Meehquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)2955064786322680332/
Ik zou vooral eens een stabiele framerate willen. Alles met rookeffecten trekt de performance naar beneden terwijl je daarbuiten dikke frames trekt...quote:
godverquote:Op donderdag 20 november 2014 12:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, Final Stand is er en treffender hadden ze het niet kunnen noemen. Game draait ouderwets buggy hier, weer veel onverklaarbare framedrops/stutter en serverproblemen. Awesome
Was? BF3 werkt nog primaquote:Op donderdag 20 november 2014 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, ik ben er wel een beetje klaar mee. We zijn een jaar verder en nog steeds draait die bende niet echt stabiel terwijl er in BF3 geen enkel probleem was.
Meer dat het echt geen probleem mag zijn met zo'n beperkte verandering op de achtergrond. En dan was BF3 al het enige zware spel terwijl de rest als een tierelier liep... Nee, efficient zijn die engines niet. Of DICE kan er niet mee omgaan.quote:
Toch opvallend dat BF4 het enige spel met problemen op mijn systeem blijft. Rest draait als een zonnetje.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:01 schreef Johnny Blaze het volgende:
Gister ff gespeeld, weinig problemen tegengekomen. Zag wel op de nieuwe maps dat er soms projectile tracers achter blijven. Qua netcode merk ik weinig verschil.
Kijk nog eens naar het topic.quote:Op vrijdag 21 november 2014 04:53 schreef Quotidien het volgende:
Jongens hebben jullie een idee waarom m'n hele PC bij COD:AW niks meer doet terwijl dat gisteren gewoon nog prima liep? Settings alleen maar lager gezet.
Daar reageren ze niet, en dit topic is actiever.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
COD vergelijking omdat ze wat kwinkslagen maken naar BF2142 zeker? Get your shit together.![]()
Al vind ik de toevoeging wel ongepast door gebrek aan context en lomp sterk....
[..]
Kijk nog eens naar het topic.
Wat zijn lead-outs?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:35 schreef very het volgende:
na de patch alle lead-outs weg![]()
Weet ik veel welke wapens ik allemaal ingesteld had...ik weet alleen dat ze chill waren.
En dan die futuristische shit...kom op zeg, het is geen COD
De engine is niks mis mee.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat het echt geen probleem mag zijn met zo'n beperkte verandering op de achtergrond. En dan was BF3 al het enige zware spel terwijl de rest als een tierelier liep... Nee, efficient zijn die engines niet. Of DICE kan er niet mee omgaan.
Nu word ik iig gek van de stutter/random drops en bij elk rondje wel een keer een onverklaarbare disconnect.
iddquote:Op zaterdag 22 november 2014 07:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat zijn lead-outs?
Lamaar, typo denk ik.
V.
Ucav en heliquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:45 schreef cherrycoke het volgende:
makkelijk manier om road kills te krijgen? voor PHANTOM INITIATE ?
makkelijkste manier om ucav te krijgenquote:
1 rondje air superiority spelen en niet failenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
makkelijkste manier om ucav te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |