Ben een beetje aan het zoeken en wat ik tegenkom is dat het een full screen memory leak is dat in Windows 8 zit. Zou opgelost moeten zijn met de update van augustus, maar bij mij is het er dus pas sinds zaterdag. Magoed, er werd geadviseerd įlle Windoos-updates te doen, ook de optionele. Dus dat maar gedaan. En ook de videokaart-drivers maar even opgejast.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmm, spel al handmatig updates laten checken gevolgd door een geforceerde reparatie? Een maat van me kan sinds de laatste update domweg niet meer online, ook geen succesverhaal.
Sla hem ook over. Heb de beta gespeeld en BF4 is beter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Gaan er hier mensen hardline kopen dan?
Iedereen die bf4 gespeeld heeft en de hardline beta zou beter moeten weten.
Hier weet ik niet, maar ik weet wel dat Dice / EA er vanuit gaat dat een meerderheid dat wel gewoon gaat doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Gaan er hier mensen hardline kopen dan?
Iedereen die bf4 gespeeld heeft en de hardline beta zou beter moeten weten.
Enige wat BF volgende keer beter moet doen is standaard goed werken ipv een jaar later aan het eind van zijn leven. En maps met meer eigen smoel IMO.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sla hem ook over. Heb de beta gespeeld en BF4 is beter.
Ik vind het ergerlijk dat ze al een de nieuwe BF werken op het moment dat de voorgaande versie nog niet eens gereleased is. Lever eerst eens een goed werkend product af voor je aan de volgende of aan expansions begint prutsers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enige wat BF volgende keer beter moet doen is standaard goed werken ipv een jaar later aan het eind van zijn leven. En maps met meer eigen smoel IMO.
(En hoewel ik DICE zijn ambitie snap, denk ik dat het overslaan van Single Player ook wel eens positief kunnen werken)
De SP heeft voor BF niet echt een meerwaarde gehad maar kost wel aanzienlijk wat resources volgens mij... Moet zeggen dat ik de SP van BC2 en BF4 prima te verteren vond maar die van BF3 snurkend heb gespeeld tot ik er genoeg van had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef ems. het volgende:
Of ze slaan SP niet over maar laten het script dit keer schrijven door iemand die ouder is dan 7 en niet zwakzinnig.
Stem met je portemonnee en sla BF voorlopig eens over zou ik zeggen. Maar ik zie op FB genoeg blije pubers die voor Hardline gaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het ergerlijk dat ze al een de nieuwe BF werken op het moment dat de voorgaande versie nog niet eens gereleased is. Lever eerst eens een goed werkend product af voor je aan de volgende of aan expansions begint prutsers.
Ja inderdaad, voor mij heeft de SP ook niet zoveel meerwaarde. Vind het jammer dat ze unlocks gekoppeld hebben aan de SP missies.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De SP heeft voor BF niet echt een meerwaarde gehad maar kost wel aanzienlijk wat resources volgens mij... Moet zeggen dat ik de SP van BC2 en BF4 prima te verteren vond maar die van BF3 snurkend heb gespeeld tot ik er genoeg van had.
Ik vond die van BF4 en 3 eigenlijk allebei even slecht. BC2 was nog wel te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De SP heeft voor BF niet echt een meerwaarde gehad maar kost wel aanzienlijk wat resources volgens mij... Moet zeggen dat ik de SP van BC2 en BF4 prima te verteren vond maar die van BF3 snurkend heb gespeeld tot ik er genoeg van had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |