Final Stand kun je ook los nog steeds aanschaffen, in februari gaf men aan eerst de fouten te willen fixen, waarna een patch kwam die meer stuk maakte dan repareerde wat men deze maand meent te kunnen fixen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik had het specifiek over Final Stand, puur de content van die DLC. Andere zaken zoals netcode, balance, teamplay etc. lopen parallel aan de ontwikkeling van Final Stand.
Take a chill pill.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik doe ook niet alsof het een vrijbrief is voor alles, alleen voor de Final Stand specifieke content is dat het wel, dat was ook hetgeen dat 'Work in Progress' was. Uiteraard kun je dan nog wel gewoon constructieve kritiek hebben (waar de CTE ook voor bedoeld is), maar kankeren is in mijn ogen wat anders.
Naja ik heb me toch zeker 410 uur vermaakt tot nu toe, En dat is veel meer dan menig ander spel in mijn library krijgt. Zuurpruimquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je verwacht dat alles volledig aangepast gaat worden van pre-release, beta en work in progress dan heb je iets niet begrepen denk ik. Daarnaast is het spel bijna een jaar op de markt en in die tijd nog steeds niet volledig werkend gemaakt. Elke toevoeging die je dan nog doet zonder iets werkelijk te verbeteren vóór die release is een klap in het gezicht van iedereen die nog wacht op een werkend spel.
Vermakelijk, sure, maar nog lang niet perfect of lekker lopend. Suck-up.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja ik heb me toch zeker 410 uur vermaakt tot nu toe, En dat is veel meer dan menig ander spel in mijn library krijgt. Zuurpruim
Vastloper vorige week nog gehad maar betrof een server-crash kwam ik achter, geluid wat wegvalt weinig last van maar wel aanwezig, totaal random.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:15 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in 9 maanden BF4 opgestart en het is nog steeds net zo slecht.
Meteen een vastloper. Meteen geluid dat wegvalt. Kill trades overal om me heen.
Mij persoonlijk teveel gedoe, ik moet gewoon een spel kunnen spelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:06 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik speel gewoon in de CTE totdat de nieuwe patch er is.
Heb je wel de high-speed settings aangepast? Want t.o.v. 9 maanden geleden zou je wel íets verschil moeten merken.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:15 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in 9 maanden BF4 opgestart en het is nog steeds net zo slecht.
Meteen een vastloper. Meteen geluid dat wegvalt. Kill trades overal om me heen.
Dat is het eerste dat ik deedquote:Op donderdag 25 september 2014 06:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb je wel de high-speed settings aangepast? Want t.o.v. 9 maanden geleden zou je wel íets verschil moeten merken.
V.
Nee, mensen die elkaar killen. Niet zozeer dat het bij mij gebeurt, maar ik zie het vaak gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kill trades als in ik schiet iemand dood en sterf voor ik geraakt word en vice versa? Dan is het Battle "kill trade" Field 4.
Dan bedoelen we toch echt hetzelfde. Lees beterquote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, mensen die elkaar killen. Niet zozeer dat het bij mij gebeurt, maar ik zie het vaak gebeuren.
Zeker belachelijk. Ik sla gewoon vaak goeie servers over met een ping van rond de 15quote:Op donderdag 25 september 2014 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Belachelijk dat je beloond wordt bij hoge ping overigens, maar dat krijg je nu eenmaal met client side hit detection denk ik....
De BF-serie staat iig niet bekend om zijn geniale netcode.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat ik er van begrepen heb is dat DICE Sweden lag compensatie gebruikt om de BF ervaring intact te houden ook bij de wat hogere pings. Vind dat ook een vreemde beslissing, maargoed die heeft DICE Sweden wel vaker gemaakt.
Volgens mij hadden ze dat al een keer gefixt, Ik meen het iig eens gelezen te hebben in de patchnotesquote:Op donderdag 25 september 2014 10:01 schreef KoningStoma het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)55064768159361567/1/
ultra:
[ afbeelding ]
low:
[ afbeelding ]
Grappig. Ontdekte ik ook afgelopen weekend. The hard way.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer kun je zwemmend C4 plakken? Kwam ik vandaag the hard way achter
Sinds de game uit isquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer kun je zwemmend C4 plakken? Kwam ik vandaag the hard way achter
Kansloos, net als dat schieten vanuit water zonder enige penalty...quote:
Is alleen je pistol kunnen gebruiken geen penalty dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kansloos, net als dat schieten vanuit water zonder enige penalty...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |