Nah, maar zo vaak zie ik nou ook niet excessief geblaat in de chat (op 1 of andere randdebiel na).quote:Op maandag 22 september 2014 16:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Jep, maar draagt het gescheld in de chat bij aan een leuke sfeer in de game?
Mijn inziens niet namelijk
Niks leukers dan elkaar verrot schelden op een LAN IMO... Als het je niet bevalt, hit H.quote:Op maandag 22 september 2014 16:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Jep, maar draagt het gescheld in de chat bij aan een leuke sfeer in de game?
Mijn inziens niet namelijk
Waarom noem je mij een randdebiel?quote:Op maandag 22 september 2014 16:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nah, maar zo vaak zie ik nou ook niet excessief geblaat in de chat (op 1 of andere randdebiel na).
Als jij constant aan het schelden bent in chat ben je idd een randdebielquote:Op maandag 22 september 2014 17:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom noem je mij een randdebiel?
Nee jij dan, console peasant.quote:Op maandag 22 september 2014 17:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als jij constant aan het schelden bent in chat ben je idd een randdebiel.
Zelfs flames moet je maar tolereren, my god wat zijn mensen gevoelig deze dagenquote:Op maandag 22 september 2014 17:32 schreef Verbal het volgende:
Complete flames hoeft niet, maar gekicked worden vanwege "DIE FFS" is natuurlijk ook weer overdreven.
V.
"omg he used the f-word!!!!!" Pieuw Pieuw.quote:Op maandag 22 september 2014 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zelfs flames moet je maar tolereren, my god wat zijn mensen gevoelig deze dagenMaar wel massaal mensen kapot schieten
Staat ook nergens tussen de regels. Als je het woord noob of camper gebruikt krijg je al automatisch waarschuwingen, hilarisch. Tis dat het een leuke server is...quote:Op maandag 22 september 2014 17:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
"omg he used the f-word!!!!!" Pieuw Pieuw.
Ye counterknifen is nogal bugged, af en toe werkt ut nog wel (vaak met animatie die je dan niet ziet lol), maar meestal mislukt ut.quote:Op maandag 22 september 2014 17:48 schreef ems. het volgende:
Maareh, even serieus. Lukt het iemand nog om te counterknifen? Eerst was het veels te makkelijk en toen kwam er een patch en sindsdien is het me nooit meer gelukt. Gewoon. Nooit. Maakt niet uit hoe snel ik reageer of hoe hard ik op de knop ram.
En naar chat kijk ik al sinds 1.6 niet meer om. Waarom je tijd verdoen aan jochies die waarschijnlijk 14 zijn en hun emoties nog niet onder controle hebben?
Weinig, maar ik vind heel het knifen beroerd uitgewerkt, zoals in BC2 werkte het ideaal.quote:Op maandag 22 september 2014 17:48 schreef ems. het volgende:
Maareh, even serieus. Lukt het iemand nog om te counterknifen? Eerst was het veels te makkelijk en toen kwam er een patch en sindsdien is het me nooit meer gelukt. Gewoon. Nooit. Maakt niet uit hoe snel ik reageer of hoe hard ik op de knop ram.
En naar chat kijk ik al sinds 1.6 niet meer om. Waarom je tijd verdoen aan jochies die waarschijnlijk 14 zijn en hun emoties nog niet onder controle hebben?
Dat sowieso. Hartstikke fijn zo'n animatie (die trouwens ook maar zelden klopt/werkt) maar geef mij dan toch maar iets minder realisme en de kans om een hele squad te knifen voordat ze de kans krijgen om om te kijken.quote:Op maandag 22 september 2014 17:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Weinig, maar ik vind heel het knifen beroerd uitgewerkt, zoals in BC2 werkte het ideaal.
Ik zeg alleen dat het niet hoeft, is allquote:Op maandag 22 september 2014 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zelfs flames moet je maar tolereren, my god wat zijn mensen gevoelig deze dagenMaar wel massaal mensen kapot schieten
En ik zeg alleen dat als je de comments niet trekt je leuk op H kunt tikken tot de chat weg is. Ik kan wel tegen wat gezeik en gescheld.quote:Op maandag 22 september 2014 18:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet hoeft, is all
Ik wil graag wat gezelligheid, als ik BOOOOM HEADSHOT.
Sim-pel.
V.
Wat begrijp je niet aan 'PRE-RELEASE' en 'WORK IN PROGRESS'?quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:20 schreef Catkiller het volgende:
Al die dingen in Final Stand.Die tank heeft een beperkte turret beweeg ruimte maar je draait binnen no-time heel dat ding 360 graden rond. Dan die Rorsch, iemand zonder moeilijk te doen met 1 schot omleggen of een heli of jet er in 1 schot 75 vehicle health af schieten. Een MAV met een fucking minigun er op... Dan nog de SC 42 die tanks omver gooit alsof het niks is. En ja blabla ze fixxen één van die dingen of al die dingen nu maar dan nog, welke debiel denkt nou serieus dat het een goed idee is om zulke dingen in het spel te doen?
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En ik zeg alleen dat als je de comments niet trekt je leuk op H kunt tikken tot de chat weg is.
Dus je hebt een game die al niet lekker loopt en waar veel mensen op lopen te kankeren en dan ga je vervolgens het uithangbord van je game, al die Youtubertjes die je content posten, iets laten spelen waar belachelijke dingen in zitten die niet werken zoals ze horen. Al wat nieuw is in heel die Final Stand daar moet bij gezegd worden dat ze er nog aan werken om het te maken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'PRE-RELEASE' en 'WORK IN PROGRESS'?
Overigens was die SC-42 gewoon bugged en werkte niet zoals de bedoeling was.
Die MAV met een minigun is totaal niet krachtig, heeft beperkte fuel en is zo kapot te schieten.
Die rorsch zal vast nog wel nerfed worden na de feedback in CTE. Ook de movement van de hovertank wordt nog aangepast.
Not sure if stupid...quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'PRE-RELEASE' en 'WORK IN PROGRESS'?
Overigens was die SC-42 gewoon bugged en werkte niet zoals de bedoeling was.
Die MAV met een minigun is totaal niet krachtig, heeft beperkte fuel en is zo kapot te schieten.
Die rorsch zal vast nog wel nerfed worden na de feedback in CTE. Ook de movement van de hovertank wordt nog aangepast.
Er staat toch echt duidelijk in beeld dat het een pre-release is, er springt notabene rode tekst door je beeld waarop staat 'PRE-RELEASE WORK IN PROGRESS', dus iedereen die die content kijkt zal dat ook zien. Als je dan nog gaat kankeren over Final Stand, ben je gewoon een idioot.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je hebt een game die al niet lekker loopt en waar veel mensen op lopen te kankeren en dan ga je vervolgens het uithangbord van je game, al die Youtubertjes die je content posten, iets laten spelen waar belachelijke dingen in zitten die niet werken zoals ze horen. Al wat nieuw is in heel die Final Stand daar moet bij gezegd worden dat ze er nog aan werken om het te maken.
Vertaal dan maar eens wat er 'stupid' is aan wat ik zeg.quote:
Ach man, ga lekker op je alpha BF4 shit fappen dan, dat iets als DICE met zulke belachelijke dingen komt die niet werken of juist te goed werken en overpowered genoemd zullen worden na alles wat dat spel van ze al heeft moeten doorstaan noem ik gewoon ronduit belachelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Er staat toch echt duidelijk in beeld dat het een pre-release is, er springt notabene rode tekst door je beeld waarop staat 'PRE-RELEASE WORK IN PROGRESS', dus iedereen die die content kijkt zal dat ook zien. Als je dan nog gaat kankeren over Final Stand, ben je gewoon een idioot.
[..]
Vertaal dan maar eens wat er 'stupid' is aan wat ik zeg.
Als je verwacht dat alles volledig aangepast gaat worden van pre-release, beta en work in progress dan heb je iets niet begrepen denk ik. Daarnaast is het spel bijna een jaar op de markt en in die tijd nog steeds niet volledig werkend gemaakt. Elke toevoeging die je dan nog doet zonder iets werkelijk te verbeteren vóór die release is een klap in het gezicht van iedereen die nog wacht op een werkend spel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef Johnny Blaze het volgende:
Vertaal dan maar eens wat er 'stupid' is aan wat ik zeg.
Sorry, maar dat is niet belachelijk, de hele CTE omgeving is juist bedoeld om dat soort zaken te testen en o.a. overpowered (riot shield is zo'n geval, die stopte tankshells in CTE, dat is niet in de vanilla BF4 terecht gekomen) zaken eruit te halen. Daarnaast is het enige dat als overpowered gezien kon worden die railgun, die SC-42 had gewoon een bug waarbij elke kogel explodeerde op impact, die nog in diezelfde week gepatched is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach man, ga lekker op je alpha BF4 shit fappen dan, dat iets als DICE met zulke belachelijke dingen komt die niet werken of juist te goed werken en overpowered genoemd zullen worden na alles wat dat spel van ze al heeft moeten doorstaan noem ik gewoon ronduit belachelijk.
Ze willen toch aandacht met die nieuwe gimmicks van ze? Ik geef ze wat ze willen.
Ik had het specifiek over Final Stand, puur de content van die DLC. Andere zaken zoals netcode, balance, teamplay etc. lopen parallel aan de ontwikkeling van Final Stand.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je verwacht dat alles volledig aangepast gaat worden van pre-release, beta en work in progress dan heb je iets niet begrepen denk ik. Daarnaast is het spel bijna een jaar op de markt en in die tijd nog steeds niet volledig werkend gemaakt. Elke toevoeging die je dan nog doet zonder iets werkelijk te verbeteren vóór die release is een klap in het gezicht van iedereen die nog wacht op een werkend spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |