Volgens mij zit dat er bijna al sinds launch in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef robuust89 het volgende:
Maanden geen battefield gespeeld, wat is dit nou weer?!
[ afbeelding ]
Nee dat is echt iets van afgelopen maand. Gewoon het laatste beetje melken door eaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat er bijna al sinds launch in.
Sowieso nog steeds veel bugs merkte ik vanmiddag maar goddamn bijna een jaar uit mensen, dit zijn dingen die de eerste paar maanden al hadden moeten worden gefixt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het heeft maar een jaar geduurd
Dat zijn dingen die er sowieso niet in hadden moeten zitten. De meeste dingen op dat lijstje waren gewoon perfect in BF3.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds veel bugs merkte ik vanmiddag maar goddamn bijna een jaar uit mensen, dit zijn dingen die de eerste paar maanden al hadden moeten worden gefixt.
Fov is gereset, dus die moet je opnieuw instellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Das idd het bizarre.
Ik heb nu overigens het gevoel ingame met vijftig kilo bepakking door een moeras te rennen, zo sluggish en hak op tak geanimeerd...
Volgend jaar stap ik maar een jaartje over. Op Star Wars oid.
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:07 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hoe kan de movement nu sluggish zijn? Ze hebben juist dingen versneld en voor mij voelt het ook sneller.
Ben je niet vergeten je FoV slider weer goed te zetten? Aangezien die reset is na de patch.
Lagere FoV geeft een traag gevoel als je loopt.
Heb hier totaal geen last van, alleen aimen is wel gigantisch makkelijk geworden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.
Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven.
Ik had hetzelfde dinsdagavond. Gisteren FOV aangepast, en bij mij was het weg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.
Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven.
Er schijnt op dit moment een probleem te zijn met procon (frostbite engine server admin tool), die rubberbanding veroorzaakt als deze connected is met de server.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Johnny Blaze het volgende:
Classic modus veranderd niks aan de damage hoor. Is gewoon 100%.
Het is normal, maar dan met deze wijzigingen:
• geen 3d spotting
• geen health regeneration
• geen killcam
• squadleader spawn only
• reloaden kost je de resterende kogels in je magazijn
• geen 3rd person vehicle view.
Klopt, alleen als je al sinds BF: BC2 HC speelt omdat classic eruit gesloopt is (najah, BF: BC2's HC wás gewoon de classic versie) dan is het even wennen dat je ineens pakweg 2x zoveel moet raken om een kill te krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Johnny Blaze het volgende:
Classic modus veranderd niks aan de damage hoor. Is gewoon 100%.
Het is normal, maar dan met deze wijzigingen:
• geen 3d spotting
• geen health regeneration
• geen killcam
• squadleader spawn only
• reloaden kost je de resterende kogels in je magazijn
• geen 3rd person vehicle view.
En een minimap/werkend compas. Bij HC werd zowel de ballistiek van wapens als schademodel aangepast van oudher, per BF4 halen ze gewoon flink wat van je health afquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Hardcore met meer health hadden ze het dus kunnen noemen?
Was in BC2 en BF3 ook al hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En een minimap/werkend compas. Bij HC werd zowel de ballistiek van wapens als schademodel aangepast van oudher, per BF4 halen ze gewoon flink wat van je health af
Dan kloppen de stats die ik destijds per wapen heb doorgenomen niet... En dat vind ik niet echt plausibel gezien de hoeveelheid gegevens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:56 schreef VelitoX het volgende:
Classic Mode is prima, alleen beetje jammer voor die squad leader only spawn, met normale squad spawning was het perfect imo.
[..]
Was in BC2 en BF3 ook al hoor. Wapen balance is altijd alleen maar op normal geweest.
Sindsdien nog gespeeld?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic mode
Het klopt voor BF3 iig wel, de statistieken van de wapens waren in normal en HC hetzelfde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan kloppen de stats die ik destijds per wapen heb doorgenomen niet... En dat vind ik niet echt plausibel gezien de hoeveelheid gegevens.
Au.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef fyah het volgende:
Tijdelijk van PC [Ultra] naar Xbox360. Zo ey
In BC2 volgens mij niet. Maar ik ben lui, vindt het nu alleen opvallend dat het verschil tussen HC en Classic wel erg groot is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Het klopt voor BF3 iig wel, de statistieken van de wapens waren in normal en HC hetzelfde.
Ja ik vind de patch erg goed maakt het spel weer een stuk leuker vooral de classic mode is super!quote:
Ook BC2 had geen verschil in damage tussen hardcore en normal, het was puur 40% minder health.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In BC2 volgens mij niet. Maar ik ben lui, vindt het nu alleen opvallend dat het verschil tussen HC en Classic wel erg groot is.
Ben je emo of zo, dat je jezelf graag pijn doet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef fyah het volgende:
Tijdelijk van PC [Ultra] naar Xbox360. Zo ey
Ik ben bijna geneigd om de specs op te zoeken... (effectief is het hetzelfde alleen geeft het aanpassen van wapens meer variatie).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ook BC2 had geen verschil in damage tussen hardcore en normal, het was puur 40% minder health.
Zwaar irritant ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef VelitoX het volgende:
Beetje jammer dat veel trappen bugged lijken te zijn, je loopt constant vast tegen de bovenkant....
Uiteraard. Met alles wat graphics core next is. En dat is de 7850 zeker. Aangezien ik ook een 7850 heb, kan ik je verzekeren dat het moet werken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Verbal het volgende:
Dit weekend dus niet
Gewoon niet aan toegekomen.
En dat Mantle... dat werkt dus ook met mijn HD7850?
V.
Game sloeg knettervast, en vervolgens kreeg ik een Windoos-melding dat ik BF4.exe moest afsluiten ivm te hoog geheugengebruik. In Taskmanager, die ik open had om het process al te killen, zag ik dat 'ie 4 gig gebruikte.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Geheugenlek? 8GB gaat prima idd maar 16 was lekkerder heb ik gemerkt, 4 nekte de performance nogal.
Of gaat het om video? Dat merk ik hier soms bij spellen als ik ernaast alt-tab bijvoorbeeld.
Zag op de official site dat het herfst 2014 is en dat er inderdaad nog geen exacte datum wordt genoemd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ergens in het laatste kwartaal van dit jaar, geen specifieke releasedate nog bekend.
Ben een beetje aan het zoeken en wat ik tegenkom is dat het een full screen memory leak is dat in Windows 8 zit. Zou opgelost moeten zijn met de update van augustus, maar bij mij is het er dus pas sinds zaterdag. Magoed, er werd geadviseerd álle Windoos-updates te doen, ook de optionele. Dus dat maar gedaan. En ook de videokaart-drivers maar even opgejast.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmm, spel al handmatig updates laten checken gevolgd door een geforceerde reparatie? Een maat van me kan sinds de laatste update domweg niet meer online, ook geen succesverhaal.
Sla hem ook over. Heb de beta gespeeld en BF4 is beter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Gaan er hier mensen hardline kopen dan?
Iedereen die bf4 gespeeld heeft en de hardline beta zou beter moeten weten.
Hier weet ik niet, maar ik weet wel dat Dice / EA er vanuit gaat dat een meerderheid dat wel gewoon gaat doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Gaan er hier mensen hardline kopen dan?
Iedereen die bf4 gespeeld heeft en de hardline beta zou beter moeten weten.
Enige wat BF volgende keer beter moet doen is standaard goed werken ipv een jaar later aan het eind van zijn leven. En maps met meer eigen smoel IMO.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sla hem ook over. Heb de beta gespeeld en BF4 is beter.
Ik vind het ergerlijk dat ze al een de nieuwe BF werken op het moment dat de voorgaande versie nog niet eens gereleased is. Lever eerst eens een goed werkend product af voor je aan de volgende of aan expansions begint prutsers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enige wat BF volgende keer beter moet doen is standaard goed werken ipv een jaar later aan het eind van zijn leven. En maps met meer eigen smoel IMO.
(En hoewel ik DICE zijn ambitie snap, denk ik dat het overslaan van Single Player ook wel eens positief kunnen werken)
De SP heeft voor BF niet echt een meerwaarde gehad maar kost wel aanzienlijk wat resources volgens mij... Moet zeggen dat ik de SP van BC2 en BF4 prima te verteren vond maar die van BF3 snurkend heb gespeeld tot ik er genoeg van had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef ems. het volgende:
Of ze slaan SP niet over maar laten het script dit keer schrijven door iemand die ouder is dan 7 en niet zwakzinnig.
Stem met je portemonnee en sla BF voorlopig eens over zou ik zeggen. Maar ik zie op FB genoeg blije pubers die voor Hardline gaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het ergerlijk dat ze al een de nieuwe BF werken op het moment dat de voorgaande versie nog niet eens gereleased is. Lever eerst eens een goed werkend product af voor je aan de volgende of aan expansions begint prutsers.
Ja inderdaad, voor mij heeft de SP ook niet zoveel meerwaarde. Vind het jammer dat ze unlocks gekoppeld hebben aan de SP missies.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De SP heeft voor BF niet echt een meerwaarde gehad maar kost wel aanzienlijk wat resources volgens mij... Moet zeggen dat ik de SP van BC2 en BF4 prima te verteren vond maar die van BF3 snurkend heb gespeeld tot ik er genoeg van had.
Ik vond die van BF4 en 3 eigenlijk allebei even slecht. BC2 was nog wel te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De SP heeft voor BF niet echt een meerwaarde gehad maar kost wel aanzienlijk wat resources volgens mij... Moet zeggen dat ik de SP van BC2 en BF4 prima te verteren vond maar die van BF3 snurkend heb gespeeld tot ik er genoeg van had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |