SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
die huid is soms zo raar daarquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd irritatie achteraf. Wat ik ook probeer.
Ja jonge als ze 5cm lang zijn die haren ben je 3 dagen aan het scheren met een mesje, eerst kortwieken..quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet met een tondeuzeGewoon mesje
gewoon knippen tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jonge als ze 5cm lang zijn die haren ben je 3 dagen aan het scheren met een mesje, eerst kortwieken..
Het is dan ook geen gladde huidquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
die huid is soms zo raar daar
niet echt irritatie maar het is nooit echt gladde huid zoals op mn benen ofzo
primaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Inso sinds kort is het zo als je geen TT verzint dan krijg je een ban.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jonge als ze 5cm lang zijn die haren ben je 3 dagen aan het scheren met een mesje, eerst kortwieken..
Ja, dat ook. Maar ook rode plekjes soms.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
die huid is soms zo raar daar
niet echt irritatie maar het is nooit echt gladde huid zoals op mn benen ofzo
Dat je zo`n grote snee erin had dat je ballen eruit kukeldequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat deed ik daarna duswas weer bang om dat vel tussen de tondeuze messen te krijgen
Wil ik nog wel een keer. Maar dat lijkt me wel eng. En duur.quote:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je zo`n grote snee erin had dat je ballen eruit kukelde
Lijkt me pijnlijk aan je aars hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil ik nog wel een keer. Maar dat lijkt me wel eng. En duur.
En je oksels zijn dan niet inbegrepen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Heb wel eens iemand gewaxt zien worden (kerel) en toen trokken ze zijn tepel er bij af![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk aan je aars haha
waar staat datquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Inso sinds kort is het zo als je geen TT verzint dan krijg je een ban.
Nou.. sommige piercings kan je goed van flauw vallen van de pijn hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Pijn is maar even.. net als met een piercing
ik durf ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik wel, durf ik niet (en is hier nergens in de buurt)
Ik laat liever een piercing zetten dan waxen, denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Pijn is maar even.. net als met een piercing
ohquote:
Piercings zetten is engquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. sommige piercings kan je goed van flauw vallen van de pijn hoor
Zon,zuipen en je ouders in schock.quote:
Ik niet. Maar ik hou dan ook niet zo van naalden..quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik laat liever een piercing zetten dan waxen, denk ik.
Ligt eraan op welke plek je hem laat zetten. Pols en onderarm deed geen pijn bij mij, voet daar in tegen deed gruwelijk pijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik durf geen afspraak voor tat te maken
doet vies veel pijn gok ik
ook niet doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik durf geen afspraak voor tat te maken
doet vies veel pijn gok ik
chestquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke plek je hem laat zetten. Pols en onderarm deed geen pijn bij mij, voet daar in tegen deed gruwelijk pijn
van mijn paleisjequote:
Waarom zouje het niet doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ook niet doen
inso we zijn het als ik weer eens op fok ben bijna nergens over eens
mijn tijd van afwezigheid heeft onze relatie geen goed gedaan
Hmm dat kan wel pijnlijk zijn denk ikquote:
Ik laat ze alleen in m'n oor zetten, dus dan heb ik er niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik hou dan ook niet zo van naalden..
Ik ga kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zon,zuipen en je ouders in schock.
Komt binnenkort op tv in plaats van zon zee zuipen ziekenhuis.
Yeah.quote:
Ik heb ze op aardig wat plekken gehadquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik laat ze alleen in m'n oor zetten, dus dan heb ik er niet zo'n probleem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh god..quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zon,zuipen en je ouders in schock.
Komt binnenkort op tv in plaats van zon zee zuipen ziekenhuis.
jaquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
Ik snap dat je hier ontzettend blij mee bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk gedaan hoor Sof!
Your beauty never ever scared me.
Ik denk niet dat het me zou staan. Wel wil ik, als ik wat ben afgevallen en echt een mooie buik heb, een navelpiercing. Als een soort van cadeautje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ze op aardig wat plekken gehad
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk ingerichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ben je daar niet te oud voor?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het me zou staan. Wel wil ik, als ik wat ben afgevallen en echt een mooie buik heb, een navelpiercing. Als een soort van cadeautje.
Leuke kamer! Ziet er netjes uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nog wel wat aan de muur hangen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
in arnhem centrumquote:
Die kast heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ziet er nice uit je kamer![]()
Die heb ik eruit gehaald na 10 jaar maar hij groeit niet meer dichtquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het me zou staan. Wel wil ik, als ik wat ben afgevallen en echt een mooie buik heb, een navelpiercing. Als een soort van cadeautje.
Neuh. Ligt eraan wat voor een. Maar wie weet wil ik het tegen die tijd wel niet meer.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap dat je hier ontzettend blij mee bentLeuk gedaan hoor Sof!
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuke kamer! Ziet er netjes uit.
Ga je nog wel wat aan de muur hangen?
quote:
Dank allenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die kast heb ik ook
Maar ziet er nice uit je kamer
Waarover?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben het helemaal zat! Ik ga een topic aanmaken.
Ja, kon niks vinden en wil zsm uit huis en dat is geluktquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
nice wel
dacht dat je naar utrecht ging?
Audacityquote:
Watvoor piercings heb je?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder piercing voel ik me kaal
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen nog een inner conch en een eskimo (dwars door je lip).
Er komt een kutgeluid via Audacity van m'n USB platenspeler.quote:
Dat is wel veel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik eruit gehaald na 10 jaar maar hij groeit niet meer dicht![]()
Ik heb alleen nog een inner conch en een eskimo (dwars door je lip). Recent mijn 2 neuspiercings eruit gehaald
En in afgelopen 10 jaar nog meer gehad in oren, tepel etc.
Ah oke, ik vind snake bites opzich wel nice ;Pquote:
Vervelendquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er komt een kutgeluid via Audacity van m'n USB platenspeler.
O, dat is wel jammer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen![]()
![]()
ben er echt blij mee
morgen daar voor het eerst slapen![]()
![]()
en ik mag helaas niks ophangen fera
Windows 8quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kut windows 8, bij XP werkte het gewoon!
Geloof ik niet, is opensource.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heet nu toch anders omdat Adobe dat heeft gekocht?
misschien poster ophangen, kijken of plakband niet stukjes muur meeneemt ofzoquote:
Ik heb is een keer wat nieuws hoor...quote:
Ah, lekker hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, kon niks vinden en wil zsm uit huis en dat is gelukt
Industrial is ook mooiquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel veel.
Ik heb zelf een industrial in m'n linkeroor en rechts ook twee keer een kleine gehad, maar twee keer is die losgeraakt en weer dichtgegroeid. Ik wil daar misschien nog wel een keer wat. En een tweede gaatje in m'n oorlellen.
Divergent poster?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien poster ophangen, kijken of plakband niet stukjes muur meeneemt ofzo
Moet altijd aan emo's denken bij snake bitesquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, ik vind snake bites opzich wel nice ;P
Ik heb 'm in Aruba laten zetten, vier jaar geleden. Echt een aandenken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Industrial is ook mooi*jaloers*. Ik heb mijn tongpiercing er vorig jaar mei uitgehaald, toen liet ik mijn lip piercing zetten
oh wacht. ik bedoel wat andersquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet altijd aan emo's denken bij snake bites![]()
Zoek er even een pic bij of zo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh wacht. ik bedoel wat anders![]()
Die puntjes
Dat is echt aidsquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb is een keer wat nieuws hoor...
Nee want ik weet niet hoe het heet.quote:
Waar zitten de puntjes?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet hoe het heet.
Microdermalsquote:
Ik wil nog graag een rook in mijn oorquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm in Aruba laten zetten, vier jaar geleden. Echt een aandenken.Hij zit ook nog steeds prima, ik heb er nooit last van. Misschien een keer een andere kopen met een steentje of zo erin. Lijkt me mooi.
Wat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Snake bites
Sowieso aldie tattoo's in je wang etc .. foei lelijk
Die vind ik wel mooi ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil nog graag een rook in mijn oor![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn cheeks.. Snake bites zijn 2 lip piercingsquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Snake bites
Sowieso aldie tattoo's in je wang etc .. foei lelijk
Die is mooi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil nog graag een rook in mijn oor![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn MD`s volgens mijquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja in je wang.. of schuin onder je mond hoek, en onder je mond boven je kin.. allemaal lelijk
Dat is ook echt heel erg jaquote:
Een tattoo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja in je wang.. of schuin onder je mond hoek, en onder je mond boven je kin.. allemaal lelijk
Spelen we wie ben ik en moet jij Mike Tyson raden of waar zijn we nou heeeeleeemaal mee bezig?quote:
Ja daarom heb ik hem ook nog nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vind ik wel mooi ja.
Schijnt wel best pijnlijke piercing te zijn toch?
?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Navelpiercing kan je wel onvruchtbaar van worden toch?
Als hij ontsteekt of zoiets?
Bullshitquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Navelpiercing kan je wel onvruchtbaar van worden toch?
Als hij ontsteekt of zoiets?
Mwah, alleen die startmenu is echt ebolaquote:
Classic shell installerenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, alleen die startmenu is echt ebolaVoor de rest ben ik er wel blij mee.
Ik wist niet dat mensen tattoo's in hun wang hadden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spelen we wie ben ik en moet jij Mike Tyson raden of waar zijn we nou heeeeleeemaal mee bezig?
Ergens gehoord.quote:
ah oke, ja die vind ik ook wel nicequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee dat zijn cheeks, spider/snakebites of angelbite of medusa of madonna
Safeboot boot uitzetten in de bios, bios naar legacy, alle partities verwijderen van je HDD tijdens win7 install want het is GPT indeling en je wilt MBR.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:04 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil gewoon windows 7 op mijn laptop maar moet even iemand vinden die dat kan fixen.
Ik ken die termen allemaal niet joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Safeboot boot uitzetten in de bios, bios naar legacy, alle partities verwijderen van je HDD tijdens win7 install want het is GPT indeling en je wilt MBR.
system32 verwijderenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ken die termen allemaal niet joh.
Ik heb dit in mijn lip:quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ah oke, ja die vind ik ook wel nice
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dit in mijn lip:
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel pijnlijk uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dit in mijn lip:
[ afbeelding ]
fokkers kunnen niet met `aparte'' uiterlijkheden omgaanquote:
Was wel even pijnlijk maar vooral laatste gedeeltequote:
Zoent dat lekker?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel even pijnlijk maar vooral laatste gedeelteHad erger verwacht
Dan heb je Ama nog niet in het echt gezienquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niks en ook een afknappermaar ieder zijn ding.
Gelukkig maakt mijn vriend het niet uitquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niks en ook een afknappermaar ieder zijn ding.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan heb je Ama nog niet in het echt gezien
Dat klopt. Is ze knap?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan heb je Ama nog niet in het echt gezien
O, je zou denken dat je het wel voelt.quote:
Je hebt mij al een hele tijd niet meer gezien joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Heb sowieso bijna niemand van FOK! gezien, nooit naar een meet geweest en aantal wel op TC.
Ro-ald jij bent wel een lekkertje hoor
Ik heb op m'n HDD ook MBR gekozen maar waarvoor is GPT?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Safeboot boot uitzetten in de bios, bios naar legacy, alle partities verwijderen van je HDD tijdens win7 install want het is GPT indeling en je wilt MBR.
Mij niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb al veel FOK!kers gemeet
http://www.maketecheasier.com/differences-between-mbr-and-gpt/quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb op m'n HDD ook MBR gekozen maar waarvoor is GPT?
Ik ook aardig watquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb al veel FOK!kers gemeet
Ach, binnenkort ben je er wegquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
Nu heb ik volgens m'n moeder geen discipline omdat ik één keer vergeet op de was te letten.
Ik maak vaak zat het halve huis schoon. Trut.
Gelukkig wel. Meteen boos doen om één zo'n klein dingetje. Jezus.quote:
Blij dat ik als 1 van de wenige wel normale ouders heb hierquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Meteen boos doen om één zo'n klein dingetje. Jezus.
Wauwquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blij dat ik als 1 van de wenige wel normale ouders heb hier
Ja, als ik soms verhalen hoor van sommige hierquote:
Mijn moeder is verder wel normaal, maar de laatste tijd lijkt ze nogal snel geïrriteerd. Maar wel heel typisch aan mijn beide ouders dat het heel makkelijk is om kritiek te geven, maar dat een complimentje geven blijkbaar pijn doet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blij dat ik als 1 van de wenige wel normale ouders heb hier
Snap dat niet maar ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder is verder wel normaal, maar de laatste tijd lijkt ze nogal snel geïrriteerd. Maar wel heel typisch aan mijn beide ouders dat het heel makkelijk is om kritiek te geven, maar dat een complimentje geven blijkbaar pijn doet.
Ik ook niet. Maar het kan me weinig boeien. Maar als ze er nog een keer over begint dan geef ik wel even een 'grote mond' terug, zoals ze dat dan gaat noemen. Ik ben geen 16 meer.quote:
Volgens mij klagen mensen hier ook sneller hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik soms verhalen hoor van sommige hier
Heeft hier niks mee te maken imo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:22 schreef JanCees het volgende:
Soms moet je als ouder gewoon je kind corrigeren. Zeer normaal is dat.
Zeiken op de meest nutteloze dingen en niet durven te zeggen dat je van je kind houdt, erg leukquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:22 schreef JanCees het volgende:
Soms moet je als ouder gewoon je kind corrigeren. Zeer normaal is dat.
Dat zeggen ze inderdaad echt nooit. Maar gelukkig weet ik het wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeiken op de meest nutteloze dingen en niet durven te zeggen dat je van je kind houdt, erg leuk
Kan me niet herinneren wanneer mijn ouders ooit letterlijk gezegd hebben dat ze van mij houden hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeiken op de meest nutteloze dingen en niet durven te zeggen dat je van je kind houdt, erg leuk
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer mijn ouders ooit letterlijk gezegd hebben dat ze van mij houden hoor
Had ik ook niet gedaan als jij mijn kind wasquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer mijn ouders ooit letterlijk gezegd hebben dat ze van mij houden hoor
Vind ik raar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben vet leukquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan als jij mijn kind was
quote:
Waarom?quote:
Dit ja. Zo nu en danquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn ouders hoeven die woorden niet te gebruiken, dat merk ik in allerlei dingen
Ik ben niet anders gewend. Hoor het ook niet vaak van anderen hoor. Maar ik denk dat ik het wel zou zeggen tegen m'n eigen kinderen.quote:
Enige meid die hij gezoend heeft was zijn maquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
fokkie krijgt elke avond nog een nachtkusje van zijn ma en ik houd van je te horen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige meid die hij gezoend heeft was zijn ma![]()
Hé dat wist ik niet. Sterkte he! Waar heeft hij kanker?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Als spreekt mijn vader sinds zijn kanker wel meer uitwat ik wel leuk vind
[..]
Zoals ik al eerder zei.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Daden zeggen meer dan woorden, vaak.
Dat ook weer niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
fokkie krijgt elke avond nog een nachtkusje van zijn ma en ik houd van je te horen.
Gelukkig nu nergens meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hé dat wist ik niet. Sterkte he! Waar heeft hij kanker?
[..]
De weinige keren dat ik het haar heb zien doen, viel het mij nog mee. In tegenstelling tot sommige anderen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Snow is 17, die vind het nog leuk om lekker op haar ouders te haten
Better rush Snow to the burn unit..quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik was als puber altijd bang voor mijn vader, waarschijnlijk vanwege zijn postuur en het feit dat hij me weleens wilde straffen met de vlakke hand.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Waar zie je dat ik op ze haat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu niet meer hopelijk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was als puber altijd bang voor mijn vader, waarschijnlijk vanwege zijn postuur en het feit dat hij me weleens wilde straffen met de vlakke hand.
Ik ook ja. Soms denk ik word ze niet gek van mij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een hele liever moeder, soms te lief.
niet pantoffel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was als puber altijd bang voor mijn vader, waarschijnlijk vanwege zijn postuur en het feit dat hij me weleens wilde straffen met de vlakke hand.
Geen idee.quote:
Corrigerende tik is niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
Kind een tik geven kan wmb gewoon, je kind moet respect voor je hebben en niet om alles jengelen gvd. Sommige kinderen
Het is al goed fok-it, ik vergeef het je voor deze keer. De volgende keer zal ik LittleRabbit een haatgedicht voor je laten maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
Waar zie je dat mijn moeder de enige vrouw is waar ik een kusje van heb gekregen?
Haha, nee niet meer. Geen fratsen meer behalve dronken thuiskomen maar daar moet ie alleen om lachen.quote:
Nou, eerder die oudersquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
Vooral die schreeuwende kut kinderen in het OV moeten een corrigerende tik krijgen
Zat sushi te eten met ro vanmiddag, kwam er ook zo'n gezin precies achter ons zitten. Opa, oma, kinderen + kleinkind. En dat kindje jengelde als ze iets van haar weg pakten, schreeuwde continuquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Corrigerende tik is niks mis mee inderdaad.
Heb je weleens al die comments op elke tweet van Lineker gezien?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zat sushi te eten met ro vanmiddag, kwam er ook zo'n gezin precies achter ons zitten. Opa, oma, kinderen + kleinkind. En dat kindje jengelde als ze iets van haar weg pakten, schreeuwde continu
Dan geef ik dat kind gewoon een tik en als ik dan een grote mond krijgen papa en mama er ook een.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zat sushi te eten met ro vanmiddag, kwam er ook zo'n gezin precies achter ons zitten. Opa, oma, kinderen + kleinkind. En dat kindje jengelde als ze iets van haar weg pakten, schreeuwde continu
We zijn ook echt snel weggegaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gatverdamme. Daar kan ik echt niet tegen.
Veel beter jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Wie gaat er trouwens met zo'n klein kind sushi eten? Ga lekker naar de Mac of zo.
Das niet hip tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Wie gaat er trouwens met zo'n klein kind sushi eten? Ga lekker naar de Mac of zo.
Alsof zo'n kind uberhaupt dat lust.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Kind meteen ziekquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alsof zo'n kind uberhaupt dat lust.
Echt hequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Waarom niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een kind lust wat je m leert etenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zou zo`n kind al sushi lusten?
quote:
Dit ja. Zo jong eten ze dat toch niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel bevorderend voor je maagdenstatusquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb cola gedronken. Voelt alsof mijn tanden eruit rotten. :S
Ja truequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kind lust wat je m leert eten
Is wel zo jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kind lust wat je m leert eten
Lijkt me niet. En ook een gedoe met die stokjes enz. En al die verschillende bordjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zou zo`n kind al sushi lusten?
Slim van je, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel bevorderend voor je maagdenstatus
SLaat nergens op jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me niet. En ook een gedoe met die stokjes enz. En al die verschillende bordjes.
Ik snap best dat het belangrijk is om ze nieuwe dingen te leren, maar dat kan ook nog nadat ze de leeftijd van het jengelen een beetje voorbij zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SLaat nergens op ja![]()
Gewoon patat en pannenkoeken.
Van die mensen die alleen rauw eten, etenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon je kind komkommer voeren tot zijn 6e. Dan overgaan op selderij.
Ik denk graag met anderen meequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim van je, daar had ik nog niet aan gedacht.
Dank je wel.
Gewoon lekker bij de wok sushi eten tussen Corry en Sjonquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind Sushi nog steeds niet lekker maar misschien heb ik het goede restaurant nog niet gevonden.
Moet nu gelijk aan dat ene kind van die docu denkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Van die mensen die alleen rauw eten, eten
30 appels per maandquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet nu gelijk aan dat ene kind van die docu denken
Nee dan liever tussen Willeke & de kids.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij de wok sushi eten tussen Corry en Sjon
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij de wok sushi eten tussen Corry en Sjon
Die werd ziek ook toch als het fabriekseten at?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet nu gelijk aan dat ene kind van die docu denken
Verkopen ze zeker niet meer?quote:
Slapen, huilen in een hoekje, geen cola drinken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jou?
Zit je weer naar mijn foto's te kijken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Hoe kunnen sommige mensen zo mooi zijn
make upquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Dank jequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
SOrry, kan er niks aan doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Ook jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit je weer naar mijn foto's te kijken?
Photoshop?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
make up
en dat programma waarin je dingen kan aanpassen.
Indo met blond haar? Lijkt me juist geen combi. Staat het op facebook?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook ja
Vriendin van me heeft d'r haar geblondeerd (indo) en ze ziet er echt zo pretty nu uit. Jaloersmakend.
Lekker voor jequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
Eindelijk op Schiphol.
Nu een uur in de auto.
Hou op mens. Heb je toch niet nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Morgen even wat meer makeup in huis halen
Goede genenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dankjewel omgik wist het echt niet meer
Volgens mij welquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die werd ziek ook toch als het fabriekseten at?
Ze wou dit even horen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou op mens. Heb je toch niet nodig.
Die eerste twee doe ik sowieso wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slapen, huilen in een hoekje, geen cola drinken.
Vrouwen hè.quote:
Letterlijk NIETS. Ik dronk alleen melk.quote:
En nu lust je zeker alles?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Letterlijk NIETS. Ik dronk alleen melk.
Ja, linkje?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Indo met blond haar? Lijkt me juist geen combi. Staat het op facebook?
Thanks.quote:
Zo smooth.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
Staat haar op zich wel leuk, ja.Maar ik vind jou nog steeds knapper hoor. Zonder te slijmen.
Mhm. Dankje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
Staat haar op zich wel leuk, ja.Maar ik vind jou nog steeds knapper hoor. Zonder te slijmen.
Ik denk dat ik wel op Snow zou vallen als ik lesbisch was.quote:
Ahw.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
Heb het knoopje al open :$quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel op Snow zou vallen als ik lesbisch was.Geen grap.
Noem je je date nu al zo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Super Meat Boy is echt frustrerend
Bespaar je de moeite. Ik weet echt niet wat ik er mee zou moeten doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |