Ik wou zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet the real deal. Gelukkig.
Individueel is het wel aardig, Tadic en Ward-Prous ofzo? Die speelde wel aardigquote:
Maar wel erger dan de meeste mensen. Ik ben vreselijk perfectionistisch op bepaalde gebieden.quote:
Zoals?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel erger dan de meeste mensen. Ik ben vreselijk perfectionistisch op bepaalde gebieden.
Zo heeft iedereen wel watquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel erger dan de meeste mensen. Ik ben vreselijk perfectionistisch op bepaalde gebieden.
Schoonmaken. Maar nu ook in het huis met verven en dergelijk. Paar keer per ongeluk wat geknoeid en dat moet ik dan weer fixen. Wilde ook echt alles overnieuw verven, maar m'n moeder zei dat sommige dingen gewoon niet te doen waren in zo'n korte tijd.quote:
Jij hebt spuit 11 in handen?quote:
Maak jij jezelf op?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Schoonmaken. Maar nu ook in het huis met verven en dergelijk. Paar keer per ongeluk wat geknoeid en dat moet ik dan weer fixen. Wilde ook echt alles overnieuw verven, maar m'n moeder zei dat sommige dingen gewoon niet te doen waren in zo'n korte tijd.![]()
Als ik mezelf opmaak moet het allemaal symmetrisch zijn en kan ik me vreselijk opwinden als de linkerkant niet helemaal hetzelfde is als de rechterkant.
Als ik een tekening maak moet het ook perfect zijn. Lukt nooit, ik ben nooit 100% tevreden maar na een tijdje is mijn geduld gewoon op.
Dat weerleg ik ook nergens neequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, kan je wel leuk lullen maar we zitten allemaal op FOK!, dat zal niet zomaar zijn
Niet vaak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak jij jezelf op?
Vond ik helemaal geen type voor
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet vaak.Maar als ik uit ga wel altijd wimpers en een lijntje onder m'n ogen. En als het écht een hele feestelijke gelegenheid is ook blush en lippenstift. Maar ik ben niet zo'n type die een laag primer, laag concealer, laag foundation, blablabla op doet. Wat een onzin. Gewoon wat mascara en oogpotlood. vind ik vaak genoeg.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet vaak.Maar als ik uit ga wel altijd wimpers en een lijntje onder m'n ogen. En als het écht een hele feestelijke gelegenheid is ook blush en lippenstift. Maar ik ben niet zo'n type die een laag primer, laag concealer, laag foundation, blablabla op doet. Wat een onzin. Gewoon wat mascara en oogpotlood. vind ik vaak genoeg.
quote:
Vreselijk.quote:
Mijn broer belde mij vandaag op dat hij genomineerd had.. vervolgens kwam er een rant van 10minuten van mijn kant (ha dat rijmt) over dat ik het dom vind en dat hij mij beter niet moet nomineren omdat ik het toch niet ga doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
Gelukkig heeft mij nog niemand genomineerd voor dat Icebucketchallenge gedoe.
Ik zal het toch niet doen.
Ik vind van wel, vriend van van wel. De rest interesseert me niet. Ik heb meestal helemaal niets op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is wel positief, maar of je er ook leuk uit ziet met weinig makeup kan ik niet zeggen
Van die egale bruin gekleurde plekhoeren net als bij de ici pari.. als je zo iemand moet kussen op een feest dat heel je wang onder zitquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreselijk.
Voelt ook zo vies op je huid vind ik altijd.Heb wel eens foundation of BB cream geprobeerd, maar ik zoek het niet. Sowieso heb ik een erg gevoelige huid en krijg ik snel puistjes, dus laat maar lekker ademen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |