Nee want ik weet niet hoe het heet.quote:
Waar zitten de puntjes?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet hoe het heet.
Microdermalsquote:
Ik wil nog graag een rook in mijn oorquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm in Aruba laten zetten, vier jaar geleden. Echt een aandenken.Hij zit ook nog steeds prima, ik heb er nooit last van. Misschien een keer een andere kopen met een steentje of zo erin. Lijkt me mooi.
Wat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Snake bites
Sowieso aldie tattoo's in je wang etc .. foei lelijk
Die vind ik wel mooi ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil nog graag een rook in mijn oor![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn cheeks.. Snake bites zijn 2 lip piercingsquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Snake bites
Sowieso aldie tattoo's in je wang etc .. foei lelijk
Die is mooi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil nog graag een rook in mijn oor![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn MD`s volgens mijquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja in je wang.. of schuin onder je mond hoek, en onder je mond boven je kin.. allemaal lelijk
Dat is ook echt heel erg jaquote:
Een tattoo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja in je wang.. of schuin onder je mond hoek, en onder je mond boven je kin.. allemaal lelijk
Spelen we wie ben ik en moet jij Mike Tyson raden of waar zijn we nou heeeeleeemaal mee bezig?quote:
Ja daarom heb ik hem ook nog nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vind ik wel mooi ja.
Schijnt wel best pijnlijke piercing te zijn toch?
?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Navelpiercing kan je wel onvruchtbaar van worden toch?
Als hij ontsteekt of zoiets?
Bullshitquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Navelpiercing kan je wel onvruchtbaar van worden toch?
Als hij ontsteekt of zoiets?
Mwah, alleen die startmenu is echt ebolaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |