Kusje. | |
V. | donderdag 11 september 2014 @ 20:02 |
Toch was dat voor mij precies de reden. Had gehoord dat 3 opstartbugs had, dus wachten tot dat wat minder was. V. | |
Catkiller | vrijdag 12 september 2014 @ 00:20 |
Al die dingen in Final Stand. ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 12 september 2014 @ 08:07 |
Meeste mensen verwachten dat ze leren van hun fouten, 3 had overigens nauwelijks opstart-bugs behalve dat EA de vraag de eerste dagen niet aankon met Battlelog, iets wat van te voren al verwacht werd. | |
V. | vrijdag 12 september 2014 @ 09:02 |
Het was wat ik had gehoord. Daarnaast had ik nog teveel lol met BF3, wat ik nog geen driekwart jaar had, dus wat geduld oefenen kostte geen enkele moeite, helemaal toen ik alle klachten over BF4 hoorde. En leren van fouten...? Ik vond BF4 al vrij snel verschijnen, wdstrijdje met de CoDs van deze wereld. Nooit een goed teken. V. | |
Skull-splitter | vrijdag 12 september 2014 @ 09:53 |
Je mist het punt en verhaalt leuk vanuit je eigen perspectief. BF3 speelde idd nog prima, maar met een goed lopende BF3, een technisch nagenoeg gelijk BF4 mag je domweg gewoon een gelijkwaardig functionerend product verwachten. Dat jij gewacht heeft doet niets af aan de blammage waarmee het vertrouwen van fans geschaadt is. Dat BF4 sneller zou verschijnen dan het gat tussen BF2 en 3 (of zelfs BC2) lag al in de lijn der verwachtingen, de race met COD is dan ook grootste aanstichter van de problemen. Maar nog steeds mag je gewoon verwachten dat BF4 het gelijkwaardig aan 3 doet gezien de minimale verschillen. Dat kun je wel leuk steeds van tafel vegen omdat het op jou geen betrekking heeft gehad, maar ik vind ondanks dat het speelbaar is dat ik BF voorlopig even laat liggen. Dat de FB-pagina inmiddels vooral over hardline rept komt ze ook op veel kritiek te staan, en terecht. | |
V. | vrijdag 12 september 2014 @ 13:28 |
Dat betwist ik toch nergens ![]() Dat mag je ook verwachten, maar aan de andere kant, ook met andere franchises zijn de first day launches vaak buggy. FFS, Skull, ik veeg in het geheel niks van tafel. En dat jij BF laat liggen is weer jouw perspectief. Ander toontje mag wel. Zeker terecht. Laat ze eerst BF4 goed aan de gang krijgen. Wacht (net als jij en miljoenen anderen, dus niet alleen mijn perspectief) nog op de update. V. | |
V. | maandag 22 september 2014 @ 08:01 |
Wow... echt gepermbanned vorige week na een half rondje op een server ![]() Misdrijf? "Camping". Zo hee. In dik een kwartier spelen, waarvan ongeveer de helft als recon, en daar ongeveer de helft van als 'agressive recon'. Heb misschien in 4 minuten op drie verschillende daken gezeten, na zelf door échte roofcampers voor mijn knar te zijn geschoten. In die hoedanigheid misschien vier kills. "Camper" ![]() Maar dan ook écht een permban he? Een week na dato gewoon nog steeds niet op te komen, hahaha. De hysterie. V. | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 09:13 |
Veel spelers verwarren het verdedigen van een vlag met campen, helaas ook steeds meer admins ![]() Dan heb je Conquest of DOM niet begrepen ![]() | |
V. | maandag 22 september 2014 @ 09:44 |
Ook dat. Maar sjongejonge, als ik nou een hele avond me misdadig had gedragen of inderdaad een corner-hugging twat zat te wezen in een gangetje... En dan nog... flikker iemand er een uur vanaf desnoods. Is mij bij OUF een paar keer gebeurd (ook wat overdreven, maar ja) als ik vloekte in de chat. Dan leer je het wel af hoor. Maar de minachtende lach die vannacht over mijn lippen kwam toen ik ontdekte dat ik echt ge-permbanned was. Pfft, dan kun je iedereen wel bannen denk ik, want ik houd mij in principe altijd aan server-regels ![]() V. | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 10:33 |
[ Bericht 100% gewijzigd door Skull-splitter op 22-09-2014 10:42:20 ] | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 10:45 |
MAW: eindelijk een afgewerkt product? ![]() | |
BurnaBoy | maandag 22 september 2014 @ 10:50 |
Minder granaten, wohoo | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 11:07 |
Nog minder ![]() ![]() | |
VelitoX | maandag 22 september 2014 @ 12:13 |
Granaat regen tijden worden ook erg lang ![]() ![]() | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 14:17 |
Totaal kansloos. Zeker zo aan het eind van zijn cyclus ![]() | |
#ANONIEM | maandag 22 september 2014 @ 14:35 |
Kun je nagaan hoe desperaat ze zijn geworden met dit soort permbans i.v.g met de tijd van BF2 terwijl toen ook al behoorlijk aan"'campen' werd gedaan. | |
V. | maandag 22 september 2014 @ 15:40 |
OOOOOOOOOOOOH wat een killstreak... Zie op Locker een heel squad achter elkaar van buiten dat trappenhuis ingaan... loop er zo achteraan en als een mes door de boter drie knifekills achter elkaar ![]() Wel één van de fijnere momenten in BF4 tot nu toe. Tsjak, tsjak, tsjak ![]() V. | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 16:13 |
Roundbanned omdat ik motherfucker in een zin gebruikte. Ironisch genoeg op een server die zichzelf porno noemt ![]() | |
V. | maandag 22 september 2014 @ 16:51 |
WHAHAHAHA ![]() (maar wellicht zijn ze tegen incest) V. | |
V. | maandag 22 september 2014 @ 16:52 |
Magoed, dat is mijn hele punt over die ban van mij. Roundban, ban voor een uur, maar voor een permban moet je toch op zijn minst voor de lol aan het TK'en geslagen zijn of hacken. V. | |
VelitoX | maandag 22 september 2014 @ 16:56 |
Ach ik ben een keer geserverbanned (permanent, niet timed) omdat ik 1 ding zei over het feit dat ik door een admin bij een maat weg gebalanced werd.... Die flippo zegt "i'm going to kick you now" -> BAN.... seriously badmins get a life... Maarja die servers met hun "swear filter" zijn nogal zielig, tis een gvd 16/18+ game (hangt vh land af). Maarja die keer dat ik een server niet op mocht omdat ik niet uit een duits sprekend land kwam..... ![]() | |
BurnaBoy | maandag 22 september 2014 @ 16:57 |
Jep, maar draagt het gescheld in de chat bij aan een leuke sfeer in de game? Mijn inziens niet namelijk | |
VelitoX | maandag 22 september 2014 @ 16:58 |
Nah, maar zo vaak zie ik nou ook niet excessief geblaat in de chat (op 1 of andere randdebiel na). | |
BurnaBoy | maandag 22 september 2014 @ 17:02 |
Er hoeft er maar 1 te zijn om het te laten escaleren. Vaak genoeg gezien waar groepjes mensen opeens allemaal beginnen te schelden omdat er iets gebeurt wat ze niet aanstaat. Daar heb ik geen behoefte aan. | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 17:07 |
Niks leukers dan elkaar verrot schelden op een LAN IMO... Als het je niet bevalt, hit H. | |
V. | maandag 22 september 2014 @ 17:32 |
Complete flames hoeft niet, maar gekicked worden vanwege "DIE FFS" is natuurlijk ook weer overdreven. V. | |
Catkiller | maandag 22 september 2014 @ 17:35 |
Waarom noem je mij een randdebiel? | |
VelitoX | maandag 22 september 2014 @ 17:42 |
Als jij constant aan het schelden bent in chat ben je idd een randdebiel ![]() | |
Catkiller | maandag 22 september 2014 @ 17:43 |
Nee jij dan, console peasant. ![]() | |
VelitoX | maandag 22 september 2014 @ 17:43 |
Haha ![]() ![]() | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 17:45 |
Zelfs flames moet je maar tolereren, my god wat zijn mensen gevoelig deze dagen ![]() ![]() | |
VelitoX | maandag 22 september 2014 @ 17:46 |
"omg he used the f-word!!!!!" Pieuw Pieuw. | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 17:48 |
Staat ook nergens tussen de regels. Als je het woord noob of camper gebruikt krijg je al automatisch waarschuwingen, hilarisch. Tis dat het een leuke server is... | |
ems. | maandag 22 september 2014 @ 17:48 |
Maareh, even serieus. Lukt het iemand nog om te counterknifen? Eerst was het veels te makkelijk en toen kwam er een patch en sindsdien is het me nooit meer gelukt. Gewoon. Nooit. Maakt niet uit hoe snel ik reageer of hoe hard ik op de knop ram. En naar chat kijk ik al sinds 1.6 niet meer om. Waarom je tijd verdoen aan jochies die waarschijnlijk 14 zijn en hun emoties nog niet onder controle hebben? ![]() | |
VelitoX | maandag 22 september 2014 @ 17:49 |
Ye counterknifen is nogal bugged, af en toe werkt ut nog wel (vaak met animatie die je dan niet ziet lol), maar meestal mislukt ut. | |
Skull-splitter | maandag 22 september 2014 @ 17:49 |
Weinig, maar ik vind heel het knifen beroerd uitgewerkt, zoals in BC2 werkte het ideaal. | |
ems. | maandag 22 september 2014 @ 17:51 |
Dat sowieso. Hartstikke fijn zo'n animatie (die trouwens ook maar zelden klopt/werkt) maar geef mij dan toch maar iets minder realisme en de kans om een hele squad te knifen voordat ze de kans krijgen om om te kijken. Maar toch, ik blijf het vreemd vinden dat het eerst zonder problemen ging en het me nu letterlijk nooit meer lukt. Hopelijk biedt de fall-patch uitkomst. [ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 22-09-2014 17:59:43 ] | |
V. | maandag 22 september 2014 @ 18:19 |
Ik zeg alleen dat het niet hoeft, is all ![]() Ik wil graag wat gezelligheid, als ik BOOOOM HEADSHOT. Sim-pel. V. | |
Skull-splitter | dinsdag 23 september 2014 @ 09:32 |
En ik zeg alleen dat als je de comments niet trekt je leuk op H kunt tikken tot de chat weg is. Ik kan wel tegen wat gezeik en gescheld. | |
Johnny Blaze | dinsdag 23 september 2014 @ 09:40 |
Wat begrijp je niet aan 'PRE-RELEASE' en 'WORK IN PROGRESS'? Overigens was die SC-42 gewoon bugged en werkte niet zoals de bedoeling was. Die MAV met een minigun is totaal niet krachtig, heeft beperkte fuel en is zo kapot te schieten. Die rorsch zal vast nog wel nerfed worden na de feedback in CTE. Ook de movement van de hovertank wordt nog aangepast. [ Bericht 3% gewijzigd door Johnny Blaze op 23-09-2014 09:46:30 ] | |
V. | dinsdag 23 september 2014 @ 10:24 |
Dat sowieso. V. | |
Catkiller | dinsdag 23 september 2014 @ 12:59 |
Dus je hebt een game die al niet lekker loopt en waar veel mensen op lopen te kankeren en dan ga je vervolgens het uithangbord van je game, al die Youtubertjes die je content posten, iets laten spelen waar belachelijke dingen in zitten die niet werken zoals ze horen. Al wat nieuw is in heel die Final Stand daar moet bij gezegd worden dat ze er nog aan werken om het te maken. ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 23 september 2014 @ 13:10 |
Not sure if stupid... | |
Johnny Blaze | dinsdag 23 september 2014 @ 13:24 |
Er staat toch echt duidelijk in beeld dat het een pre-release is, er springt notabene rode tekst door je beeld waarop staat 'PRE-RELEASE WORK IN PROGRESS', dus iedereen die die content kijkt zal dat ook zien. Als je dan nog gaat kankeren over Final Stand, ben je gewoon een idioot. Vertaal dan maar eens wat er 'stupid' is aan wat ik zeg. | |
Catkiller | dinsdag 23 september 2014 @ 13:35 |
Ach man, ga lekker op je alpha BF4 shit fappen dan, dat iets als DICE met zulke belachelijke dingen komt die niet werken of juist te goed werken en overpowered genoemd zullen worden na alles wat dat spel van ze al heeft moeten doorstaan noem ik gewoon ronduit belachelijk. Ze willen toch aandacht met die nieuwe gimmicks van ze? Ik geef ze wat ze willen. | |
Skull-splitter | dinsdag 23 september 2014 @ 13:40 |
Als je verwacht dat alles volledig aangepast gaat worden van pre-release, beta en work in progress dan heb je iets niet begrepen denk ik. Daarnaast is het spel bijna een jaar op de markt en in die tijd nog steeds niet volledig werkend gemaakt. Elke toevoeging die je dan nog doet zonder iets werkelijk te verbeteren vóór die release is een klap in het gezicht van iedereen die nog wacht op een werkend spel. | |
Johnny Blaze | dinsdag 23 september 2014 @ 13:58 |
Sorry, maar dat is niet belachelijk, de hele CTE omgeving is juist bedoeld om dat soort zaken te testen en o.a. overpowered (riot shield is zo'n geval, die stopte tankshells in CTE, dat is niet in de vanilla BF4 terecht gekomen) zaken eruit te halen. Daarnaast is het enige dat als overpowered gezien kon worden die railgun, die SC-42 had gewoon een bug waarbij elke kogel explodeerde op impact, die nog in diezelfde week gepatched is. Met jouw redenatie kunnen ze de CTE omgeving net zo goed opdoeken. Ik had het specifiek over Final Stand, puur de content van die DLC. Andere zaken zoals netcode, balance, teamplay etc. lopen parallel aan de ontwikkeling van Final Stand. | |
Skull-splitter | dinsdag 23 september 2014 @ 14:16 |
Final Stand kun je ook los nog steeds aanschaffen, in februari gaf men aan eerst de fouten te willen fixen, waarna een patch kwam die meer stuk maakte dan repareerde wat men deze maand meent te kunnen fixen. Dat er dingen aan Final Stand nog aangepast gaan worden voor release: tuurlijk, maar doe AUB niet alsof dergelijke teksten een vrijbrief zijn voor alle dingen waar (terecht) kritiek op is. | |
Johnny Blaze | dinsdag 23 september 2014 @ 14:36 |
Ik doe ook niet alsof het een vrijbrief is voor alles, alleen voor de Final Stand specifieke content is dat het wel, dat was ook hetgeen dat 'Work in Progress' was. Uiteraard kun je dan nog wel gewoon constructieve kritiek hebben (waar de CTE ook voor bedoeld is), maar kankeren is in mijn ogen wat anders. | |
Skull-splitter | dinsdag 23 september 2014 @ 15:13 |
Take a chill pill. | |
KoningStoma | dinsdag 23 september 2014 @ 15:48 |
Waar blijft die update? Ik ben wel benieuwd. Het duurt serieus een jaar zo. | |
BurnaBoy | dinsdag 23 september 2014 @ 15:54 |
Naja ik heb me toch zeker 410 uur vermaakt tot nu toe, En dat is veel meer dan menig ander spel in mijn library krijgt. Zuurpruim | |
Skull-splitter | dinsdag 23 september 2014 @ 16:38 |
Vermakelijk, sure, maar nog lang niet perfect of lekker lopend. Suck-up. | |
KoningStoma | woensdag 24 september 2014 @ 18:15 |
Ik heb vandaag voor het eerst in 9 maanden BF4 opgestart en het is nog steeds net zo slecht. Meteen een vastloper. Meteen geluid dat wegvalt. Kill trades overal om me heen. ![]() | |
Johnny Blaze | woensdag 24 september 2014 @ 20:06 |
Ik speel gewoon in de CTE totdat de nieuwe patch er is. | |
Skull-splitter | woensdag 24 september 2014 @ 23:49 |
Vastloper vorige week nog gehad maar betrof een server-crash kwam ik achter, geluid wat wegvalt weinig last van maar wel aanwezig, totaal random. Kill trades als in ik schiet iemand dood en sterf voor ik geraakt word en vice versa? Dan is het Battle "kill trade" Field 4. Mij persoonlijk teveel gedoe, ik moet gewoon een spel kunnen spelen. | |
V. | donderdag 25 september 2014 @ 06:38 |
Heb je wel de high-speed settings aangepast? Want t.o.v. 9 maanden geleden zou je wel íets verschil moeten merken. V. | |
KoningStoma | donderdag 25 september 2014 @ 09:06 |
Dat is het eerste dat ik deed ![]() Trouwens ook alles op ultra gezet en het ziet er serieus niet zo mooi uit als BF3. De terrain deco bug zit er ook nog steeds in, waardoor ultra eigenlijk low is en low eigenlijk ultra. Nee, mensen die elkaar killen. Niet zozeer dat het bij mij gebeurt, maar ik zie het vaak gebeuren. [ Bericht 27% gewijzigd door KoningStoma op 25-09-2014 09:12:42 ] | |
Johnny Blaze | donderdag 25 september 2014 @ 09:54 |
Kiltrades gaat DICE niet helemaal kunnen oplossen. In de CTE gebeurt dit ook nog steeds, hoewel er vaker mensen spelen met 100+ ping. Met zo'n ping worden killtrades erg waarschijnlijk. Overigens welke train deco bug? Het enige probleem dat ik ken is dat het soms even duurt voordat de ultra textures ingeladen worden. | |
KoningStoma | donderdag 25 september 2014 @ 10:01 |
http://battlelog.battlefi(...)55064768159361567/1/ ultra: ![]() low: ![]() | |
Skull-splitter | donderdag 25 september 2014 @ 10:23 |
Dan bedoelen we toch echt hetzelfde. Lees beter ![]() | |
V. | donderdag 25 september 2014 @ 10:27 |
Trade kills gebeurt mij ook om de haverklap. Is wel minder als ik servers uitzoek met een +50 ping V. | |
Skull-splitter | donderdag 25 september 2014 @ 11:12 |
Belachelijk dat je beloond wordt bij hoge ping overigens, maar dat krijg je nu eenmaal met client side hit detection denk ik.... | |
Johnny Blaze | donderdag 25 september 2014 @ 11:41 |
Wat ik er van begrepen heb is dat DICE Sweden lag compensatie gebruikt om de BF ervaring intact te houden ook bij de wat hogere pings. Vind dat ook een vreemde beslissing, maargoed die heeft DICE Sweden wel vaker gemaakt. | |
V. | donderdag 25 september 2014 @ 11:58 |
Zeker belachelijk. Ik sla gewoon vaak goeie servers over met een ping van rond de 15 ![]() V. | |
Skull-splitter | donderdag 25 september 2014 @ 13:57 |
De BF-serie staat iig niet bekend om zijn geniale netcode. | |
BurnaBoy | donderdag 25 september 2014 @ 17:30 |
Volgens mij hadden ze dat al een keer gefixt, Ik meen het iig eens gelezen te hebben in de patchnotes Niet getest verder | |
Skull-splitter | vrijdag 26 september 2014 @ 17:16 |
Sinds wanneer kun je zwemmend C4 plakken? Kwam ik vandaag the hard way achter ![]() | |
V. | vrijdag 26 september 2014 @ 17:33 |
Grappig. Ontdekte ik ook afgelopen weekend. The hard way. V. | |
VelitoX | vrijdag 26 september 2014 @ 17:43 |
Sinds de game uit is ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 26 september 2014 @ 17:53 |
Kansloos, net als dat schieten vanuit water zonder enige penalty... | |
VelitoX | vrijdag 26 september 2014 @ 18:03 |
Is alleen je pistol kunnen gebruiken geen penalty dan? ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 26 september 2014 @ 18:04 |
Niet als je daar loepzuiver mee kunt schieten... | |
ems. | zaterdag 27 september 2014 @ 21:23 |
Die "Buy 5 battlepacks for ¤11.99" shit beledigt trouwens zwaar mijn intelligentie. | |
Skull-splitter | zaterdag 27 september 2014 @ 21:48 |
Of die van vele anderen. | |
V. | zondag 28 september 2014 @ 10:44 |
Dit weekend dus ![]() V. | |
neo2000 | zondag 28 september 2014 @ 16:30 |
Wel tof overigens dat met de nieuwste AMD beta drivers eindelijk MANTLE een keertje werkt binnen BF4 bij o.a. de 7000 serie! ![]() De gratis snelheidsupgrade is wel tof. Eindelijk fantsoenlijk op 1080P gamen met bijna alles op high + 2xMSAA aan met mijn ouwe hardware. Zelfde framerate als met DirectX, alles op medium en zonder AA. Dus dat het werkt is zeker. | |
BurnaBoy | zondag 28 september 2014 @ 17:09 |
V. | zondag 28 september 2014 @ 18:52 |
Dit weekend dus niet ![]() Gewoon niet aan toegekomen. En dat Mantle... dat werkt dus ook met mijn HD7850? V. | |
Skull-splitter | zondag 28 september 2014 @ 19:54 |
Inhoudelijk interessant maar het hele spel spelen met enkel Saiga met fragrounds, wat een lamme lul ben je dan zeg ![]() Mantle zou idd met je HD7850 moeten werken, alleen heb ik geen idee of nVidia-spelers het kunnen draaien... | |
Skull-splitter | zondag 28 september 2014 @ 19:56 |
NICE DICE. | |
V. | zondag 28 september 2014 @ 20:34 |
Lijkt me niet... is toch een ATI-ding? V. | |
V. | zondag 28 september 2014 @ 20:35 |
Dat is gewoon een montage met shotgun runs. Heb meer van hem gezien, en doet allerlei guns. Dit filmpje zegt wdb niks. V. | |
V. | maandag 29 september 2014 @ 08:03 |
Pfffft, gisteravond toch maar weer even geprobeerd effe wat te knallen op een lage-ping-server. Wat een hel ![]() Echt gewoon ouwerwets weer types die zich omdraaien omdat ze merken dat ze geraakt worden door mijn AWS, en mij vervolgens in een halve seconde neerleggen met een carbine ![]() ![]() ![]() Werd daardoor wel weer een stuk later dan ik had gepland, want ik wilde steeds niet eindigen met zo'n kutscore... ![]() ![]() ![]() ![]() V. | |
Skull-splitter | maandag 29 september 2014 @ 10:12 |
itt nVidia hanteert AMD/ATI een meer open source beleid. Mwach, zegt mij genoeg. | |
VelitoX | maandag 29 september 2014 @ 12:58 |
Dat is footage van dit gewoon een "duel" tussen 2 youtubers (die vid is van de andere, footage van beiden gemonteerd), heeft niks met "lamme lul" te maken dus ![]() | |
ems. | maandag 29 september 2014 @ 16:38 |
Spas 12 ![]() | |
Skull-splitter | maandag 29 september 2014 @ 18:40 |
Je snapt het niet, magoed. Das dezelfde discussie als RPG op infanterie. | |
KoningStoma | maandag 29 september 2014 @ 18:57 |
Niets mis mee. Moet je maar niet campen ![]() | |
Skull-splitter | maandag 29 september 2014 @ 19:03 |
"campen" is niet aan komen rennen en een raket in een kleine ruimte zien vliegen. Kansloze tactiek. | |
Catkiller | maandag 29 september 2014 @ 20:39 |
Als iemand lekker wil lamen dan mag dat toch? | |
ems. | maandag 29 september 2014 @ 20:51 |
Ik kan me ook niet druk maken om de odd RPG die ik om de zoveel games een keer om mijn oren krijg. Mortars daarentegen zijn gayer dan korfbal. | |
Skull-splitter | dinsdag 30 september 2014 @ 10:40 |
Gebrek aan skills en makkelijk willen scoren, ik vind het nogal tam. Anyway, de update is uit, even checken. | |
KoningStoma | dinsdag 30 september 2014 @ 17:43 |
Het heeft maar een jaar geduurd ![]() | |
robuust89 | dinsdag 30 september 2014 @ 19:25 |
Maanden geen battefield gespeeld, wat is dit nou weer?! ![]() | |
robuust89 | dinsdag 30 september 2014 @ 19:27 |
![]() | |
ems. | dinsdag 30 september 2014 @ 19:39 |
Maar 8.40 euro vriend. Koopje, ik zou t doen. | |
robuust89 | dinsdag 30 september 2014 @ 20:31 |
Nog steeds bugged trouwens. SRAW raketten die door tanks heen vliegen, active protection die af en toe werkt... ![]() | |
Johnny Blaze | dinsdag 30 september 2014 @ 20:38 |
Volgens mij zit dat er bijna al sinds launch in. | |
BurnaBoy | dinsdag 30 september 2014 @ 20:52 |
Nee dat is echt iets van afgelopen maand. Gewoon het laatste beetje melken door ea | |
Johnny Blaze | dinsdag 30 september 2014 @ 20:54 |
Ik heb dat maanden geleden ook al gezien. En in BF3 zat al iets soortgelijks, daar kun je betalen om wapens in 1 vrij te spelen. Verder vraag ik me af of er uberhaupt veel mensen zijn die dat kopen. | |
Skull-splitter | dinsdag 30 september 2014 @ 21:01 |
Sowieso nog steeds veel bugs merkte ik vanmiddag maar goddamn bijna een jaar uit mensen, dit zijn dingen die de eerste paar maanden al hadden moeten worden gefixt. | |
KoningStoma | dinsdag 30 september 2014 @ 21:27 |
Dat zijn dingen die er sowieso niet in hadden moeten zitten. De meeste dingen op dat lijstje waren gewoon perfect in BF3. | |
Skull-splitter | woensdag 1 oktober 2014 @ 08:40 |
Das idd het bizarre. Ik heb nu overigens het gevoel ingame met vijftig kilo bepakking door een moeras te rennen, zo sluggish en hak op tak geanimeerd... Volgend jaar stap ik maar een jaartje over. Op Star Wars oid. | |
Johnny Blaze | woensdag 1 oktober 2014 @ 09:07 |
Hoe kan de movement nu sluggish zijn? Ze hebben juist dingen versneld en voor mij voelt het ook sneller. Ben je niet vergeten je FoV slider weer goed te zetten? Aangezien die reset is na de patch. Lagere FoV geeft een traag gevoel als je loopt. | |
KoningStoma | woensdag 1 oktober 2014 @ 16:23 |
Fov is gereset, dus die moet je opnieuw instellen. oh.. te laat ![]() | |
V. | woensdag 1 oktober 2014 @ 20:01 |
Ah, dat zal het zijn... V. | |
Skull-splitter | woensdag 1 oktober 2014 @ 21:23 |
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV. Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven. [ Bericht 9% gewijzigd door Skull-splitter op 01-10-2014 22:20:42 ] | |
TwenteFC | vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:35 |
Heb hier totaal geen last van, alleen aimen is wel gigantisch makkelijk geworden. Zat met een ACE 52 CQB altijd rond de 13-16% nu zit ik rond de 19-24% | |
V. | vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:05 |
Ik had hetzelfde dinsdagavond. Gisteren FOV aangepast, en bij mij was het weg. V. | |
Johnny Blaze | zaterdag 4 oktober 2014 @ 00:56 |
Er schijnt op dit moment een probleem te zijn met procon (frostbite engine server admin tool), die rubberbanding veroorzaakt als deze connected is met de server. | |
VelitoX | maandag 6 oktober 2014 @ 22:21 |
Beetje jammer dat veel trappen bugged lijken te zijn, je loopt constant vast tegen de bovenkant.... | |
V. | dinsdag 7 oktober 2014 @ 07:53 |
Geen last van. V. | |
Skull-splitter | woensdag 8 oktober 2014 @ 20:59 |
Voor het overzicht is er nu ook een Classic modus. Opzich ideaal, ware het niet dat dat een derde variant aan schademodellen oplevert wat vele wapens weer redelijk ineffectief maakt en voor een nog verdere verdeling zorgt. Jammer dat dit gewoon 3 jaar te laat komt. | |
Johnny Blaze | woensdag 8 oktober 2014 @ 22:53 |
Classic modus veranderd niks aan de damage hoor. Is gewoon 100%. Het is normal, maar dan met deze wijzigingen: • geen 3d spotting • geen health regeneration • geen killcam • squadleader spawn only • reloaden kost je de resterende kogels in je magazijn • geen 3rd person vehicle view. [ Bericht 45% gewijzigd door Johnny Blaze op 08-10-2014 22:58:19 ] | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 8 oktober 2014 @ 22:58 |
![]() | |
Skull-splitter | donderdag 9 oktober 2014 @ 14:25 |
Klopt, alleen als je al sinds BF: BC2 HC speelt omdat classic eruit gesloopt is (najah, BF: BC2's HC wás gewoon de classic versie) dan is het even wennen dat je ineens pakweg 2x zoveel moet raken om een kill te krijgen ![]() | |
Catkiller | donderdag 9 oktober 2014 @ 15:34 |
Hardcore met meer health hadden ze het dus kunnen noemen? | |
Skull-splitter | donderdag 9 oktober 2014 @ 15:36 |
En een minimap/werkend compas. Bij HC werd zowel de ballistiek van wapens als schademodel aangepast van oudher, per BF4 halen ze gewoon flink wat van je health af ![]() | |
VelitoX | donderdag 9 oktober 2014 @ 19:56 |
Classic Mode is prima, alleen beetje jammer voor die squad leader only spawn, met normale squad spawning was het perfect imo.Was in BC2 en BF3 ook al hoor ![]() | |
TwenteFC | donderdag 9 oktober 2014 @ 20:40 |
Welke wapens zijn nu een beetje oké dan? Bijv. de Ace QBC is zwaar kut geworden. | |
TwenteFC | donderdag 9 oktober 2014 @ 20:50 |
![]() | |
Skull-splitter | donderdag 9 oktober 2014 @ 20:55 |
Dan kloppen de stats die ik destijds per wapen heb doorgenomen niet... En dat vind ik niet echt plausibel gezien de hoeveelheid gegevens. | |
Skull-splitter | vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:31 |
Sindsdien nog gespeeld? | |
Johnny Blaze | vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:11 |
Het klopt voor BF3 iig wel, de statistieken van de wapens waren in normal en HC hetzelfde. | |
fyah | vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:57 |
Tijdelijk van PC [Ultra] naar Xbox360. Zo ey ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:40 |
Au. | |
Skull-splitter | vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:41 |
In BC2 volgens mij niet. Maar ik ben lui, vindt het nu alleen opvallend dat het verschil tussen HC en Classic wel erg groot is. | |
Photomorti | vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:51 |
Ja ik vind de patch erg goed maakt het spel weer een stuk leuker vooral de classic mode is super! | |
Johnny Blaze | vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:37 |
Ook BC2 had geen verschil in damage tussen hardcore en normal, het was puur 40% minder health. | |
V. | vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:01 |
Ik ben best te spreken over de patch. Volgens mij is de netcode echt opgeknapt. Mijn kdr is inmiddels redelijk standaard 1,5, tegen met moeite 1 de laatste anderhalve maand (en daarvoor was het bagger, totaal hangt nog ergens op .75, maar dat gaat bijtrekken. Opvallend weinig frustrerende one-frame-deaths enzo. V. | |
Catkiller | vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:25 |
Ben je emo of zo, dat je jezelf graag pijn doet. | |
Skull-splitter | zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:36 |
Ik ben bijna geneigd om de specs op te zoeken... (effectief is het hetzelfde alleen geeft het aanpassen van wapens meer variatie). | |
Pap89 | zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:59 |
In 2005-2008 veel BF2 gedaan, sinds kort bf3 (5:1 k/d ratio's met CQC gemiddeld) Vermaak me nog wel even, want 4 is nog niet veel soeps zo te lezen? | |
TwenteFC | zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:30 |
Zwaar irritant ja. | |
neo2000 | maandag 13 oktober 2014 @ 20:26 |
Uiteraard. Met alles wat graphics core next is. En dat is de 7850 zeker. Aangezien ik ook een 7850 heb, kan ik je verzekeren dat het moet werken. ![]() Voorwaarde is wel dat je pc "CPU limited" moet zijn. Ik heb een 'beetje' een oudere quadcore (Q9650 - dus nog geen Intel I variant ![]() Reden dat ik trouwens de rest van de pc nog niet geupgrade heb (alleen videokaart inmiddels 3 keer in z'n levensduur): heb eigenlijk nog geen game gehad die ik niet OK kon draaien. ![]() ![]() | |
Catkiller | maandag 13 oktober 2014 @ 23:19 |
Net wat potjes classis mode gedaan, niks mis mee. Alleen het reloaden moet ik wel op gaan letten zelf. Auto health regen is niet zo erg maar auto repairs heb ik wel een beetje een hekel aan. Zeker wanneer het op helicopters aan komt en in mindere mate gepantserde voertuigen. Zoek maar iemand die je repairt en anders tief je maar op. ![]() | |
V. | zondag 19 oktober 2014 @ 00:53 |
Naja, da's me nou nog nooit gebeurd... dat ik uit een game word geflikkerd wegens te weinig ram. En je zou denken dat 8 gb genoeg is, zeker omdat BF4 er de helft maar van gebruikte... Erg gek. V. | |
Skull-splitter | zondag 19 oktober 2014 @ 10:29 |
Geheugenlek? 8GB gaat prima idd maar 16 was lekkerder heb ik gemerkt, 4 nekte de performance nogal. Of gaat het om video? Dat merk ik hier soms bij spellen als ik ernaast alt-tab bijvoorbeeld. | |
Chuck-N0rr1s | zondag 19 oktober 2014 @ 10:48 |
Die cte versie ![]() | |
V. | zondag 19 oktober 2014 @ 16:14 |
Game sloeg knettervast, en vervolgens kreeg ik een Windoos-melding dat ik BF4.exe moest afsluiten ivm te hoog geheugengebruik. In Taskmanager, die ik open had om het process al te killen, zag ik dat 'ie 4 gig gebruikte. Vanochtend memtest gedaan, mijn 8 gb werken gewoon. V. | |
Skull-splitter | zondag 19 oktober 2014 @ 17:03 |
Ander programma wat in je geheugen snijdt? | |
V. | zondag 19 oktober 2014 @ 17:27 |
Nope. Compu gaf net waarschuwingspiepje. Effe uit het spel, deze melding:![]() V. | |
#ANONIEM | zondag 19 oktober 2014 @ 17:30 |
Wanneer komt Final Stand uit? | |
Skull-splitter | zondag 19 oktober 2014 @ 20:03 |
Hmm, spel al handmatig updates laten checken gevolgd door een geforceerde reparatie? Een maat van me kan sinds de laatste update domweg niet meer online, ook geen succesverhaal. | |
Johnny Blaze | zondag 19 oktober 2014 @ 20:08 |
Ergens in het laatste kwartaal van dit jaar, geen specifieke releasedate nog bekend. | |
#ANONIEM | zondag 19 oktober 2014 @ 20:10 |
Zag op de official site dat het herfst 2014 is en dat er inderdaad nog geen exacte datum wordt genoemd. | |
Chuck-N0rr1s | zondag 19 oktober 2014 @ 20:20 |
Die laatste dlc ![]() | |
Chuck-N0rr1s | zondag 19 oktober 2014 @ 20:21 |
Ik speel hem al ![]() | |
#ANONIEM | zondag 19 oktober 2014 @ 20:26 |
Beta? | |
Chuck-N0rr1s | zondag 19 oktober 2014 @ 20:57 |
![]() | |
Catkiller | zondag 19 oktober 2014 @ 21:04 |
Specifieke datum komt heel de tijd al pas een week of iets van tevoren omdat ze falerts zijn. Anders krijg je weer van die second assault taferelen. | |
Chuck-N0rr1s | zondag 19 oktober 2014 @ 21:06 |
Gewoon de CTE downloaden ![]() ![]() | |
Friday12 | maandag 20 oktober 2014 @ 02:55 |
Als je Premium hebt dan kan je toch alle DLC spelen of mis ik iets? | |
Skull-splitter | maandag 20 oktober 2014 @ 07:19 |
Ja, maar niet alle dlc is al uit. | |
V. | maandag 20 oktober 2014 @ 10:03 |
Ben een beetje aan het zoeken en wat ik tegenkom is dat het een full screen memory leak is dat in Windows 8 zit. Zou opgelost moeten zijn met de update van augustus, maar bij mij is het er dus pas sinds zaterdag. Magoed, er werd geadviseerd álle Windoos-updates te doen, ook de optionele. Dus dat maar gedaan. En ook de videokaart-drivers maar even opgejast. Nog niet gespeeld sindsdien, maar ik ga het vanzelf merken. V. | |
V. | maandag 20 oktober 2014 @ 10:04 |
Final Stand schijnt iets naar achteren te zijn geduwd, omdat Hardline is uitgesteld tot begin '15. Dus om niet een heel gat te krijgen is FS meeverhuisd naar achteren. Maar geen specifieke datum idd. V. | |
BurnaBoy | maandag 20 oktober 2014 @ 11:26 |
Gaan er hier mensen hardline kopen dan? Iedereen die bf4 gespeeld heeft en de hardline beta zou beter moeten weten. | |
Skull-splitter | maandag 20 oktober 2014 @ 11:49 |
Ik sla hardline vierkant over iig. Na BF4 doe ik even rustig aan denk ik, enige MP-game waar ik nu naar uitkijk is Star Wars - Battlefront, en zelfs daar heb ik door BF4 kanttekeningen bij. | |
Afwazig | maandag 20 oktober 2014 @ 12:00 |
Sla hem ook over. Heb de beta gespeeld en BF4 is beter. | |
V. | maandag 20 oktober 2014 @ 13:40 |
Hier weet ik niet, maar ik weet wel dat Dice / EA er vanuit gaat dat een meerderheid dat wel gewoon gaat doen. V. | |
Skull-splitter | maandag 20 oktober 2014 @ 13:44 |
Enige wat BF volgende keer beter moet doen is standaard goed werken ipv een jaar later aan het eind van zijn leven. En maps met meer eigen smoel IMO. (En hoewel ik DICE zijn ambitie snap, denk ik dat het overslaan van Single Player ook wel eens positief kunnen werken) | |
ems. | maandag 20 oktober 2014 @ 13:48 |
Of ze slaan SP niet over maar laten het script dit keer schrijven door iemand die ouder is dan 7 en niet zwakzinnig. | |
Afwazig | maandag 20 oktober 2014 @ 14:14 |
Ik vind het ergerlijk dat ze al een de nieuwe BF werken op het moment dat de voorgaande versie nog niet eens gereleased is. Lever eerst eens een goed werkend product af voor je aan de volgende of aan expansions begint prutsers. | |
Skull-splitter | maandag 20 oktober 2014 @ 14:25 |
De SP heeft voor BF niet echt een meerwaarde gehad maar kost wel aanzienlijk wat resources volgens mij... Moet zeggen dat ik de SP van BC2 en BF4 prima te verteren vond maar die van BF3 snurkend heb gespeeld tot ik er genoeg van had. | |
Skull-splitter | maandag 20 oktober 2014 @ 14:25 |
Stem met je portemonnee en sla BF voorlopig eens over zou ik zeggen. Maar ik zie op FB genoeg blije pubers die voor Hardline gaan ![]() | |
Johnny Blaze | maandag 20 oktober 2014 @ 14:30 |
Ja inderdaad, voor mij heeft de SP ook niet zoveel meerwaarde. Vind het jammer dat ze unlocks gekoppeld hebben aan de SP missies. Over Hardline ben ik nog niet uit of ik um ga kopen, 1 ding is zeker ik ga het spel niet pre-orderen, ik wacht wel ff de berichten af na de launch. | |
Skull-splitter | maandag 20 oktober 2014 @ 14:36 |
Hardline kan de tering krijgen. Al is het wellicht best een vermakelijke titel, tis geen BF en ik vind het een klap in het gezicht van fans van de franchise die zich vanaf release tot aan nu nog steeds massaal beklagen over het niet (volledig) werken van je game om dan zomaar een nieuwe titel te profileren via al je media. Dan heb je niet opgelet bij marketing denk ik... Na bijvoorbeeld Aliens: Colonial Marines en alle poeha die Gearbox van te voren liet horen ziet Gearbox ook geen cent meer van me. Way to go om je geloofwaardigheid weg te spoelen met je excrementen. | |
Johnny Blaze | maandag 20 oktober 2014 @ 14:54 |
Om het een klap in het gezicht te noemen is natuurlijk onzin, DICE LA blijft gewoon bezig om BF4 te supporten en Visceral Games blijft bezig om Hardline te supporten, wat BF4 betreft verandert er dus niks, de CTE loopt ook nog gewoon door. | |
ems. | maandag 20 oktober 2014 @ 14:54 |
Ik vond die van BF4 en 3 eigenlijk allebei even slecht. BC2 was nog wel te doen. Wat mij betreft steken ze ook alle moeite in de MP maar het moet toch verdorie mogelijk zijn om een enigszins degelijke single player ervaring te bieden? CoD laat me ijskoud maar die single players vind ik altijd hartstikke leuk om even snel doorheen te rammen. Dat moet BF ook (makkelijk) kunnen. | |
Skull-splitter | maandag 20 oktober 2014 @ 14:55 |
BF3 had losse scene's die slechts mondjesmaat verbonden waren en vooral een showcase voor de mogelijkheden was. Visueel erg indrukwekkend, maar verder slaapverwekkend. BF4 nam nog de moeite om iets van een verhaal op te zetten. Dat het zo twee dimensionaal als de gemiddelde fanfiction is: soit. COD speel ik enkel voor de SP. De SP van Mirrors Edge vond ik heerlijk maar ook niet perfect ofzo. | |
Catkiller | maandag 20 oktober 2014 @ 16:58 |
Camo voor je parachute. ![]() | |
badschaap | vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:56 |
lekker dan. EA servers weer down | |
cherrycoke | zondag 26 oktober 2014 @ 17:12 |
ik crash nog steeds op zavod 311 fucking irritant | |
Skull-splitter | zondag 26 oktober 2014 @ 18:47 |
Nergens last van behalve een crappy server af en toe om eerlijk te zijn, merk ook weinig verbetering qua netcode om eerlijk te zijn. Ook alweer even niet gespeeld, laatste weken meer in de singleplayer-mood. | |
Death_trap | maandag 27 oktober 2014 @ 20:19 |
Ja, behoorlijk irritant al die crashes ![]() Of de "Error, could not join server" faal ![]() | |
very | woensdag 29 oktober 2014 @ 09:50 |
http://www.pu.nl/artikele(...)ld-5-komt-eind-2016/ | |
Skull-splitter | woensdag 29 oktober 2014 @ 10:40 |
![]() “This allows us to have a major first-person shooter title each year,” said EA CFO Blake Jorgensen. And thát is why you fail. Ik denk dat ik er niet meer instap. | |
Catkiller | woensdag 29 oktober 2014 @ 10:54 |
Nou ja, dat is wel nog 2 jaar vanaf nu natuurlijk. | |
BurnaBoy | woensdag 29 oktober 2014 @ 12:01 |
Hardline zou dus eigenlijk voor 2014 zijn he, en ik denk dat ze voor 5 gegokt hadden op 2015. Maar nu ze hardline hebben verlaat naar 2015 hebben ze 5 ook maar opgeschoven. Wat alleen maar beter is. Waarschijnlijk waren ze ook al wel bezig met 5 sinds release van 4. Games zo groot als dit poep je er niet uit in een 1 jaar of 2 jaar tijd. Het valt allemaal dus nog wel mee, gewoon hardline skippen en voila | |
Skull-splitter | woensdag 29 oktober 2014 @ 21:59 |
Ik durf er (bijna) vergif op in te nemen dat het volgend jaar Star Wars Battlefront moet worden met EA/DICE... | |
Catkiller | vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:34 |
Ik wist niet dat er een premium edition was uitgebracht van Battlefield 4. Is maar stilletjes verlopen dan vergeleken met BF3 lijkt mij. Misschien toch maar overwegen om weer terug te gaan naar console scrub. | |
#ANONIEM | vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:19 |
Ik heb vandaag die laatste uitbreiding gedownload. Wat is dit VET. Pearl Market vind ik echt een geniale map. Gelukkig een aantal No Rules/All Weapons Allowed servers gevonden zodat ik lekker kan kutten met de shotgun (mijn favo wapen). | |
Skull-splitter | vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:39 |
Die laatste uitbreiding? Dat ding van juni?! | |
#ANONIEM | vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:03 |
Geen idee wanneer dat ding uitkwam. Speel het niet zo vaak. Ik merk wel weer flinke frustratie met deze game. Constant op zulke lullige manieren gedood worden, bijvoorbeeld als je op je squad spawnt (gebeurt zeker 5 keer per ronde) of dat er totaal geen teamwork is in je team. Kwam vanmiddag een server in waar alles wapens toegestaan waren, maak 1 kill met de Airburst en gelijk beginnen ze te huilen in de chat. Telkens als ik een half uur BF4 heb gespeeld ga ik snel weer effe Half-Life 2 Deathmatch spelen. Dan vind ik toch een veel fijnere game. | |
cherrycoke | vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:05 |
ik heb altijd het idee dat de mensen nu de spawnplekken wel weten en daar gewoon gaan zitten campen. laatste potje was spawn en gelijk dood | |
V. | vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:29 |
Da's inderdaad héél vervelend... V. | |
#ANONIEM | zaterdag 1 november 2014 @ 15:21 |
Sorry voor dat verzuurde bericht van gister. Ben vandaag weer BF4 gaan spelen (want verslavend ![]() Het fijne van Pearl Market is dat het bijna niet mogelijk is om tijdens een potje choke points te krijgen (zoals je dat wel in Metro en Locker hebt). Al die huizen en daken waar je kan zitten zijn echt goed voor de gameplay. | |
Catkiller | zaterdag 1 november 2014 @ 15:31 |
Ik zit op Pearl Market vaak alleen maar rondom het midden op het dak iedereen neer te maaien met een LMG terwijl ik een claymore heb gezet bij een ladder. ![]() Krijg je wel goede killstreaks van wanneer mensen niet slim genoeg zijn om het te counteren. | |
ems. | zaterdag 1 november 2014 @ 15:33 |
Ik ren altijd schuimbekkend en met bloeddoorlopen ogen rond te blaffen met mijn spas 12 op pearl market. Opvallend effectief, trouwens. | |
Catkiller | zaterdag 1 november 2014 @ 15:38 |
Wat is je geheim, aangezien iedereen zeikt over slechte shotguns en hipfire wat niet werkt. | |
ems. | zaterdag 1 november 2014 @ 16:15 |
Jezelf terecht blamen als je mis schiet en stug doorgaan als het fout gaat. Hipfire werkt trouwens prima, maar je moet wel weten wanneer je het wel of niet moet doen. Ook voor shotguns moet je voor optimale accuracy 'zoomen'. Als je de luxe/tijd hebt altijd doen. Ik gebruik spas 12 met flechette en geen of modified barrel (en uiteraard laser). Probeer het eens zou ik zeggen ![]() Klein detail: Ik speel wel hardcore dus daar zal de shotgun ook effectiever zijn, hoewel het op pearl market niet zóveel hoort uit te maken. | |
Pap89 | zaterdag 1 november 2014 @ 16:39 |
In 3 gebruik ik altijd de spas 12 met slugs. Zo 5/1 k/d minimaal iedere ronde. Wat is het voordeel van Flechette tov Slugs? | |
ems. | zaterdag 1 november 2014 @ 16:43 |
Kernachtig samengevat moet je close range net wat accurater zijn om de instakills te krijgen en longrange is het net iets 'makkelijker' om mensen te shotgunnen. Ding is dat in mijn ervaring, zeker op hardcore, de nadelen van flechette eigenlijk minimaal zijn en de voordelen buckshot eruit concurreren. Trouwens, ik gebruik nu de spas 12 dus voornamelijk maar de 870 is vrijwel hetzelfde wapen met een andere skin. En slugs zijn maar één kogel, er is geen spread aanwezig. [ Bericht 3% gewijzigd door ems. op 01-11-2014 16:55:02 ] | |
cherrycoke | zaterdag 1 november 2014 @ 22:21 |
![]() | |
Skull-splitter | maandag 3 november 2014 @ 11:57 |
Mooi man, shotguns ![]() | |
#ANONIEM | maandag 3 november 2014 @ 12:27 |
Daar zijn middelen voor zoals je weet omdat tegen te gaan... | |
neo2000 | maandag 3 november 2014 @ 19:25 |
Spawncampen is ergens anders spawnen, en ze neer sniperen danwel er een rpg op afvuren. Lijkt mij vrij logisch. | |
TwenteFC | woensdag 5 november 2014 @ 21:02 |
Wat is het trouwens voor een debiel gedoe dat wanneer je spawned in een locatie, waar een X aantal seconden daarvoor een flashbang is afgegaan, dat je vervolgens direct een wit scherm krijgt? Toon dan ook een wit scherm op de spawncamera. | |
Dibble | woensdag 5 november 2014 @ 22:37 |
Battlefield 4 gekocht. Wil ik server joinen zegt ie stopped working. Ik baal hier echt van. Ook de plugins voor de browser geinstalleerd. Windows 8.1 btw | |
TwenteFC | donderdag 6 november 2014 @ 00:24 |
Voldoet je PC aan de minimale eisen, is je client up to date en heb je voor de zekerheid al "Game repareren" gedaan via de Origin client? | |
TwenteFC | donderdag 6 november 2014 @ 00:27 |
Dat repareren doe je trouwens door met de rechtermuisknop te klikken op de BF4 poster in de Origin client, en dan klikken op "Game repareren" | |
Skull-splitter | donderdag 6 november 2014 @ 13:33 |
En dat werkt in 95% van de gevallen. | |
cherrycoke | zaterdag 8 november 2014 @ 21:00 |
168 UUR GRATIS WEGGEVEN DICE? ALL SERVERS ZITTEN NU VOL MET CHEATERS. wat een trap in de klote voor de betalende klanten godverdomme | |
cherrycoke | zaterdag 8 november 2014 @ 21:07 |
en ik mag niks constructiefs zeggen op dat tyfus forum van ze want dan word hij toch verwijdert | |
Skull-splitter | zaterdag 8 november 2014 @ 22:00 |
Ik had net iig een aantal rondjes een hoop verdachte kills tegen me ![]() | |
V. | zaterdag 8 november 2014 @ 22:40 |
Vorige keer gratis was er ook een gozer. Nog niet boven level 10 uit, maar wel een score van in de 80 kills en no deaths. Uh hu. V. | |
Skull-splitter | zondag 9 november 2014 @ 07:49 |
Meer opvallend vind ik instant headshots in volle gallop terwijl ze dik onder de surpression zouden moeten lijden (gebeurt wel vaker dat men er geen last van lijkt te hebben), headshots door solide objecten heen, SMG's met ogenschijnlijk frag rounds ![]() | |
cherrycoke | maandag 10 november 2014 @ 20:59 |
http://battlelog.battlefi(...)803718848/380601984/ enzo jongens en meisjes krijg je een hogescore in bf4 | |
ElmarO | maandag 10 november 2014 @ 21:26 |
Inderdaad een aardige score. Ik had deze van het weekend: http://battlelog.battlefi(...)761166912/278496679/ Al was mijn totaalscore dan weer wat lager ![]() | |
cherrycoke | maandag 10 november 2014 @ 21:29 |
ik snap niet dat mensen met een UMP kunnen schieten | |
ElmarO | maandag 10 november 2014 @ 21:44 |
Vind het wel fijne wapens, en de UMP-9 had ik nog amper gebruikt. | |
Skull-splitter | dinsdag 11 november 2014 @ 13:02 |
Schieten lukt wel, maar iemand genoeg raken om te doden... Des te verrassender als je dan geraakt wordt en binnen 1 hit dood gaat zonder headshot ![]() | |
V. | dinsdag 11 november 2014 @ 13:52 |
In BF3 was de UMP45 juist één van mijn faves. In BF4 heb ik nog geen enkele UMP ![]() V. | |
ems. | dinsdag 11 november 2014 @ 14:03 |
Ik vind de UMP's de fijnste pdw's en die heb ik dan ook als enige helemaal complete ![]() | |
cherrycoke | dinsdag 11 november 2014 @ 19:45 |
iemand die wel bf4 kan spelen? ik werd net eruit gegooit met de melding ERROR An error was reported from EA Online | |
TwenteFC | dinsdag 11 november 2014 @ 19:46 |
Heb wel problemen om battle reports in te laden. Kon in jouw linkje bijv. niet jouw soldier in het lichtgroen zien zoals dit normaal het geval is. En sommige van mijn eigen kan ik niet eens openen. | |
TwenteFC | dinsdag 11 november 2014 @ 19:47 |
Doet deze het bij jullie wel? http://battlelog.battlefi(...)631665472/203172729/ | |
cherrycoke | dinsdag 11 november 2014 @ 19:47 |
Loading... | |
cherrycoke | dinsdag 11 november 2014 @ 19:48 |
na een minuut loading deed hij het | |
cherrycoke | dinsdag 11 november 2014 @ 19:49 |
staan de EA servers onder een DDOS attack? | |
TwenteFC | dinsdag 11 november 2014 @ 20:11 |
Kom er ook niet in ![]() ![]() | |
cherrycoke | dinsdag 11 november 2014 @ 20:12 |
http://battlelog.battlefi(...)2955064786322680332/ | |
TwenteFC | dinsdag 11 november 2014 @ 20:13 |
Meeh | |
Catkiller | zaterdag 15 november 2014 @ 10:03 |
18 november Final Stand. | |
Skull-splitter | zaterdag 15 november 2014 @ 17:35 |
Ik zou vooral eens een stabiele framerate willen. Alles met rookeffecten trekt de performance naar beneden terwijl je daarbuiten dikke frames trekt... | |
Skull-splitter | donderdag 20 november 2014 @ 12:03 |
Nou, Final Stand is er en treffender hadden ze het niet kunnen noemen. Game draait ouderwets buggy hier, weer veel onverklaarbare framedrops/stutter en serverproblemen. Awesome ![]() | |
cherrycoke | donderdag 20 november 2014 @ 12:14 |
godver ![]() | |
Skull-splitter | donderdag 20 november 2014 @ 12:27 |
Ja, ik ben er wel een beetje klaar mee. We zijn een jaar verder en nog steeds draait die bende niet echt stabiel terwijl er in BF3 geen enkel probleem was. | |
DiRadical | donderdag 20 november 2014 @ 13:09 |
Dacht dat het aan mijn verbinding lag. Krijg regelmatig server connectie time-outs inderdaad. | |
Skull-splitter | donderdag 20 november 2014 @ 14:12 |
Nieuwe railgun is overigens ook grappig: all you need to do is aim, sloopt heli's en tanks met een beetje gemak en sloopt je ineens als sniper. Compleet OP. | |
Skull-splitter | donderdag 20 november 2014 @ 15:25 |
Alleen je FOV is met rust gelaten, de rest is nagenoeg compleet naar de default gezet ![]() Kruip je met een vertrouwde kit rond, zijn je gadgets gereset ![]() | |
KoningStoma | donderdag 20 november 2014 @ 16:15 |
Was? BF3 werkt nog prima ![]() | |
Skull-splitter | donderdag 20 november 2014 @ 16:54 |
Meer dat het echt geen probleem mag zijn met zo'n beperkte verandering op de achtergrond. En dan was BF3 al het enige zware spel terwijl de rest als een tierelier liep... Nee, efficient zijn die engines niet. Of DICE kan er niet mee omgaan. Nu word ik iig gek van de stutter/random drops en bij elk rondje wel een keer een onverklaarbare disconnect. | |
Johnny Blaze | donderdag 20 november 2014 @ 19:01 |
Gister ff gespeeld, weinig problemen tegengekomen. Zag wel op de nieuwe maps dat er soms projectile tracers achter blijven. Qua netcode merk ik weinig verschil. | |
Skull-splitter | donderdag 20 november 2014 @ 20:10 |
Toch opvallend dat BF4 het enige spel met problemen op mijn systeem blijft. Rest draait als een zonnetje. | |
Quotidien | vrijdag 21 november 2014 @ 04:53 |
Jongens hebben jullie een idee waarom m'n hele PC bij COD:AW niks meer doet terwijl dat gisteren gewoon nog prima liep? Settings alleen maar lager gezet. | |
very | vrijdag 21 november 2014 @ 11:35 |
na de patch alle lead-outs weg ![]() Weet ik veel welke wapens ik allemaal ingesteld had...ik weet alleen dat ze chill waren. En dan die futuristische shit...kom op zeg, het is geen COD ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door very op 21-11-2014 12:03:43 ] | |
Skull-splitter | vrijdag 21 november 2014 @ 12:17 |
COD vergelijking omdat ze wat kwinkslagen maken naar BF2142 zeker? Get your shit together. ![]() Al vind ik de toevoeging wel ongepast door gebrek aan context en lomp sterk.... Kijk nog eens naar het topic. ![]() | |
Quotidien | zaterdag 22 november 2014 @ 00:40 |
Daar reageren ze niet, en dit topic is actiever. ![]() | |
V. | zaterdag 22 november 2014 @ 07:48 |
Wat zijn lead-outs? Lamaar, typo denk ik. V. | |
JaqenHghar | zaterdag 22 november 2014 @ 07:56 |
De engine is niks mis mee. Als je wordt gedwongen om elke x maanden nieuwe content uit te brengen... Tjah. Dan gaan je prioriteiten naar kwantiteit uit. Bf3 draaide ook in den beginne als een zak stront tegen de heuvel op. Pas na een jaar~ gingen ze een beetje fatsoenlijk patchen. Maaaaaaaarr het is altijd beter dan wat ze voor CoD doen ![]() | |
very | zaterdag 22 november 2014 @ 09:43 |
idd ![]() load out ![]() | |
cherrycoke | zaterdag 22 november 2014 @ 15:45 |
makkelijk manier om road kills te krijgen? voor PHANTOM INITIATE ? | |
ems. | zaterdag 22 november 2014 @ 15:55 |
Ucav en heli | |
cherrycoke | zaterdag 22 november 2014 @ 15:56 |
makkelijkste manier om ucav te krijgen ![]() | |
ems. | zaterdag 22 november 2014 @ 16:08 |
1 rondje air superiority spelen en niet failen ![]() | |
cherrycoke | zaterdag 22 november 2014 @ 17:24 |
ucav UNLOCKED en nu? |