Niet als je daar loepzuiver mee kunt schieten...quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is alleen je pistol kunnen gebruiken geen penalty dan?.
Of die van vele anderen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef ems. het volgende:
Die "Buy 5 battlepacks for ¤11.99" shit beledigt trouwens zwaar mijn intelligentie.
Dit weekend dusquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:58 schreef Verbal het volgende:
Had er pas 1 gekregen en gebruikt, maar toevallig net gisteren weer eentje binnengesleept.
Wacht ik ws mee tot het weer dubbel xp is.
V.
Inhoudelijk interessant maar het hele spel spelen met enkel Saiga met fragrounds, wat een lamme lul ben je dan zegquote:
NICE DICE.quote:Double xp doesn t work...what the hell...instal the patch before make double xp event...no double xp since the begin ????
Lijkt me niet... is toch een ATI-ding?quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Mantle zou idd met je HD7850 moeten werken, alleen heb ik geen idee of nVidia-spelers het kunnen draaien...
Dat is gewoon een montage met shotgun runs. Heb meer van hem gezien, en doet allerlei guns. Dit filmpje zegt wdb niks.quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Inhoudelijk interessant maar het hele spel spelen met enkel Saiga met fragrounds, wat een lamme lul ben je dan zeg![]()
itt nVidia hanteert AMD/ATI een meer open source beleid.quote:Op zondag 28 september 2014 20:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt me niet... is toch een ATI-ding?
V.
Mwach, zegt mij genoeg.quote:
Dat is footage van ditquote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Inhoudelijk interessant maar het hele spel spelen met enkel Saiga met fragrounds, wat een lamme lul ben je dan zeg
Je snapt het niet, magoed. Das dezelfde discussie als RPG op infanterie.quote:Op maandag 29 september 2014 12:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is footage van dit
gewoon een "duel" tussen 2 youtubers (die vid is van de andere, footage van beiden gemonteerd), heeft niks met "lamme lul" te maken dus.
"campen" is niet aan komen rennen en een raket in een kleine ruimte zien vliegen. Kansloze tactiek.quote:Op maandag 29 september 2014 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niets mis mee. Moet je maar niet campen
Het heeft maar een jaar geduurdquote:JET IMPROVEMENTS
• Fixed an issue related to the chase camera that could cause a glitchy orientation when the camera was targeted straight up or down.
• Added new positions for 3P jet cameras.
• Added weapon reticle to the 3P jet camera.
• Added an option to turn on/off the rolling (along with the jet) for jet 3P cameras.
• Fixed an issue with the SU50 and F35 not properly playing bullet impact sounds when under fire.
• Jet guns visual recoil has been reduced to 30% of what it was before.
• Improved the “stall” behavior of jets when reaching max vehicle height.
• Fixed issues where attack jets’ cockpit geometry was clipping/obstructing the HUD
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het heeft maar een jaar geduurd
Maar 8.40 euro vriend. Koopje, ik zou t doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef robuust89 het volgende:
Maanden geen battefield gespeeld, wat is dit nou weer?!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |