Je oksels?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond eerste keer scheren (oksels enz) wel doodeng
ik was verbaasd hoe zacht mijn benen warenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond eerste keer scheren (oksels enz) wel doodeng
niet 100% zeg ik tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
100% blank team ja
geen schopmocros hebben in je team
Ja ook maar alles.. Oksels, benen, kut.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je oksels?Als je nou je poes zei.. dat je opeens je clit eraf snijdt
Lekker jezelf besnijden, goed manquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat he? Jaren lang harige benen.. ineens zulke gladde benenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was verbaasd hoe zacht mijn benen waren![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerste keer met scheerapparaat ik ook.. heb het ook geweten ook meteen een snee in mijn balzak door die kut tondeuzequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook maar alles.. Oksels, benen, kut.
Is chillste om te doen van allesquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
oksels scheren is echt naar soms vind ik
Ik heb daar nu stoppels omdat ik het ook had geschoren. Best raar gevoel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had laatst buik geschoren omdat ik een domme fout had gemaakt.
opzich wel chill
Altijd irritatie achteraf. Wat ik ook probeer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
oksels scheren is echt naar soms vind ik
heb toch nauwelijks buikhaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar nu stoppels omdat ik het ook had geschoren. Best raar gevoel.
Maar dan maar geen vrienden op fb.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik wel.Daar zijn nog foto's van heb ik gehoord.
Dat doe je toch niet met een tondeuzequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerste keer met scheerapparaat ik ook.. heb het ook geweten ook meteen een snee in mijn balzak door die kut tondeuze
jaquote:
ja hahhaa. nu ook elke keer denk ik onder de douche: neh, geen zin in. Maar als ik het dan toch doe en 's avonds in bed ligquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat he? Jaren lang harige benen.. ineens zulke gladde benen
Benen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is chillste om te doen van alles
ja dat sowiesoquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is chillste om te doen van alles
Ik presteer het altijd om stukjes te vergeten als ik mijn benen scheerquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hahhaa. nu ook elke keer denk ik onder de douche: neh, geen zin in. Maar als ik het dan toch doe en 's avonds in bed lig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |