Classic shell installerenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, alleen die startmenu is echt ebolaVoor de rest ben ik er wel blij mee.
Ik wist niet dat mensen tattoo's in hun wang hadden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spelen we wie ben ik en moet jij Mike Tyson raden of waar zijn we nou heeeeleeemaal mee bezig?
Ergens gehoord.quote:
ah oke, ja die vind ik ook wel nicequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee dat zijn cheeks, spider/snakebites of angelbite of medusa of madonna
Safeboot boot uitzetten in de bios, bios naar legacy, alle partities verwijderen van je HDD tijdens win7 install want het is GPT indeling en je wilt MBR.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:04 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil gewoon windows 7 op mijn laptop maar moet even iemand vinden die dat kan fixen.
Ik ken die termen allemaal niet joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Safeboot boot uitzetten in de bios, bios naar legacy, alle partities verwijderen van je HDD tijdens win7 install want het is GPT indeling en je wilt MBR.
system32 verwijderenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ken die termen allemaal niet joh.
Ik heb dit in mijn lip:quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ah oke, ja die vind ik ook wel nice
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dit in mijn lip:
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel pijnlijk uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dit in mijn lip:
[ afbeelding ]
fokkers kunnen niet met `aparte'' uiterlijkheden omgaanquote:
Was wel even pijnlijk maar vooral laatste gedeeltequote:
Zoent dat lekker?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel even pijnlijk maar vooral laatste gedeelteHad erger verwacht
Dan heb je Ama nog niet in het echt gezienquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niks en ook een afknappermaar ieder zijn ding.
Gelukkig maakt mijn vriend het niet uitquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niks en ook een afknappermaar ieder zijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |