Final Stand kun je ook los nog steeds aanschaffen, in februari gaf men aan eerst de fouten te willen fixen, waarna een patch kwam die meer stuk maakte dan repareerde wat men deze maand meent te kunnen fixen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik had het specifiek over Final Stand, puur de content van die DLC. Andere zaken zoals netcode, balance, teamplay etc. lopen parallel aan de ontwikkeling van Final Stand.
Take a chill pill.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik doe ook niet alsof het een vrijbrief is voor alles, alleen voor de Final Stand specifieke content is dat het wel, dat was ook hetgeen dat 'Work in Progress' was. Uiteraard kun je dan nog wel gewoon constructieve kritiek hebben (waar de CTE ook voor bedoeld is), maar kankeren is in mijn ogen wat anders.
Naja ik heb me toch zeker 410 uur vermaakt tot nu toe, En dat is veel meer dan menig ander spel in mijn library krijgt. Zuurpruimquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je verwacht dat alles volledig aangepast gaat worden van pre-release, beta en work in progress dan heb je iets niet begrepen denk ik. Daarnaast is het spel bijna een jaar op de markt en in die tijd nog steeds niet volledig werkend gemaakt. Elke toevoeging die je dan nog doet zonder iets werkelijk te verbeteren vóór die release is een klap in het gezicht van iedereen die nog wacht op een werkend spel.
Vermakelijk, sure, maar nog lang niet perfect of lekker lopend. Suck-up.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja ik heb me toch zeker 410 uur vermaakt tot nu toe, En dat is veel meer dan menig ander spel in mijn library krijgt. Zuurpruim
Vastloper vorige week nog gehad maar betrof een server-crash kwam ik achter, geluid wat wegvalt weinig last van maar wel aanwezig, totaal random.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:15 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in 9 maanden BF4 opgestart en het is nog steeds net zo slecht.
Meteen een vastloper. Meteen geluid dat wegvalt. Kill trades overal om me heen.
Mij persoonlijk teveel gedoe, ik moet gewoon een spel kunnen spelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:06 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik speel gewoon in de CTE totdat de nieuwe patch er is.
Heb je wel de high-speed settings aangepast? Want t.o.v. 9 maanden geleden zou je wel íets verschil moeten merken.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:15 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in 9 maanden BF4 opgestart en het is nog steeds net zo slecht.
Meteen een vastloper. Meteen geluid dat wegvalt. Kill trades overal om me heen.
Dat is het eerste dat ik deedquote:Op donderdag 25 september 2014 06:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb je wel de high-speed settings aangepast? Want t.o.v. 9 maanden geleden zou je wel íets verschil moeten merken.
V.
Nee, mensen die elkaar killen. Niet zozeer dat het bij mij gebeurt, maar ik zie het vaak gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kill trades als in ik schiet iemand dood en sterf voor ik geraakt word en vice versa? Dan is het Battle "kill trade" Field 4.
Dan bedoelen we toch echt hetzelfde. Lees beterquote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, mensen die elkaar killen. Niet zozeer dat het bij mij gebeurt, maar ik zie het vaak gebeuren.
Zeker belachelijk. Ik sla gewoon vaak goeie servers over met een ping van rond de 15quote:Op donderdag 25 september 2014 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Belachelijk dat je beloond wordt bij hoge ping overigens, maar dat krijg je nu eenmaal met client side hit detection denk ik....
De BF-serie staat iig niet bekend om zijn geniale netcode.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat ik er van begrepen heb is dat DICE Sweden lag compensatie gebruikt om de BF ervaring intact te houden ook bij de wat hogere pings. Vind dat ook een vreemde beslissing, maargoed die heeft DICE Sweden wel vaker gemaakt.
Volgens mij hadden ze dat al een keer gefixt, Ik meen het iig eens gelezen te hebben in de patchnotesquote:Op donderdag 25 september 2014 10:01 schreef KoningStoma het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)55064768159361567/1/
ultra:
[ afbeelding ]
low:
[ afbeelding ]
Grappig. Ontdekte ik ook afgelopen weekend. The hard way.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer kun je zwemmend C4 plakken? Kwam ik vandaag the hard way achter
Sinds de game uit isquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer kun je zwemmend C4 plakken? Kwam ik vandaag the hard way achter
Kansloos, net als dat schieten vanuit water zonder enige penalty...quote:
Is alleen je pistol kunnen gebruiken geen penalty dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kansloos, net als dat schieten vanuit water zonder enige penalty...
Niet als je daar loepzuiver mee kunt schieten...quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is alleen je pistol kunnen gebruiken geen penalty dan?.
Of die van vele anderen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef ems. het volgende:
Die "Buy 5 battlepacks for ¤11.99" shit beledigt trouwens zwaar mijn intelligentie.
Dit weekend dusquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:58 schreef Verbal het volgende:
Had er pas 1 gekregen en gebruikt, maar toevallig net gisteren weer eentje binnengesleept.
Wacht ik ws mee tot het weer dubbel xp is.
V.
Inhoudelijk interessant maar het hele spel spelen met enkel Saiga met fragrounds, wat een lamme lul ben je dan zegquote:
NICE DICE.quote:Double xp doesn t work...what the hell...instal the patch before make double xp event...no double xp since the begin ????
Lijkt me niet... is toch een ATI-ding?quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Mantle zou idd met je HD7850 moeten werken, alleen heb ik geen idee of nVidia-spelers het kunnen draaien...
Dat is gewoon een montage met shotgun runs. Heb meer van hem gezien, en doet allerlei guns. Dit filmpje zegt wdb niks.quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Inhoudelijk interessant maar het hele spel spelen met enkel Saiga met fragrounds, wat een lamme lul ben je dan zeg![]()
itt nVidia hanteert AMD/ATI een meer open source beleid.quote:Op zondag 28 september 2014 20:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt me niet... is toch een ATI-ding?
V.
Mwach, zegt mij genoeg.quote:
Dat is footage van ditquote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Inhoudelijk interessant maar het hele spel spelen met enkel Saiga met fragrounds, wat een lamme lul ben je dan zeg
Je snapt het niet, magoed. Das dezelfde discussie als RPG op infanterie.quote:Op maandag 29 september 2014 12:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is footage van dit
gewoon een "duel" tussen 2 youtubers (die vid is van de andere, footage van beiden gemonteerd), heeft niks met "lamme lul" te maken dus.
"campen" is niet aan komen rennen en een raket in een kleine ruimte zien vliegen. Kansloze tactiek.quote:Op maandag 29 september 2014 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niets mis mee. Moet je maar niet campen
Het heeft maar een jaar geduurdquote:JET IMPROVEMENTS
• Fixed an issue related to the chase camera that could cause a glitchy orientation when the camera was targeted straight up or down.
• Added new positions for 3P jet cameras.
• Added weapon reticle to the 3P jet camera.
• Added an option to turn on/off the rolling (along with the jet) for jet 3P cameras.
• Fixed an issue with the SU50 and F35 not properly playing bullet impact sounds when under fire.
• Jet guns visual recoil has been reduced to 30% of what it was before.
• Improved the “stall” behavior of jets when reaching max vehicle height.
• Fixed issues where attack jets’ cockpit geometry was clipping/obstructing the HUD
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het heeft maar een jaar geduurd
Maar 8.40 euro vriend. Koopje, ik zou t doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef robuust89 het volgende:
Maanden geen battefield gespeeld, wat is dit nou weer?!
[ afbeelding ]
Volgens mij zit dat er bijna al sinds launch in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef robuust89 het volgende:
Maanden geen battefield gespeeld, wat is dit nou weer?!
[ afbeelding ]
Nee dat is echt iets van afgelopen maand. Gewoon het laatste beetje melken door eaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat er bijna al sinds launch in.
Sowieso nog steeds veel bugs merkte ik vanmiddag maar goddamn bijna een jaar uit mensen, dit zijn dingen die de eerste paar maanden al hadden moeten worden gefixt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het heeft maar een jaar geduurd
Dat zijn dingen die er sowieso niet in hadden moeten zitten. De meeste dingen op dat lijstje waren gewoon perfect in BF3.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds veel bugs merkte ik vanmiddag maar goddamn bijna een jaar uit mensen, dit zijn dingen die de eerste paar maanden al hadden moeten worden gefixt.
Fov is gereset, dus die moet je opnieuw instellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Das idd het bizarre.
Ik heb nu overigens het gevoel ingame met vijftig kilo bepakking door een moeras te rennen, zo sluggish en hak op tak geanimeerd...
Volgend jaar stap ik maar een jaartje over. Op Star Wars oid.
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:07 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hoe kan de movement nu sluggish zijn? Ze hebben juist dingen versneld en voor mij voelt het ook sneller.
Ben je niet vergeten je FoV slider weer goed te zetten? Aangezien die reset is na de patch.
Lagere FoV geeft een traag gevoel als je loopt.
Heb hier totaal geen last van, alleen aimen is wel gigantisch makkelijk geworden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.
Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven.
Ik had hetzelfde dinsdagavond. Gisteren FOV aangepast, en bij mij was het weg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.
Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven.
Er schijnt op dit moment een probleem te zijn met procon (frostbite engine server admin tool), die rubberbanding veroorzaakt als deze connected is met de server.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.
Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Johnny Blaze het volgende:
Classic modus veranderd niks aan de damage hoor. Is gewoon 100%.
Het is normal, maar dan met deze wijzigingen:
• geen 3d spotting
• geen health regeneration
• geen killcam
• squadleader spawn only
• reloaden kost je de resterende kogels in je magazijn
• geen 3rd person vehicle view.
Klopt, alleen als je al sinds BF: BC2 HC speelt omdat classic eruit gesloopt is (najah, BF: BC2's HC wás gewoon de classic versie) dan is het even wennen dat je ineens pakweg 2x zoveel moet raken om een kill te krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Johnny Blaze het volgende:
Classic modus veranderd niks aan de damage hoor. Is gewoon 100%.
Het is normal, maar dan met deze wijzigingen:
• geen 3d spotting
• geen health regeneration
• geen killcam
• squadleader spawn only
• reloaden kost je de resterende kogels in je magazijn
• geen 3rd person vehicle view.
En een minimap/werkend compas. Bij HC werd zowel de ballistiek van wapens als schademodel aangepast van oudher, per BF4 halen ze gewoon flink wat van je health afquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Hardcore met meer health hadden ze het dus kunnen noemen?
Was in BC2 en BF3 ook al hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En een minimap/werkend compas. Bij HC werd zowel de ballistiek van wapens als schademodel aangepast van oudher, per BF4 halen ze gewoon flink wat van je health af
Dan kloppen de stats die ik destijds per wapen heb doorgenomen niet... En dat vind ik niet echt plausibel gezien de hoeveelheid gegevens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:56 schreef VelitoX het volgende:
Classic Mode is prima, alleen beetje jammer voor die squad leader only spawn, met normale squad spawning was het perfect imo.
[..]
Was in BC2 en BF3 ook al hoor. Wapen balance is altijd alleen maar op normal geweest.
Sindsdien nog gespeeld?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic mode
Het klopt voor BF3 iig wel, de statistieken van de wapens waren in normal en HC hetzelfde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan kloppen de stats die ik destijds per wapen heb doorgenomen niet... En dat vind ik niet echt plausibel gezien de hoeveelheid gegevens.
Au.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef fyah het volgende:
Tijdelijk van PC [Ultra] naar Xbox360. Zo ey
In BC2 volgens mij niet. Maar ik ben lui, vindt het nu alleen opvallend dat het verschil tussen HC en Classic wel erg groot is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Het klopt voor BF3 iig wel, de statistieken van de wapens waren in normal en HC hetzelfde.
Ja ik vind de patch erg goed maakt het spel weer een stuk leuker vooral de classic mode is super!quote:
Ook BC2 had geen verschil in damage tussen hardcore en normal, het was puur 40% minder health.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In BC2 volgens mij niet. Maar ik ben lui, vindt het nu alleen opvallend dat het verschil tussen HC en Classic wel erg groot is.
Ben je emo of zo, dat je jezelf graag pijn doet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef fyah het volgende:
Tijdelijk van PC [Ultra] naar Xbox360. Zo ey
Ik ben bijna geneigd om de specs op te zoeken... (effectief is het hetzelfde alleen geeft het aanpassen van wapens meer variatie).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ook BC2 had geen verschil in damage tussen hardcore en normal, het was puur 40% minder health.
Zwaar irritant ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef VelitoX het volgende:
Beetje jammer dat veel trappen bugged lijken te zijn, je loopt constant vast tegen de bovenkant....
Uiteraard. Met alles wat graphics core next is. En dat is de 7850 zeker. Aangezien ik ook een 7850 heb, kan ik je verzekeren dat het moet werken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Verbal het volgende:
Dit weekend dus niet
Gewoon niet aan toegekomen.
En dat Mantle... dat werkt dus ook met mijn HD7850?
V.
Game sloeg knettervast, en vervolgens kreeg ik een Windoos-melding dat ik BF4.exe moest afsluiten ivm te hoog geheugengebruik. In Taskmanager, die ik open had om het process al te killen, zag ik dat 'ie 4 gig gebruikte.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Geheugenlek? 8GB gaat prima idd maar 16 was lekkerder heb ik gemerkt, 4 nekte de performance nogal.
Of gaat het om video? Dat merk ik hier soms bij spellen als ik ernaast alt-tab bijvoorbeeld.
Zag op de official site dat het herfst 2014 is en dat er inderdaad nog geen exacte datum wordt genoemd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ergens in het laatste kwartaal van dit jaar, geen specifieke releasedate nog bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |