SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
teamspeak3.i3d.net:10361
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
[ Bericht 0% gewijzigd door 2Happy4U op 11-09-2014 16:21:28 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Maar om maar iets inhoudelijks te plaatsen: Van de week een paar potjes Obliteration gedaan... dat was ook wel intens
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
"Waar we" TT'squote:
Volgende LMG maar eens, M240.
Alleen ligt het netwerk weer eens plat
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat is er met die hele OP aan de hand? Stukje over een server maar geen IP te bekennen. En een link naar een BF4 platoon wat niet bestaat.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Oude shit allemaal, staat er onderhand een jaar in en dan veranderen er nog wel eens dingen. Server was een idee en is er geweest maar de ene helft is fan van hardcore en de andere helft niet dus die was na een maand wel weer weg denk ik. En er komen niet zo heel veel mensen in dit topic ook dus weinig animo in zijn geheel. Platoon is een regelrechte kopie vanuit het BF3 topic volgens mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is er met die hele OP aan de hand? Stukje over een server maar geen IP te bekennen. En een link naar een BF4 platoon wat niet bestaat.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Yup. En mensen ik ben te lui om het tussendoor aan te passen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gisteren maar eens een poging ondernomen om mijn tank-skills wat op te kalefateren. Is nog niet veel soeps, al had ik wel een headshot met een tank
Da's de snipert in mij...
Die scoor je nogal makkelijk geloof ik. Wel leuk dat die in first person voor de tegenstander vaak meters naast schijnt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef Verbal het volgende:
Gisteren maar eens een poging ondernomen om mijn tank-skills wat op te kalefateren. Is nog niet veel soeps, al had ik wel een headshot met een tank
Da's de snipert in mij...
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ach, het staat wel leuk.
Wanneer kwam die fricking patch nou trouwens?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, duh, maar datum?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij alle nieuwe DLC's heb ik telkens dat het lijkt alsof het veel leuker is en beter gaat qua mijn spel dan de voorgaande. Bij Vanilla was het maar meh, weinig Battlefield gedaan toen ook, toen kwam China Rising waarbij ik Guilin Peaks kapot heb gespeeld, daarna Naval Strike waarbij ik al de maps wel kon waarderen en nu weer met Dragon's Teeth met alle maps.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Hallo, ik heb pas bf4 gekocht waar ook China rising bij zat met een activeringscode. Er staat dat ik het in het spel via de store moet activeren, maar de store kan ik niet openen want dan zegt het dat er geen content is ofzo. Er staat dat je het ook via de ps3 store kan doen dus dat heb ik gedaan en er stond inderdaad China rising dus ik bevestigen dat dat 'm is en toen was het klaar maar er werd niks geïnstalleerd. Dus ik probeer het nog eens maar die keer zei het gelijk dat de aankoop gedaan was ofzo en verder niks.
Iemand een idee wat ik moet doen?![]()
Hier de joystick eens afgestoft, blijkt dat je die helemaal niet lekker kunt gebruiken in BF4
Oh, en Furdinand: PC topic.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij BF3 zat de dlc bij de updates en kocht je eigenlijk alleen maar een key om het te mogen spelen. Heb je al geprobeerd om het te spelen?quote:Op zondag 7 september 2014 14:58 schreef Furdinand het volgende:
Hallo, ik heb pas bf4 gekocht waar ook China rising bij zat met een activeringscode. Er staat dat ik het in het spel via de store moet activeren, maar de store kan ik niet openen want dan zegt het dat er geen content is ofzo. Er staat dat je het ook via de ps3 store kan doen dus dat heb ik gedaan en er stond inderdaad China rising dus ik bevestigen dat dat 'm is en toen was het klaar maar er werd niks geïnstalleerd. Dus ik probeer het nog eens maar die keer zei het gelijk dat de aankoop gedaan was ofzo en verder niks.
Iemand een idee wat ik moet doen?![]()
Andere mensen die hun 200% xp boosts zo goed als kwijt zijn? Ik heb in heel BF4 maar één of twee keer een 200% boost gebruikt, maar volgens de teller heb ik er nog maar 3 over
Conscience do cost.![]()
Ik heb er tot nu toe pas 2 gebruikt en nog 1 over...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Had er pas 1 gekregen en gebruikt, maar toevallig net gisteren weer eentje binnengesleept.
Wacht ik ws mee tot het weer dubbel xp is.
Exact, ik gebruik ze alleen tijdens 2XP-weekenden.
Helaas heb ik er pas 1 mee mogen maken het afgelopen half jaar omdat ik zo'n beetje om het weekend mag werken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
![]()
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Muh, dat hoovergedoe en dat droneding doen me niet zoveel. Ik had liever dat ze die gewoon lekker bewaren voor een 2100+ BF.
Maar zolang de maps tof zijn ben ik content.Ja zelfde hier dus, maar ik ben al zovaak 200% xp boosts tegengekomen in battlepacks dat het toch onmogelijk is dat ik er maar zo weinig over hebquote:Op maandag 8 september 2014 23:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb er tot nu toe pas 2 gebruikt en nog 1 over...Of zie ik iets compleet fout.
Conscience do cost.![]()
Naja die hovertank heeft als weakness dat je dus moet draaien voor je shots, oftewel het wordt supermakkelijk om rpg's in de kont te schieten.
Maar ik vind het fijn dat ze iets nieuws proberen ipv de zoveelste mappack met dezelfde soorten wapens / voertuigen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Meh, laatste DLC en dan allemaal net te meh. Terwijl BF3 het stiekem toch wel vette CQC had...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, wasda?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb jij Google daar waar je woont?
Echt een walgelijke map die sneeuw shit echt het saaiste map design dat ik ooit heb gezien en die domme futuristische shit willen ze nog meer cod gamers binnehalen battlefield advanced warfare blegh.
Het word tijd voor weer eens een world war 2 game op de frostbite engine
Ehmm![]()
Toch gek, ik vind de maps er super uit zien en verwacht dat dit de beste DLC wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:01 schreef Photomorti het volgende:
Echt een walgelijke map die sneeuw shit echt het saaiste map design dat ik ooit heb gezien en die domme futuristische shit willen ze nog meer cod gamers binnehalen battlefield advanced warfare blegh.
Het word tijd voor weer eens een world war 2 game op de frostbite engineLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja kwestie van smaak denk
Ik vind die sneeuw map veels te open ik had liever een soort sneeuwmap zoals in bad company 2 gewoon in een soort bergstadje dat heeft veel meer sfeer met her en der wat huisjes enzo en een boerderij ofzo.Ehmm![]()
En dan is er nog een heeel klein kansje op extra goed-maak-DLC met nieuwe versies van oude maps (duimen, duimen).quote:Op woensdag 10 september 2014 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch gek, ik vind de maps er super uit zien en verwacht dat dit de beste DLC wordt.
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
En dan is er nog een heeel klein kansje op extra goed-maak-DLC met nieuwe versies van oude maps (duimen, duimen).
V.
Trouwens, die Metal Storm gun in het echt:
WTF man
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Naja die metalstorm is niet echt heel boeiend,
Ze stoppen die loop vol kogels en schieten ze 1 voor 1 af. Das leuk zolang je kogels in de loop hebt maar op het moment dat die leeg is (en dat is vrij rap) ben je screwed.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
BF3 is zeker niet meer beter dan BF4, mensen hebben een te romantisch beeld van BF3 (zo niet elke BF daarvoor)![]()
BF3's is op dat gebied objectief beter. Minder bugs, minder kill trades, minder hits achter cover. BF3 is zeker niet perfect, maar het is wel beter dat BF4.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
BF3 is zeker niet meer beter dan BF4, mensen hebben een te romantisch beeld van BF3 (zo niet elke BF daarvoor)
Er komt trouwens mod support en custom servers aan voor BF3.![]()
• BF3 kent geen framedrops, zeker niet een jaar na datoquote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
BF3 is zeker niet meer beter dan BF4, mensen hebben een te romantisch beeld van BF3 (zo niet elke BF daarvoor)
• BF3 kent een werkende (doch zeker niet perfecte) netcode
• BF3 laat killmessages (schermpjes als je doodgaat) correct zien
• BF3 kent maps die niet te generiek ogen/voelen
• BF3 heeft DLC die meer doet dan enkel maps toevoegen
• BF3 is daarmee een ronder product dan BF4 ooit geweest isMag ook wel, bijna een jaar na dato...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef Verbal het volgende:
Ik vind ze allebei prima. Netcode mag beter, maar dat komt eraan...
V.
Nee, na BF4 pas ik wel op om nog iets day 1 te kopen en vele met mij denk ik.1: ik kan maar 1 spel tegelijk spelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 03:57 schreef KoningStoma het volgende:
Er is geen rede om BF3 niet nog steeds te spelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als je zoekt, vind je nog gewoon mensen met framedrops. Ik persoonlijk ervaar geen framedrops.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
• BF3 kent geen framedrops, zeker niet een jaar na datoBF4 kent ook een werkende(maar ook zeker niet perfect) netcode, veelvoorkomende problemen zoals tradekills, en doodgaan achter cover zijn ook gewoon in BF3 aanwezig. Overigens zijn die problemen inherent aan het feit dat de game projectile-based is, DICE kan het hoogstens minimaliseren.quote:• BF3 kent een werkende (doch zeker niet perfecte) netcodeKlopt, dat is inderdaad iets wat wel gewoon werkt in BF3.quote:• BF3 laat killmessages (schermpjes als je doodgaat) correct zienDat is subjectief.quote:• BF3 kent maps die niet te generiek ogen/voelenWat heeft BF3 toegevoegd met DLC wat niet is toegevoegd via DLC in BF4? Ik kan zo niks bedenken.quote:• BF3 heeft DLC die meer doet dan enkel maps toevoegenquote:• BF3 is daarmee een ronder product dan BF4 ooit geweest is
[..]
Mag ook wel, bijna een jaar na dato...
Nee, na BF4 pas ik wel op om nog iets day 1 te kopen en vele met mij denk ik.
[..]
1: ik kan maar 1 spel tegelijk spelen.![]()
Bij BF4 hoef ik niet te zoeken. Iedereen heeft er last van.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Als je zoekt, vind je nog gewoon mensen met framedrops. Ik persoonlijk ervaar geen framedrops.De problemen die ze nu met netcode hebben zijn gelijk aan die ze met een patch in het midden van BC2 hadden en had domweg niet voor hoeven komen. Inhoudelijk is er tussen 3 en 4 immers niets veranderd en het is opvallend dat er meer problemen mee zijn dan minder.quote:[..]
BF4 kent ook een werkende(maar ook zeker niet perfect) netcode, veelvoorkomende problemen zoals tradekills, en doodgaan achter cover zijn ook gewoon in BF3 aanwezig. Overigens zijn die problemen inherent aan het feit dat de game projectile-based is, DICE kan het hoogstens minimaliseren.Tis een elementaire fout die er inmiddels sinds februari (!) al in zit. Totaal random nu, terwijl het domweg hoort te werken.quote:[..]
Klopt, dat is inderdaad iets wat wel gewoon werkt in BF3.Eh, nee, niet echt. Veel maps in BF4 krijgen niet alleen van mij maar van veel spelers het commentaar dat ze nogal smoelloos zijn en persoonlijkheid missen. BF3 was daar (zeker in de DLC) beter in en wist maps meer sfeer mee te geven dan een open woestijn met wat objecten erin geplaatst. Gameplay-gewijs boeit dat geen fuck, maar het is net dat stukje extra.quote:[..]
Dat is subjectief.Maps die op gameplay-type zijn afgestemd. Maps zoals geintroduceert bij AIR en CQC zie je in BF4 simpelweg niet terug. Deze laatste DLC lijkt een paar maps te kennen die net als in Dragons Teeth eindelijk weer wat eigen smoel krijgen en wellicht meer aansluiten bij bepaalde speltypes.quote:[..]
Wat heeft BF3 toegevoegd met DLC wat niet is toegevoegd via DLC in BF4? Ik kan zo niks bedenken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Voor mij was het om bug-redenen dan ook al geen day 1-aankoop. En voor die 55 euro voor de Premium heb ik al wel behoorlijk wat leuke potjes gespeeld, ondanks de voornoemde euvels.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ook wel, bijna een jaar na dato...
Nee, na BF4 pas ik wel op om nog iets day 1 te kopen en vele met mij denk ik.
DLC, tsja... ik ervaar dat minder. BF3 was voor mij ook een late Premium-buy (ten tijde van de laatste DLC gekocht meen ik, anderhalf jaar terug) dus kan ik het onderscheid minder makkelijk maken wat DLC was en wat niet.
In BF4 heb je toch NS met een eigen mode, en Dragon's Teeth idem, plus DLC-specifieke wapens ook...
En generiek aanvoelen, da's persoonlijk denk ik.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: