Dan kloppen de stats die ik destijds per wapen heb doorgenomen niet... En dat vind ik niet echt plausibel gezien de hoeveelheid gegevens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:56 schreef VelitoX het volgende:
Classic Mode is prima, alleen beetje jammer voor die squad leader only spawn, met normale squad spawning was het perfect imo.
[..]
Was in BC2 en BF3 ook al hoor. Wapen balance is altijd alleen maar op normal geweest.
Sindsdien nog gespeeld?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic mode
Het klopt voor BF3 iig wel, de statistieken van de wapens waren in normal en HC hetzelfde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan kloppen de stats die ik destijds per wapen heb doorgenomen niet... En dat vind ik niet echt plausibel gezien de hoeveelheid gegevens.
Au.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef fyah het volgende:
Tijdelijk van PC [Ultra] naar Xbox360. Zo ey
In BC2 volgens mij niet. Maar ik ben lui, vindt het nu alleen opvallend dat het verschil tussen HC en Classic wel erg groot is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Het klopt voor BF3 iig wel, de statistieken van de wapens waren in normal en HC hetzelfde.
Ja ik vind de patch erg goed maakt het spel weer een stuk leuker vooral de classic mode is super!quote:
Ook BC2 had geen verschil in damage tussen hardcore en normal, het was puur 40% minder health.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In BC2 volgens mij niet. Maar ik ben lui, vindt het nu alleen opvallend dat het verschil tussen HC en Classic wel erg groot is.
Ben je emo of zo, dat je jezelf graag pijn doet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef fyah het volgende:
Tijdelijk van PC [Ultra] naar Xbox360. Zo ey
Ik ben bijna geneigd om de specs op te zoeken... (effectief is het hetzelfde alleen geeft het aanpassen van wapens meer variatie).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ook BC2 had geen verschil in damage tussen hardcore en normal, het was puur 40% minder health.
Zwaar irritant ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef VelitoX het volgende:
Beetje jammer dat veel trappen bugged lijken te zijn, je loopt constant vast tegen de bovenkant....
Uiteraard. Met alles wat graphics core next is. En dat is de 7850 zeker. Aangezien ik ook een 7850 heb, kan ik je verzekeren dat het moet werken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Verbal het volgende:
Dit weekend dus niet
Gewoon niet aan toegekomen.
En dat Mantle... dat werkt dus ook met mijn HD7850?
V.
Game sloeg knettervast, en vervolgens kreeg ik een Windoos-melding dat ik BF4.exe moest afsluiten ivm te hoog geheugengebruik. In Taskmanager, die ik open had om het process al te killen, zag ik dat 'ie 4 gig gebruikte.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Geheugenlek? 8GB gaat prima idd maar 16 was lekkerder heb ik gemerkt, 4 nekte de performance nogal.
Of gaat het om video? Dat merk ik hier soms bij spellen als ik ernaast alt-tab bijvoorbeeld.
Zag op de official site dat het herfst 2014 is en dat er inderdaad nog geen exacte datum wordt genoemd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ergens in het laatste kwartaal van dit jaar, geen specifieke releasedate nog bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |