SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Of hij wil zijn laptop gewoon even uit en ontspannen voor de tv. Niks mis meequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef Typisch het volgende:
1
[..]
zet de download aan en je kunt eerder kijken zonder reclame
welkom in 2014
Kamperen op het landgoed. We gaan in ieder geval een fietstocht maken. Ik moest ook sport- en zwemkleding meenemen. Woensdag op excursie, maar geen idee waarheen. En donderdag een soort mini festival.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice
Wat gaj e doen met intro?
hdmi'tje erin en gaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of hij wil zijn laptop gewoon even uit en ontspannen voor de tv. Niks mis mee
Of naar de WC gaan, drinken bijvullen, chips pakken ...quote:
Klinkt wel aardig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Kamperen op het landgoed. We gaan in ieder geval een fietstocht maken. Ik moest ook sport- en zwemkleding meenemen. Woensdag op excursie, maar geen idee waarheen. En donderdag een soort mini festival.
quote:
Daarvoor moet je naar zolder klimmen op een klein trappetje, op de enerlaatste trede moet je even een kwartslag draaien en dan je rechterbeen over het trapgat heen op de vloer erboven zetten, vervolgens de wand van de badkamer vastpakken en dan moet je over dat trapgat heen klimmenquote:
Of fappen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Of naar de WC gaan, drinken bijvullen, chips pakken ...
Ja, maar niet iedereen wilt zijn laptop 24/7 aan hebben staan.quote:
Ja, weet ik. Ik heb er al twee meegemaakt. Ik vind het persoonlijk vreselijk en nogal kinderachtig vaak. Maar ja. Dit klinkt op zich niet zo heel erg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig.
Intro moet je maar even doorheen altijdwel goed voor de kennismaking met je klasgenoten
Nee precies. Toneelstukjes opvoeren en allesquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik heb er al twee meegemaakt. Ik vind het persoonlijk vreselijk en nogal kinderachtig vaak. Maar ja. Dit klinkt op zich niet zo heel erg.
What the fuck.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor moet je naar zolder klimmen op een klein trappetje, op de enerlaatste trede moet je even een kwartslag draaien en dan je rechterbeen over het trapgat heen op de vloer erboven zetten, vervolgens de wand van de badkamer vastpakken en dan moet je over dat trapgat heen klimmen![]()
Ditquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
What the fuck.
Ik ben zo blij dat ik een eigen badkamer heb.
Denk dat huisgenoten ook liever hebben dat jij je eigen badkamer hebt dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ditlekker poepen met de deur open.
En dan moet je ook nog terugquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
What the fuck.
Ik ben zo blij dat ik een eigen badkamer heb.
Watquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor moet je naar zolder klimmen op een klein trappetje, op de enerlaatste trede moet je even een kwartslag draaien en dan je rechterbeen over het trapgat heen op de vloer erboven zetten, vervolgens de wand van de badkamer vastpakken en dan moet je over dat trapgat heen klimmen![]()
Ik heb geen huisgenoten meer he.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat huisgenoten ook liever hebben dat jij je eigen badkamer hebt dan.
Het kan nog steeds komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee precies. Toneelstukjes opvoeren en alles
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ditlekker poepen met de deur open.
Dat is niet echt chill douchen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog terug
Ja dat moest ik dus iets van 2 jaar blij dat ik weg moest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij echt helemaal niks, huisgenoten en keuken en badkamer delen
Jezusquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Was je thuis situatie kut dan? Want ik heb nog lang thuis gewoond maar ik had een goede relatie met mijn ouders, ik trek dat niet hoor in een studenten huis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat moest ik dus iets van 2 jaar blij dat ik weg moest.
ik woonde toch begeleid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was je thuis situatie kut dan? Want ik heb nog lang thuis gewoond maar ik had een goede relatie met mijn ouders, ik trek dat niet hoor in een studenten huis.
Mij ook niet, daarom voor een zelfstandige woning gekozen. Ik erger me veel te snel aan viezigheid enz. Studentenhuizen die ik heb gezien vond ik echt smerig. Dus beter voor mij en eventuele huisgenoten als ik daar niet ga wonen. Anders zie ik mezelf al enorm zeuren of zelf alle troep van iedereen opruimen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij echt helemaal niks, huisgenoten en keuken en badkamer delen
Tenzij samenwonen.quote:
Ja dat was de vraagquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat dan? Ik wilde zelf uit huis had gewoon goede relatie met mijn ma & pa.
Heb jij geen behoefte om alleen te zijn soms dan?quote:
Het douchen zelf is op zich nog wel te doen maar die acrobatiek eromheen maakt het wel lastiger iddquote:
Samenwonen is best fijn hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 huizen, als ik der beu ben kan ze wieberen
nee want dat zou ik niet handlen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij geen behoefte om alleen te zijn soms dan?
Moet je niet dronken gaan douchen dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het douchen zelf is op zich nog wel te doen maar die acrobatiek eromheen maakt het wel lastiger idd
Ik zou dan om die reden al minder vaak douchen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het douchen zelf is op zich nog wel te doen maar die acrobatiek eromheen maakt het wel lastiger idd
Geen ervaring mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Samenwonen is best fijn hoor.Zolang het goed gaat ofcourse.
22quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Oke, omdat je al 2 intro's had en samenwonenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
22
Ik heb op mijn 19e tot bijna 21e samengewoond.
nee gewoon elke nacht zonder dekbed eindigenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel aparte dekbedden mag ik hopen
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel aparte dekbedden mag ik hopen
nou dat is alvast reden 1 waarom je er geen hebtquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik een vriendin heb en ze doet vervelend moet ze een uur in de regen op het balkon staan.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik een vriendin heb en ze doet vervelend moet ze een uur in de regen op het balkon staan.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
Haar laten koken.quote:
Dat is niet aan te raden iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je niet dronken gaan douchen dan.
Laat ik het zo zeggen: ik ben aan veel dingen begonnen die ik nooit heb doorgezet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, omdat je al 2 intro's had en samenwonen
haha sletquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ben aan veel dingen begonnen die ik nooit heb doorgezet.
Nooit last vanquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Typisch het volgende:
niets zo vervelend als s'nachts wakker worden door een tekort aan dekbed
Dat vind ik best irritant.quote:
Je moet je eigen beperkingen accepterenquote:
jij rolt je dan niet op in een dkebedquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit last vanVriend en ik slapen in een 140 cm breed bed met een 200 cm breed dekbed. Gaat prima
Dat kanquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ben aan veel dingen begonnen die ik nooit heb doorgezet.
quote:
Water.quote:
Haha autist.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik best irritant.Je loopt elkaar bijna altijd in de weg.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit last vanVriend en ik slapen in een 140 cm breed bed met een 200 cm breed dekbed. Gaat prima
Nou de eerste die niet gewoon alles om haar heen rolt als ze ''slaapt'' moet ik nog tegen komen, dus 40 of 200 cm zal weinig verschil maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
O god.quote:
Slet, autist. Jeetje wat een haat vandaag.quote:
hoerquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Slet, autist. Jeetje wat een haat vandaag.
Leer koken, liefde gaat door de maag ditdat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je eigen beperkingen accepteren
Ik vraag geen geld.quote:
Deed ik vroeger wel.. maar afgeleerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou de eerste die niet gewoon alles om haar heen rolt als ze ''slaapt'' moet ik nog tegen komen, dus 40 of 200 cm zal weinig verschil maken.
Haar eten gaat door mijn maag ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leer koken, liefde gaat door de maag ditdat.
Zal ik Mac n Cheese voor je maken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
Mannen die koken.
Helaas nog nooit eentje aan me kunnen binden.
mijn uurtarief is 100 euroquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
Mannen die koken.
Ken je nog niet goed dus kan geen positieve dingen noemenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Slet, autist. Jeetje wat een haat vandaag.
Heppie`s enige kookkunst is zijn subway broodje in de magnetron gooienquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
Mannen die koken.
Komt omdat die zelf ook een man willenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
Mannen die koken.
Kom een keer bij mij eten en ik kook voor je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
Mannen die koken.
inso doe even normaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Koken is echt heel kut had laatst pasta gekookt toch maar dat is het wel weer voor 2014.
samen koken is juist aids, tenzij de ander alleen dingen snijdtquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar eten gaat door mijn maag ja.
Nee maar samen koken zou ik ook wel leuk vinden
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik Mac n Cheese voor je maken?
QFTquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat die zelf ook een man willen
Negatieve dingen dan toch ook niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je nog niet goed dus kan geen positieve dingen noemen
Iew. Dat is toch smerig. Zit sla op en alles.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie`s enige kookkunst is zijn subway broodje in de magnetron gooien
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kom een keer bij mij eten en ik kook voor je.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew. Dat is toch smerig. Zit sla op en alles.
Haal je er dat er eerst even af tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew. Dat is toch smerig. Zit sla op en alles.
Geindoctrineerd zijn door feministenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Mannen die anno 2014 nog denken dat koken echt voor vrouwen is
Zo typisch hè. Mannen die niet kunnen koken verdedigen het door te zeggen dat het voor homo's is. Treurig zeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat die zelf ook een man willen
wtf moet dit voorstellen?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon niet opnieuw opwarmen. Vies man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Haal je er dat er eerst even af toch
Doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon niet opnieuw opwarmen. Vies man.
ik heb verder geen goede eigenschappen en moet toch watquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet gewoon naar je rol gedragen.
Dat is het ook, maar het is verdomd handig als je het zelf ook kanquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Genderoperatie een optie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb verder geen goede eigenschappen en moet toch wat
Chefkoks zijn meestal mannen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar het is verdomd handig als je het zelf ook kan
En viesdikquote:
En poetsvrouwen meestal vrouwen, maar hoooo als je zegt dat poetsenvrouwen werk is dan pas maar opquote:
Ik ben even kwijt waar dat de afkorting van is.quote:
Wel eens een 30 cm gehaald, maar kon maar de helft op. Toen de andere helft later op de middag gegeten. Dat smaakte nog wel goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor
Sowieso die broodjes meenemen
Gewoon meteen eten
Ook dit.quote:
Lijkt me prima als mijn vriend kookt als we een huisje hebben en dat ik schoonmaakquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En poetsvrouwen meestal vrouwen, maar hoooo als je zegt dat poetsenvrouwen werk is dan pas maar op
Is goed tegen depressies bij vrouwen.quote:
Kan je maar 15 cm aan ja?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt waar dat de afkorting van is.
[..]
Wel eens een 30 cm gehaald, maar kon maar de helft op. Toen de andere helft later op de middag gegeten. Dat smaakte nog wel goed.
[..]
Ook dit.
Hoewel daar gelukkig ook wat meer variatie in komt.
America's Next Top Modelquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
Ik ben even kwijt waar dat de afkorting van is.
Dat vind ik ook wel een prima regelingquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me prima als mijn vriend kookt als we een huisje hebben en dat ik schoonmaak
Dan ben ik al goed gevuld. xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
schoonmaakster tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me prima als mijn vriend kookt als we een huisje hebben en dat ik schoonmaak
O, nee. Dat programma haat ik.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik al goed gevuld. xDWaarom gaat het hier altijd over seeeeeeeeeeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Omdat seksquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier altijd over seeeeeeeeeeks
Sorry. Maar ik vind het echt vreselijk.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik al goed gevuld. xDsletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hohoho[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het gaat over eten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier altijd over seeeeeeeeeeks
12/uurquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ik wel willen maar moet er wel geld voor zijn..
Dan zou ik zoiets 1x in de 2 weken doen ofzo.. zelf wel beetje bijhouden maar haar gewoon alles goed laten doenquote:
Je bent gewoon een vies oud mannetje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jaja.
Wat je zegt ben je zelf.
Kaneel probeert anti-seks uit te stralen.quote:
Sletquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
Ik maak liever zelf schoon.Beetje een tic van me.
Ik heb net de frituurpan schoongemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
Ik maak liever zelf schoon.Beetje een tic van me.
OCD klopt wel. De rest niet.quote:
Ik ben er anders nog.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Kinderbedtijd is geweest dus er mag gerust over seks gepraat worden
nee bedanktquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
niet elke avondquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Kut klusjequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb net de frituurpan schoongemaaktKutvet.
Kutvet. Wat klinkt dat ranzig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb net de frituurpan schoongemaaktKutvet.
Ik ben een seksuele non-entiteit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaneel probeert anti-seks uit te stralen.
``Probeert''
bedankt typischquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
ik vind de inzichten over seks van de gemiddelde FOK!er ook niet zo interessant
Dit klopt wel een beetje jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
ik vind de inzichten over seks van de gemiddelde FOK!er ook niet zo interessant
Like the real OCD of van oh ik wil het graag schoon hebben en ben daar een beetje erger dan normaal in?quote:
slecht team matigquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe speelt southampton onder koeman?
Ik denk niet the real deal. Gelukkig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Like the real OCD of van oh ik wil het graag schoon hebben en ben daar een beetje erger dan normaal in?
Ik wou zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet the real deal. Gelukkig.
Individueel is het wel aardig, Tadic en Ward-Prous ofzo? Die speelde wel aardigquote:
Maar wel erger dan de meeste mensen. Ik ben vreselijk perfectionistisch op bepaalde gebieden.quote:
Zoals?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel erger dan de meeste mensen. Ik ben vreselijk perfectionistisch op bepaalde gebieden.
Zo heeft iedereen wel watquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel erger dan de meeste mensen. Ik ben vreselijk perfectionistisch op bepaalde gebieden.
Schoonmaken. Maar nu ook in het huis met verven en dergelijk. Paar keer per ongeluk wat geknoeid en dat moet ik dan weer fixen. Wilde ook echt alles overnieuw verven, maar m'n moeder zei dat sommige dingen gewoon niet te doen waren in zo'n korte tijd.quote:
Jij hebt spuit 11 in handen?quote:
Maak jij jezelf op?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Schoonmaken. Maar nu ook in het huis met verven en dergelijk. Paar keer per ongeluk wat geknoeid en dat moet ik dan weer fixen. Wilde ook echt alles overnieuw verven, maar m'n moeder zei dat sommige dingen gewoon niet te doen waren in zo'n korte tijd.![]()
Als ik mezelf opmaak moet het allemaal symmetrisch zijn en kan ik me vreselijk opwinden als de linkerkant niet helemaal hetzelfde is als de rechterkant.
Als ik een tekening maak moet het ook perfect zijn. Lukt nooit, ik ben nooit 100% tevreden maar na een tijdje is mijn geduld gewoon op.
Dat weerleg ik ook nergens neequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, kan je wel leuk lullen maar we zitten allemaal op FOK!, dat zal niet zomaar zijn
Niet vaak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak jij jezelf op?
Vond ik helemaal geen type voor
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet vaak.Maar als ik uit ga wel altijd wimpers en een lijntje onder m'n ogen. En als het écht een hele feestelijke gelegenheid is ook blush en lippenstift. Maar ik ben niet zo'n type die een laag primer, laag concealer, laag foundation, blablabla op doet. Wat een onzin. Gewoon wat mascara en oogpotlood. vind ik vaak genoeg.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet vaak.Maar als ik uit ga wel altijd wimpers en een lijntje onder m'n ogen. En als het écht een hele feestelijke gelegenheid is ook blush en lippenstift. Maar ik ben niet zo'n type die een laag primer, laag concealer, laag foundation, blablabla op doet. Wat een onzin. Gewoon wat mascara en oogpotlood. vind ik vaak genoeg.
quote:
Vreselijk.quote:
Mijn broer belde mij vandaag op dat hij genomineerd had.. vervolgens kwam er een rant van 10minuten van mijn kant (ha dat rijmt) over dat ik het dom vind en dat hij mij beter niet moet nomineren omdat ik het toch niet ga doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
Gelukkig heeft mij nog niemand genomineerd voor dat Icebucketchallenge gedoe.
Ik zal het toch niet doen.
Ik vind van wel, vriend van van wel. De rest interesseert me niet. Ik heb meestal helemaal niets op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is wel positief, maar of je er ook leuk uit ziet met weinig makeup kan ik niet zeggen
Van die egale bruin gekleurde plekhoeren net als bij de ici pari.. als je zo iemand moet kussen op een feest dat heel je wang onder zitquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreselijk.
Voelt ook zo vies op je huid vind ik altijd.Heb wel eens foundation of BB cream geprobeerd, maar ik zoek het niet. Sowieso heb ik een erg gevoelige huid en krijg ik snel puistjes, dus laat maar lekker ademen.
Kleding is een ander verhaal wijsneus.quote:
Onzin allemaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer belde mij vandaag op dat hij genomineerd had.. vervolgens kwam er een rant van 10minuten van mijn kant (ha dat rijmt) over dat ik het dom vind en dat hij mij beter niet moet nomineren omdat ik het toch niet ga doen
ik kreeg laatst ook puisjes man denk een van de eerste in mn levenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreselijk.
Voelt ook zo vies op je huid vind ik altijd.Heb wel eens foundation of BB cream geprobeerd, maar ik zoek het niet. Sowieso heb ik een erg gevoelige huid en krijg ik snel puistjes, dus laat maar lekker ademen.
Die 2 zijn erg belangrijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind van wel, vriend van van wel. De rest interesseert me niet. Ik heb meestal helemaal niets op.
Misschien staat het wel geil bij je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleding is een ander verhaal wijsneus.
Eindelijk gaan puberen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ook puisjes man denk een van de eerste in mn leven
14de al?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee was ik op mn 14e klaar mee gelukkig
Balletjes ingedaald?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ook puisjes man denk een van de eerste in mn leven
Precies.quote:
Nah, dat niet. Een jurkje is toch leuker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien staat het wel geil bij je.
Pics in dm van jou in een jurkje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Nah, dat niet. Een jurkje is toch leuker.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien staat het wel geil bij je.
Nee gek.quote:
Ditquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
Gelukkig heeft mij nog niemand genomineerd voor dat Icebucketchallenge gedoe.
Ik zal het toch niet doen.
Kijk maar op facebook. O wacht, geen vrienden.quote:
Geef je fb danquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk maar op facebook. O wacht, geen vrienden.
Sommige 14-jarige hebben amper schaamhaar man, dan kan je niet lichamelijk al uitgepubert ziijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt niks gebeurd sinds mn 14e hoor
Ik herhaal, ik ben lichamelijk niet veranderd sinds m'n 14e.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige 14-jarige hebben amper schaamhaar man, dan kan je niet lichamelijk al uitgepubert ziijn
Neuh.quote:
Wow. Je bent gewoon blijven hangen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik herhaal, ik ben lichamelijk niet veranderd sinds m'n 14e.
Geen centimeter gegroeid.
Geen extra lichaamsbehaar.
Stem niet zwaarder geworden.
zou niet weten wat anders
Goedzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bier over je heen gooien is ook zo zonde he dus ik nomineer je niet
Op andere plekken ook geen cm gegroeid?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man dat groeide van mn 11e tot 14e toen niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op andere plekken ook geen cm gegroeid?
Dat is wel vrij bijzonder
Geen uitgelubberde zak, stretch marks vanwege de bierbuik, inhammen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij zoveel 14-jarigen naakt gezien dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige 14-jarige hebben amper schaamhaar man, dan kan je niet lichamelijk al uitgepubert ziijn
Laat die jou kamer ook even doen danquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Typisch het volgende:
mijn autistische huisgenoot is alles aan het opruimen
einde random bericht
Forever young.quote:
nee vies dun gewordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen uitgelubberde zak, stretch marks vanwege de bierbuik, inhammen?
Oke.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Typisch het volgende:
mijn autistische huisgenoot is alles aan het opruimen
einde random bericht
Om je te pesten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan?Ik heb happy wel op facebook veel aardiger dan jou
Jij als biologie-leraar zou moeten weten dat dat wel redelijk algemeen bekend isquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij zoveel 14-jarigen naakt gezien dan?
niet op voetbal gezeten hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In before Elanquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dan jijquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan?Ik heb happy wel op facebook veel aardiger dan jou
Ja toen ik een ban had.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Om je te pesten.
Spreek je Hep wel eens op facebook ja?
Haal dat eens wegquote:
als je veel allochtonen in je team had zag je dan nog niks hoorquote:
Zeker misbruik maken van zijn moderatorschapquote:
Lekker douchen met je boxer aanquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je veel allochtonen in je team had zag je dan nog niks hoor
a
Nee hij ging zelf tegen mij praten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker misbruik maken van zijn moderatorschap
Je hebt het gequote slimmerik.quote:
Tot mijn 10de.quote:
Jouw fascinatie met die leeftijdsgroep is wel interessant.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij als biologie-leraar zou moeten weten dat dat wel redelijk algemeen bekend is
Gister zei iemand hier dat hij pas 14 was toen hij sperma kreegquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
op je 14e geen schaamhaar hebben is wel zorgelijk
Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten of ik dat toen al hadquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
op je 14e geen schaamhaar hebben is wel zorgelijk
Wat sociaal. Zo ken ik hem niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee hij ging zelf tegen mij praten.
okquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot mijn 10de.
[..]
Jouw fascinatie met die leeftijdsgroep is wel interessant.
echt hequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister zei iemand hier dat hij pas 14 was toen hij sperma kreegdan moet je ook even naar de dokter hoor
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister zei iemand hier dat hij pas 14 was toen hij sperma kreegdan moet je ook even naar de dokter hoor
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ga je neuken op je 14e nog geen sperma
das niet gezond man
Wel fijn toch, geen tienervaderquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ga je neuken op je 14e nog geen sperma
das niet gezond man
dat had ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je veel allochtonen in je team had zag je dan nog niks hoor
a
Dat wist ik wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gemeet 2 jaar geleden of zo
100% blank team jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat had ik niet
onze keeper was een tijdje een negert
en een afghaanse middenvelder
Lijkt mij ook jaquote:
Arme Dagoduckquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
hoe later een jongen in de puberteit komt hoe kleiner die is, vaak
De jongen of zijn jongeheer?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
hoe later een jongen in de puberteit komt hoe kleiner die is, vaak
Je oksels?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond eerste keer scheren (oksels enz) wel doodeng
ik was verbaasd hoe zacht mijn benen warenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond eerste keer scheren (oksels enz) wel doodeng
niet 100% zeg ik tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
100% blank team ja
geen schopmocros hebben in je team
Ja ook maar alles.. Oksels, benen, kut.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je oksels?Als je nou je poes zei.. dat je opeens je clit eraf snijdt
Lekker jezelf besnijden, goed manquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat he? Jaren lang harige benen.. ineens zulke gladde benenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was verbaasd hoe zacht mijn benen waren![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerste keer met scheerapparaat ik ook.. heb het ook geweten ook meteen een snee in mijn balzak door die kut tondeuzequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook maar alles.. Oksels, benen, kut.
Is chillste om te doen van allesquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
oksels scheren is echt naar soms vind ik
Ik heb daar nu stoppels omdat ik het ook had geschoren. Best raar gevoel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had laatst buik geschoren omdat ik een domme fout had gemaakt.
opzich wel chill
Altijd irritatie achteraf. Wat ik ook probeer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
oksels scheren is echt naar soms vind ik
heb toch nauwelijks buikhaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar nu stoppels omdat ik het ook had geschoren. Best raar gevoel.
Maar dan maar geen vrienden op fb.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik wel.Daar zijn nog foto's van heb ik gehoord.
Dat doe je toch niet met een tondeuzequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerste keer met scheerapparaat ik ook.. heb het ook geweten ook meteen een snee in mijn balzak door die kut tondeuze
jaquote:
ja hahhaa. nu ook elke keer denk ik onder de douche: neh, geen zin in. Maar als ik het dan toch doe en 's avonds in bed ligquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat he? Jaren lang harige benen.. ineens zulke gladde benen
Benen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is chillste om te doen van alles
ja dat sowiesoquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is chillste om te doen van alles
Ik presteer het altijd om stukjes te vergeten als ik mijn benen scheerquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hahhaa. nu ook elke keer denk ik onder de douche: neh, geen zin in. Maar als ik het dan toch doe en 's avonds in bed lig
Kijk dan bij Hep en zijn relatie. Kun je me zo toevoegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar dan maar geen vrienden op fb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |