Knap dat je dat vóór release al wist. BF3 draaide prima in zijn nadagen. De verwachting mag dan zijn dat BF4 dat ook doet. Hence day 1.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Voor mij was het om bug-redenen dan ook al geen day 1-aankoop.
Kusje.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:42 schreef hiddit het volgende:
voor die gene die er nog van gebruik maakte het teamspeak van mij was verlopen, er is een nieuwe![]()
teamspeak3.i3d.net:10361
geen wachtwoord, verzoek voor veranderen van OP is verstuurd
Toch was dat voor mij precies de reden. Had gehoord dat 3 opstartbugs had, dus wachten tot dat wat minder was.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Knap dat je dat vóór release al wist. BF3 draaide prima in zijn nadagen. De verwachting mag dan zijn dat BF4 dat ook doet. Hence day 1.
Meeste mensen verwachten dat ze leren van hun fouten, 3 had overigens nauwelijks opstart-bugs behalve dat EA de vraag de eerste dagen niet aankon met Battlelog, iets wat van te voren al verwacht werd.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Toch was dat voor mij precies de reden. Had gehoord dat 3 opstartbugs had, dus wachten tot dat wat minder was.
V.
Het was wat ik had gehoord. Daarnaast had ik nog teveel lol met BF3, wat ik nog geen driekwart jaar had, dus wat geduld oefenen kostte geen enkele moeite, helemaal toen ik alle klachten over BF4 hoorde.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meeste mensen verwachten dat ze leren van hun fouten, 3 had overigens nauwelijks opstart-bugs behalve dat EA de vraag de eerste dagen niet aankon met Battlelog, iets wat van te voren al verwacht werd.
Dat betwist ik toch nergensquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Je mist het punt en verhaalt leuk vanuit je eigen perspectief.
BF3 speelde idd nog prima, maar met een goed lopende BF3, een technisch nagenoeg gelijk BF4 mag je domweg gewoon een gelijkwaardig functionerend product verwachten.
Dat jij gewacht heeft doet niets af aan de blammage waarmee het vertrouwen van fans geschaadt is.
Dat mag je ook verwachten, maar aan de andere kant, ook met andere franchises zijn de first day launches vaak buggy.quote:Dat BF4 sneller zou verschijnen dan het gat tussen BF2 en 3 (of zelfs BC2) lag al in de lijn der verwachtingen, de race met COD is dan ook grootste aanstichter van de problemen.
Maar nog steeds mag je gewoon verwachten dat BF4 het gelijkwaardig aan 3 doet gezien de minimale verschillen.
FFS, Skull, ik veeg in het geheel niks van tafel. En dat jij BF laat liggen is weer jouw perspectief. Ander toontje mag wel.quote:Dat kun je wel leuk steeds van tafel vegen omdat het op jou geen betrekking heeft gehad, maar ik vind ondanks dat het speelbaar is dat ik BF voorlopig even laat liggen.
Zeker terecht. Laat ze eerst BF4 goed aan de gang krijgen. Wacht (net als jij en miljoenen anderen, dus niet alleen mijn perspectief) nog op de update.quote:Dat de FB-pagina inmiddels vooral over hardline rept komt ze ook op veel kritiek te staan, en terecht.
MAW: eindelijk een afgewerkt product?quote:Tweaks and fixes incoming! We are happy to inform you that the anticipated Fall Patch for Battlefield 4 is right around the corner. The certification has started on several platforms and the Fall Patch is targeted for release at the end of September.
bf4-fall-patch-1Community Test Environment Update
Our focus for the Fall Patch on the CTE (Community Test Environment) has been to stabilize and finalize the build and this has meant less updates than normal. We’d like to thank you all for your patience during this time – we appreciate you sticking in there.
Fall Patch Highlights
So what are we improving? First of all: the final fix list for the Fall Patch is fairly massive and will be released when the patch goes live. The full patch notes will contain all changes in more detail. In the meantime however, here are some of the Fall Patch highlights that you can expect:
Game modes
- Rush (All base game maps except Dawnbreaker), Obliteration, Capture the Flag, and Carrier Assault. Added the Obliteration Competitive sub-game mode
Sight Improvements
- Close & Medium range sight reticles no longer affected by weapon firing animation, AKA “Visual Recoil”
- Improved visibility for red glowing reticule pieces against bright backgrounds
Player Movement
- Now almost identical to BF3 movement – with BF4 animation sets
- Dampened third person hit reactions for player head
HUD clarification pass
- De-cluttered and made customizable a plethora of HUD options to make BF4 look the way you want it to (within reason)
Revive mechanic
- Made revives much more robust, easier to understand with new UI art and included a new “fully charged” paddle sound.
“Netcode”
- Lowering the setting for how much time difference is allowed when damaging other players (addressing trade kills and behind cover kills where high pings are involved)
- An automatic High Frequency Update setting is now the default for all users
- Added High Frequency update support to PlayStation 3 and Xbox 360 platforms
- Additional improvements to bullet damage delays between clients compared to Netcode Patch
Weapon attachment changes
- Muzzle Brake: Reduced the overall impact of this attachment. Both its positives and negatives have been reduced
- Heavy Barrel: Lowered the buff it gave to minimum moving spread and moved some of that bonus into reduced spread increase. Should be a good option for longer range tap firing
- Lasers: Small buff to standing hip-fire accuracy
Weapon changes
Note that this list contains an excerpt – the upcoming patch notes will have a detailed list.
- Bullet velocity increases: Improved bullet velocity for Slugs and nearly all suppressed weapons. Selectively improved base velocity for weapons that were too slow for their intended range
- Damage Model: Many weapons have had their maximum and minimum damage adjusted slightly. It may take 1 extra bullet to kill at extremely close engagements and long range combat
- Trigger Delay: Removed from all revolvers
- Adjustments to slower rate of fire weapons to make them easier to use at longer ranges vs higher ROF weapons
- Carbines and PDWs now have unique bullpup modifiers that give improved bonuses over the rifle counterpart
- Ammo: Gave more ammo to the weapons that were short a mag compared to their counterparts
- DMRs: Audio when being shot at by a DMR has been improved
- SKS and M39EMR no longer allow you to hold breath
- Grenade capacity lowered and resupply times increased.
Nog minderquote:
Granaat regen tijden worden ook erg langquote:Op maandag 22 september 2014 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nog minderDaarna is het gewoon ammoboxen spammen
Totaal kansloos. Zeker zo aan het eind van zijn cyclusquote:Op maandag 22 september 2014 12:13 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Granaat regen tijden worden ook erg lang, dus ammoboxen spammen en dan 1 minuut tot anderhalve minuut wachten, yeah right dat heeft zin hoor
. Impacts worden generfd + je krijgt dr maar 1, van mini's krijg je er 2.
Kun je nagaan hoe desperaat ze zijn geworden met dit soort permbans i.v.g met de tijd van BF2 terwijl toen ook al behoorlijk aan"'campen' werd gedaan.quote:Op maandag 22 september 2014 08:01 schreef Verbal het volgende:
Wow... echt gepermbanned vorige week na een half rondje op een server
Misdrijf? "Camping". Zo hee. In dik een kwartier spelen, waarvan ongeveer de helft als recon, en daar ongeveer de helft van als 'agressive recon'. Heb misschien in 4 minuten op drie verschillende daken gezeten, na zelf door échte roofcampers voor mijn knar te zijn geschoten. In die hoedanigheid misschien vier kills.
"Camper"
Maar dan ook écht een permban he? Een week na dato gewoon nog steeds niet op te komen, hahaha. De hysterie.
V.
WHAHAHAHAquote:Op maandag 22 september 2014 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Roundbanned omdat ik motherfucker in een zin gebruikte. Ironisch genoeg op een server die zichzelf porno noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |