Volgens mij zit dat er bijna al sinds launch in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef robuust89 het volgende:
Maanden geen battefield gespeeld, wat is dit nou weer?!
[ afbeelding ]
Nee dat is echt iets van afgelopen maand. Gewoon het laatste beetje melken door eaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat er bijna al sinds launch in.
Sowieso nog steeds veel bugs merkte ik vanmiddag maar goddamn bijna een jaar uit mensen, dit zijn dingen die de eerste paar maanden al hadden moeten worden gefixt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het heeft maar een jaar geduurd
Dat zijn dingen die er sowieso niet in hadden moeten zitten. De meeste dingen op dat lijstje waren gewoon perfect in BF3.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds veel bugs merkte ik vanmiddag maar goddamn bijna een jaar uit mensen, dit zijn dingen die de eerste paar maanden al hadden moeten worden gefixt.
Fov is gereset, dus die moet je opnieuw instellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Das idd het bizarre.
Ik heb nu overigens het gevoel ingame met vijftig kilo bepakking door een moeras te rennen, zo sluggish en hak op tak geanimeerd...
Volgend jaar stap ik maar een jaartje over. Op Star Wars oid.
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:07 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hoe kan de movement nu sluggish zijn? Ze hebben juist dingen versneld en voor mij voelt het ook sneller.
Ben je niet vergeten je FoV slider weer goed te zetten? Aangezien die reset is na de patch.
Lagere FoV geeft een traag gevoel als je loopt.
Heb hier totaal geen last van, alleen aimen is wel gigantisch makkelijk geworden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.
Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven.
Ik had hetzelfde dinsdagavond. Gisteren FOV aangepast, en bij mij was het weg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.
Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven.
Er schijnt op dit moment een probleem te zijn met procon (frostbite engine server admin tool), die rubberbanding veroorzaakt als deze connected is met de server.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, het zijn ook de animaties zelf die gewoon hakkeriger voelen, niet alleen de FOV.
Edit: FOV maakt een hoop goed maar echt lekker loopt het allemaal nog niet. Kan aan de server liggen, binnenkort eens een dagje servers proeven.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Johnny Blaze het volgende:
Classic modus veranderd niks aan de damage hoor. Is gewoon 100%.
Het is normal, maar dan met deze wijzigingen:
• geen 3d spotting
• geen health regeneration
• geen killcam
• squadleader spawn only
• reloaden kost je de resterende kogels in je magazijn
• geen 3rd person vehicle view.
Klopt, alleen als je al sinds BF: BC2 HC speelt omdat classic eruit gesloopt is (najah, BF: BC2's HC wás gewoon de classic versie) dan is het even wennen dat je ineens pakweg 2x zoveel moet raken om een kill te krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Johnny Blaze het volgende:
Classic modus veranderd niks aan de damage hoor. Is gewoon 100%.
Het is normal, maar dan met deze wijzigingen:
• geen 3d spotting
• geen health regeneration
• geen killcam
• squadleader spawn only
• reloaden kost je de resterende kogels in je magazijn
• geen 3rd person vehicle view.
En een minimap/werkend compas. Bij HC werd zowel de ballistiek van wapens als schademodel aangepast van oudher, per BF4 halen ze gewoon flink wat van je health afquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Hardcore met meer health hadden ze het dus kunnen noemen?
Was in BC2 en BF3 ook al hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En een minimap/werkend compas. Bij HC werd zowel de ballistiek van wapens als schademodel aangepast van oudher, per BF4 halen ze gewoon flink wat van je health af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |